hehehe, leuke actie.. Liever kraken dan Camelot beheerquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is vast groot genoeg voor Blubber en vriend en M3nster en vriend
http://www.radio538.nl/web/show/id=139043/contentid=84860
Wat viel er te winnen of juist te verliezen ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:18 schreef Stroekie het volgende:
Ja paar topic terug is er hier zeg maar een triviant weddenschap gemaakt
Uhm, dit gáát toch juist vanuit Camelor beheer?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:24 schreef m3nster het volgende:
[..]
hehehe, leuke actie.. Liever kraken dan Camelot beheer![]()
Ze zijn allemaal bijna beantwoord dus E kruikquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 fout 2 goed
Maar kunnen we dit ook wellicht ergens electronisch gaan spelen, zijn daar vast wel sites over te vinden, maar waar
Eerder 538.. Die verdiend het geld met de belletjes ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, dit gáát toch juist vanuit Camelor beheer?
Is een amfor geen kruik dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal bijna beantwoord dus E kruik
het is dan ook niet camelot's doel om zoveel mogelijk studenten onder te brengen ergens. Het is een antikraak stichting, geen woningstichting. 5 a 6 studenten in ene pand is dus al genoeg voor anti kraak.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef m3nster het volgende:
[..]
Eerder 538.. Die verdiend het geld met de belletjes ?
Maar Camelot Beheer is slecht! Hier in de straat zie je het al.. complete panden in hun beheer, met maar 5 of 6 studenten per pand van 20 a 30 woningen
Dacht soort van voorloper, maar het was ook maar een gokje, diegene die ik wist waren al beantwoordquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een amfor geen kruik dan?
Ik ben er niet zo goed in .....
Ja kan ook wel hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dacht soort van voorloper, maar het was ook maar een gokje, diegene die ik wist waren al beantwoord
Nee, niet zoquote:Alles goed met je,
Keihard met Joshua Radin mee.quote:lekker gezongen in de auto
Klopt, maar een beetje rekening houdende met het feit dat er een ngruwelijke woningnood onder studenten is in Amsterdam, en dan hebben ze in het centrum zulke panden bijna leeg staan.. gooi er studenten inquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het is dan ook niet camelot's doel om zoveel mogelijk studenten onder te brengen ergens. Het is een antikraak stichting, geen woningstichting. 5 a 6 studenten in ene pand is dus al genoeg voor anti kraak.
Ja hier beheeren ze meer panden die juist langer dan een x aantal jaar leegstaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ken 't alleen van Eindhoven en daar zie ik heel vaak posters van ze hangen op panden.
Had er zelf ook bijna gebruik van gemaakt, kon ik in onderstaande wonen:
[ afbeelding ]
Maar uiteindelijk net gedaan omdat het al te huur stond voor zakelijk gebruik en ik geen zin had in 2x een grote verhuizing op korte termijn. Maar goed ook, maand later was het verhuurd.
nee die was juist goedquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal bijna beantwoord dus E kruik
jij wil je plaats in Team Nuno doorschuiven naar Yuri of M3nster ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een amfor geen kruik dan?
Ik ben er niet zo goed in .....
Nou dan Yuriquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil je plaats in Team Nuno doorschuiven naar Yuri of M3nster ?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:
Erik: Er is een solo in de nieuwe SYTYCD op Where I stood van Missy Higgings
Mel Gibson...quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:34 schreef wonderer het volgende:
Tering. Een nieuw kapsel uitzoeken is echt niet makkelijk...
Zeg, ik zit helemaal niet in team Nunoquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil je plaats in Team Nuno doorschuiven naar Yuri of M3nster ?
Dat is zeker in het Vonderkwartier?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ken 't alleen van Eindhoven en daar zie ik heel vaak posters van ze hangen op panden.
Had er zelf ook bijna gebruik van gemaakt, kon ik in onderstaande wonen:
[ afbeelding ]
Maar uiteindelijk net gedaan omdat het al te huur stond voor
zakelijk gebruik en ik geen zin had in 2x een grote verhuizing op korte termijn. Maar goed ook, maand later was het verhuurd.
Villa den Elzent.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is zeker in het Vonderkwartier?
IK WIL NIET!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook maar zomaar in een team geplaatst!
Ik ga er niet over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |