Ik bedoelde ook niet jou en hem...quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarom is 't ook niet mijn vriendJE maar een vriend.
Nou ja, natuurlijk niet alleen daaromMaar goed. Dat is ie dus niet
Wel erg schattig. Vroeg ie of ik binnenkort kwam BBQ-en bij z'n moeder en haar vriend. "Ja want mam had gezegd: Wie is er nu echt een goede vriend van je, maar waarvan je het nog niet echt goed beseft en die je echt beter wil leren kennen? Dus toen dacht ik aan jou."Awww.
Ow ok, sowwyquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet jou en hem...Dat begreep ik al uit je eerdere reacties.
maar het was meer om een voorbeeld te geven...
Ja he? Ik voelde me echt... ja... vereerd? Gevleid? Echt heel liefquote:Dat is inderdaad schattig
Ja, kwam door de TTquote:
Nee joh niet sorry... dat kun jij toch niet weten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ok, sowwy
[..]
Ja he? Ik voelde me echt... ja... vereerd? Gevleid? Echt heel lief
Dus, binnenkort bij Buurvrouw (Mama-Mitchell) op de BBQ (is al lang niet meer mijn buurvrouw, maar goed)
Van Cairon?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toegeven dat ik sinds de beruchte maandag Cairon meer ben gaan waarderen. Ben ik nu zwanger?
Ja kloptquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, kwam door de TTLove & Hugs
En het zit ook in de openingstrailerdinges van Gossip Girl
Weet ik, maar ik moest er wel aan denken bij de TTquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:19 schreef Cairon het volgende:
dat zijn kisses and hugs Ang3l...
Al vrij lang.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van Cairon?
Volgende roddel!
Wanneer ben je uitgeteld?
Als het een jongen is Ang3l. En als het een meisje is Ang3l.quote:Hoe ga je hem of haar noemen?
She-nee-nee? Latoya? Shanuiqua?
Heb je dan helemaal niks van HIW geleerd?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toegeven dat ik sinds de beruchte maandag Cairon meer ben gaan waarderen. Ben ik nu zwanger?
Jawel, een beetje. Eerste keer gezien op Mitch's 18e verjaardag (bijna een jaar geleden dus) en toen was ze heel aardig. "Ja en als je je ooit verveeld dan kom maar op de koffie hoor! Ook als Mitch er niet is. Gewoon doen!" en heb haar op Maurits z'n verjaardag ook gezienquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee joh niet sorry... dat kun jij toch niet weten?
ken jij mama mitchell al wel eigenlijk dan? Anders zou ik het echt 3x niks vinden
Nah, schiet op. Werpen dan!quote:
Awwquote:[..]
Als het een jongen is Ang3l. En als het een meisje is Ang3l.
Dan ga je dus nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:21 schreef Cairon het volgende:
nou dan zorg ik wel voor drama dat niet flatteus oogt!
Als die sloerie van een Mitchel gaat, dan ga ik niet!
Ooow oke dat scheelt!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, een beetje. Eerste keer gezien op Mitch's 18e verjaardag (bijna een jaar geleden dus) en toen was ze heel aardig. "Ja en als je je ooit verveeld dan kom maar op de koffie hoor! Ook als Mitch er niet is. Gewoon doen!" en heb haar op Maurits z'n verjaardag ook gezienZe staat zelfs in m'n Hyves
![]()
Tenzij het met die pastoor van hem is want dan kan ie je nog trouwens tijdens het hoogtepunt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal niks van HIW geleerd?
Hmm jammer hoor...
Nog 1x dan: geen seks voor het huwelijk
fine by me!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Dan ga je dus niet
Want Mitchell gaat 100% zeker.
Nee, zaterdag ga ik met 'm Amsterdam onveilig maken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow oke dat scheelt!
Wanneer is de BBQ? Je hebt toch niet als mij zaterdag 1tje of wel?
Vind je't niet een beetje sneu dat je voor 1 persoon, die je niet kent en die je niets misdaan heeft, niet naar een openbaar feest gaat, waar hij ook zal zijn? (maar waar hij vast niets tegen je zal zeggen, zoals je hem de vorige keer behandelde)quote:
Don't be. Want als het kind er is, dan laat ik je vermoorden en dan neemt mijn zoondochter je plaats in. Als een nieuwe, verbeterde versiequote:Op donderdag 31 juli 2008 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, schiet op. Werpen dan!
[..]
AwwGevleid!
Ja maar personen binnen de kerk hoeven zich toch heul niet aan die regel te houden?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij het met die pastoor van hem is want dan kan ie je nog trouwens tijdens het hoogtepunt.
"Neemt u xxxx, deze man yyyy, tot uw wettige echtgenoot?" Oooohhhh, JAAAAAAAHHHH!!!
Ik vier zaterdag men verjaardag en heb een bbq gepland...quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zaterdag ga ik met 'm Amsterdam onveilig maken.
In die biechthokjes vinden juist die "plechtigheden" plaats toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar personen binnen de kerk hoeven zich toch heul niet aan die regel te houden?
Waar hebben ze anders biechthokjes voor?
Was je niet Roel, as usual.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:26 schreef Cairon het volgende:
Ik was best vriendelijk tegen hem de vorige keer, hij negeerde me alleen.
Werp jij een 30 jarig kind?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't be. Want als het kind er is, dan laat ik je vermoorden en dan neemt mijn zoondochter je plaats in. Als een nieuwe, verbeterde versie.
Wat versta je onder plechtigheden?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In die biechthokjes vinden juist die "plechtigheden" plaats toch?
Een soort van Mitchell dus!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't be. Want als het kind er is, dan laat ik je vermoorden en dan neemt mijn zoondochter je plaats in. Als een nieuwe, verbeterde versie.
Nieuw en verbeterd is niet gelijk aan oud en hetzelfde.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Werp jij een 30 jarig kind?
Een kind dat ouder is dan z'n ouder?
Nee nee jongeman, ik probeerde een heus gesprek met hem aan te knopen, een gewoon gesprek zelfs, en hij negeerde me.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Was je niet Roel, as usual.
Je hebt nogal de neiging mensen die je niet kent af te zeiken om wat voor reden dan ook.
En dat valt niet onder "best vriendelijk". Hoogstens onder een vervelende eigenschap van je.
Hmm... oke jij een punt...quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nieuw en verbeterd is niet gelijk aan oud en hetzelfde.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan Cairon zijn kaartje niet aan Nathan geven dan, of rakel ik nu een halfcomposterende koe uit een drooggevallen sloot?
Niemand neemt mijn plek ik hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm... oke jij een punt...
maar het zou wel opvallen wanneer een baby jouw plek inneemt... toch?
Laat je een avond verpesten door een andere gozer. Kom op zeg, je hoeft hem toch niet de hele avond aan te staren ofzo...quote:
Nou, als er binnen 10 minuten na aankomst al meteen venijnige opmeringen tegen me gemaakt worden (wellicht bedoelt als geintje, kan) dan zou ik dara ook niet om te staan springen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee nee jongeman, ik probeerde een heus gesprek met hem aan te knopen, een gewoon gesprek zelfs, en hij negeerde me.
Moet juh klappuh?!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nieuw en verbeterd is niet gelijk aan oud en hetzelfde.
Nou als ik zo behandeld wou worden en als je zo over me zou praten als je over Mitch doet dan zou ik je ook niet echt mogen. Heb er nu al af en to moeite mee op avonden als dezequote:Op donderdag 31 juli 2008 00:34 schreef Cairon het volgende:
Mitchel mag me niet? Dat is *hartje*.
In jouw geval een wedstrijdje handje-klapspelletjes?quote:
Ik heb die Mitchell 1 keer gezien, en toen was ik er nog vriendelijk tegen. Hij negeerde me.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou als ik zo behandeld wou worden en als je zo over me zou praten als je over Mitch doet dan zou ik je ook niet echt mogen. Heb er nu al af en to moeite mee op avonden als deze
Je moet het gewoon over je heen laten komen, en dan valt het wel mee. Verzetten heeft geen zin.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Nu weet ik ook waarom ik hier niet zo vaak kwam/kom
Het heeft niks te kiezenquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:57 schreef wonderer het volgende:
En als dat kind nou niet opgevoed wil worden?
Als ik de goedkoopste zou nemen, zou ik niet 1 van die kamers kiezenquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon de goedkoopste je bent toch nederlander of niet
De brochure laat altijd de meest luxe kamers zienquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik de goedkoopste zou nemen, zou ik niet 1 van die kamers kiezen
Dus? what's your point misterquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De brochure laat altijd de meest luxe kamers zien
Och. Beide zijn makkelijk en aangenaam te verhelpen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:31 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, beter dan sneeuwballen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:07 schreef samjustme het volgende:
Blijft lastig een leuk hotel te boeken
Ritz Carlton Berlin
[ afbeelding ]
Hilton Luxemburg
[ afbeelding ]
The Chedi Milan Hotel
[ afbeelding ]
ik mis nog het Adlon in dat lijstje, want dat is volgens mij toch het mooiste hotel van de stad op de beste plekquote:
Day mag, die mening. Daar zeg ik toch verder niets over?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:40 schreef Cairon het volgende:
Overigens voel ik niet echt enige gevoelens van haat of walging bij Mitchell, ik ken hem niet, ik heb er nooit een zinnig gesprek mee gehad. Mijn mening is gekleurd door handelen.
Nee inderdaad. HHij weet nog wie je bent , but he couldn't care less. Maar andersom blijkbaar wel, want je wil er Pann voor laten schieten als Mitchell komt.quote:Verder kan ik me niet voorstellen dat hij zich ook maar een zier bekommert om wat ik van hem denk. Volgens mij weet hij niet eens meer wie ik ben, een vage schim in een ooghoek, een lelijke vlek tegen een muur, maar meer ook niet, ik geloof niet dat ik ook maar ergens in zijn wereldbeeld voorkom.
Nah, heb ik 't dadelijk weer gedaan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:54 schreef MisterO het volgende:
Nee rel voorbij, ang3l is slaapje doen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:07 schreef samjustme het volgende:
Blijft lastig een leuk hotel te boeken
Ritz Carlton Berlin
[ afbeelding ]
Hilton Luxemburg
[ afbeelding ]
The Chedi Milan Hotel
[ afbeelding ]
Ik vind dit al indrukwekkend. Adlon is natuurlijk wel erg Marlene.quote:Op donderdag 31 juli 2008 07:50 schreef Stroekie het volgende:
ik mis nog het Adlon in dat lijstje, want dat is volgens mij toch het mooiste hotel van de stad op de beste plek
Mij maakt het nooit zoveel uit in wat voor hotel ik zit en hoe het er uitziet. Als er maar ene badkamer is en een WC en een bedquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:01 schreef m3nster het volgende:
Stroekie gefeliciteerd![]()
[..]
Hilton Luxemburg is erugg leukVooral mooi uitzicht.. Als je een beetje hoog zit ..
![]()
Persoonlijk zie ik het hotel waar ik zit, als een verlening van mijn woning. Het moet een beetje voelen als thuiskomenquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij maakt het nooit zoveel uit in wat voor hotel ik zit en hoe het er uitziet. Als er maar ene badkamer is en een WC en een bedIk ga altijd voor de stad, zit toch amper in;t hotel.
Maar goed, als je bv voor een weekendje relaxen weggaat en de stad waar dat is eigenlijk niet uitmaakt... dna kan ik me voorstellen dat je lekker een luxe hotel wil met alles erop en eraan.
Whauahaha, dat is echt grappig ja.. Dan ben je eens vér van huis, dan blijf je de hele vakantie in je resort op een strandstoel..quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik eet echt nooit in het hotel. Ontbijt heel eventueel, maar ook dat vind ik meestal leuker in een leuk ontbijtzaakje in de stad. Een hotel is toch geen sfeer opsnuiven van het land of de stad waar je bent? Hoppa, de buitenwereld in man!
Een collega van me is het toppunt.... Van die mensen die All-inclusive boeken, alle maaltijden in het hotel eten en de hele dag aan het zwembad liggen en het resort niet afkomen... in fokking MEXICO! Blijf dan in Centerparcs of ga cheap-ass naar Turkije![]()
dank je welquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:07 schreef Weemz het volgende:
Feli Stroek!
He, mensen, wat is er nou de 30e? Ik zie het steeds voorbij komen, maar volgens mij heb ik toch echt iets gemist...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind dit al indrukwekkend. Adlon is natuurlijk wel erg Marlene.
dus ideaal voor een dramamagneetquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind dit al indrukwekkend. Adlon is natuurlijk wel erg Marlene.
WOWquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij maakt het nooit zoveel uit in wat voor hotel ik zit en hoe het er uitziet. Als er maar ene badkamer is en een WC en een bedIk ga altijd voor de stad, zit toch amper in;t hotel.
Maar goed, als je bv voor een weekendje relaxen weggaat en de stad waar dat is eigenlijk niet uitmaakt... dna kan ik me voorstellen dat je lekker een luxe hotel wil met alles erop en eraan.
Je leeft maar één keer, dus neem het ervan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
WOW
Je kan toch voor beide gaan, stad en luxe.
Daar biedt Berlijn meer dan voldoende mogelijkheden voorquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
WOW
Je kan toch voor beide gaan, stad en luxe.
Ik lig in een hostel in Berlijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar biedt Berlijn meer dan voldoende mogelijkheden voor![]()
jammer dat de LoveParade er niet meer gehouden wordt, want dat past daar toch echt het best
Ik kan over slapen. Enzo. Heb daar nooit zo'n moeite mee. En tuurlijk heb ik wel behoefte aan een beetje basisluxe. Eigenlijk vind ik 't vreselijk als ik niet zelf kan bepalen wanneer ik kan douchen omdat ik hem moet delen. Da's een van de weinige dingen eigeenlijk. Maar goed, Rik wilde in een hostel (student, weinig geld) dus dan pas ik me gewoon aan. En ach, zo'n hostel is dan welw eer gezelligquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:28 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Adlon in Berlin is wel beter, en Ang3l je hebt toch wel een goed luxe bed nodig om te neuken slapen
Ja, ik wil ook helemaal niet dat je komtquote:Trouwens Cairon wat ben jij een drama nicht zeg, ergens niet heen gaan omdat er iemand is die je niet mag, of iets gedaan heeft wat je niet leuk vindt. Als dat zo was dan zou ik ook niet kunnen gaan want ik ken een paar mensen die erheen gaan en ja die vinden mij minder leuk (zacht uitgedrukt)
Ach ja het heeft wel wat soort van groeps.. ideequote:Op donderdag 31 juli 2008 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan over slapen. Enzo. Heb daar nooit zo'n moeite mee. En tuurlijk heb ik wel behoefte aan een beetje basisluxe. Eigenlijk vind ik 't vreselijk als ik niet zelf kan bepalen wanneer ik kan douchen omdat ik hem moet delen. Da's een van de weinige dingen eigeenlijk. Maar goed, Rik wilde in een hostel (student, weinig geld) dus dan pas ik me gewoon aan. En ach, zo'n hostel is dan welw eer gezellig
[begin cairon mode] Ik ga niet meer wat Ang3l wil niet dat ik kom [end cairon mode]quote:Ja, ik wil ook helemaal niet dat je komt
Je liegt slechtquote:
RitZ Carlton is volgens mij luxste hotel van Berlijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:28 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Adlon in Berlin is wel beter, en Ang3l je hebt toch wel een goed luxe bed nodig om te neuken slapen
Trouwens Cairon wat ben jij een drama nicht zeg, ergens niet heen gaan omdat er iemand is die je niet mag, of iets gedaan heeft wat je niet leuk vindt. Als dat zo was dan zou ik ook niet kunnen gaan want ik ken een paar mensen die erheen gaan en ja die vinden mij minder leuk (zacht uitgedrukt)
- edit - feli stroekie![]()
![]()
![]()
Dagelijks koffiebuffet met gebak en koekenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
All inclusive. Dat lijkt me dus echt tien keer niks
. Luxe is tof, maar ik zit liever in een goedkoop hotelletje in een stad waar misschien alleen ontbijt geregeld is, en trek de rest van de dag er op uit.
Alleen slapen we wel op een kamer voor 2quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach ja het heeft wel wat soort van groeps.. idee![]()
Jamaar jamaar!quote:[..]
[begin cairon mode] Ik ga niet meer wat Ang3l wil niet dat ik kom [end cairon mode]
Ja precies.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ík vind het gewoon een beetje onzin, en bijna een verplichting om alleen in het hotel te blijven omdat je anders betaalt voor dingen die je toch niet doet.
Ik bedoel, voor bijvoorbeeld een bioscoop hoef ik niet op vakantie.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:12 schreef Cybart het volgende:
Angel, Angel, Angel
hij wordt op single uitgebracht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb hier de single versie al liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
u heb hem nu ook,quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef Ang3l het volgende:![]()
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van u, ik heb u lief, ik zie u graag!quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dagelijks koffiebuffet met gebak en koeken
in de Koffiecorner
• Uitgebreid warm en koud buffet met dessertbuffet
in het hotelrestaurant
• Op vrijdagavond, zaterdagavond en zondagmiddag
staan er tevens warme en koude buffetten opgesteld
in het uitgaanscentrum: diverse soorten soep, salades,
stokbrood, vlees-, vis-, grill- en wokgerechten en ijs
• Luxe ontbijtbuffet
• Uitgebreid lunchbuffet (vanaf 2 overnachtingen)
• Alle drankjes uit het assortiment
• Vrij gebruik van diverse spelfaciliteiten: bowlen,
jeu de boules, midgetgolf, snooker, biljart, sjoelen
en tafeltennis
• Toegang tot de bioscoop
• Iedere avond entertainment
quote:She work it girl, she work the pole
She break it down, she take it low
She fine as hell, she about the dough
She doing her thing out on the floor
Her money money, she makin'
Look at the way she shakin'
Make you want to touch it, make you want to taste it
Have you lustin' for her, go crazy face it
She's so much more than you're used to
She know's just how to move to seduce you
She gone do the right thing and touch the right spot
Dance in you're lap till you're ready to pop
She always ready, when you want it she want it
Like a nympho, the info, I show you where to meet her
On the late night, till daylight the club jumpin'
If you want a good time, she gone give you what you want
Baby this a new age, you like my new craze
Let's get together maybe we can start a new phase
The smokes got the club all hazy, spotlights don't do you justice baby
Why don't you come over here, you got me saying
Aayooh
I'm tired of using technology, why don't you sit down on top of me
Aayooh
I'm tired of using technology, I need you right in front of me
In her fantasy, there's plain to see
Just how it be, on me, backstrokin', sweat soaking
All into my set sheets
When she ready to ride, I'm ready to roll
I'll be in this bitch till the club close
What should I do, one thing on all fours
Now that that shit should be against the law
Different style, different move, damn I like the way you move
Girl you got me thinking about, all the things I do to you
Let's get it poppin' shorty we can switch positions
From the couch to the counters in my kitchen
Aayooh
Aayooh
Ooh, she wants it, uh uh, she wants it
Ooh, she wants it, I got to give it to her
Ooh, she wants it, uh uh, she wants it
Ooh, she wants it, I got to give it to her
I got to give it to her
Aayooh
Aayooh
15 augustusquote:
Holaquote:
Leuk leuk leuk!quote:
Ben ik ff blij dat ik moet werken dan..quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
ik keek net ff naar de vooruitzichten, it gets worse by the day.. inmiddels 90% kans op regen![]()
maar ik blijf positief, het blijft gewoon droog!
Natuurlijk lunch je buiten de deur en entertainment zoek je zeker niet in een hotel. Maar wil toch wel 24/7 roomservice , minibar en dat soort dingen. Daar heb je toch een wat luxer hotel voor nodigquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies.
En wie lunched er nou in het hotel? Dan zit je toch ergens op een terrasje in de stad?![]()
Evenals die entertainment 's avonds... nou die zoek ik zelf wel buiten het hotel hoor!
Oehh inut RitZ Carlton ??quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Joh, morgen staat er weer 20% kans op regen. Het is zo vaag weer.
En oeh ik zit volgende week 3 dagen in berlijn voor m'n werk
Niet te vergeten de badjassen en wifi internet om toch iedereen de foto's te kunnen mailenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Natuurlijk lunch je buiten de deur en entertainment zoek je zeker niet in een hotel. Maar wil toch wel 24/7 roomservice , minibar en dat soort dingen. Daar heb je toch een wat luxer hotel voor nodig
Je bent gewoon verwendquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Natuurlijk lunch je buiten de deur en entertainment zoek je zeker niet in een hotel. Maar wil toch wel 24/7 roomservice , minibar en dat soort dingen. Daar heb je toch een wat luxer hotel voor nodig
Dat dan nett weer niet.quote:
ja maar jij bent toch een van de zonnetjes op die boot ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Holanog 2 dagen
![]()
ik keek net ff naar de vooruitzichten, it gets worse by the day.. inmiddels 90% kans op regen![]()
maar ik blijf positief, het blijft gewoon droog!
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Natuurlijk lunch je buiten de deur en entertainment zoek je zeker niet in een hotel. Maar wil toch wel 24/7 roomservice , minibar en dat soort dingen.
er is niets mis om na hard werken ook hard te genieten en jezelf eens af en toe te vertroetelenquote:
Klopt. En het is ook maar de insteek waarmee je op vakantie gaat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is niets mis om na hard werken ook hard te genieten en jezelf eens af en toe te vertroetelen
Helemaal mee eens, maar ik heb daar geen roomservice of minibar bij nodig. Een restaurantje of terrasje, hell, ik vermaakt me prima om met een flesje wijn ergens op (laat ik eens wat noemen waar ik geweest ben) de Spaanse Trappen in Rome te zitten. En dat kost me 10 keer zo weinig als een sterrenhotel met roomservice en minibar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is niets mis om na hard werken ook hard te genieten en jezelf eens af en toe te vertroetelen
Tuurlijk ben ik dat, omdat net zoals toen ik Liverpool was laatst gewoon een fles wijn voor mij en het gezelschap kan bestellen om 4 uur 's nachtsquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?Decadente bicha dat je d'r bent!
De één is gelukkig met een fles wijn, en de ander is gelukkig met een fles wijn en roomservicequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik heb daar geen roomservice of minibar bij nodig. Een restaurantje of terrasje, hell, ik vermaakt me prima om met een flesje wijn ergens op (laat ik eens wat noemen waar ik geweest ben) de Spaanse Trappen in Rome te zitten. En dat kost me 10 keer zo weinig als een sterrenhotel met roomservice en minibar.
Ben het met je eens dat een flesje wijn op een terras veel leuker is. Maar waar moet ik mijn schoenen laten poetsen als ik ze 's avonds niet buiten de hoteldeur kan zetten en 's morgens zijn ze glimmendquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik heb daar geen roomservice of minibar bij nodig. Een restaurantje of terrasje, hell, ik vermaakt me prima om met een flesje wijn ergens op (laat ik eens wat noemen waar ik geweest ben) de Spaanse Trappen in Rome te zitten. En dat kost me 10 keer zo weinig als een sterrenhotel met roomservice en minibar.
feit is natuurlijk ook dat jij als het ware in een hotel woont, en er niet een weekend op vakantie bentquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat een flesje wijn op een terras veel leuker is. Maar waar moet ik mijn schoenen laten poetsen als ik ze 's avonds niet buiten de hoteldeur kan zetten en 's morgens zijn ze glimmend
Oh die is vet, die wilde ik ook bestellenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:52 schreef Cybart het volgende:
kom ik thuis van de boodschappen:
ligt mn retro "back to the future" T-shirt op de deurmat![]()
![]()
Gelukkig zijn er allemaal verschillende mensen anders zou het wel heel saai wordenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat we gewoon te verschillend zijn Nuno.
hij;s in het echt ook heel coolquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh die is vet, die wilde ik ook bestellen
Ik reageer niet vaak op iemands voorkeur van muziek, maaaaarrrr...quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
gabriella cilmi - cry me a river
ja stel je voor ook allemaal verplicht op vakantie in een Etap/Formule 1 hotelquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er allemaal verschillende mensen anders zou het wel heel saai worden
Ik heb het "Cry Me A River" van Justin Timberlakequote:Op donderdag 31 juli 2008 13:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik reageer niet vaak op iemands voorkeur van muziek, maaaaarrrr...
Als je dit nummer wilt luisteren, doe dan de versie van Ella Fitzgerald.
edit: Niet de versie die ik dacht.
Of Nina Simone.
Dat is dan gewoon de verkeerde cry me a river.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb het "Cry Me A River" van Justin Timberlake
Gij koopt 500 shirts van een populaire film, laat ze 10 a 20 jaar liggen.. en verkoopt ze weer als retro shirtquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij;s in het echt ook heel cool
print is mooi verlopen !
Gelukkig pas ik me goed aan en ben ik heel makkelijk te verwennen omdat ik enig kind benquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er allemaal verschillende mensen anders zou het wel heel saai worden
quote:
Dan verwen ik jou met de hotelkamer en jij verwent mij metquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig pas ik me goed aan en ben ik heel makkelijk te verwennen omdat ik enig kind ben
Met?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan verwen ik jou met de hotelkamer en jij verwent mij met
Nou het kan hier anders dadelijk aardig verhit wordenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
d'r klopt weer niets van het is gewoon bewolkt benauwd en geen 30 graden
http://www.weeronline.com/cgi-bin/regframe?3&LANG=nl&PLZ=5674&PLZN=Nuenen&PRG=citybild
Dat kun je niet zelf verzinnenquote:
Ik heb een hele grote en levendige fantasie lindoquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef Zakje het volgende:
Ik heb om de één of andere reden ontzettende zin in kerstmis!
Ah bah, nu verpest je mijn verlangen naar kerst met dat vreselijke nummerquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ah bah, nu verpest je mijn verlangen naar kerst met dat vreselijke nummer.
Dan kun je tenminste nog even van de zomer genietenquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste nog even van de zomer genieten
ja jij bent een enig kind jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig pas ik me goed aan en ben ik heel makkelijk te verwennen omdat ik enig kind ben
Zo zeg je dat toch?quote:
Wat is juist: enig kind of enigst kind?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo zeg je dat toch?
Het is toch enig kind en niet enigst kind?
Ik ben om 15.00uur vrij, dus geef mij de linker fles maarquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Er staan hier 2 flessen onder mijn buro... de verleiding is groot
*duwt je kopje onder en houdt je daar*quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:30 schreef Cybart het volgende:
en toen,
toen ging ik met een caipirinha in mn hand in het zwembad liggen......
ik wil jullie verder niet jaloers maken trouwens ...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:30 schreef Cybart het volgende:
en toen,
toen ging ik met een caipirinha in mn hand in het zwembad liggen......
ik wil jullie verder niet jaloers maken trouwens ...
Ik vind Sanctuary zo tofquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
gabriella cilmi - cry me a river
Je gaat nooit naar het strandquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt al maaaaanden niet meer gezwommen.
Misschien zelfs al jaren
Ik durf nooit in zwembroek
Aanstelleritis, als ik het durf, dan moet jij het ook durven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt al maaaaanden niet meer gezwommen.
Misschien zelfs al jaren
Ik durf nooit in zwembroek
Het strand is hier nou niet echt dichtbij he queridoquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je gaat nooit naar het strandals het mooi weer is loop ik de hele dag in mijn zwembroek
Hey is dat dat mens van Nothing sweet about me?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Sanctuary zo tof.
Niet zeker of het linkje goed is, aangezien mijn geluidskaart het niet doet
Ja.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey is dat dat mens van Nothing sweet about me?
Die moest ik nl vandaag zoeken voor een collega.
Die discussie is al een keer gevoerd hequote:Op donderdag 31 juli 2008 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aanstelleritis, als ik het durf, dan moet jij het ook durven.
I know (al geloof ik het nog steeds niet helemaal)quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die discussie is al een keer gevoerd heDat heet voor hele dunne mensen net zo vervelend kan zijn om kleding te kopen, maar bv ook om in zwmebroek over het strand te lopen!
Ik heb me laten overpraten om morgen naar aquabest te gaanquote:Maar het strand is te ver weg, Aquabest of zo kan wel. Wel eens met Tim geweest. Maar mijn huidige vrienden zijn niet zo van die zwemmensen en nu Eef op krukken loopt is dat ook niet echt handig in het zand of met zwemmen.
een leven zonder zee, strand, strandtenten, sangriaquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het strand is hier nou niet echt dichtbij he queridoDus dan moet ik al gauw de auto pakken.
In het park lig ik dan in korte broek of zo, of linnen broek, dat wel.
mopelt iets over als de kat van huis isquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het kan hier anders dadelijk aardig verhit worden
en mijn chocotaart sla je afquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Ach, komt Tante Pret van inkoop me toch een heerlijk gekoeld ijstheetje brengen
Ze zorgen toch zo goed voor me. Ik word verwend. Lijkt wel roomservice
maar jij bent ook gewoon enigquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo zeg je dat toch?
Het is toch enig kind en niet enigst kind?
maar jij ging in het verleden toch juist naar Aquabest in verband met de opening van het Asperge seizoenquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die discussie is al een keer gevoerd heDat heet voor hele dunne mensen net zo vervelend kan zijn om kleding te kopen, maar bv ook om in zwmebroek over het strand te lopen!
Maar het strand is te ver weg, Aquabest of zo kan wel. Wel eens met Tim geweest. Maar mijn huidige vrienden zijn niet zo van die zwemmensen en nu Eef op krukken loopt is dat ook niet echt handig in het zand of met zwemmen.
Daarom ga ik ook naar Barcaquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een leven zonder zee, strand, strandtenten, sangria
het duurt toch nog echt enkele decennia voordat Eindhoven een badplaats wordt met het stijgen van de zeespiegelquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een leven zonder zee, strand, strandtenten, sangria
Ik denk dat ik weet wat voor een aparte hoek dat is, zou Ang3l dat wel durvenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heeft het E3 strand toch een aparte hoek voor
En in Barca wel gewoon in je zwembroek op het strandquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook naar Barca
En later als ik groot ben verhuis ik naar Lisbao.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Eindhovenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het duurt toch nog echt enkele decennia voordat Eindhoven een badplaats wordt met het stijgen van de zeespiegel
Ja. Al voelde ik me daar wel heel dun en blankquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En in Barca wel gewoon in je zwembroek op het strand
Gooi je nu fff ons huwelijk in het water in 2 zinnen?!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
EindhovenDaar zou ik nooooooooooooiiiiiittttt kunnen wonen. Ergens anders dan Lisboa kan ik me al niet voorstellen
Trouwen in Eindhoven ok, maar wonenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gooi je nu fff ons huwelijk in het water in 2 zinnen?!
Vast welquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Trouwen in Eindhoven ok, maar wonenIk denk dat ze in Portugal ook wel controller hebben
In Salvation lopen wel wat gespierde rond, maar ook gewoon normaal zoals jij en ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Al voelde ik me daar wel heel dun en blank
Dat blanke is er nu wel een beetje af dankzij de electronische zon, streeploos bruin.
's Avodns voelde ik me in de Dalvation ook heel smal zegWat een spierbundelige patsers allemaal.
Maar goed, die blijken dan weer vaak op smal te vallen
Jij bent gespierder dan ik hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In Salvation lopen wel wat gespierde rond, maar ook gewoon normaal zoals jij en ik
Toch verbaast het me als ik hoor wat je gestudeerd hebt iedere keer weer, vind het zo niet bij je karakter passen. Dit is niet beledegend bedoelt hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast welGa ik gewoon bij 1 van onze klanten een baan zoeken.
Miguell weet ook vast wel iets voor me te regelen. En ik kan meer dan controller spelen hoor
Heb uiteindelijk mijn masters gehaald in Strategisch Marketing Management en Marktonderzoek, wat weliswaar eeen onderdeel is van Bedrijfseconomie (waar Controlling ook onder valt) maar toch weer heel anders.
Je kunt aaaaalle kanten met me opEn als dat niet lukt ga ik potten bakken op een strandje
Als ik mijn hart had gevolgd i.p.v. mijn verstand (iets wat ik wel vaker lijk te doen) dan was ik ook niet hier terecht gekomenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toch verbaast het me als ik hoor wat je gestudeerd hebt iedere keer weer, vind het zo niet bij je karakter passen. Dit is niet beledegend bedoelt hoor
Ja of met drankjes "Fanta, 7up, coca cola liiiiiight, cold beeeeeeer!"quote:Ja je kunt altijd met zonnebrillen langs het strand gaan lopen
Weet ik niet, iets creatievers misschien, maar ik mag eigenlijk niks zeggen. Denk ook weleens had ik maar anders gekozenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik mijn hart had gevolgd i.p.v. mijn verstand (iets wat ik wel vaker lijk te doen) dan was ik ook niet hier terecht gekomen
Waar zou je me dan wel in zien?
[..]
Ja of met drankjes "Fanta, 7up, coca cola liiiiiight, cold beeeeeeer!"
Dat denk ik geregeld .....quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Weet ik niet, iets creatievers misschien, maar ik mag eigenlijk niks zeggen. Denk ook weleens had ik maar anders gekozen
Wat had je willen doen. Gelukkig had ik 1 saaie en 1 minder saaie studiequote:
Nou, ooit wel eens een stukje over geschreven (geintegreerd met songtekst).quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat dan, Ang3l?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:32 schreef Stroekie het volgende:
@ Ang3l Nuno en Erik
sidder en bibber
ik heb hier nu op mijn bureau Trivial Pursuit wereldreis editie
zal ik alvast wat vragen gaat stellen
Lees het stuk dagboek maar mocht je het willen weten.quote:
Ik had geen saaie studie hoorquote:Gelukkig had ik 1 saaie en 1 minder saaie studie
Thanksquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeez, mooi stuk wel hoor. En dan te bedenken dat ik vooral doelde op opleiding of iets in die trant.
Daarom vond ik die tekst ook heel goed bij dat stuk passen.quote:Ergens herken ik ook wel wat je schrijft en dat wordt toch wel het mooist samengevat met "mens, durf te leven". (wat een prachtnummer trouwens).
Ik schrijf ook wel dingen van me af, en eigenlijk alleen maar de negatieve dingen dus als iemand mijn weblog leest dan staat het vol met onzekerheden en negativiteitquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks
Ik schrijf graag. Helpt me.
Alleen ik merk dat als ik het zo teruglees dat het dan soms voelt als bloeden op het scherm
Minder.....![]()
Mooi stuk Ang3l, sommige dingen zijn herkenbaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lees het stuk dagboek maar mocht je het willen weten.
(Blech, heb net dat stuk ff teruggelezen en dan moet ik toch altijd ff vechten)
[..]
Ik had geen saaie studie hoorWas best gezellig en zaten hele leuke vakken tussen.
Gedragswetenschappen, strategisch marketing management, privaatrecht, tactisch marktonderzoek etc.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik schrijf ook wel dingen van me af, en eigenlijk alleen maar de negatieve dingen dus als iemand mijn weblog leest dan staat het vol met onzekerheden en negativiteit. Schrijven is fijn.
Mja. Soms heb ik het gevoel dat ik mijn halve leven vergooid heb door dingen met mijn verstand te kiezen en doen i.p.v. met mijn hart. Alleen een beetje zinloos daar dan voortdurend spijt van te hebben... dat helpt niet echt in de rest van je leven. Gedane zaken nemen nou eenmaal geen keer. Helaas.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mooi stuk Ang3l, sommige dingen zijn herkenbaarsommige weer niet
Ik haal het de laatste tijd ook niet meer hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het nu een jaar denk ik, online, en ik heb een boekje voor als ik spontaan dingen op wil schrijven, maar dat is vrijwel nooit. En gemiddeld schrijf ik zo een keer in de maand maar dat haal ik al niet
.
Daarom zoek ik vaak een combinatie 1 studie met mijn verstand en een met mijn hartquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Soms heb ik het gevoel dat ik mijn halve leven vergooid heb door dingen met mijn verstand te kiezen en doen i.p.v. met mijn hart. Alleen een beetje zinloos daar dan voortdurend spijt van te hebben... dat helpt niet echt in de rest van je leven. Gedane zaken nemen nou eenmaal geen keer. Helaas.
Ik doelde bij mij nog niet eens zo eerg op studie/werk. Dat komt meer uit het feit voort dat ik niet wist wat ik wilde toen ik jong was, het veiligste heb gekozen en nooit heb opgegeven (iets wat ik haat).quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Daarom zoek ik vaak een combinatie 1 studie met mijn verstand en een met mijn hart
Het werk is mijn verstand het reizen wat erbij hoort is mijn hart
Levens en liefdes etc dat kun je alleen maar meemaken. Ik denk dat die dingen je overkomen en dat je daar weinig aan kunt veranderen. Dat maakt je tot de persoon die je bentquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde bij mij nog niet eens zo eerg op studie/werk. Dat komt meer uit het feit voort dat ik niet wist wat ik wilde toen ik jong was, het veiligste heb gekozen en nooit heb opgegeven (iets wat ik haat).
Doelde meer op andere beslissingen. Levens, liefdes etc.
Maar goed..... ik ga naar huis.
Bah, ik heb ineens een hele erge rotstemmingen dat komt allemaal door dat stuk van net.
![]()
Steeph, snap out of it!
Ik ga ff keihard zingen en schreeuwen in de auto of zo.Bye bye!
Ja echt héquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie gaat ermee naar het strand?
*zwembroek aandoet
ik ga zo lekker patatje eten op kijkduin en dan de zee in plonsen.. of andersom, ben er nog niet helemaal uitquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:28 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ik deed mijn zwembroek aan, keek rond, en ik dacht, kut ik heb geen zwembad in huis....
Hey Blubbernicht!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ga zo lekker patatje eten op kijkduin en dan de zee in plonsen.. of andersom, ben er nog niet helemaal uit
heya, nee ik woon in den haag tegenwoordig..quote:
Kijkduin.. en daar was ik toenstraks vlakbij ...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ga zo lekker patatje eten op kijkduin en dan de zee in plonsen.. of andersom, ben er nog niet helemaal uit
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heya, nee ik woon in den haag tegenwoordig..
ik woon er tegenwoordig 10 minuutjes vandaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:34 schreef m3nster het volgende:
[..]
Kijkduin.. en daar was ik toenstraks vlakbij ...
Al moet k nog steeds uitvinden wat mensen nou zo leuk aan Den Haag vinden om er te gaan wonen, oké het ligt bij de zee, maar meer voordelen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik woon er tegenwoordig 10 minuutjes vandaan
Nee heeft het ook niet, ik woon er alleen omdat ik bij mijn vriend ben ingetrokken, maar we gaan volgend jaar opzoek naar iets anders, ergens in braboland maar we weten nog niet waar, waarschijnlijk tilburg, den bosch of bredaquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:37 schreef m3nster het volgende:
[..]
Al moet k nog steeds uitvinden wat mensen nou zo leuk aan Den Haag vinden om er te gaan wonen, oké het ligt bij de zee, maar meer voordelen?
Alles beter dan Den Haagquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Nee heeft het ook niet, ik woon er alleen omdat ik bij mijn vriend ben ingetrokken, maar we gaan volgend jaar opzoek naar iets anders, ergens in braboland maar we weten nog niet waar, waarschijnlijk tilburg, den bosch of breda
hehe, sja we hebben nog even om na te denken, in elk geval willen we op loopafstand van het centrumquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:41 schreef m3nster het volgende:
[..]
Alles beter dan Den Haag![]()
Dan zou ik gaan voor ... Nou alle drie de steden...Woningruil steeds doen
is dat roze kasteel van het Land van Ooit dat leegstaat niet wat voor jullie ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Nee heeft het ook niet, ik woon er alleen omdat ik bij mijn vriend ben ingetrokken, maar we gaan volgend jaar opzoek naar iets anders, ergens in braboland maar we weten nog niet waar, waarschijnlijk tilburg, den bosch of breda
Oeeh goodies een quiz...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Stroekie het volgende:
NA - Wie stond er 18 keer op de cover van het blad Rolling Stone, john lennen, mick jagger of Winnefer lopez?
LA - Welke Guevara met een bekende voornaam won in 1982 de presidentsverkiezingen in Guatemala maar oefende dit ambt nooit uit?
O - Welk soort gebouw speelde de hoofdrol in de australische TV serie Brides of Christ ?
AF welke kolonie in Noord Africa werd na een oorlog die 500.000 doden kostte in 1962 onafhankelijk?
E - Wat vonden Oostenrijkse Keten voor de opslag van wijn uit dat omstreeks het jaar 0 de amfor verdrong?
AZ In welk omstreden gebied dat zijdezachte wol prduceert is voetbal populair ?
succes
de antwoorden volgen morgen
Leeg kasteel?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat roze kasteel van het Land van Ooit dat leegstaat niet wat voor jullie ?
je mag daar gratis gaan wonen
1 antwoord is blancoquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:06 schreef m3nster het volgende:
[..]
Oeeh goodies een quiz...
NA - John Lennen
LA - Angel Anibal Guevara
O - Een school
AF - Algerije
E -![]()
AZ - Ergens in Afrika Rusland??
is vast groot genoeg voor Blubber en vriend en M3nster en vriendquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:07 schreef m3nster het volgende:
[..]
Leeg kasteel?
*belt verhuizbedrijf en kraakploeg*
Ja paar topic terug is er hier zeg maar een triviant weddenschap gemaaktquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:06 schreef m3nster het volgende:
[..]
Oeeh goodies een quiz...
NA - John Lennen
LA - Angel Anibal Guevara
O - Een school
AF - Algerije
E -![]()
AZ - Ergens in Afrika Rusland??
1 fout 2 goedquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
NA - Winnefer lopez
E- het vat?
AZ - kashmir
hehehe, leuke actie.. Liever kraken dan Camelot beheerquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is vast groot genoeg voor Blubber en vriend en M3nster en vriend
http://www.radio538.nl/web/show/id=139043/contentid=84860
Wat viel er te winnen of juist te verliezen ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:18 schreef Stroekie het volgende:
Ja paar topic terug is er hier zeg maar een triviant weddenschap gemaakt
Uhm, dit gáát toch juist vanuit Camelor beheer?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:24 schreef m3nster het volgende:
[..]
hehehe, leuke actie.. Liever kraken dan Camelot beheer![]()
Ze zijn allemaal bijna beantwoord dus E kruikquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 fout 2 goed
Maar kunnen we dit ook wellicht ergens electronisch gaan spelen, zijn daar vast wel sites over te vinden, maar waar
Eerder 538.. Die verdiend het geld met de belletjes ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, dit gáát toch juist vanuit Camelor beheer?
Is een amfor geen kruik dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal bijna beantwoord dus E kruik
het is dan ook niet camelot's doel om zoveel mogelijk studenten onder te brengen ergens. Het is een antikraak stichting, geen woningstichting. 5 a 6 studenten in ene pand is dus al genoeg voor anti kraak.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef m3nster het volgende:
[..]
Eerder 538.. Die verdiend het geld met de belletjes ?
Maar Camelot Beheer is slecht! Hier in de straat zie je het al.. complete panden in hun beheer, met maar 5 of 6 studenten per pand van 20 a 30 woningen
Dacht soort van voorloper, maar het was ook maar een gokje, diegene die ik wist waren al beantwoordquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een amfor geen kruik dan?
Ik ben er niet zo goed in .....
Ja kan ook wel hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dacht soort van voorloper, maar het was ook maar een gokje, diegene die ik wist waren al beantwoord
Nee, niet zoquote:Alles goed met je,
Keihard met Joshua Radin mee.quote:lekker gezongen in de auto
Klopt, maar een beetje rekening houdende met het feit dat er een ngruwelijke woningnood onder studenten is in Amsterdam, en dan hebben ze in het centrum zulke panden bijna leeg staan.. gooi er studenten inquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het is dan ook niet camelot's doel om zoveel mogelijk studenten onder te brengen ergens. Het is een antikraak stichting, geen woningstichting. 5 a 6 studenten in ene pand is dus al genoeg voor anti kraak.
Ja hier beheeren ze meer panden die juist langer dan een x aantal jaar leegstaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ken 't alleen van Eindhoven en daar zie ik heel vaak posters van ze hangen op panden.
Had er zelf ook bijna gebruik van gemaakt, kon ik in onderstaande wonen:
[ afbeelding ]
Maar uiteindelijk net gedaan omdat het al te huur stond voor zakelijk gebruik en ik geen zin had in 2x een grote verhuizing op korte termijn. Maar goed ook, maand later was het verhuurd.
nee die was juist goedquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal bijna beantwoord dus E kruik
jij wil je plaats in Team Nuno doorschuiven naar Yuri of M3nster ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een amfor geen kruik dan?
Ik ben er niet zo goed in .....
Nou dan Yuriquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil je plaats in Team Nuno doorschuiven naar Yuri of M3nster ?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:
Erik: Er is een solo in de nieuwe SYTYCD op Where I stood van Missy Higgings
Mel Gibson...quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:34 schreef wonderer het volgende:
Tering. Een nieuw kapsel uitzoeken is echt niet makkelijk...
Zeg, ik zit helemaal niet in team Nunoquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil je plaats in Team Nuno doorschuiven naar Yuri of M3nster ?
Dat is zeker in het Vonderkwartier?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ken 't alleen van Eindhoven en daar zie ik heel vaak posters van ze hangen op panden.
Had er zelf ook bijna gebruik van gemaakt, kon ik in onderstaande wonen:
[ afbeelding ]
Maar uiteindelijk net gedaan omdat het al te huur stond voor
zakelijk gebruik en ik geen zin had in 2x een grote verhuizing op korte termijn. Maar goed ook, maand later was het verhuurd.
Villa den Elzent.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is zeker in het Vonderkwartier?
IK WIL NIET!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook maar zomaar in een team geplaatst!
Ik ga er niet over.quote:
Is slecht voor je ogen in het donker zitten. Geen muziekje voor de gezelligheid?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef Ang3l het volgende:
GODDAMMIT!
Ik schrok me echt helemaal de tering! Zit ik hier een beetje in het donker, hoor ik geritsel en gestommel.... en ineens WHAM.... kat !
Plukkie! Master of sneaking up on you!
ken datquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef Ang3l het volgende:
GODDAMMIT!
Ik schrok me echt helemaal de tering! Zit ik hier een beetje in het donker, hoor ik geritsel en gestommel.... en ineens WHAM.... kat !
Ahhhh! Je hebt 'm toch geen pijn gedaan heh!?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef Ang3l het volgende:
GODDAMMIT!
Nee we hebben heel erg geknuffeld, omdat ie voelde dat ik daar behoefte aan had. Daarom is ie ff 3 huizne komen lopen en via mijn balkon naar binnen gesneakt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhhh! Je hebt 'm toch geen pijn gedaan heh!?
en de Queen of the desert dan ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:29 schreef MisterO het volgende:
Ik ga zo The Sweetest Thing kijken. Die heb ik echt al jaren willen zien![]()
Kattenharen raak je wel weer kwijtquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee we hebben heel erg geknuffeld, omdat ie voelde dat ik daar behoefte aan had. Daarom is ie ff 3 huizne komen lopen en via mijn balkon naar binnen gesneakt.Dat beest blijft maar spinnen en kopjes geven... al zit ik nu wel onder de kattenharen
ik kom hem zondag wel weer terugbrengenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stroek nog gefeliciteerd
dikke kus op je voorhoofdje
kijk als ik er nou buiten zou staan, dan zou ik je standpunt begrijpen, en Tim is ook een vriend van mij en ik heb ook sociaal contact met hem, waarbij het vrij logisch is dat ik ook dingen vertel die mij over komen get it of my chest.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga slapen!
X O X O
O ja, en TMM? Moest dat verhaal nou ook nog eens een keer aan mijn ex verteld worden, van afgelopen zaterdag? En dan bedoel ik zowel het hele LLM-drama als mijn gezoen met Koen? (Hey dat rijmt) Wat heeft mijn inmiddels al een tijd in Amsterdam wonende ex nou in godesnaam met beide verhalen te maken?!
HOU. OP. NU.
Oeh met de penis songquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:29 schreef MisterO het volgende:
Ik ga zo The Sweetest Thing kijken. Die heb ik echt al jaren willen zien![]()
Je STAAT er buiten, en Tim al helemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk als ik er nou buiten zou staan, dan zou ik je standpunt begrijpen, en Tim is ook een vriend van mij en ik heb ook sociaal contact met hem, waarbij het vrij logisch is dat ik ook dingen vertel die mij over komen get it of my chest.
quote:
Ik hoor het wel, slaap lekker engelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:05 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik naar bed want ik heb nog steeds een kuthumeur and this ain;t helping ONE bit.
MisterO: Kheb nog niks van Mitch gehoord
Truste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |