abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60487417
Ik had satéballen als brunch, en heb mijn lief op saucijzenbroodjes getracteerd
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:33:50 #127
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60488009
Aangezien iedereen vertelde wat ze gisteren in de hitte hebben gedaan.

Ik heb in Eerbeek puzzelen voor gevordenen gedaan met mijn vader

Hiermee begonnen we:

Nadat we de graslaag eraf hadden gehaald kwam dit te voorschijn:

En toen kon het grote puzzelen beginnen. En het eindresultaat:

Helaas missen er dus brokstukken, maar vergeleken met de eerste foto hebben we aardig wat verbeterd dacht ik zo.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:28:06 #128
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60489247
Goed werk Tara
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:33:18 #129
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60489365
Het is trouwens vreemd om je eigen naam op een grafsteen te zien staan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_60490147
En dat terwijl je arme vrouw hulpeloos op bed ligt. Foei, Tara

Terug van dokter. Indrukwekkende collectie medicijnen meegekregen, waaronder het door mij zeer gehate prednisolon. En ik mag ook niet meer in de zon vanwege de antibiotica. Life sucks until you die.
pi_60490262
wat een werk Tara!!!

wij hebben net een stapel boodschappen gedaan, en Maok is hier nu alweer aan het naaien...

maok werd op de markt aangeduid als de vrouw van mik...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60490399
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef LoudGirl het volgende:

Terug van dokter. Indrukwekkende collectie medicijnen meegekregen, waaronder het door mij zeer gehate prednisolon. En ik mag ook niet meer in de zon vanwege de antibiotica. Life sucks until you die.
Ik hing gisteren in de hitte lekker bij mijn zus in de tuin in de schaduw, met ongelofelijke goede cappuccino zoals alleen mijn zwager hem kan maken, dus het viel mee.
Daarbij maar goed dat ik niet mee was, want er waren stukjes van de puzzel kwijt en dan krijg ik altijd de schuld. Dingen als "ja, er zal wel een stukje onder je sok hebben gezeten, waar heb je allemaal gelopen?"

Brrr, Loudgirl wéér prednisolon Echt balen. In de zon zou ik toch al niet doen als ik jou was. In de schaduw blijven is wel zo lekker met dit weer.
Wat zei de doc verder? En wat heb je nog meer aan medicatie meegekregen dit keer?

Ik ben trouwens weer wakker. Het helpt toch wel als het wat afkoeld. Braaf 2 uur op bed gelegen vanmiddag en het was best lekker.

[ Bericht 3% gewijzigd door freecell op 01-08-2008 15:23:03 ]
pi_60490693
Hij zei dat caraklantjes moeilijk zijn in te stellen en dat ik zielig ben en dat het misschien aan mijn immunoglobinegehalte ligt en dat dat wel enigszins te manipuleren is maar dat dat geen fijne medicatie is. En toen kreeg ik antibiotica en prednisolon en een maagbeschermer. En een nieuwe voorraad qvar en seretide. Voel me weer groot chemisch afval.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:34:50 #134
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60490762
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef LoudGirl het volgende:
Ik had haar ook mee kunnen nemen, had ze mee kunen helpen met graven
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:35:15 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60490778
In deze hitte.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60490798
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:31 schreef LoudGirl het volgende:
Hij zei dat caraklantjes moeilijk zijn in te stellen en dat ik zielig ben en dat het misschien aan mijn immunoglobinegehalte ligt en dat dat wel enigszins te manipuleren is maar dat dat geen fijne medicatie is. En toen kreeg ik antibiotica en prednisolon en een maagbeschermer. En een nieuwe voorraad qvar en seretide. Voel me weer groot chemisch afval.
Je bent net een ontregelde suikerpatiënt jij
* freecell geeft Loudgirl een duwtje

Je bent wel het tofste vat chemisch afval dat ik ken toevallig.
pi_60491128
sterkte Loudgirl, het klinkt in ieder geval absoluut niet prettig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:56:18 #138
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60491299
Mijn afspraak voor vanavond met een vriendin is ook afgezegd.

Nou, het gaat wel lekker zeg.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60491839
Hou op me te duwen, ik duw jou toch ook niet? Nou ja, behalve beeb dan, die duw ik soms wel. Hoezo graven? Graaf jij je voorouders nu al op om ze te ondervragen, Tara? Klinkt niet heel bijbels en ook niet zo hygienisch.

Ik zag trouwens een nieuwe ijssalon aan de Carolieweg. Iemand al geprobeerd?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:27:03 #140
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60492028
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:19 schreef LoudGirl het volgende:
Hou op me te duwen, ik duw jou toch ook niet? Nou ja, behalve beeb dan, die duw ik soms wel. Hoezo graven? Graaf jij je voorouders nu al op om ze te ondervragen, Tara? Klinkt niet heel bijbels en ook niet zo hygienisch.

Hoe denk je dat we die graslaag hebben weggehaald? Met een schop
Oftewel de heren BB gingen de begraafplaats op met een schop (en wat ander gereedschap) en zijn aan het graven geslagen. Maar na het blootleggen van de steen zijn we dus gestopt met verder graven hoor
pi_60492170
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn afspraak voor vanavond met een vriendin is ook afgezegd.

Nou, het gaat wel lekker zeg.
*hugs*
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_60492339
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Hoe denk je dat we die graslaag hebben weggehaald? Met een schop
Oftewel de heren BB gingen de begraafplaats op met een schop (en wat ander gereedschap) en zijn aan het graven geslagen. Maar na het blootleggen van de steen zijn we dus gestopt met verder graven hoor
En niet eens gearresteerd ?
pi_60492419
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:19 schreef LoudGirl het volgende:

Duwen is best vriendelijk bedoeld!

Je had mijn zwagers hoofd moeten zien toen hij vroeg wat TARA eigenlijk aan het doen was. Ik gaf als antwoord iets als 'z'n bedovergrootvader opgraven'
Ik heb het maar even gauw verder uitgelegd.

Oja, nog een reden dat ik niet mee was: ik durf niet met een schep het kerkhof op te lopen
pi_60494316
Goedenavond.
Don't think twice, it's all right.
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:54:20 #145
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60494749
Ik ga eten. Bonen. Het zal mij benieuwen ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:55:02 #146
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60494763
Hallo
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_60494920
Hai! Ik heb de vakantiefoto's, ze hebben er een paar dubbel afgedrukt dus die zijn voor jouw album. Zal ik mijn foto's zondag meenemen?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:20:08 #148
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60495261
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:03 schreef LoudGirl het volgende:
Hai! Ik heb de vakantiefoto's, ze hebben er een paar dubbel afgedrukt dus die zijn voor jouw album. Zal ik mijn foto's zondag meenemen?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_60495467
*snotter*

TARA lachtte mij net trouwens uit, omdat ik nieste Best gemeen eigenlijk.
En wij gaan vanavond maar eens bij een vuurkorfje zitten in Stootshorn, dus wij stappen over 5 minuutjes op de fiets.
pi_60495551
wij gaan vanavond blokken, is voor mij de allereerste keer... Spannend dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')