Als je s nachts slaapt ipv neukt hoef je geen dutjes overdag te doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef Tangarine het volgende:
Blokken, verkeer tegenhouden enzo zodat de groep skaters er langs kan
Hm, ik lag net alweer te slapen, slaaptekort
het komt vooral door de hitte op m'n kamer, waardoor ik/we slecht sla(a)p(en)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je s nachts slaapt ipv neukt hoef je geen dutjes overdag te doen
Ehh... versier Bob.?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:18 schreef JH87 het volgende:
Is iedereen hier tegenwoordig al aan de partner ofzo? En ik dan?
Maar die hitte komt niet alleen door de zonquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
het komt vooral door de hitte op m'n kamer, waardoor ik/we slecht sla(a)p(en)![]()
Hier is wat tofs waar je wel vrolijk van wordt!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Het boek wat ik zo graag wilde lezen heb ik uit, en het is een leuk boek maar het eindigt zo sneu dat ik nu in een dip zit.
Ik vind het stom als een goed boek sneu eindigt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:26 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Hier is wat tofs waar je wel vrolijk van wordt!
Tilly and the Wall![]()
![]()
Aha, bij paardrijden heet dat bufferen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef Tangarine het volgende:
Blokken, verkeer tegenhouden enzo zodat de groep skaters er langs kan
En bij voetgangers heet dat klaar-oversquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:45 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Aha, bij paardrijden heet dat bufferen.
Cornjum is een en al 30 km zonequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:13 schreef JH87 het volgende:
Ach, niets kan tippen aan het bruisende Herveld. Wij hebben zelfs een 30-km zone.
Dan blijf ik alleen overquote:
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
neem jij 2cv toch?
haiquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef teigan het volgende:terug van skaten..
lekker doorgereden..
maok, trouwen wordt hem voorlopig toch niet(eerst maar eens een schip met geld regelen..) en kinderen ook nog niet hoor, dus er zijn in ieder geval wat uitzonderingen in je omgeving....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |