Ik hing gisteren in de hitte lekker bij mijn zus in de tuin in de schaduw, met ongelofelijke goede cappuccino zoals alleen mijn zwager hem kan maken, dus het viel mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef LoudGirl het volgende:
En dat terwijl je arme vrouw hulpeloos op bed ligt. Foei, Tara![]()
Terug van dokter. Indrukwekkende collectie medicijnen meegekregen, waaronder het door mij zeer gehate prednisolon.En ik mag ook niet meer in de zon vanwege de antibiotica. Life sucks until you die.
Ik had haar ook mee kunnen nemen, had ze mee kunen helpen met gravenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef LoudGirl het volgende:
En dat terwijl je arme vrouw hulpeloos op bed ligt. Foei, Tara![]()
Je bent net een ontregelde suikerpatiënt jijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:31 schreef LoudGirl het volgende:
Hij zei dat caraklantjes moeilijk zijn in te stellen en dat ik zielig ben en dat het misschien aan mijn immunoglobinegehalte ligt en dat dat wel enigszins te manipuleren is maar dat dat geen fijne medicatie is. En toen kreeg ik antibiotica en prednisolon en een maagbeschermer. En een nieuwe voorraad qvar en seretide. Voel me weer groot chemisch afval.
Hoe denk je dat we die graslaag hebben weggehaald? Met een schopquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:19 schreef LoudGirl het volgende:
Hou op me te duwen, ik duw jou toch ook niet? Nou ja, behalve beeb dan, die duw ik soms wel. Hoezo graven? Graaf jij je voorouders nu al op om ze te ondervragen, Tara? Klinkt niet heel bijbels en ook niet zo hygienisch.
Ik zag trouwens een nieuwe ijssalon aan de Carolieweg. Iemand al geprobeerd?
*hugs*quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn afspraak voor vanavond met een vriendin is ook afgezegd.
Nou, het gaat wel lekker zeg.
En niet eens gearresteerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoe denk je dat we die graslaag hebben weggehaald? Met een schop
Oftewel de heren BB gingen de begraafplaats op met een schop (en wat ander gereedschap) en zijn aan het graven geslagen. Maar na het blootleggen van de steen zijn we dus gestopt met verder graven hoor
Duwen is best vriendelijk bedoeld!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:19 schreef LoudGirl het volgende:
Hou op me te duwen, ik duw jou toch ook niet? Nou ja, behalve beeb dan, die duw ik soms wel. Hoezo graven? Graaf jij je voorouders nu al op om ze te ondervragen, Tara? Klinkt niet heel bijbels en ook niet zo hygienisch.
Ik zag trouwens een nieuwe ijssalon aan de Carolieweg. Iemand al geprobeerd?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:03 schreef LoudGirl het volgende:
Hai! Ik heb de vakantiefoto's, ze hebben er een paar dubbel afgedrukt dus die zijn voor jouw album. Zal ik mijn foto's zondag meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |