Ja echt héquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie gaat ermee naar het strand?
*zwembroek aandoet
ik ga zo lekker patatje eten op kijkduin en dan de zee in plonsen.. of andersom, ben er nog niet helemaal uitquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:28 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ik deed mijn zwembroek aan, keek rond, en ik dacht, kut ik heb geen zwembad in huis....
Hey Blubbernicht!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ga zo lekker patatje eten op kijkduin en dan de zee in plonsen.. of andersom, ben er nog niet helemaal uit
heya, nee ik woon in den haag tegenwoordig..quote:
Kijkduin.. en daar was ik toenstraks vlakbij ...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ga zo lekker patatje eten op kijkduin en dan de zee in plonsen.. of andersom, ben er nog niet helemaal uit
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heya, nee ik woon in den haag tegenwoordig..
ik woon er tegenwoordig 10 minuutjes vandaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:34 schreef m3nster het volgende:
[..]
Kijkduin.. en daar was ik toenstraks vlakbij ...
Al moet k nog steeds uitvinden wat mensen nou zo leuk aan Den Haag vinden om er te gaan wonen, oké het ligt bij de zee, maar meer voordelen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik woon er tegenwoordig 10 minuutjes vandaan
Nee heeft het ook niet, ik woon er alleen omdat ik bij mijn vriend ben ingetrokken, maar we gaan volgend jaar opzoek naar iets anders, ergens in braboland maar we weten nog niet waar, waarschijnlijk tilburg, den bosch of bredaquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:37 schreef m3nster het volgende:
[..]
Al moet k nog steeds uitvinden wat mensen nou zo leuk aan Den Haag vinden om er te gaan wonen, oké het ligt bij de zee, maar meer voordelen?
Alles beter dan Den Haagquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Nee heeft het ook niet, ik woon er alleen omdat ik bij mijn vriend ben ingetrokken, maar we gaan volgend jaar opzoek naar iets anders, ergens in braboland maar we weten nog niet waar, waarschijnlijk tilburg, den bosch of breda
hehe, sja we hebben nog even om na te denken, in elk geval willen we op loopafstand van het centrumquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:41 schreef m3nster het volgende:
[..]
Alles beter dan Den Haag![]()
Dan zou ik gaan voor ... Nou alle drie de steden...Woningruil steeds doen
is dat roze kasteel van het Land van Ooit dat leegstaat niet wat voor jullie ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Nee heeft het ook niet, ik woon er alleen omdat ik bij mijn vriend ben ingetrokken, maar we gaan volgend jaar opzoek naar iets anders, ergens in braboland maar we weten nog niet waar, waarschijnlijk tilburg, den bosch of breda
Oeeh goodies een quiz...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Stroekie het volgende:
NA - Wie stond er 18 keer op de cover van het blad Rolling Stone, john lennen, mick jagger of Winnefer lopez?
LA - Welke Guevara met een bekende voornaam won in 1982 de presidentsverkiezingen in Guatemala maar oefende dit ambt nooit uit?
O - Welk soort gebouw speelde de hoofdrol in de australische TV serie Brides of Christ ?
AF welke kolonie in Noord Africa werd na een oorlog die 500.000 doden kostte in 1962 onafhankelijk?
E - Wat vonden Oostenrijkse Keten voor de opslag van wijn uit dat omstreeks het jaar 0 de amfor verdrong?
AZ In welk omstreden gebied dat zijdezachte wol prduceert is voetbal populair ?
succes
de antwoorden volgen morgen
Leeg kasteel?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat roze kasteel van het Land van Ooit dat leegstaat niet wat voor jullie ?
je mag daar gratis gaan wonen
1 antwoord is blancoquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:06 schreef m3nster het volgende:
[..]
Oeeh goodies een quiz...
NA - John Lennen
LA - Angel Anibal Guevara
O - Een school
AF - Algerije
E -![]()
AZ - Ergens in Afrika Rusland??
is vast groot genoeg voor Blubber en vriend en M3nster en vriendquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:07 schreef m3nster het volgende:
[..]
Leeg kasteel?
*belt verhuizbedrijf en kraakploeg*
Ja paar topic terug is er hier zeg maar een triviant weddenschap gemaaktquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:06 schreef m3nster het volgende:
[..]
Oeeh goodies een quiz...
NA - John Lennen
LA - Angel Anibal Guevara
O - Een school
AF - Algerije
E -![]()
AZ - Ergens in Afrika Rusland??
1 fout 2 goedquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
NA - Winnefer lopez
E- het vat?
AZ - kashmir
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |