Ik eet liever de maaltijdsalade geloof ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:53 schreef jhvhprotocol het volgende:
Mijn stiefvader zou wel even boodschappen doen voor het avondeten.
Hij: Stokbrood inclusief de lekkere smeerdingen en kazen en weet ik het, hamburgers, vloeibaar suiker (denk aan Cola), frikandelbroodjes, etc. etc.
Zit ik met me maaltijdsalade.Frustratie.
Dat was alleen voor een paar vrienden inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:35 schreef kwakveense het volgende:
A jhvh: ik dacht dat je laats al je coming out gehad had? of was dat alleen voor school en niet voor je ouders? vond ik zo knap toen van je! ik wist trws. niet dat ie leuke jongen al je vriend was!! gefeliciteerd!
verder is t weekenden dan denk ik de hele dag aan eten, hou me redelijk in, maar val alsnog niks af. grrrrrrrrr
ik ken t gevoel...alleen was dit weekend mn laatste "struikelblok" gelukkig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:05 schreef teigan het volgende:
Ik ken het gevoel kwakveense..
de vakantie vanis voorbij, en ik heb nog 2 weken.. Ik moet nog een hoop doen, en ik hoop dat ik dat ook echt doe, zodat ik niet aan eten denk, maar ik zie er vooral de eerste dagen even flink tegenop..
Je moet natuurlijk ook op jezelf letten, dat je weer niet teveel doetquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ken t gevoel...alleen was dit weekend mn laatste "struikelblok" gelukkig.
ik heb vanaf morgen totthuiskomt letterlijk al mijn avonden volgepland met vergaderingen, afspraken, borrels, verjaardagen, sportafspraken. behalve nog komende zaterdag en de vrijdag dat ie thuiskomt...ik ben daar tijdens mijn depressie heel goed in geworden: afspraken betekent geen tijd om na te denken en te eten.
helaas werd ik er destijds ook overspannen van omdat ik dus allerlei verantwoordelijkheden op me namzo ver laat ik t nu niet komen hoor! k heb gewoon eigenlijk twee hele gezellige weken voor de boeg.
Ik ben ook wel veranderd, eerst moest ik echt zoveel tijd alleen zijn anders voelde ik me niet prettigquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:18 schreef kwakveense het volgende:
ik vroegah ook. toen ik niet anders gewend was... maar in korte tijd is mijn leven heel erg veranderd, van sociaal vacuum naar vrienden bij de vleet en een driedubbel geboekte agenda. sinds die tijd kan ik slecht wennen aan alleen zijn, vooral op momenten dat ik liever even een beetje afgeleid word.
ik kan overigens nog steeds wel genieten van een dagje niksen met een boek op de bank hoor, maar eigenlijk alleen als ik me daarbij ofwel 100% primadebima voel over alles, ofwel me helemaal vol mag vreten de hele dag (dat laatste komt nooit voor)
Hoe ben je van plan hiermee verder te gaan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:11 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, tijdje terug had ik hier in dit topic gezegd dat ik zou gaan beginnen met biamed. Dat zijn van die shakes die ik icm yoghurt neem. Ik ben nu inmiddels een half jaar bezig en ik ben 15 kilo afgevallen. Alleen het is wel ongelofelijk moeilijk. Enniehoe, straks ook weer vakantie.
Voorlopig nog (paar maandjes nog) dit. Vervolgens over naar Sonja Bakker oid. Hoewel dit nog moeilijker wordquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan hiermee verder te gaan?
Succes ermee danquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voorlopig nog (paar maandjes nog) dit. Vervolgens over naar Sonja Bakker oid. Hoewel dit nog moeilijker word
ehhh, dat is best slank hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is dit nou? ik zwerf nu al bijna 2 maand op de 70 / 71 kg, ik kom er gewoon niet onder, rare psychologische grens is het.
Hey Rewimo, wat een ongeluk met de bliksem
En het is heel apart maar mensen gaan inderdaad zeggen dat je niet meer af moet vallenRaar is dat, terwijl een bmi van 24.6 nou niet echt slank is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |