Het strand is hier nou niet echt dichtbij he queridoquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je gaat nooit naar het strandals het mooi weer is loop ik de hele dag in mijn zwembroek
Hey is dat dat mens van Nothing sweet about me?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Sanctuary zo tof.
Niet zeker of het linkje goed is, aangezien mijn geluidskaart het niet doet
Ja.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey is dat dat mens van Nothing sweet about me?
Die moest ik nl vandaag zoeken voor een collega.
Die discussie is al een keer gevoerd hequote:Op donderdag 31 juli 2008 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aanstelleritis, als ik het durf, dan moet jij het ook durven.
I know (al geloof ik het nog steeds niet helemaal)quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die discussie is al een keer gevoerd heDat heet voor hele dunne mensen net zo vervelend kan zijn om kleding te kopen, maar bv ook om in zwmebroek over het strand te lopen!
Ik heb me laten overpraten om morgen naar aquabest te gaanquote:Maar het strand is te ver weg, Aquabest of zo kan wel. Wel eens met Tim geweest. Maar mijn huidige vrienden zijn niet zo van die zwemmensen en nu Eef op krukken loopt is dat ook niet echt handig in het zand of met zwemmen.
een leven zonder zee, strand, strandtenten, sangriaquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het strand is hier nou niet echt dichtbij he queridoDus dan moet ik al gauw de auto pakken.
In het park lig ik dan in korte broek of zo, of linnen broek, dat wel.
mopelt iets over als de kat van huis isquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het kan hier anders dadelijk aardig verhit worden
en mijn chocotaart sla je afquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Ach, komt Tante Pret van inkoop me toch een heerlijk gekoeld ijstheetje brengen
Ze zorgen toch zo goed voor me. Ik word verwend. Lijkt wel roomservice
maar jij bent ook gewoon enigquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo zeg je dat toch?
Het is toch enig kind en niet enigst kind?
maar jij ging in het verleden toch juist naar Aquabest in verband met de opening van het Asperge seizoenquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die discussie is al een keer gevoerd heDat heet voor hele dunne mensen net zo vervelend kan zijn om kleding te kopen, maar bv ook om in zwmebroek over het strand te lopen!
Maar het strand is te ver weg, Aquabest of zo kan wel. Wel eens met Tim geweest. Maar mijn huidige vrienden zijn niet zo van die zwemmensen en nu Eef op krukken loopt is dat ook niet echt handig in het zand of met zwemmen.
Daarom ga ik ook naar Barcaquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een leven zonder zee, strand, strandtenten, sangria
het duurt toch nog echt enkele decennia voordat Eindhoven een badplaats wordt met het stijgen van de zeespiegelquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een leven zonder zee, strand, strandtenten, sangria
Ik denk dat ik weet wat voor een aparte hoek dat is, zou Ang3l dat wel durvenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heeft het E3 strand toch een aparte hoek voor
En in Barca wel gewoon in je zwembroek op het strandquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook naar Barca
En later als ik groot ben verhuis ik naar Lisbao.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ah bah, nu verpest je mijn verlangen naar kerst met dat vreselijke nummer.
Eindhovenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het duurt toch nog echt enkele decennia voordat Eindhoven een badplaats wordt met het stijgen van de zeespiegel
Ja. Al voelde ik me daar wel heel dun en blankquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En in Barca wel gewoon in je zwembroek op het strand
Gooi je nu fff ons huwelijk in het water in 2 zinnen?!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
EindhovenDaar zou ik nooooooooooooiiiiiittttt kunnen wonen. Ergens anders dan Lisboa kan ik me al niet voorstellen
Trouwen in Eindhoven ok, maar wonenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gooi je nu fff ons huwelijk in het water in 2 zinnen?!
Vast welquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Trouwen in Eindhoven ok, maar wonenIk denk dat ze in Portugal ook wel controller hebben
In Salvation lopen wel wat gespierde rond, maar ook gewoon normaal zoals jij en ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Al voelde ik me daar wel heel dun en blank
Dat blanke is er nu wel een beetje af dankzij de electronische zon, streeploos bruin.
's Avodns voelde ik me in de Dalvation ook heel smal zegWat een spierbundelige patsers allemaal.
Maar goed, die blijken dan weer vaak op smal te vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |