Ja oke maar wat groente en kip/vis dan moet je er toch wel heel veel woksaus bij gooien wil je aan de 800 komen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:10 schreef teigan het volgende:
en ik gok dat er een woksaus doorzit die ook de nodige kcal bevat...
Kan je die niet lekker grillen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:18 schreef freecell het volgende:
Klinkt niet als een boekje dat ik vaak zou gebruiken.
Ik heb gisteren trouwens 2 enorme aubergines gekregen, heeft er nog iemadn een tof recept?
Gisteren trouwens zowaar wat aan beweging gedaanNaar mijn broer op en neer gefietst (totaal 20 Km denk ik, dus nog niet echt veel, maar hey, ik bewoog tenminste)
Kroepoek moet je er sowieso niet bij eten, dan gaat het snel met de kcalquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:24 schreef teigan het volgende:
Ik zal eens kijken...
de woksaus die ik heb staan is 290 kcal per 100 ml. En je moet ongeveer 90 ml gebruiken. En dan komt er nog rijst bij, en als je een iets van varkensvlees gebruikt, en dingen als kroepoek meetellen, ik denk dat je een heel eind komt..
marcb, zou je hier eens zo'n recept kunnen posten met kcal erbij, ik ben wel nieuwsgierig nu.
Ik heb al 2 van dit soort boekjes (dit is dus nr 3) en er staan wel heel lekkere dingen inquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:29 schreef teigan het volgende:
Zo'n conimex kookboek is gewoon 1 groot smeer-de-produkten-van-conimex-aan-boek, en daar hoort dus ook de "overheerlijke" conimex kroepoek bij...;)
Why not?/quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zal het wel worden ja, al doe ik dat liever niet, invriezen.
Ja, is dat boekje van tv. Ze doen er veel dingen in. Het wokken is wel gezond, de ingrediënten niet
Vullen met gehakt, de inhoud van de aubergine en nog meer gehakte groenten en in de ovenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:18 schreef freecell het volgende:
Klinkt niet als een boekje dat ik vaak zou gebruiken.
Ik heb gisteren trouwens 2 enorme aubergines gekregen, heeft er nog iemadn een tof recept?
Gisteren trouwens zowaar wat aan beweging gedaanNaar mijn broer op en neer gefietst (totaal 20 Km denk ik, dus nog niet echt veel, maar hey, ik bewoog tenminste)
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:18 schreef freecell het volgende:
Binnenkant:
[ afbeelding ]
Hij viel alleen wat uit elkaar bij het snijden, maar is héél lekker!
Een kwartiertje later ging het inderdaad veel beter, maar je moet hem wél koud eten. Lastigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat je 'm ook niet koud moet snijden
Fijn, van die mensen die rekening met je houdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:53 schreef jhvhprotocol het volgende:
Mijn stiefvader zou wel even boodschappen doen voor het avondeten.
Hij: Stokbrood inclusief de lekkere smeerdingen en kazen en weet ik het, hamburgers, vloeibaar suiker (denk aan Cola), frikandelbroodjes, etc. etc.
Zit ik met me maaltijdsalade.Frustratie.
Zeer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn, van die mensen die rekening met je houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |