Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Natuurlijk lunch je buiten de deur en entertainment zoek je zeker niet in een hotel. Maar wil toch wel 24/7 roomservice , minibar en dat soort dingen.
er is niets mis om na hard werken ook hard te genieten en jezelf eens af en toe te vertroetelenquote:
Klopt. En het is ook maar de insteek waarmee je op vakantie gaat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is niets mis om na hard werken ook hard te genieten en jezelf eens af en toe te vertroetelen
Helemaal mee eens, maar ik heb daar geen roomservice of minibar bij nodig. Een restaurantje of terrasje, hell, ik vermaakt me prima om met een flesje wijn ergens op (laat ik eens wat noemen waar ik geweest ben) de Spaanse Trappen in Rome te zitten. En dat kost me 10 keer zo weinig als een sterrenhotel met roomservice en minibar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is niets mis om na hard werken ook hard te genieten en jezelf eens af en toe te vertroetelen
Tuurlijk ben ik dat, omdat net zoals toen ik Liverpool was laatst gewoon een fles wijn voor mij en het gezelschap kan bestellen om 4 uur 's nachtsquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?Decadente bicha dat je d'r bent!
De één is gelukkig met een fles wijn, en de ander is gelukkig met een fles wijn en roomservicequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik heb daar geen roomservice of minibar bij nodig. Een restaurantje of terrasje, hell, ik vermaakt me prima om met een flesje wijn ergens op (laat ik eens wat noemen waar ik geweest ben) de Spaanse Trappen in Rome te zitten. En dat kost me 10 keer zo weinig als een sterrenhotel met roomservice en minibar.
Ben het met je eens dat een flesje wijn op een terras veel leuker is. Maar waar moet ik mijn schoenen laten poetsen als ik ze 's avonds niet buiten de hoteldeur kan zetten en 's morgens zijn ze glimmendquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik heb daar geen roomservice of minibar bij nodig. Een restaurantje of terrasje, hell, ik vermaakt me prima om met een flesje wijn ergens op (laat ik eens wat noemen waar ik geweest ben) de Spaanse Trappen in Rome te zitten. En dat kost me 10 keer zo weinig als een sterrenhotel met roomservice en minibar.
feit is natuurlijk ook dat jij als het ware in een hotel woont, en er niet een weekend op vakantie bentquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat een flesje wijn op een terras veel leuker is. Maar waar moet ik mijn schoenen laten poetsen als ik ze 's avonds niet buiten de hoteldeur kan zetten en 's morgens zijn ze glimmend
Oh die is vet, die wilde ik ook bestellenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:52 schreef Cybart het volgende:
kom ik thuis van de boodschappen:
ligt mn retro "back to the future" T-shirt op de deurmat![]()
![]()
Gelukkig zijn er allemaal verschillende mensen anders zou het wel heel saai wordenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat we gewoon te verschillend zijn Nuno.
hij;s in het echt ook heel coolquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh die is vet, die wilde ik ook bestellen
Ik reageer niet vaak op iemands voorkeur van muziek, maaaaarrrr...quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
gabriella cilmi - cry me a river
ja stel je voor ook allemaal verplicht op vakantie in een Etap/Formule 1 hotelquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er allemaal verschillende mensen anders zou het wel heel saai worden
Ik heb het "Cry Me A River" van Justin Timberlakequote:Op donderdag 31 juli 2008 13:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik reageer niet vaak op iemands voorkeur van muziek, maaaaarrrr...
Als je dit nummer wilt luisteren, doe dan de versie van Ella Fitzgerald.
edit: Niet de versie die ik dacht.
Of Nina Simone.
Dat is dan gewoon de verkeerde cry me a river.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb het "Cry Me A River" van Justin Timberlake
Gij koopt 500 shirts van een populaire film, laat ze 10 a 20 jaar liggen.. en verkoopt ze weer als retro shirtquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij;s in het echt ook heel cool
print is mooi verlopen !
Gelukkig pas ik me goed aan en ben ik heel makkelijk te verwennen omdat ik enig kind benquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er allemaal verschillende mensen anders zou het wel heel saai worden
quote:
Dan verwen ik jou met de hotelkamer en jij verwent mij metquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig pas ik me goed aan en ben ik heel makkelijk te verwennen omdat ik enig kind ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |