Sultana actie, spaarkaart downloaden van sultana.nl, 4 zegels van verpakkingen erop plakken en naar het postkantoor, voor 4 euro krijg je 'm dan meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:00 schreef Prosac het volgende:
morgen! Ik heeft het topic ook weer eens gevonden. Nieuwe klus en fok! geblokkeerd. Mag de pret niet drukken, omweg gevonden. Lyssa, waar heb je die mr. Jummy vandaan? Ik vind hem hilarisch en ga mijn vriendin er even een plezier mee doen.
Ah! Verrek, nu herken ik hem pas. Gelukkig lust ik sultana.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:11 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Sultana actie, spaarkaart downloaden van sultana.nl, 4 zegels van verpakkingen erop plakken en naar het postkantoor, voor 4 euro krijg je 'm dan mee
Helemaal slapeloos is het hier niet, maar een geweldige nachtrust kan ik het nu ook niet noemenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop dat met de omslag van het weer de slapeloze nachten ook voorbij zullen zijn. Ik ben werkelijk kapot.
Ik kan best verder toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:48 schreef teigan het volgende:
en nu begin je weer overnieuw freecell?
je kan nu natuurlijk niet meer verder...
Jij ook al je stem kwijt? Zijn meer idioten verkouden dus met dit weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:51 schreef LoudGirl het volgende:
OOk goeiemorgen iedereen. Wordt een rustig dagje, ben mijn stem kwijt. Gelukkig is het minder warm, ziek zijn in de warmte is te erg.
Ik ben toch blij dat je dat niet elke keer aan mij vraagt als ik ook maar enigzins vrolijk benquote:
OMG kek manquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:55 schreef freecell het volgende:
Kijk nou wat ik vind
http://www.diergedrag.nl/N_art_85.html
Op die site verkopen ze écht heel erg veel onzin!
Ik ben al weer uitgelunched en bedenk nu dat ik straks maar weer eens op bed moetquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:38 schreef Tangarine het volgende:
Ik zal zo ook eens gaan ontbijten/lunchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |