abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60476877
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:38 schreef kwakveense het volgende:

[..]

al gedaan! enneh, ik ga er nog maar even zoveel mogelijk van uit dat ik m niet jaloers hoef te maken...
Jaloers is ook goed als het wel iets wordt
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:17:11 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_60477705
Toch klinkt 't allemaal niet echt veelbelovend, kwak
disclaimer
pi_60477775
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
Toch klinkt 't allemaal niet echt veelbelovend, kwak
Inderdaad jammer genoeg niet
In het begin moet het juist leuk zijn joh
pi_60477805
het moet altijd leuk zijn
pi_60477890
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
het moet altijd leuk zijn
daar heb je gelijk in
Maar als er in het begin al gezeik is.....
Na 20 jaar huwelijk kan dat altijd nog

En nu ga ik echt slapen
pi_60478225
Hoihoi!

Warm hier
Kan iemand die bewegende kruik van bijna 10 KG in mijn buik even overnemen tot het weer wat koeler is?
pi_60478239
Is dat echt zo warm een baby?
pi_60478284
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is dat echt zo warm een baby?
Nou, die beeb produceert natuurlijk ook warmte. En ik ben bijna 10 kilo zwaarder dan normaal. En ik loop inmiddels behoorlijk beroerd.
En oja, het helpt ook niet als de plek waar je longen normaal zitten voor 50% worden ingenomen door een baarmoeder. Ademen is namelijk ook wel lekker
pi_60478322
Oh.
Anders doe je koude polsbandjes om je polsen
pi_60482143
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, die beeb produceert natuurlijk ook warmte. En ik ben bijna 10 kilo zwaarder dan normaal. En ik loop inmiddels behoorlijk beroerd.
En oja, het helpt ook niet als de plek waar je longen normaal zitten voor 50% worden ingenomen door een baarmoeder. Ademen is namelijk ook wel lekker
Klinkt niet echt prettig
Wel een beetje kunnen slapen?
pi_60482710
Het is afgekoeld.

@ freecell, minder kunnen ademen is heel irritant ja
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60482791
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt niet echt prettig
Wel een beetje kunnen slapen?
Goedemorgen
En dan was ik nog vergeten dat je hartslag behoorlijk stijgt als je zwanger bent

Ik heb heerlijk geslapen, alleen wat vroeger wakker dan gepland. 's Nachts slaap ik meestal sowieso wel goed, alleen in slaap komen is een beetje lastig (op je rug krijg je geen adem, op je buik wil niet en als je op je zij gaat liggen heeft beeb alle ruimte en gaat gymnastieken ). Maar meestal slaap ik binnen een half uurtje en pit ik dan heerlijk door.
pi_60482796
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
Het is afgekoeld.

@ freecell, minder kunnen ademen is heel irritant ja
Het is een graadje of 22 hier En het wordt hier vandaag een graadje of 25 en lekker weer. Dat kan ik nog wel aan Lekker!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:10:45 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_60482891
Hier in Brabant is het heerlijk fris en grijs, dus de plantjes kunnen hun lol weer op. Nu even hopen dat vriendlief op tijd wakker is om de poes binnen te laten als de hoosbui begint

Trouwens erg matig, als je partner vakantie heeft en jij niet. Dit is voor mij de eerste keer want we doen allebei nooit aan vakantie, maar ik was wel een beetje jaloers toen ik er uit moest om 7 uur en meneer nog een paar uur kon blijven liggen
disclaimer
pi_60482902
Hier schijnt de zon al weer

Moest vanochtend nog wel even om de bui heen fietsen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:28:15 #116
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60483115
@ allemaal: klonk ik zo negatief? het was gewoon heel erg leuk tot we elkaar ineens door omstandigheden nauwelijks (lees:niet) zagen. toen hebben we t allebei onghandig aangepakt, en dat is doordat we elkaar neit zagen nogal hoog opgelopen, ect binnen een week of twee. en dat hebben we onlangs uitgepraat en besloten dat we t zo niet willen, dat we willen dat t leuk is. en dat gaan we dus na de vakantie proberen.

ik verwacht neit dat ie eerder belt omdat we nu eenmaal hebben afesproken dat we pas half augutus weer afspreken, om t allebei eerst een beetje los te laten. hij is anderhalve dag in t land tussendoor, maar heel druk en kan me voorstelen dat ie denkt: beter van niet.

ok en nu klaar met praten over mn relatie...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:32:25 #117
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60483165
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja dat dus. Ik ben heel blij dat ukkie al vrij laag zit, kan ik tenminste weer gewoon ademen. Slapen gaat hier trouwens nog wel ok, ondanks de hitte. Ik heb meer last van een klein manneke dat vanochtend om 5 uur al vrolijk aan het zingen was dat ie een broodje wilde eten
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:33:40 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_60483182
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:28 schreef kwakveense het volgende:
@ allemaal: klonk ik zo negatief? het was gewoon heel erg leuk tot we elkaar ineens door omstandigheden nauwelijks (lees:niet) zagen. toen hebben we t allebei onghandig aangepakt, en dat is doordat we elkaar neit zagen nogal hoog opgelopen, ect binnen een week of twee. en dat hebben we onlangs uitgepraat en besloten dat we t zo niet willen, dat we willen dat t leuk is. en dat gaan we dus na de vakantie proberen.

ik verwacht neit dat ie eerder belt omdat we nu eenmaal hebben afesproken dat we pas half augutus weer afspreken, om t allebei eerst een beetje los te laten. hij is anderhalve dag in t land tussendoor, maar heel druk en kan me voorstelen dat ie denkt: beter van niet.

ok en nu klaar met praten over mn relatie...
Naja, als ik iemand hoor zeggen: afstand nemen, rustig aan doen etc, dan is het gewoon geen goed voorteken. Maar dat komt omdat alle relaties waar ik in heb gezeten waarbij we "afstand namen" binnen 2 maanden stuk waren. Wellicht zijn er genoeg mensen met heel andere ervaringen
disclaimer
pi_60483194
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Naja, als ik iemand hoor zeggen: afstand nemen, rustig aan doen etc, dan is het gewoon geen goed voorteken. Maar dat komt omdat alle relaties waar ik in heb gezeten waarbij we "afstand namen" binnen 2 maanden stuk waren. Wellicht zijn er genoeg mensen met heel andere ervaringen
Ja, die waren dan stuk binnen 2 weken of korter
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:43:01 #120
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60483316
nou, he wat zijn jullie leuk zeg....

laat mij nou lekker hoop hebben.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:46:23 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_60483361
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:43 schreef kwakveense het volgende:

sorry, dit is gewoon mijn ervaring, als jonge ouwe rot in het vak. Zoals ik al zei, misschien is het bij jou wel heel anders
disclaimer
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:53:35 #122
4177 Jojogirl
pi_60483470
Ik vind het wel verstandig klinken kwakveense om niet in die anderhalve dag af te spreken. Dan is hij er met z'n hoofd niet bij en staat er teveel druk op en dat gaat sowieso niet werken.
pi_60483529
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:43 schreef kwakveense het volgende:

Iedereen is anders, dus wat voor de een geldt hoeft voor jou niet op te gaan. Misschien is het juist wel goed
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:07:58 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_60488766
Ik weet niet zo goed of ik m'n huur nou per 15 oktober of per 1 november moet opzeggen. 1 oktober krijgen we de sleutel. Wat zouden jullie doen?
disclaimer
pi_60488801
Moet je veel doen in het nieuwe huis?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:13:48 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_60488912
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je veel doen in het nieuwe huis?
Nou, boven niet zo. Ik wil een Ytong wandje maken in de slaapkamer en deze stucen en texen, verder een likkie verf er op. Beneden moet ik de oude keuken + keukenschouw er uit slopen, moeten er 4 nieuwe groepen worden gemaakt, wordt de nieuwe keuken gezet en ook hier behoorlijk wat liters latex (zwarte muren )
De gordijnen mogen we gratis houden
Er komt een nieuwe ketel maar da's niet echt rommelig En het plat dak wordt vervangen, maar daar merk je binnen niet veel van.
disclaimer
pi_60488931
1 november, je moet altijd meer doen dan je dacht.

freecell en jojo, ik heb met jullie te doen. Twee jaar geleden.. wat was dat warm en zwaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:17:06 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_60489003
Ik denk op zich ook wel dat 1 november handiger is, vooral met de katten. Geen zin in katten die gestresst tussen de verbouwingsellende door rennen
disclaimer
pi_60489688
Lekker pas gaan verhuizen als die keuken af is. Je hebt al van Ymme begrepen dat het een ramp is als je in een huis woont wat verbouwd wordt!
pi_60490575
1 November lijkt me wel zo relaxed! klinkt wel alsof er nog aardig wat moet gebeuren eigenlijk.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:29:24 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_60490638
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:26 schreef freecell het volgende:
1 November lijkt me wel zo relaxed! klinkt wel alsof er nog aardig wat moet gebeuren eigenlijk.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk...
Boven eigenlijk niks, alleen wat schilderen. En ja, er zijn natuurlijk wel meer dingen, maar die kunnen we prima doen als we er al wonen
disclaimer
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:31:32 #132
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60490686
Bwoah hoeveel calorieen kost waterfietsen? Zeker tien keer meer dan lopen, per afstand. Denk ik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_60490743
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:14 schreef YPPY het volgende:

freecell en jojo, ik heb met jullie te doen. Twee jaar geleden.. wat was dat warm en zwaar.
Het is nu wel weer lekker
Ik heb zelfs braaf mijn 2 uur vol geslapen vanmiddag en ben net heerlijk uitgerust wakker geworden
pi_60492535
Wat ben ik toch vrolijk en het werd vandaag alleen maar beter (behalve door een fout van een collega een dag voor niets gewerkt)
Kreeg vandaag te horen op mijn werk dat ze me graag terug zouden hebben in de andere vakanties, alleen weet ik niet of dat gaat omdat de universiteit niet echt de basisschoolvakanties aan houd
Maar toch leuk om te horen dat ik terug mag komen (zit wel al 2 jaar bij deze organisatie maar niet met dit werk)
pi_60492564
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Goedemorgen
En dan was ik nog vergeten dat je hartslag behoorlijk stijgt als je zwanger bent

Ik heb heerlijk geslapen, alleen wat vroeger wakker dan gepland. 's Nachts slaap ik meestal sowieso wel goed, alleen in slaap komen is een beetje lastig (op je rug krijg je geen adem, op je buik wil niet en als je op je zij gaat liggen heeft beeb alle ruimte en gaat gymnastieken ). Maar meestal slaap ik binnen een half uurtje en pit ik dan heerlijk door.
Gelukkig gaat slapen wel lekker
Wanneer ben je trouwens uitgerekend? (sorry hoor het te weten)
pi_60492909
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gelukkig gaat slapen wel lekker
Wanneer ben je trouwens uitgerekend? (sorry hoor het te weten)
Volgens mij hoef je dat niet van elke zwangere Fok!ker te weten hoor
7 September. Dus nog een weekje of 5. (of 2 bij mazzel )
pi_60492939
of 7 als je pech hebt freecell...

het gaat echt snel ineens joh, je bent al bijna mama... vind je dat geen raar idee?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60492957
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Volgens mij hoef je dat niet van elke zwangere Fok!ker te weten hoor
7 September. Dus nog een weekje of 5. (of 2 bij mazzel )
dat gaat snel
Begint al een beetje spannend te worden?
pi_60493185
Aan het idee ben ik al zo'n 7 maand gewend

Het is nog niet echt spannend hoor Al moet volgens het kraambureau vanaf maandag het bed op klossen, dus we moeten maar even achter klossen aan. En ik hoor officieel ook mijn vluchtkoffertje al een minimaal een week ingepakt te hebben. Moet ik nog even doen trouwens
pi_60493272
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:22 schreef freecell het volgende:
Aan het idee ben ik al zo'n 7 maand gewend

Het is nog niet echt spannend hoor Al moet volgens het kraambureau vanaf maandag het bed op klossen, dus we moeten maar even achter klossen aan. En ik hoor officieel ook mijn vluchtkoffertje al een minimaal een week ingepakt te hebben. Moet ik nog even doen trouwens
ok, maar ik bedoel meer het idee dat er over zeg 6 weken een babietje is, het lijkt mij heel onwerkelijk, natuurlijk zit hij/zij al een hele tijd in je buik, maar het lijkt mij toch anders als hij/zij eenmaal geboren is....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60493377
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef teigan het volgende:

[..]

ok, maar ik bedoel meer het idee dat er over zeg 6 weken een babietje is, het lijkt mij heel onwerkelijk, natuurlijk zit hij/zij al een hele tijd in je buik, maar het lijkt mij toch anders als hij/zij eenmaal geboren is....
Dat bedoelde ik ook eigenlijk
Daar was ik vrij snel aan gewend aan dat idee. natuurlijk weet je niet precies hoe het zal zijn en blijven veel dingen nieuw en spannend, maar aan het idee op zich ben ik allang gewend
pi_60493971
Vandaag was trouwens iemand jarig op mijn werk, dus appelflap op ipv mijn lunch
Nog 2 weken en dan begint het gewone leven weer hopelijk kan ik mijn ritme dan weer vinden
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 20:18:36 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60496439
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 18:42 schreef omearos het volgende:
ik heb geboekt
*mond valt open*

dieetclubmeeting-idee????
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60501103
Heb ik dat receptenboekje van conimex. Alles heel veel calorieën en voor 4 personen
pi_60501703
Ik ben jaloers omearos, klinkt wel leuk!!

ik ben net thuis van skaten, ongeveer 35 kilometer schat ik, en omdat ik nu als verkeersregelaar meereed heb ik vast wel wat meer gereden. De tempowisselingen lagen in ieder geval een stuk hoger, dit is best een goede work out zo...

Nu zo maar eens slapen, het is zo lekker koel en niet benauwd buiten...
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 08:52:38 #147
4177 Jojogirl
pi_60504763
Woei, ik heb vannacht zo lekker geslapen En voor de verandering weer eens zonder onderbrekingen tot 7 uur. Wat een luxe.
pi_60504981
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Heb ik dat receptenboekje van conimex. Alles heel veel calorieën en voor 4 personen
Zijn de recepten van conimex zo ongezond dan?
En je kan toch makkelijk de hoeveelheden delen
pi_60505103
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 09:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zijn de recepten van conimex zo ongezond dan?
En je kan toch makkelijk de hoeveelheden delen
Gemiddeld rond de 850 kcal. Door 4 delen kan wel. Alleen zit ik dan weer met 3/4 aubergine of en half zakje saus etc
pi_60505120
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 09:57 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Gemiddeld rond de 850 kcal. Door 4 delen kan wel. Alleen zit ik dan weer met 3/4 aubergine of en half zakje saus etc
En door de helft en de rest invriezen?
Maar is dat het boekje dat ook op tv komt?, dat is allemaal wokken hoe kan het dan allemaal zoveel kcal hebben?
pi_60505151
Dat zal het wel worden ja, al doe ik dat liever niet, invriezen.

Ja, is dat boekje van tv. Ze doen er veel dingen in. Het wokken is wel gezond, de ingrediënten niet
pi_60505235
en ik gok dat er een woksaus doorzit die ook de nodige kcal bevat...
pi_60505250
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:10 schreef teigan het volgende:
en ik gok dat er een woksaus doorzit die ook de nodige kcal bevat...
Ja oke maar wat groente en kip/vis dan moet je er toch wel heel veel woksaus bij gooien wil je aan de 800 komen?
pi_60505325
Klinkt niet als een boekje dat ik vaak zou gebruiken.
Ik heb gisteren trouwens 2 enorme aubergines gekregen, heeft er nog iemadn een tof recept?

Gisteren trouwens zowaar wat aan beweging gedaan Naar mijn broer op en neer gefietst (totaal 20 Km denk ik, dus nog niet echt veel, maar hey, ik bewoog tenminste)
pi_60505348
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:18 schreef freecell het volgende:
Ik heb gisteren trouwens 2 enorme aubergines gekregen, heeft er nog iemadn een tof recept?

Gisteren trouwens zowaar wat aan beweging gedaan Naar mijn broer op en neer gefietst (totaal 20 Km denk ik, dus nog niet echt veel, maar hey, ik bewoog tenminste)
Kan je die niet lekker grillen?
pi_60505361
Ik zal eens kijken...
de woksaus die ik heb staan is 290 kcal per 100 ml. En je moet ongeveer 90 ml gebruiken. En dan komt er nog rijst bij, en als je een iets van varkensvlees gebruikt, en dingen als kroepoek meetellen, ik denk dat je een heel eind komt..

marcb, zou je hier eens zo'n recept kunnen posten met kcal erbij, ik ben wel nieuwsgierig nu.
pi_60505379
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:24 schreef teigan het volgende:
Ik zal eens kijken...
de woksaus die ik heb staan is 290 kcal per 100 ml. En je moet ongeveer 90 ml gebruiken. En dan komt er nog rijst bij, en als je een iets van varkensvlees gebruikt, en dingen als kroepoek meetellen, ik denk dat je een heel eind komt..

marcb, zou je hier eens zo'n recept kunnen posten met kcal erbij, ik ben wel nieuwsgierig nu.
Kroepoek moet je er sowieso niet bij eten, dan gaat het snel met de kcal
pi_60505407
Zo'n conimex kookboek is gewoon 1 groot smeer-de-produkten-van-conimex-aan-boek, en daar hoort dus ook de "overheerlijke" conimex kroepoek bij...

ik heb het vorige conimex kookboek er eens bij gepakt, maar daar staan wel veel slanke gerechten in. En heb je iets van boven de 800 kcal per portie, dan zit er bv. een heleboel noten in, of 8 eieren.
Wat mij wel opvalt, is dat ze veel rijst per persoon nemen, als ik die hoeveelheden aan zou houden, dan hou ik een halve pan over...
pi_60505425
Nasi Goreng met Saté
Hoofdgerecht voor 4 personen, 1099 kcal per persoon, 4616 kJ

400g witte rijst,
400g varkenslappen
2 el Conimex Wok Marinade
150g ontijtspekblokjes
600g nasi groenten
1 bakje Conimex Boemboe voor Nasi Goreng
1 beker Pinda Satésaus
Conimex Atjer Tjampoer
Conimex Seroendeng

Dit is wel 1 van de ergst met kcal
pi_60505438
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:29 schreef teigan het volgende:
Zo'n conimex kookboek is gewoon 1 groot smeer-de-produkten-van-conimex-aan-boek, en daar hoort dus ook de "overheerlijke" conimex kroepoek bij...;)
Ik heb al 2 van dit soort boekjes (dit is dus nr 3) en er staan wel heel lekkere dingen in
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:37:08 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_60505492
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zal het wel worden ja, al doe ik dat liever niet, invriezen.

Ja, is dat boekje van tv. Ze doen er veel dingen in. Het wokken is wel gezond, de ingrediënten niet
Why not?/
Ik vries zoveel in, mijn vriend eet liever geen lasagna of stamppot, dan maak ik het lekker voor mezelf, 1 portie eet ik op en de rest verdeel ik in kleine bakjes. Heerlijk handig ook als je een keer laat thuis komt van werken
disclaimer
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:38:07 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_60505500
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:18 schreef freecell het volgende:

Vullen met gehakt, de inhoud van de aubergine en nog meer gehakte groenten en in de oven
disclaimer
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:57:05 #163
4177 Jojogirl
pi_60506530
Ik vind het nog wel meevallen met de rijst. Al moet ik wel zeggen dat ik voor ons drieën 200 gram neem en dat we redelijk grote eters zijn. Op die rijst kan dus wel wat bezuinigd worden. En aangezien je nog steeds 2500/2000 caloriën per dag mag aanhouden voor een volwassen man/vrouw kan een avondmaaltijd van 800 caloriën er best in.
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:26:49 #164
43556 miss_dynastie
pi_60506991
Iets minder rijst, weg met die spekblokjes, iets minder varkensvlees, een stuk minder pindasaus... komt best goed
pi_60509667
wij hebben aan 125 gram (ongekookte) rijst met zijn tweeën al meer dan genoeg... DAn blijft er een berg over...
pi_60512645
Binnenkant:

Hij viel alleen wat uit elkaar bij het snijden, maar is héél lekker!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:20:02 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_60512664
ik denk dat je 'm ook niet koud moet snijden
disclaimer
pi_60512665
Ziet er goed/lekker uit
pi_60512734
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:18 schreef freecell het volgende:
Binnenkant:
[ afbeelding ]

Hij viel alleen wat uit elkaar bij het snijden, maar is héél lekker!

Enjoy
pi_60512740
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat je 'm ook niet koud moet snijden
Een kwartiertje later ging het inderdaad veel beter, maar je moet hem wél koud eten. Lastig
TARA moet er maar gewoon happen af gaan knagen
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:53:42 #171
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60515577
Mijn stiefvader zou wel even boodschappen doen voor het avondeten.

Hij: Stokbrood inclusief de lekkere smeerdingen en kazen en weet ik het, hamburgers, vloeibaar suiker (denk aan Cola), frikandelbroodjes, etc. etc.

Zit ik met me maaltijdsalade. Frustratie.
Oh noes!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:57:41 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_60515636
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:53 schreef jhvhprotocol het volgende:

Hij: Stokbrood inclusief de lekkere smeerdingen en kazen en weet ik het, hamburgers, vloeibaar suiker (denk aan Cola), frikandelbroodjes, etc. etc.

Fijn, van die mensen die rekening met je houden
disclaimer
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:07:41 #173
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60515823
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Fijn, van die mensen die rekening met je houden
Zeer.
Morgen gelukkig 10 dagen weg, heerlijk zeilen in Friesland. 4 sure dat ik dan afval, met name door het gezonde eten en goed ontbijten en de hele dag bezig e.d.
Oh noes!
pi_60516719
veel plezier. ik hoop dat je een beetje mooi weer houdt, die laatst weken van je vakantie..
  zondag 3 augustus 2008 @ 02:36:19 #175
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60520669
Dankje teigan.

Oh mijn god, mijn vriend heeft aan zijn moeder zijn coming out gedaan en verteld over mij, ik ben echt zo trots op hem. Nu ik nog. ¬¬
Oh noes!
pi_60521909
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:53 schreef jhvhprotocol het volgende:

Ik eet liever de maaltijdsalade geloof ik
  zondag 3 augustus 2008 @ 09:27:06 #177
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60522126
Goedemorgen

Wakker worden van sirene's en daar een heli vlak over je dak horen vliegen is nooit lekker
  zondag 3 augustus 2008 @ 09:35:03 #178
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60522153
A jhvh: ik dacht dat je laats al je coming out gehad had? of was dat alleen voor school en niet voor je ouders? vond ik zo knap toen van je! ik wist trws. niet dat ie leuke jongen al je vriend was!! gefeliciteerd!

verder is t weekend en dan denk ik de hele dag aan eten, hou me redelijk in, maar val alsnog niks af. grrrrrrrrr
pi_60523351
Goedemorgen allemaal
Mijn vriendje is weer hier sinds gisterenavond, op een of andere manier eet ik dan altijd minder
  zondag 3 augustus 2008 @ 11:38:20 #180
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60523470
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 09:35 schreef kwakveense het volgende:
A jhvh: ik dacht dat je laats al je coming out gehad had? of was dat alleen voor school en niet voor je ouders? vond ik zo knap toen van je! ik wist trws. niet dat ie leuke jongen al je vriend was!! gefeliciteerd!

verder is t weekend en dan denk ik de hele dag aan eten, hou me redelijk in, maar val alsnog niks af. grrrrrrrrr
Dat was alleen voor een paar vrienden inderdaad.

En zucht, ik ga vandaag weg. Vanavond 19.00 verzamelen in het Friese gehucht Grauw. En dan 10 dagen zeilen, zonder me liefje. Bwuh.
Oh noes!
pi_60526254
Veel plezier met zeilen jhvh. Geeft vast veel afleiding, en anders kan je heerlijk mijmeren over het water
  zondag 3 augustus 2008 @ 20:27:26 #182
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60533571
Misschien kunnen jullie volgend jaar wel samen gaan zeilen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 3 augustus 2008 @ 22:00:14 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60536001
beuh, ik vind een weekend niks te doen hebben (behalve mijn huis schoonmaken, overwerk en compu opruimen) maar irritant. ik denk de HELE dag aan eten.

en nu was mijn avond eten neit zo goed gelukt en heb k ter "compensatie" teveel chocolade en rauwe ham gegeten. enige goede is dat die dingen dus nu ook niet meer in de koelkast liggen voor de rest van de week... hmpfg...
pi_60536151
Ik ken het gevoel kwakveense..
de vakantie van is voorbij, en ik heb nog 2 weken.. Ik moet nog een hoop doen, en ik hoop dat ik dat ook echt doe, zodat ik niet aan eten denk, maar ik zie er vooral de eerste dagen even flink tegenop..
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:00:03 #185
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60537624
Ik heb net pas gegeten

Had eerder er gewoon geen zin in
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:06:06 #186
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60537795
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:05 schreef teigan het volgende:
Ik ken het gevoel kwakveense..
de vakantie van is voorbij, en ik heb nog 2 weken.. Ik moet nog een hoop doen, en ik hoop dat ik dat ook echt doe, zodat ik niet aan eten denk, maar ik zie er vooral de eerste dagen even flink tegenop..
ik ken t gevoel...alleen was dit weekend mn laatste "struikelblok" gelukkig.

ik heb vanaf morgen tot thuiskomt letterlijk al mijn avonden volgepland met vergaderingen, afspraken, borrels, verjaardagen, sportafspraken. behalve nog komende zaterdag en de vrijdag dat ie thuiskomt...ik ben daar tijdens mijn depressie heel goed in geworden: afspraken betekent geen tijd om na te denken en te eten.

helaas werd ik er destijds ook overspannen van omdat ik dus allerlei verantwoordelijkheden op me nam zo ver laat ik t nu niet komen hoor! k heb gewoon eigenlijk twee hele gezellige weken voor de boeg.
pi_60542648
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik ken t gevoel...alleen was dit weekend mn laatste "struikelblok" gelukkig.

ik heb vanaf morgen tot thuiskomt letterlijk al mijn avonden volgepland met vergaderingen, afspraken, borrels, verjaardagen, sportafspraken. behalve nog komende zaterdag en de vrijdag dat ie thuiskomt...ik ben daar tijdens mijn depressie heel goed in geworden: afspraken betekent geen tijd om na te denken en te eten.

helaas werd ik er destijds ook overspannen van omdat ik dus allerlei verantwoordelijkheden op me nam zo ver laat ik t nu niet komen hoor! k heb gewoon eigenlijk twee hele gezellige weken voor de boeg.
Je moet natuurlijk ook op jezelf letten, dat je weer niet teveel doet
Ik ben altijd erg goed geweest in alleen zijn
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:18:04 #188
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60545386
ik vroegah ook. toen ik niet anders gewend was... maar in korte tijd is mijn leven heel erg veranderd, van sociaal vacuum naar vrienden bij de vleet en een driedubbel geboekte agenda. sinds die tijd kan ik slecht wennen aan alleen zijn, vooral op momenten dat ik liever even een beetje afgeleid word.

ik kan overigens nog steeds wel genieten van een dagje niksen met een boek op de bank hoor, maar eigenlijk alleen als ik me daarbij ofwel 100% primadebima voel over alles, ofwel me helemaal vol mag vreten de hele dag (dat laatste komt nooit voor )
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:11:46 #189
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_60547817
Zo, tijdje terug had ik hier in dit topic gezegd dat ik zou gaan beginnen met biamed. Dat zijn van die shakes die ik icm yoghurt neem. Ik ben nu inmiddels een half jaar bezig en ik ben 15 kilo afgevallen. Alleen het is wel ongelofelijk moeilijk. Enniehoe, straks ook weer vakantie.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_60553375
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:18 schreef kwakveense het volgende:
ik vroegah ook. toen ik niet anders gewend was... maar in korte tijd is mijn leven heel erg veranderd, van sociaal vacuum naar vrienden bij de vleet en een driedubbel geboekte agenda. sinds die tijd kan ik slecht wennen aan alleen zijn, vooral op momenten dat ik liever even een beetje afgeleid word.

ik kan overigens nog steeds wel genieten van een dagje niksen met een boek op de bank hoor, maar eigenlijk alleen als ik me daarbij ofwel 100% primadebima voel over alles, ofwel me helemaal vol mag vreten de hele dag (dat laatste komt nooit voor )
Ik ben ook wel veranderd, eerst moest ik echt zoveel tijd alleen zijn anders voelde ik me niet prettig
En nu ben ik ook wel graag bij vrienden, maar kan nog steeds ook goed alleen zijn

Nog een dagje werken en dan vakantie
pi_60553391
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:11 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, tijdje terug had ik hier in dit topic gezegd dat ik zou gaan beginnen met biamed. Dat zijn van die shakes die ik icm yoghurt neem. Ik ben nu inmiddels een half jaar bezig en ik ben 15 kilo afgevallen. Alleen het is wel ongelofelijk moeilijk. Enniehoe, straks ook weer vakantie.
Hoe ben je van plan hiermee verder te gaan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 augustus 2008 @ 19:52:28 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60557299
Ben er ook weer. Leuk gehad, alleen is slapen in opklapbedden niet helemaal ons idee van leuk in de vakantie... We hadden al bijna twee weken niet naast elkaar kunnen liggen doordat qltel op de jamboree was, en dat ging tijdens de vakantie dus ook al niet. Bijzonder ongezellig

Verder was het leuk, veel gezien, dagje gezwommen, hopelijk mooie foto's.

En weer blikseminslag gehad thuis Mijn tft-scherm is naar de bliksem
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:22:54 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_60561796
Wat is dit nou? ik zwerf nu al bijna 2 maand op de 70 / 71 kg, ik kom er gewoon niet onder, rare psychologische grens is het.
Hey Rewimo, wat een ongeluk met de bliksem

En het is heel apart maar mensen gaan inderdaad zeggen dat je niet meer af moet vallen Raar is dat, terwijl een bmi van 24.6 nou niet echt slank is
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:24:36 #194
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_60561849
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe ben je van plan hiermee verder te gaan?
Voorlopig nog (paar maandjes nog) dit. Vervolgens over naar Sonja Bakker oid. Hoewel dit nog moeilijker word
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_60568003
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Voorlopig nog (paar maandjes nog) dit. Vervolgens over naar Sonja Bakker oid. Hoewel dit nog moeilijker word
Succes ermee dan

De weegschaal gaf weer teveel aan, blijf het raar vinden omdat mijn kleding wel losser zit
Een maand geleden vroeg ie wel om nieuwe batterijen, zal ze maar eens vervangen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 07:45:54 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_60568093
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is dit nou? ik zwerf nu al bijna 2 maand op de 70 / 71 kg, ik kom er gewoon niet onder, rare psychologische grens is het.
Hey Rewimo, wat een ongeluk met de bliksem

En het is heel apart maar mensen gaan inderdaad zeggen dat je niet meer af moet vallen Raar is dat, terwijl een bmi van 24.6 nou niet echt slank is
ehhh, dat is best slank hoor Het is alleen niet mager cq dun
disclaimer
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:08:18 #197
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60572174
even met trots melden dat ik de 110 kilogram grens heb bereikt, ben nu in het totaal dus 16 kilo afgevallen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:09:02 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_60572195
gefeliciteerd klonk
disclaimer
pi_60572364
OOowww...ik herken de psychologische grens van 70/71 kilo..... ik kom er ook maar niet onder, tenzij ik een vette buikgriep heb gehad, maar dat telt niet! En nee...het is niet catwalk-mager, maar op zich probeer ik er wel tevreden mee te zijn. Met nadruk op probeer.....

Enne....Klonk: gefeliciteerd! 16 kilo is kei-veel! Ik moet al moeite doen voor een paar gram pfff....keep up the good work!!!
Undesire | Free Your Fashion!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:13:51 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60573720
Goed gedaan, Klonk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')