Gelukkig maar (al zijn bruiloften natuurlijk sowieso ook tof)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef teigan het volgende:terug van skaten..
lekker doorgereden..
maok, trouwen wordt hem voorlopig toch niet(eerst maar eens een schip met geld regelen..) en kinderen ook nog niet hoor, dus er zijn in ieder geval wat uitzonderingen in je omgeving....
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef Tangarine het volgende:
Jop single, Marinka single, is het wellicht voorbestemd?
Dat zeg ik ook niet.quote:
aSj.quote:
Waar heeft die arme TARA dat aan verdiend?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:21 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
TARA ligt nog te tukken, wat denken jullie, wakker maken of niet?![]()
Het is kwart voor 11, hij mag best eens wakker wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:27 schreef JH87 het volgende:
Waar heeft die arme TARA dat aan verdiend?![]()
Lekker laten liggen!
Welnee, maar het is zaterdag, inmiddels slaaptie nog steeds, is het bijna 11 uur en moet ik dus over 2 uur verplicht mijn bed weer in tot 3 uur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:53 schreef JH87 het volgende:
Wat zijn de vrouwen op deze wereld toch gemeen.
Haldern Pop, een klein festival in Duitsland. Heb er echt zin in, staan zulke toffe namen. Veel toffer dan Lowlands.quote:
Ziet er tof uitquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Haldern Pop, een klein festival in Duitsland. Heb er echt zin in, staan zulke toffe namen. Veel toffer dan Lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |