abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60488248
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke over Huub als hyves 'vriend'
[..]

er moet echt meer achter zitten, het zit bij Lieke blijkbaar nog heel erg diep.. oja gaan Huub fans nu Lieke bashen op hyves?
Natuurlijk zit het diep bij Lieke, na alles wat er gebeurt is. Maar goed, dat geeft hij zelf ook wel aan, dat hij ontzettend lullig heeft gedaan
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:50:51 #102
137949 Disana
pi_60488411
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja? Alle fokkers? Wow. Wat fijn dat jij het zo helder kunt rubriceren.
In elk geval worden mijn woorden onder een vergrootglas gelegd en genoteerd voor later gebruik. Moet ik me gevleid voelen dat ze zoveel impact hebben dat ik als 'ze' word aangeduid...
pi_60488522
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja? Alle fokkers? Wow. Wat fijn dat jij het zo helder kunt rubriceren.
Ja, goed hè
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:56:40 #104
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60488540
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Natuurlijk zit het diep bij Lieke, na alles wat er gebeurt is. Maar goed, dat geeft hij zelf ook wel aan, dat hij ontzettend lullig heeft gedaan
maar ja aan de andere kant, het is nu ook alweer 8 maanden geleden.. iemand toevoegen op hyves is toch geen ramp.. ik bedoel Amanda is nu zogenaamd haar skattie..

ik denk dat Lieke niks met Huub te maken wilt hebben omdat ze die relatie nog steeds niet goed heeft afgesloten voor dr zelf en het daarom maar heel erg ver wegstopt..

ja mensen Lieke is nog steeds verliefd op Huub, wie had dat gedacht
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_60488548
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:50 schreef Disana het volgende:

[..]

In elk geval worden mijn woorden onder een vergrootglas gelegd en genoteerd voor later gebruik. Moet ik me gevleid voelen dat ze zoveel impact hebben dat ik als 'ze' word aangeduid...
Jij kwam er mee, maar in je kielzog werd het beaamd door de bijna iedereen die Huub fan is en nog in dit subforum post. Je kreeg enorme bijval.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:00:36 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60488618
Ik zou het wel lachen vinden als Brian hier post en ik zou op zeker meeposten.
In dichtvorm!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:01:02 #107
137949 Disana
pi_60488626
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:56 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

maar ja aan de andere kant, het is nu ook alweer 8 maanden geleden.. iemand toevoegen op hyves is toch geen ramp.. ik bedoel Amanda is nu zogenaamd haar skattie..

ik denk dat Lieke niks met Huub te maken wilt hebben omdat ze die relatie nog steeds niet goed heeft afgesloten voor dr zelf en het daarom maar heel erg ver wegstopt..

Kan het niet gewoon zo zijn dat ze weer met hetzelfde bezig is als waar het allemaal mee begon? Huub heeft het leuk, Huub krijgt aandacht, Huub heeft een rol achter de schermen. Het zou me niets verbazen als ze met name vanwege dat laatste weer een weg naar binnen zoekt.
pi_60488887
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:56 schreef Suikeroom het volgende:

Ik denk eerder dat ze heel gewoon een pestpokkepleurishekel aan hem heeft. En ik kan dat goed volgen
  Moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:22:23 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60489133
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze heel gewoon een pestpokkepleurishekel aan hem heeft. En ik kan dat goed volgen
Ik ook wel, gezien wat er allemaal gebeurd is.
Al volgt ze een vervelende taktiek. Het zou leuker zijn als ze scheldend en tierend de openlijke confrontatie zocht.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:31:57 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_60489340
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:22 schreef Gert het volgende:

Al volgt ze een vervelende taktiek. Het zou leuker zijn als ze scheldend en tierend de openlijke confrontatie zocht.
En tussendoor tijdens het uitgaan en op vakantie natuurlijk nog wel een paar mensen op hun bek rossen zodat de roddelbladen ook wat te schrijven hebben.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:38:58 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60489509
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:31 schreef APK het volgende:

[..]

En tussendoor tijdens het uitgaan en op vakantie natuurlijk nog wel een paar mensen op hun bek rossen zodat de roddelbladen ook wat te schrijven hebben.
Lieke is meer van het zich laten palen door semi BN'ers in de hoop zelf bekend te worden.
Een "gat in de markt", zeg maar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60489635
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Kan het niet gewoon zo zijn dat ze weer met hetzelfde bezig is als waar het allemaal mee begon? Huub heeft het leuk, Huub krijgt aandacht, Huub heeft een rol achter de schermen. Het zou me niets verbazen als ze met name vanwege dat laatste weer een weg naar binnen zoekt.
??? die vat ik niet, ze heeft hem uit haar hyves gehaald, hoe kan ze dan een weg naar binnen zoeken.
pi_60489669
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:31 schreef APK het volgende:

[..]

Met Lieke op vakantie
Eerst een Reiki sessie, daarna die stevige dijbenen om je middel
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:44:53 #114
137949 Disana
pi_60489684
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:43 schreef Desii het volgende:

[..]

??? die vat ik niet, ze heeft hem uit haar hyves gehaald, hoe kan ze dan een weg naar binnen zoeken.
Het is maar een theorie. Eentje die ik overigens wel uitstekend bij haar karakter vind passen.
pi_60489761
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

ik niet

het is wel duidelijk dat ze een enorme hekel aan hem heeft, maar misschien juist daarom is het beter om alles eens uit te spreken.
Dat dit in DGK niet kon is logisch, dus waarom niet 1x in de echte wereld
pi_60489819
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is maar een theorie. Eentje die ik overigens wel uitstekend bij haar karakter vind passen.
vind hem ook zeker bij haar karakter passen, maar in dit specifieke Huub-geval niet
pi_60489837
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Met Lieke op vakantie
Eerst een Reiki sessie, daarna die stevige dijbenen om je middel
dat overleef jij glad niet
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:51:30 #118
137949 Disana
pi_60489853
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:50 schreef Desii het volgende:

[..]

vind hem ook zeker bij haar karakter passen, maar in dit specifieke Huub-geval niet
Nou, ik zou er niet raar van opkijken als ze een baan van hem zou accepteren (en hem vervolgens opzij zou duwen).
pi_60489906
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, ik zou er niet raar van opkijken als ze een baan van hem zou accepteren (en hem vervolgens opzij zou duwen).
daar zou ik ook niet van staan te kijken, maar ik denk niet dat Huub de mogelijkheid heeft om nu al iemand een baan aan te bieden

en al zou die mogelijkheid wel hebben...... zo stom zou tie toch niet wezuh
pi_60489971
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef Desii het volgende:

[..]

daar zou ik ook niet van staan te kijken, maar ik denk niet dat Huub de mogelijkheid heeft om nu al iemand een baan aan te bieden

Ik denk juist dat Huub dat wél zou doen, die is altijd ruimhartig tegen zijn "vijanden" en gunt ze nog het beste ook.
pi_60489975
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:50 schreef Desii het volgende:

[..]

dat overleef jij glad niet
Jij bent gewoon jaloers, maar dat hoeft eg nie......
Voor jou heb ik een speciaal plekje gereserveerd
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:58:25 #122
137949 Disana
pi_60489996
quote:

[..]

Oh, juist wel. Als er iemand vergevingsgezind, hoopvol en naief is, dan is het Huub wel. Hij zou werkelijk denken dat het daarmee weer goed zou kunnen komen (terwijl zij ondertussen de boel tegen hem opstookt).
pi_60490011
quote:

[..]

Huub heeft gewoon een betaalde stageplek joh! Ervaring op doen, niks mis mee, maar zoveel heeft hij niet in de melk te brokkelen. Hij is er eentje uit een groot team.
pi_60490124
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jij bent gewoon jaloers, maar dat hoeft eg nie......
Voor jou heb ik een speciaal plekje gereserveerd
ja ja, speciaal plekje (ergens in je holle kies zekers)
pi_60490200
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:05 schreef Desii het volgende:

[..]

ja ja, speciaal plekje (ergens in je holle kies zekers) [ afbeelding ]
Nee doos, die was al gevuld
Een echt mooi plekje (met uitzicht )
pi_60490208
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh, juist wel. Als er iemand vergevingsgezind, hoopvol en naief is, dan is het Huub wel. Hij zou werkelijk denken dat het daarmee weer goed zou kunnen komen (terwijl zij ondertussen de boel tegen hem opstookt).
das waar jah........ maar dat vergevingsgezinde vind ik één van z'n betere eigenschappen, dus die houwe we erin.
pi_60490261
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee doos, die was al gevuld
Een echt mooi plekje (met uitzicht )
doos.....doos zegt tie dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk als je nou zgt, skattie of engeltje of droppie of whatever... maar doos je bent echt hopeloos
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:14:22 #128
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_60490331
Hey Dennix heeft een nieuwe single
Die singlehoes
pi_60490365
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:10 schreef Desii het volgende:

[..]

doos.....doos zegt tie dan [ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk als je nou zgt, skattie of engeltje of droppie of whatever... maar doos je bent echt hopeloos
Skattie......ik ben hopeloos...'t komt door jou

On topic. Huub gunt iedereen, zo het lijkt, inderdaad iedereen het beste, ik vind dat een goede eigenschap van 'm
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:16:30 #130
137949 Disana
pi_60490378
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:14 schreef BuffyJan het volgende:
Die singlehoes
Haha, wat een amateuristisch rotding. En die ene zin klopt ook niet:

"Ik stel mijn leven in het teken om ook jouw geluk te zijn"
pi_60490441
quote:
Die singlehoes
Die gek sleurt er goed aan. Hij lijkt aardig hard te werken aan z'n toekomst. Van mij mag hij slagen
pi_60490506
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

1. Skattie......ik ben hopeloos...'t komt door jou

On topic. Huub gunt iedereen, zo het lijkt, inderdaad iedereen het beste, ik vind dat een goede eigenschap van 'm
1. altijd maar de schuld afschuiven, waar heb ik die ergelijke eigenschap al meer gezien...
On topic: eensch (je kannut wel... aardig zijn)
pi_60490530
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik denk juist dat Huub dat wél zou doen, die is altijd ruimhartig tegen zijn "vijanden" en gunt ze nog het beste ook.
Een ernstige ziekte, een kaakslag of tenminste een flinke douw
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:24:36 #134
103972 BuffyJan
pi_60490535
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die gek sleurt er goed aan. Hij lijkt aardig hard te werken aan z'n toekomst. Van mij mag hij slagen
Van mij ook, maar ik ben bang dat t jammerlijk gaat mislukken. Die hoes
Ik vind die hoes van iemand zn reactie eronder leuker eigenlijk
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:25:56 #135
103972 BuffyJan
pi_60490559
Zeg Huub, heb je mn vraag gezien over die taart?
pi_60490574
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:24 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Van mij ook, maar ik ben bang dat t jammerlijk gaat mislukken. Die hoes
Ik vind die hoes van iemand zn reactie eronder leuker eigenlijk
Tja, hij zal die hoes wel niet zelf gemaakt hebben en er zal wel over nagedacht zijn. Je moet je een beetje verplaatsen in z'n doelgroep, meiden tussen de 10 en 20 jaar. Die vinden het vast erg geil
pi_60490585
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

van mij ook heur, maar begin dan eens met een leuke foto op je cd hoes (zal em vanvond eens beluisteren)
pi_60490619
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:23 schreef Desii het volgende:

[..]
On topic: eensch (je kannut wel... aardig zijn)
Je treft 't vandaag

Ben je vrij of zit je in de baas z'n tijd te spammen?
En wat vind jij van Boeskool?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:29:02 #139
103972 BuffyJan
pi_60490629
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, hij zal die hoes wel niet zelf gemaakt hebben en er zal wel over nagedacht zijn. Je moet je een beetje verplaatsen in z'n doelgroep, meiden tussen de 10 en 20 jaar. Die vinden het vast erg geil
Weet ik niet, als ze m al zo 'geil' hadden gevonden was die eerste single al aangeslagen. En dat gebeurde ook niet. Maar we zullen zien Ik heb zo vaak van dat soort artiesten zien floppen, en die mensen blijven t maar proberen
pi_60490670
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Haha, wat een amateuristisch rotding. En die ene zin klopt ook niet:

"Ik stel mijn leven in het teken om ook jouw geluk te zijn"
Ik moest het een paar keer lezen om de schoonheid van deze tekst ten volle tot me door te laten dringen
pi_60490706
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:29 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Weet ik niet, als ze m al zo 'geil' hadden gevonden was die eerste single al aangeslagen. En dat gebeurde ook niet. Maar we zullen zien Ik heb zo vaak van dat soort artiesten zien floppen, en die mensen blijven t maar proberen
Het is ook moeilijk om door te breken. Je moet een beetje geluk hebben en blijven knokken voor succes in die wereld. In ieder geval heeft hij een ontzettend goede en zuivere stem (je moet er wel van houden, maar dat terzijde). En optredens heeft hij volgens mij wel. Als je 300 euro pakt in een café doe je het ook redelijk modaal bij 10 optredens per maand.
pi_60490726
quote:
Die singlehoes
Is de clip al uit?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:34:53 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60490763
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:33 schreef PC eend het volgende:

Is de clip al uit?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Vooral naar jouw cameo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60490775
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

Een ernstige ziekte, een kaakslag of tenminste een flinke douw
O ja, was ik vergeten erbij te zetten, als jij er toch niet was Eend
  Moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:42:53 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60490959
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, dat is wel een eigenschap van hem inderdaad. Maar een baan aanbieden is weer een stap verder (al had hij die mogelijkheid).

Al helemaal aan zo'n starfucker.
pi_60491090
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je treft 't vandaag

Ben je vrij of zit je in de baas z'n tijd te spammen?
En wat vind jij van Boeskool?
in den baas z''n tijd te spammen
Boerenkool is zo enorm smerig, maar ik hou dan ook bijna van geen één groente .. patat daarintegen
pi_60491403
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Desii het volgende:

[..]

in den baas z''n tijd te spammen
Boerenkool is zo enorm smerig, maar ik hou dan ook bijna van geen één groente .. patat daarintegen
Patatten zijn gaaf

Huub's programma voor vandaag:
http://www.boeskoolislos.nl/content.asp?paginaID=4&subPaginaID=19
pi_60492622
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:36 schreef Suikeroom het volgende:
hehe kijk die invasie van al die kansloze Huub fans op Brian zn hyves.. nog steeds nemen ze alles zooo letterlijk en gaan ze gelijk Brian bashen.. jullie hoeven het niet meer voor jullie held op te nemen hoor, spelletje is over Huub heeft verloren..

die poll is toch gewoon grappig.. en nu lees ik hier over een barmeisje? spannend.. Huub is natuurlijk niet voor niets nu ff alleen naar Oldenzaal.. eerste echtelijke ruzie? nu moeten de Brian fans de party mailen en de telegraaf mailen dat Huub vreemd is gegaan!!! oh nee wacht dat doen alleen die nowlive debielen
............ en dat alles na zo'n poll'etje
Veel van die mensen op Brian's hyve beweren ook dat Huub alleen maar goed over Brian en Amanda praat. Die mensen zijn hier blijkbaar nooit geweest
pi_60492670
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:16 schreef Elske6 het volgende:

[..]

eergisteren stond er op Huub zijn Hyves een krabbel van een knul die Huub in Spanje had gezien. De eerste avond was hij met Claire ( ze scheen ontzettend uit de hoogte gedaan te hebben ) en de tweede avond was Huub er alleen , en daar schijnt (?) hij dus met een barmeisje gerotzooid te hebben. Maar die krabbel is door Huub ( of zijn webmaster ) nu verwijderd .
Het zal vast wel overdreven zijn......
pi_60492682
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:55 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

............ en dat alles na zo'n poll'etje
Veel van die mensen op Brian's hyve beweren ook dat Huub alleen maar goed over Brian en Amanda praat. Die mensen zijn hier blijkbaar nooit geweest
Toch spreekt Huub niet echt vaak slecht over B en A. Soms wordt het hem woorden door z'n strot geduwd, in z'n mond gelegd, dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')