Jaloers is ook goed als het wel iets wordtquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
al gedaan! enneh, ik ga er nog maar even zoveel mogelijk van uit dat ik m niet jaloers hoef te maken...
Inderdaad jammer genoeg nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
Toch klinkt 't allemaal niet echt veelbelovend, kwak
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
het moet altijd leuk zijn
Nou, die beeb produceert natuurlijk ook warmte. En ik ben bijna 10 kilo zwaarder dan normaal. En ik loop inmiddels behoorlijk beroerd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is dat echt zo warm een baby?
Klinkt niet echt prettigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, die beeb produceert natuurlijk ook warmte. En ik ben bijna 10 kilo zwaarder dan normaal. En ik loop inmiddels behoorlijk beroerd.
En oja, het helpt ook niet als de plek waar je longen normaal zitten voor 50% worden ingenomen door een baarmoeder. Ademen is namelijk ook wel lekker
Goedemorgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt niet echt prettig
Wel een beetje kunnen slapen?
Het is een graadje of 22 hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
Het is afgekoeld.
@ freecell, minder kunnen ademen is heel irritant ja
Ja dat dus. Ik ben heel blij dat ukkie al vrij laag zit, kan ik tenminste weer gewoon ademen. Slapen gaat hier trouwens nog wel ok, ondanks de hitte. Ik heb meer last van een klein manneke dat vanochtend om 5 uur al vrolijk aan het zingen was dat ie een broodje wilde etenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, die beeb produceert natuurlijk ook warmte. En ik ben bijna 10 kilo zwaarder dan normaal. En ik loop inmiddels behoorlijk beroerd.
En oja, het helpt ook niet als de plek waar je longen normaal zitten voor 50% worden ingenomen door een baarmoeder. Ademen is namelijk ook wel lekker
Naja, als ik iemand hoor zeggen: afstand nemen, rustig aan doen etc, dan is het gewoon geen goed voorteken. Maar dat komt omdat alle relaties waar ik in heb gezeten waarbij we "afstand namen" binnen 2 maanden stuk waren. Wellicht zijn er genoeg mensen met heel andere ervaringenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:28 schreef kwakveense het volgende:
@ allemaal: klonk ik zo negatief? het was gewoon heel erg leuk tot we elkaar ineens door omstandigheden nauwelijks (lees:niet) zagen. toen hebben we t allebei onghandig aangepakt, en dat is doordat we elkaar neit zagen nogal hoog opgelopen, ect binnen een week of twee. en dat hebben we onlangs uitgepraat en besloten dat we t zo niet willen, dat we willen dat t leuk is. en dat gaan we dus na de vakantie proberen.
ik verwacht neit dat ie eerder belt omdat we nu eenmaal hebben afesproken dat we pas half augutus weer afspreken, om t allebei eerst een beetje los te laten. hij is anderhalve dag in t land tussendoor, maar heel druk en kan me voorstelen dat ie denkt: beter van niet.
ok en nu klaar met praten over mn relatie...
Ja, die waren dan stuk binnen 2 weken of korterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, als ik iemand hoor zeggen: afstand nemen, rustig aan doen etc, dan is het gewoon geen goed voorteken. Maar dat komt omdat alle relaties waar ik in heb gezeten waarbij we "afstand namen" binnen 2 maanden stuk waren. Wellicht zijn er genoeg mensen met heel andere ervaringen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:43 schreef kwakveense het volgende:
nou, he wat zijn jullie leuk zeg....
laat mij nou lekker hoop hebben.
Iedereen is anders, dus wat voor de een geldt hoeft voor jou niet op te gaan. Misschien is het juist wel goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:43 schreef kwakveense het volgende:
nou, he wat zijn jullie leuk zeg....
laat mij nou lekker hoop hebben.
Nou, boven niet zo. Ik wil een Ytong wandje maken in de slaapkamer en deze stucen en texen, verder een likkie verf er op. Beneden moet ik de oude keuken + keukenschouw er uit slopen, moeten er 4 nieuwe groepen worden gemaakt, wordt de nieuwe keuken gezet en ook hier behoorlijk wat liters latex (zwarte murenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je veel doen in het nieuwe huis?
Ik vind het wel meevallen eigenlijk...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:26 schreef freecell het volgende:
1 November lijkt me wel zo relaxed! klinkt wel alsof er nog aardig wat moet gebeuren eigenlijk.
Het is nu wel weer lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:14 schreef YPPY het volgende:
freecell en jojo, ik heb met jullie te doen. Twee jaar geleden.. wat was dat warm en zwaar.
Gelukkig gaat slapen wel lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Goedemorgen
En dan was ik nog vergeten dat je hartslag behoorlijk stijgt als je zwanger bent
Ik heb heerlijk geslapen, alleen wat vroeger wakker dan gepland. 's Nachts slaap ik meestal sowieso wel goed, alleen in slaap komen is een beetje lastig (op je rug krijg je geen adem, op je buik wil niet en als je op je zij gaat liggen heeft beeb alle ruimte en gaat gymnastieken). Maar meestal slaap ik binnen een half uurtje en pit ik dan heerlijk door.
Volgens mij hoef je dat niet van elke zwangere Fok!ker te weten hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gelukkig gaat slapen wel lekker![]()
Wanneer ben je trouwens uitgerekend? (sorry hoor het te weten)
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je dat niet van elke zwangere Fok!ker te weten hoor
7 September. Dus nog een weekje of 5. (of 2 bij mazzel)
ok, maar ik bedoel meer het idee dat er over zeg 6 weken een babietje is, het lijkt mij heel onwerkelijk, natuurlijk zit hij/zij al een hele tijd in je buik, maar het lijkt mij toch anders als hij/zij eenmaal geboren is....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:22 schreef freecell het volgende:
Aan het idee ben ik al zo'n 7 maand gewend
Het is nog niet echt spannend hoorAl moet volgens het kraambureau vanaf maandag het bed op klossen, dus we moeten maar even achter klossen aan. En ik hoor officieel ook mijn vluchtkoffertje al een minimaal een week ingepakt te hebben. Moet ik nog even doen trouwens
Dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef teigan het volgende:
[..]
ok, maar ik bedoel meer het idee dat er over zeg 6 weken een babietje is, het lijkt mij heel onwerkelijk, natuurlijk zit hij/zij al een hele tijd in je buik, maar het lijkt mij toch anders als hij/zij eenmaal geboren is....
*mond valt open*quote:
Zijn de recepten van conimex zo ongezond dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Heb ik dat receptenboekje van conimex. Alles heel veel calorieën en voor 4 personen
Gemiddeld rond de 850 kcal. Door 4 delen kan wel. Alleen zit ik dan weer met 3/4 aubergine of en half zakje saus etcquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zijn de recepten van conimex zo ongezond dan?
En je kan toch makkelijk de hoeveelheden delen
En door de helft en de rest invriezen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gemiddeld rond de 850 kcal. Door 4 delen kan wel. Alleen zit ik dan weer met 3/4 aubergine of en half zakje saus etc
Ja oke maar wat groente en kip/vis dan moet je er toch wel heel veel woksaus bij gooien wil je aan de 800 komen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:10 schreef teigan het volgende:
en ik gok dat er een woksaus doorzit die ook de nodige kcal bevat...
Kan je die niet lekker grillen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:18 schreef freecell het volgende:
Klinkt niet als een boekje dat ik vaak zou gebruiken.
Ik heb gisteren trouwens 2 enorme aubergines gekregen, heeft er nog iemadn een tof recept?
Gisteren trouwens zowaar wat aan beweging gedaanNaar mijn broer op en neer gefietst (totaal 20 Km denk ik, dus nog niet echt veel, maar hey, ik bewoog tenminste)
Kroepoek moet je er sowieso niet bij eten, dan gaat het snel met de kcalquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:24 schreef teigan het volgende:
Ik zal eens kijken...
de woksaus die ik heb staan is 290 kcal per 100 ml. En je moet ongeveer 90 ml gebruiken. En dan komt er nog rijst bij, en als je een iets van varkensvlees gebruikt, en dingen als kroepoek meetellen, ik denk dat je een heel eind komt..
marcb, zou je hier eens zo'n recept kunnen posten met kcal erbij, ik ben wel nieuwsgierig nu.
Ik heb al 2 van dit soort boekjes (dit is dus nr 3) en er staan wel heel lekkere dingen inquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:29 schreef teigan het volgende:
Zo'n conimex kookboek is gewoon 1 groot smeer-de-produkten-van-conimex-aan-boek, en daar hoort dus ook de "overheerlijke" conimex kroepoek bij...;)
Why not?/quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zal het wel worden ja, al doe ik dat liever niet, invriezen.
Ja, is dat boekje van tv. Ze doen er veel dingen in. Het wokken is wel gezond, de ingrediënten niet
Vullen met gehakt, de inhoud van de aubergine en nog meer gehakte groenten en in de ovenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:18 schreef freecell het volgende:
Klinkt niet als een boekje dat ik vaak zou gebruiken.
Ik heb gisteren trouwens 2 enorme aubergines gekregen, heeft er nog iemadn een tof recept?
Gisteren trouwens zowaar wat aan beweging gedaanNaar mijn broer op en neer gefietst (totaal 20 Km denk ik, dus nog niet echt veel, maar hey, ik bewoog tenminste)
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:18 schreef freecell het volgende:
Binnenkant:
[ afbeelding ]
Hij viel alleen wat uit elkaar bij het snijden, maar is héél lekker!
Een kwartiertje later ging het inderdaad veel beter, maar je moet hem wél koud eten. Lastigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat je 'm ook niet koud moet snijden
Fijn, van die mensen die rekening met je houdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:53 schreef jhvhprotocol het volgende:
Mijn stiefvader zou wel even boodschappen doen voor het avondeten.
Hij: Stokbrood inclusief de lekkere smeerdingen en kazen en weet ik het, hamburgers, vloeibaar suiker (denk aan Cola), frikandelbroodjes, etc. etc.
Zit ik met me maaltijdsalade.Frustratie.
Zeer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn, van die mensen die rekening met je houden
Ik eet liever de maaltijdsalade geloof ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:53 schreef jhvhprotocol het volgende:
Mijn stiefvader zou wel even boodschappen doen voor het avondeten.
Hij: Stokbrood inclusief de lekkere smeerdingen en kazen en weet ik het, hamburgers, vloeibaar suiker (denk aan Cola), frikandelbroodjes, etc. etc.
Zit ik met me maaltijdsalade.Frustratie.
Dat was alleen voor een paar vrienden inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:35 schreef kwakveense het volgende:
A jhvh: ik dacht dat je laats al je coming out gehad had? of was dat alleen voor school en niet voor je ouders? vond ik zo knap toen van je! ik wist trws. niet dat ie leuke jongen al je vriend was!! gefeliciteerd!
verder is t weekenden dan denk ik de hele dag aan eten, hou me redelijk in, maar val alsnog niks af. grrrrrrrrr
ik ken t gevoel...alleen was dit weekend mn laatste "struikelblok" gelukkig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:05 schreef teigan het volgende:
Ik ken het gevoel kwakveense..
de vakantie vanis voorbij, en ik heb nog 2 weken.. Ik moet nog een hoop doen, en ik hoop dat ik dat ook echt doe, zodat ik niet aan eten denk, maar ik zie er vooral de eerste dagen even flink tegenop..
Je moet natuurlijk ook op jezelf letten, dat je weer niet teveel doetquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ken t gevoel...alleen was dit weekend mn laatste "struikelblok" gelukkig.
ik heb vanaf morgen totthuiskomt letterlijk al mijn avonden volgepland met vergaderingen, afspraken, borrels, verjaardagen, sportafspraken. behalve nog komende zaterdag en de vrijdag dat ie thuiskomt...ik ben daar tijdens mijn depressie heel goed in geworden: afspraken betekent geen tijd om na te denken en te eten.
helaas werd ik er destijds ook overspannen van omdat ik dus allerlei verantwoordelijkheden op me namzo ver laat ik t nu niet komen hoor! k heb gewoon eigenlijk twee hele gezellige weken voor de boeg.
Ik ben ook wel veranderd, eerst moest ik echt zoveel tijd alleen zijn anders voelde ik me niet prettigquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:18 schreef kwakveense het volgende:
ik vroegah ook. toen ik niet anders gewend was... maar in korte tijd is mijn leven heel erg veranderd, van sociaal vacuum naar vrienden bij de vleet en een driedubbel geboekte agenda. sinds die tijd kan ik slecht wennen aan alleen zijn, vooral op momenten dat ik liever even een beetje afgeleid word.
ik kan overigens nog steeds wel genieten van een dagje niksen met een boek op de bank hoor, maar eigenlijk alleen als ik me daarbij ofwel 100% primadebima voel over alles, ofwel me helemaal vol mag vreten de hele dag (dat laatste komt nooit voor)
Hoe ben je van plan hiermee verder te gaan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:11 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, tijdje terug had ik hier in dit topic gezegd dat ik zou gaan beginnen met biamed. Dat zijn van die shakes die ik icm yoghurt neem. Ik ben nu inmiddels een half jaar bezig en ik ben 15 kilo afgevallen. Alleen het is wel ongelofelijk moeilijk. Enniehoe, straks ook weer vakantie.
Voorlopig nog (paar maandjes nog) dit. Vervolgens over naar Sonja Bakker oid. Hoewel dit nog moeilijker wordquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan hiermee verder te gaan?
Succes ermee danquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voorlopig nog (paar maandjes nog) dit. Vervolgens over naar Sonja Bakker oid. Hoewel dit nog moeilijker word
ehhh, dat is best slank hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is dit nou? ik zwerf nu al bijna 2 maand op de 70 / 71 kg, ik kom er gewoon niet onder, rare psychologische grens is het.
Hey Rewimo, wat een ongeluk met de bliksem
En het is heel apart maar mensen gaan inderdaad zeggen dat je niet meer af moet vallenRaar is dat, terwijl een bmi van 24.6 nou niet echt slank is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |