abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:00:58 #101
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60483587
morgen! Ik heeft het topic ook weer eens gevonden. Nieuwe klus en fok! geblokkeerd. Mag de pret niet drukken, omweg gevonden. Lyssa, waar heb je die mr. Jummy vandaan? Ik vind hem hilarisch en ga mijn vriendin er even een plezier mee doen.
pi_60483637
Ik heb de ultieme score!

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:05:34 #103
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60483640
Yeah.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60483658
De vorige keer ging ik dood vlak voor de 800 Moest ik opnieuw. Dat was wel triest
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:07:31 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60483667
Dat is zeker triest.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60483730
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:00 schreef Prosac het volgende:
morgen! Ik heeft het topic ook weer eens gevonden. Nieuwe klus en fok! geblokkeerd. Mag de pret niet drukken, omweg gevonden. Lyssa, waar heb je die mr. Jummy vandaan? Ik vind hem hilarisch en ga mijn vriendin er even een plezier mee doen.
Sultana actie, spaarkaart downloaden van sultana.nl, 4 zegels van verpakkingen erop plakken en naar het postkantoor, voor 4 euro krijg je 'm dan mee
pi_60483748
Jeetje, ik ben echt slecht in dat spel.

Goedemorgen allemaal.
Don't think twice, it's all right.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:22:54 #108
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60483880
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:11 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Sultana actie, spaarkaart downloaden van sultana.nl, 4 zegels van verpakkingen erop plakken en naar het postkantoor, voor 4 euro krijg je 'm dan mee
Ah! Verrek, nu herken ik hem pas. Gelukkig lust ik sultana.
Thanks!
pi_60484295
en nu begin je weer overnieuw freecell?
je kan nu natuurlijk niet meer verder...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:01:58 #110
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_60484596
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop dat met de omslag van het weer de slapeloze nachten ook voorbij zullen zijn. Ik ben werkelijk kapot.
Helemaal slapeloos is het hier niet, maar een geweldige nachtrust kan ik het nu ook niet noemen .

Vanochtend daarom maar om 07.00-07.30 begonnen met opruimen & schoonmaken.

En dit weekend naar het TT-circuit .
pi_60484647
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:48 schreef teigan het volgende:
en nu begin je weer overnieuw freecell?
je kan nu natuurlijk niet meer verder...
Ik kan best verder toch?
Eerst voor de 2222, dan 3333 enz tot 9999
dan stop ik wel denk ik
pi_60485193
goedemorgen lieve mensen
pi_60485317
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
goedemorgen lieve mensen
Sex gehad?
pi_60485615
OOk goeiemorgen iedereen. Wordt een rustig dagje, ben mijn stem kwijt. Gelukkig is het minder warm, ziek zijn in de warmte is te erg.
pi_60485682
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:51 schreef LoudGirl het volgende:
OOk goeiemorgen iedereen. Wordt een rustig dagje, ben mijn stem kwijt. Gelukkig is het minder warm, ziek zijn in de warmte is te erg.
Jij ook al je stem kwijt? Zijn meer idioten verkouden dus met dit weer *knuffel*
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:35 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Sex gehad?
Ik ben toch blij dat je dat niet elke keer aan mij vraagt als ik ook maar enigzins vrolijk ben
pi_60485700
Kijk nou wat ik vind
http://www.diergedrag.nl/N_art_85.html

Op die site verkopen ze écht heel erg veel onzin!
pi_60485844
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:55 schreef freecell het volgende:
Kijk nou wat ik vind
http://www.diergedrag.nl/N_art_85.html

Op die site verkopen ze écht heel erg veel onzin!
OMG kek man

whahaha
pi_60486257
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:35 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Sex gehad?
Ik ben al weken en weken vrolijk Zelfs al vóór ik sex had
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:20:09 #119
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60486345
ahahaha.
pi_60486450
Goeiemorgen/middag
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_60486527
Goedendag
Ik ga eens lunch zoeken
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:29:55 #122
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60486608
Hallo Tanga!
pi_60486819
Ik zal zo ook eens gaan ontbijten/lunchen
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_60486861
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:38 schreef Tangarine het volgende:
Ik zal zo ook eens gaan ontbijten/lunchen
Ik ben al weer uitgelunched en bedenk nu dat ik straks maar weer eens op bed moet
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:46:07 #125
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_60487417
Ik had satéballen als brunch, en heb mijn lief op saucijzenbroodjes getracteerd
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:33:50 #127
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60488009
Aangezien iedereen vertelde wat ze gisteren in de hitte hebben gedaan.

Ik heb in Eerbeek puzzelen voor gevordenen gedaan met mijn vader

Hiermee begonnen we:

Nadat we de graslaag eraf hadden gehaald kwam dit te voorschijn:

En toen kon het grote puzzelen beginnen. En het eindresultaat:

Helaas missen er dus brokstukken, maar vergeleken met de eerste foto hebben we aardig wat verbeterd dacht ik zo.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:28:06 #128
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60489247
Goed werk Tara
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:33:18 #129
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60489365
Het is trouwens vreemd om je eigen naam op een grafsteen te zien staan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_60490147
En dat terwijl je arme vrouw hulpeloos op bed ligt. Foei, Tara

Terug van dokter. Indrukwekkende collectie medicijnen meegekregen, waaronder het door mij zeer gehate prednisolon. En ik mag ook niet meer in de zon vanwege de antibiotica. Life sucks until you die.
pi_60490262
wat een werk Tara!!!

wij hebben net een stapel boodschappen gedaan, en Maok is hier nu alweer aan het naaien...

maok werd op de markt aangeduid als de vrouw van mik...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60490399
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef LoudGirl het volgende:

Terug van dokter. Indrukwekkende collectie medicijnen meegekregen, waaronder het door mij zeer gehate prednisolon. En ik mag ook niet meer in de zon vanwege de antibiotica. Life sucks until you die.
Ik hing gisteren in de hitte lekker bij mijn zus in de tuin in de schaduw, met ongelofelijke goede cappuccino zoals alleen mijn zwager hem kan maken, dus het viel mee.
Daarbij maar goed dat ik niet mee was, want er waren stukjes van de puzzel kwijt en dan krijg ik altijd de schuld. Dingen als "ja, er zal wel een stukje onder je sok hebben gezeten, waar heb je allemaal gelopen?"

Brrr, Loudgirl wéér prednisolon Echt balen. In de zon zou ik toch al niet doen als ik jou was. In de schaduw blijven is wel zo lekker met dit weer.
Wat zei de doc verder? En wat heb je nog meer aan medicatie meegekregen dit keer?

Ik ben trouwens weer wakker. Het helpt toch wel als het wat afkoeld. Braaf 2 uur op bed gelegen vanmiddag en het was best lekker.

[ Bericht 3% gewijzigd door freecell op 01-08-2008 15:23:03 ]
pi_60490693
Hij zei dat caraklantjes moeilijk zijn in te stellen en dat ik zielig ben en dat het misschien aan mijn immunoglobinegehalte ligt en dat dat wel enigszins te manipuleren is maar dat dat geen fijne medicatie is. En toen kreeg ik antibiotica en prednisolon en een maagbeschermer. En een nieuwe voorraad qvar en seretide. Voel me weer groot chemisch afval.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:34:50 #134
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60490762
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef LoudGirl het volgende:
Ik had haar ook mee kunnen nemen, had ze mee kunen helpen met graven
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:35:15 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60490778
In deze hitte.
pi_60490798
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:31 schreef LoudGirl het volgende:
Hij zei dat caraklantjes moeilijk zijn in te stellen en dat ik zielig ben en dat het misschien aan mijn immunoglobinegehalte ligt en dat dat wel enigszins te manipuleren is maar dat dat geen fijne medicatie is. En toen kreeg ik antibiotica en prednisolon en een maagbeschermer. En een nieuwe voorraad qvar en seretide. Voel me weer groot chemisch afval.
Je bent net een ontregelde suikerpatiënt jij
* freecell geeft Loudgirl een duwtje

Je bent wel het tofste vat chemisch afval dat ik ken toevallig.
pi_60491128
sterkte Loudgirl, het klinkt in ieder geval absoluut niet prettig...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:56:18 #138
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60491299
Mijn afspraak voor vanavond met een vriendin is ook afgezegd.

Nou, het gaat wel lekker zeg.
pi_60491839
Hou op me te duwen, ik duw jou toch ook niet? Nou ja, behalve beeb dan, die duw ik soms wel. Hoezo graven? Graaf jij je voorouders nu al op om ze te ondervragen, Tara? Klinkt niet heel bijbels en ook niet zo hygienisch.

Ik zag trouwens een nieuwe ijssalon aan de Carolieweg. Iemand al geprobeerd?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:27:03 #140
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60492028
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:19 schreef LoudGirl het volgende:
Hou op me te duwen, ik duw jou toch ook niet? Nou ja, behalve beeb dan, die duw ik soms wel. Hoezo graven? Graaf jij je voorouders nu al op om ze te ondervragen, Tara? Klinkt niet heel bijbels en ook niet zo hygienisch.

Hoe denk je dat we die graslaag hebben weggehaald? Met een schop
Oftewel de heren BB gingen de begraafplaats op met een schop (en wat ander gereedschap) en zijn aan het graven geslagen. Maar na het blootleggen van de steen zijn we dus gestopt met verder graven hoor
pi_60492170
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn afspraak voor vanavond met een vriendin is ook afgezegd.

Nou, het gaat wel lekker zeg.
*hugs*
pi_60492339
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Hoe denk je dat we die graslaag hebben weggehaald? Met een schop
Oftewel de heren BB gingen de begraafplaats op met een schop (en wat ander gereedschap) en zijn aan het graven geslagen. Maar na het blootleggen van de steen zijn we dus gestopt met verder graven hoor
En niet eens gearresteerd ?
pi_60492419
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:19 schreef LoudGirl het volgende:

Duwen is best vriendelijk bedoeld!

Je had mijn zwagers hoofd moeten zien toen hij vroeg wat TARA eigenlijk aan het doen was. Ik gaf als antwoord iets als 'z'n bedovergrootvader opgraven'
Ik heb het maar even gauw verder uitgelegd.

Oja, nog een reden dat ik niet mee was: ik durf niet met een schep het kerkhof op te lopen
pi_60494316
Goedenavond.
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:54:20 #145
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60494749
Ik ga eten. Bonen. Het zal mij benieuwen ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:55:02 #146
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60494763
Hallo
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_60494920
Hai! Ik heb de vakantiefoto's, ze hebben er een paar dubbel afgedrukt dus die zijn voor jouw album. Zal ik mijn foto's zondag meenemen?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:20:08 #148
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60495261
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:03 schreef LoudGirl het volgende:
Hai! Ik heb de vakantiefoto's, ze hebben er een paar dubbel afgedrukt dus die zijn voor jouw album. Zal ik mijn foto's zondag meenemen?
pi_60495467
*snotter*

TARA lachtte mij net trouwens uit, omdat ik nieste Best gemeen eigenlijk.
En wij gaan vanavond maar eens bij een vuurkorfje zitten in Stootshorn, dus wij stappen over 5 minuutjes op de fiets.
pi_60495551
wij gaan vanavond blokken, is voor mij de allereerste keer... Spannend dus..
pi_60496678
blokken?

Mijn vriendin van de week voor het eerst in mn auto laten rijden,en ze kan het nu al beter dan ik zulks een fail... Hele middag aan het rijden geweest, ff lekker uit eten, en wat met wat fans van me gesproken
pi_60497301
Hihi, ik kan wel achteruit bochten maken met aanhangers (van een helling af) en m'n vader niet.
pi_60497307
Blokken, verkeer tegenhouden enzo zodat de groep skaters er langs kan

Hm, ik lag net alweer te slapen, slaaptekort
pi_60497596
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef Tangarine het volgende:

Hm, ik lag net alweer te slapen, slaaptekort
Als je s nachts slaapt ipv neukt hoef je geen dutjes overdag te doen
pi_60497660
Is iedereen hier tegenwoordig al aan de partner ofzo? En ik dan?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:20:47 #156
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60497714
Het boek wat ik zo graag wilde lezen heb ik uit, en het is een leuk boek maar het eindigt zo sneu dat ik nu in een dip zit.
pi_60497794
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Als je s nachts slaapt ipv neukt hoef je geen dutjes overdag te doen
het komt vooral door de hitte op m'n kamer, waardoor ik/we slecht sla(a)p(en)
pi_60497805
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:18 schreef JH87 het volgende:
Is iedereen hier tegenwoordig al aan de partner ofzo? En ik dan?
Ehh... versier Bob.?
pi_60497824
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:25 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Ehh... versier Bob.?
Dat wilde ik zeggen!
pi_60497834
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef Tangarine het volgende:

[..]

het komt vooral door de hitte op m'n kamer, waardoor ik/we slecht sla(a)p(en)
Maar die hitte komt niet alleen door de zon
pi_60497835
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Het boek wat ik zo graag wilde lezen heb ik uit, en het is een leuk boek maar het eindigt zo sneu dat ik nu in een dip zit.
Hier is wat tofs waar je wel vrolijk van wordt!

Tilly and the Wall
pi_60497861
quote:

[..]

Ehh... versier Bob.?
Oh ja.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:29:12 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60497890
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:26 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Hier is wat tofs waar je wel vrolijk van wordt!

Tilly and the Wall
Ik vind het stom als een goed boek sneu eindigt.
Alleen films en series mogen sneu eindigen, een boek niet.

http://www.renskedegreef.nl/janee.html
pi_60498207
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef Tangarine het volgende:
Aha, bij paardrijden heet dat bufferen.
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:52:32 #165
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60498358
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:45 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Aha, bij paardrijden heet dat bufferen.
En bij voetgangers heet dat klaar-overs

En op de snelweg heet dat levensmoe
pi_60499152
en in Cornjum heet het overbodig. Wij hebben geen verkeer.
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:56:42 #167
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60499954
Ik zag laatst anders een stuk of 3 auto's bij jouw huis vandaan rijden.
pi_60500312
Ach, niets kan tippen aan het bruisende Herveld. Wij hebben zelfs een 30-km zone.
pi_60500486
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:13 schreef JH87 het volgende:
Ach, niets kan tippen aan het bruisende Herveld. Wij hebben zelfs een 30-km zone.
Cornjum is een en al 30 km zone
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:43:36 #170
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60500950
Skaten was tof en Teigan en Mik_infra waren heel goed bezig
quote:

[..]

Ehh... versier Bob.?
Dan blijf ik alleen over

Maar Jop, het viel mij ook al op dat iedereen hier ineens aan de partner gaat. Maar ja in het echte leven is iedereen om mij heen zowat al getrouwd en gaan ze nu aan de kinderen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:59:55 #172
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60501365
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
neem jij 2cv toch?
Nee
pi_60501644
Jop single, Marinka single, is het wellicht voorbestemd?
pi_60501655
terug van skaten..

lekker doorgereden..

maok, trouwen wordt hem voorlopig toch niet(eerst maar eens een schip met geld regelen.. ) en kinderen ook nog niet hoor, dus er zijn in ieder geval wat uitzonderingen in je omgeving....
pi_60501725
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef teigan het volgende:
terug van skaten..

lekker doorgereden..

maok, trouwen wordt hem voorlopig toch niet(eerst maar eens een schip met geld regelen.. ) en kinderen ook nog niet hoor, dus er zijn in ieder geval wat uitzonderingen in je omgeving....
hai
pi_60501726
Hier iig nog geen trouwen en kinderen in de planning
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:17:24 #177
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60501749
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef teigan het volgende:
terug van skaten..

lekker doorgereden..

Gelukkig maar (al zijn bruiloften natuurlijk sowieso ook tof)
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef Tangarine het volgende:
Jop single, Marinka single, is het wellicht voorbestemd?
pi_60501762
En dan Bob met 2cv!
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:58:28 #179
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60502499
pi_60502517
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef 2cv het volgende:
Niks mis met Bob....

Truste!
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2008 @ 01:00:10 #181
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60502529
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Niks mis met Bob....

Truste!
Dat zeg ik ook niet.

Truste !
pi_60504735
Is het eindelijk een beetje afgekoeld, lig je tot half 4 wakker omdat de buren een feestje geven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 2 augustus 2008 @ 09:18:27 #183
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60504859
moguh.
pi_60504970
Mogge. Wat een praat hier.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:02:28 #185
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60505163
Hoi jopj.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:06:52 #186
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_60505209
Moggûh. Eerste vrije zaterdag sinds... september?

En de biologische klok staat weer op zomertijd, zie ik?
pi_60505219
goeiemorgen!!
pi_60505346
Goedemorgen!
TARA ligt nog te tukken, wat denken jullie, wakker maken of niet?

Wel lekker weer trouwens!
pi_60505387
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi jopj.
aSj.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:21 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
TARA ligt nog te tukken, wat denken jullie, wakker maken of niet?
Waar heeft die arme TARA dat aan verdiend?
Lekker laten liggen!
pi_60505559
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:27 schreef JH87 het volgende:

Waar heeft die arme TARA dat aan verdiend?
Lekker laten liggen!
Het is kwart voor 11, hij mag best eens wakker worden
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:43:54 #191
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60505564
Wakker idd.
pi_60505694
Wat zijn de vrouwen op deze wereld toch gemeen.
pi_60505771
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:53 schreef JH87 het volgende:
Wat zijn de vrouwen op deze wereld toch gemeen.
Welnee, maar het is zaterdag, inmiddels slaaptie nog steeds, is het bijna 11 uur en moet ik dus over 2 uur verplicht mijn bed weer in tot 3 uur.
Als we nog iets aan onze dag willen hebben, moet hij gewoon wakker worden nu.
De vraag is: wil ik persé iets aan onze dag hebben, of vind ik het wel prima zo. Daar denk ik nu over na
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:00:55 #194
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60505785
Het is wel leuk als hij even wakker is geweest hmm.
pi_60506039
Maartens hebben slaap nodig hoor!
pi_60506241
Al die arme Maartens.

Net een huurauto geregeld voor volgende week. Ze hadden alleen nog een Mercedes, en echt voor een spotprijs. Bij een groot verhuurbedrijf was de prijs het dubbele geweest denk ik.
pi_60506298
Wat ga je doen?
pi_60506301
Dat zal wel
Hij weigert wakker te worden
Nu wil ikm dat hij blijft liggen tot 1 uur, dan kruip ik er weer bij in
pi_60506363
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:41 schreef Tangarine het volgende:
Wat ga je doen?
Haldern Pop, een klein festival in Duitsland. Heb er echt zin in, staan zulke toffe namen. Veel toffer dan Lowlands.
pi_60506742
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:46 schreef JH87 het volgende:

[..]

Haldern Pop, een klein festival in Duitsland. Heb er echt zin in, staan zulke toffe namen. Veel toffer dan Lowlands.
Ziet er tof uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')