Ja, dan worden we samen vet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Oooh... JIJ!!
Nu mag ik ook een Magnum![]()
Soms is dat echt zo stom hequote:Op donderdag 31 juli 2008 19:43 schreef kwakveense het volgende:
hallo...tvp....
ik ben zo ongemotiveerd deze week. ik voelde me best slank al de laatste tijd en ineen sheeft dat plaatsgemaak voor t gevoel dat ik moddervet ben en er niet uit zie...
bah.
we gezon gegeten op zich vandaag (filetlapje met knoflook is lekker) dus ach, t komt wel weer goed. maar kwak is even niet blij deze week geoon. blegh.
Ben je heen geweest?/quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Miss_S het volgende:
TVP
Dagje pretpark is volgens mij niet heel goed voor de lijn maar heb wel een heel leuke dag gehad
Bobbejaanland, erg warm maar niet zo druk dus dat was wel fijnquote:
Nou, zo evil is dat nog niet toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bobbejaanland, erg warm maar niet zo druk dus dat was wel fijn
en mijn eetlijstje voor vandaag dan maar
Ontbijt: special K met halfvolle melk
Lunch: 5 stukjes kipnuggets
Avondeten: pizza funghi
En tussendoor 2 blikjes red bull
Wel iets frituur en pizza en natuurlijk +200 kcal in het drinken normaal probeer ik alleen water te drinkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, zo evil is dat nog niet toch?
628kcal? en dan voor te stellen dat ik een jaar geleden alles boven de 250kcal voor diner al veel vondquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had nog een blok lasagne in de diepvries liggen. 628 kcal volgens de verpakking. Ik vind het oke
Ja maar dat is ook niet helemaal gezondquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
628kcal? en dan voor te stellen dat ik een jaar geleden alles boven de 250kcal voor diner al veel vond
Beide is niet echt ideaal volgens mij (boven de 600 en onder de 250)quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook niet helemaal gezond
Ik hou meestal 500 tot 600 aanquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Beide is niet echt ideaal volgens mij (boven de 600 en onder de 250)
Zo eet ik meestal nu, zeker in de zomerquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hou meestal 500 tot 600 aan
En dat gaat sneller dan je denkt
Vanavond tartaar gebakken in light boter: ca. 200 kcal
Slaai: 50 kcal
Light feta: 80 kcal
Olie voor de dressing: 150 kcal
Zit je al aan 480 en dan heb je nog extreem licht eten![]()
euhmmm hij is pas 15 augustus weer in t land... dus nog niet... misschien dat ie wel belt als ie dit weekend anderhalve dag thuis is, maar ik reken er nietop... en ik ga ook niet bellen want ik wil m de ruimte geven...quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:45 schreef teigan het volgende:
ik ken het gevoel kwakveense.
ik ben gisteren op zoek geweest naar een bikini, en ik heb op een gegeven moment echt in tranen gestaan, ik vond mezelf ineens weer zo moddervet..
Uiteindelijk een bikini gevonden, en toen ik daar thuis een foto van maakte, viel het enorm mee...
hoe is het nu met je vriendje? Heb je hem alweer gesproken na de stop die jullie ingelast hadden?
Leg (of gooi) die dropjes toch weg joh, daar word je ook niet vrolijker vanquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhmmm hij is pas 15 augustus weer in t land... dus nog niet... misschien dat ie wel belt als ie dit weekend anderhalve dag thuis is, maar ik reken er nietop... en ik ga ook niet bellen want ik wil m de ruimte geven...
maar goed, dat helpt ook niet mee. k ben meestal heel positief en nuchter er over en soms voel ik me ineens heel ongelukkig, en lelijk, en stom. dat ie me straks niet meer wil, en dat natuurlijk geen enkele man me ooit nog wil...enzo...stom he?
en nu zit ik dus dropjes te snoepen. oh oh....
al gedaan! enneh, ik ga er nog maar even zoveel mogelijk van uit dat ik m niet jaloers hoef te maken...quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Leg (of gooi) die dropjes toch weg joh, daar word je ook niet vrolijker van
Lekker gezond eten en er voor zorgen dat hij jaloers wordt op alle mannen die je nakijken
Jaloers is ook goed als het wel iets wordtquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
al gedaan! enneh, ik ga er nog maar even zoveel mogelijk van uit dat ik m niet jaloers hoef te maken...
Inderdaad jammer genoeg nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
Toch klinkt 't allemaal niet echt veelbelovend, kwak
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
het moet altijd leuk zijn
Nou, die beeb produceert natuurlijk ook warmte. En ik ben bijna 10 kilo zwaarder dan normaal. En ik loop inmiddels behoorlijk beroerd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is dat echt zo warm een baby?
Klinkt niet echt prettigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, die beeb produceert natuurlijk ook warmte. En ik ben bijna 10 kilo zwaarder dan normaal. En ik loop inmiddels behoorlijk beroerd.
En oja, het helpt ook niet als de plek waar je longen normaal zitten voor 50% worden ingenomen door een baarmoeder. Ademen is namelijk ook wel lekker
Goedemorgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt niet echt prettig
Wel een beetje kunnen slapen?
Het is een graadje of 22 hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
Het is afgekoeld.
@ freecell, minder kunnen ademen is heel irritant ja
Ja dat dus. Ik ben heel blij dat ukkie al vrij laag zit, kan ik tenminste weer gewoon ademen. Slapen gaat hier trouwens nog wel ok, ondanks de hitte. Ik heb meer last van een klein manneke dat vanochtend om 5 uur al vrolijk aan het zingen was dat ie een broodje wilde etenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, die beeb produceert natuurlijk ook warmte. En ik ben bijna 10 kilo zwaarder dan normaal. En ik loop inmiddels behoorlijk beroerd.
En oja, het helpt ook niet als de plek waar je longen normaal zitten voor 50% worden ingenomen door een baarmoeder. Ademen is namelijk ook wel lekker
Naja, als ik iemand hoor zeggen: afstand nemen, rustig aan doen etc, dan is het gewoon geen goed voorteken. Maar dat komt omdat alle relaties waar ik in heb gezeten waarbij we "afstand namen" binnen 2 maanden stuk waren. Wellicht zijn er genoeg mensen met heel andere ervaringenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:28 schreef kwakveense het volgende:
@ allemaal: klonk ik zo negatief? het was gewoon heel erg leuk tot we elkaar ineens door omstandigheden nauwelijks (lees:niet) zagen. toen hebben we t allebei onghandig aangepakt, en dat is doordat we elkaar neit zagen nogal hoog opgelopen, ect binnen een week of twee. en dat hebben we onlangs uitgepraat en besloten dat we t zo niet willen, dat we willen dat t leuk is. en dat gaan we dus na de vakantie proberen.
ik verwacht neit dat ie eerder belt omdat we nu eenmaal hebben afesproken dat we pas half augutus weer afspreken, om t allebei eerst een beetje los te laten. hij is anderhalve dag in t land tussendoor, maar heel druk en kan me voorstelen dat ie denkt: beter van niet.
ok en nu klaar met praten over mn relatie...
Ja, die waren dan stuk binnen 2 weken of korterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, als ik iemand hoor zeggen: afstand nemen, rustig aan doen etc, dan is het gewoon geen goed voorteken. Maar dat komt omdat alle relaties waar ik in heb gezeten waarbij we "afstand namen" binnen 2 maanden stuk waren. Wellicht zijn er genoeg mensen met heel andere ervaringen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:43 schreef kwakveense het volgende:
nou, he wat zijn jullie leuk zeg....
laat mij nou lekker hoop hebben.
Iedereen is anders, dus wat voor de een geldt hoeft voor jou niet op te gaan. Misschien is het juist wel goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:43 schreef kwakveense het volgende:
nou, he wat zijn jullie leuk zeg....
laat mij nou lekker hoop hebben.
Nou, boven niet zo. Ik wil een Ytong wandje maken in de slaapkamer en deze stucen en texen, verder een likkie verf er op. Beneden moet ik de oude keuken + keukenschouw er uit slopen, moeten er 4 nieuwe groepen worden gemaakt, wordt de nieuwe keuken gezet en ook hier behoorlijk wat liters latex (zwarte murenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je veel doen in het nieuwe huis?
Ik vind het wel meevallen eigenlijk...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:26 schreef freecell het volgende:
1 November lijkt me wel zo relaxed! klinkt wel alsof er nog aardig wat moet gebeuren eigenlijk.
Het is nu wel weer lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:14 schreef YPPY het volgende:
freecell en jojo, ik heb met jullie te doen. Twee jaar geleden.. wat was dat warm en zwaar.
Gelukkig gaat slapen wel lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Goedemorgen
En dan was ik nog vergeten dat je hartslag behoorlijk stijgt als je zwanger bent
Ik heb heerlijk geslapen, alleen wat vroeger wakker dan gepland. 's Nachts slaap ik meestal sowieso wel goed, alleen in slaap komen is een beetje lastig (op je rug krijg je geen adem, op je buik wil niet en als je op je zij gaat liggen heeft beeb alle ruimte en gaat gymnastieken). Maar meestal slaap ik binnen een half uurtje en pit ik dan heerlijk door.
Volgens mij hoef je dat niet van elke zwangere Fok!ker te weten hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gelukkig gaat slapen wel lekker![]()
Wanneer ben je trouwens uitgerekend? (sorry hoor het te weten)
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je dat niet van elke zwangere Fok!ker te weten hoor
7 September. Dus nog een weekje of 5. (of 2 bij mazzel)
ok, maar ik bedoel meer het idee dat er over zeg 6 weken een babietje is, het lijkt mij heel onwerkelijk, natuurlijk zit hij/zij al een hele tijd in je buik, maar het lijkt mij toch anders als hij/zij eenmaal geboren is....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:22 schreef freecell het volgende:
Aan het idee ben ik al zo'n 7 maand gewend
Het is nog niet echt spannend hoorAl moet volgens het kraambureau vanaf maandag het bed op klossen, dus we moeten maar even achter klossen aan. En ik hoor officieel ook mijn vluchtkoffertje al een minimaal een week ingepakt te hebben. Moet ik nog even doen trouwens
Dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef teigan het volgende:
[..]
ok, maar ik bedoel meer het idee dat er over zeg 6 weken een babietje is, het lijkt mij heel onwerkelijk, natuurlijk zit hij/zij al een hele tijd in je buik, maar het lijkt mij toch anders als hij/zij eenmaal geboren is....
*mond valt open*quote:
Zijn de recepten van conimex zo ongezond dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Heb ik dat receptenboekje van conimex. Alles heel veel calorieën en voor 4 personen
Gemiddeld rond de 850 kcal. Door 4 delen kan wel. Alleen zit ik dan weer met 3/4 aubergine of en half zakje saus etcquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zijn de recepten van conimex zo ongezond dan?
En je kan toch makkelijk de hoeveelheden delen
En door de helft en de rest invriezen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gemiddeld rond de 850 kcal. Door 4 delen kan wel. Alleen zit ik dan weer met 3/4 aubergine of en half zakje saus etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |