abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60475445
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Nice
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 31 juli 2008 @ 21:52:59 #77
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60475725
Gaaf tanga!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60476583
Was je erbij?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 31 juli 2008 @ 22:29:18 #79
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60476596
OMFG WAARBIJ?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60476610
AARDBEI!!!

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 31 juli 2008 @ 22:32:47 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60476672
ahahahaha
pi_60477222
tanga, toch je dixons bon gebruikt??

loudgirl beterschap... En misschien maar eens nadenken over emigreren dan??
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60477712
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:40 schreef maok het volgende:
Ik heb DaD gespot
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_60477759
Hoi
Weer terug van een dagje Leeuwarden, komen we thuis om 10 uur vanavond, zit Jaina op eht balkon.... Uit het raam gesprongen. En dan kan ze niet meer naar binnen....

Heeft dus het grootste gedeelte van de dag waarschijnlijk op het snikhete balkon doorgebracht en was erg blij met wat melk, een paar snoepjes, een kattebak en een héleboel aaien.

Arm beest
pi_60477801
Jaina toch... Met dit weer nog wel zeg...

Arm beest...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60478288
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:19 schreef freecell het volgende:
Hoi
Weer terug van een dagje Leeuwarden, komen we thuis om 10 uur vanavond, zit Jaina op eht balkon.... Uit het raam gesprongen. En dan kan ze niet meer naar binnen....

Heeft dus het grootste gedeelte van de dag waarschijnlijk op het snikhete balkon doorgebracht en was erg blij met wat melk, een paar snoepjes, een kattebak en een héleboel aaien.

Arm beest
Arme Jaina

En dan niet eens ff naar de mooiste voorstad van leeuwarden om een glaasje vloeistof tot je te nemen?
pi_60478332
Ik zat in Leeuwarden bij mijn geliefde zus in de tuin. Al een stuk beter te doen dan in ons warme huis nu!
pi_60478551
Heeft je zus ook een zwembadje in haar tuin?
pi_60480053
hm, de tijd gaat snel als je druk bezig bent..

maok is hier, en we zijn aan het naaien, en toen was het ineens 1 uur...
pi_60480076
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef teigan het volgende:
hm, de tijd gaat snel als je druk bezig bent..

maok is hier, en we zijn aan het naaien, en toen was het ineens 1 uur...
De tijd gaat inderdaad enorm snel als je gezellig aan het naaien bent
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:45:09 #93
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60482653
mogguh
pi_60482709
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft je zus ook een zwembadje in haar tuin?
Nee, dat was helemaal geniaal geweest. Wel een boel schaduw en mijn zwager heeft geniale cappuccino voor me gemaakt

Oja, en ik ben verkouden Keelpijn, niezen, snotteren. Knap hè?
pi_60482847
mogguh...

misschien ergens te lang in de airco gezeten freecell? Ik ben ook snotterig moet ik toegeven, misschien had ik wat minder vaak naar de bios moeten gaan deze week...
pi_60482977
Geen airco gezien afgelopen dagen!

Daarbij is verkoudheid een virusje en wordt het niet veroorzaakt door kou Alleen als je koud bent, ben je iets vatbaarder voor het virus.
pi_60483071
dat weet ik eigenlijk ook wel, maar ik kreeg het laatst weer eens van mijn moeder te horen geloof ik... En het is dan toch de wisseling van warm en koud die het wat triggert denk ik..
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:38:53 #98
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_60483258
Nou, het mooie weer lijkt een beetje over. Net nu kids met mama en vriendin (+dochter) naar schiermonnikoog gaan...

Jammer.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_60483304
Ik hoop dat met de omslag van het weer de slapeloze nachten ook voorbij zullen zijn. Ik ben werkelijk kapot.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_60483358
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop dat met de omslag van het weer de slapeloze nachten ook voorbij zullen zijn. Ik ben werkelijk kapot.
Oeh, dan hoop ik ook dat je nu weer een beetje kan slapen! Het word vandaag overigens nog gewoon 25 graden in de stad hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')