Alleen op een RROD, op alle andere kwalen slechts 2 jaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alsof ze hem uitgezet hebben
Dacht dat je 3 jaar garantie had op het ding
Je zei dat HDMI en normale kabel kan, maar als ik de HDMI kabel er in doe vast de andere niet meer?quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja, HDMI voor beeld en dan een andere kabel voor geluid kan, maar ik zou altijd dan de optische kabel gebruiken, dolby 5.1 via je home cinema set downgraden naar 2 speakers geeft echt zoveel mooier geluid dan die twee tulpstekkers. Dus HDMI-kabel erin, en een optische, en danvan je xbox
Laat maar, even gegoogled, je moet dus met een schroevendraaien dat plastic eraf halen zodat het net pastquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:06 schreef Ribonucleic het volgende:
[..]
Je zei dat HDMI en normale kabel kan, maar als ik de HDMI kabel er in doe vast de andere niet meer?
En vice versa. De normale kabel, is dat plastic ''blokje'' direct bij de 360 te groot om nog een HDMI kabel onder te steken...
Nee eigenlijk niet, maar ik heb bij mn connectionsettings gekozen voor best speed ofzo.. misschien dat dat scheelt voor je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:58 schreef Slappy het volgende:
Hebben julie ook vaak last van lag in Halo 3 soms?
Dankje voor die guidequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het ook even opgezocht en wat een klootzakken bij MSIk snap niet waarom er niet gewoon een directe optical audio out in het apparaat zit zoals dat bij PS2/3 wel het geval was...
Hier een compleet overzicht van de handelingen: http://www.chadledford.com/?p=50
hebben ze dat niet expres gedaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:09 schreef Ribonucleic het volgende:
[..]
Laat maar, even gegoogled, je moet dus met een schroevendraaien dat plastic eraf halen zodat het net pastIn plaats van dat ze dat HDMI ding nou even 0,3 cm lager hadden gedaan.
[ afbeelding ]
Nee sorry, heb toch een hoop potjes Halo3 al gespeeld (bijna 1000) maar echt maar misschien 6x ofzo lag gezien of gehad..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:19 schreef Slappy het volgende:
Ohh ik heb bepaalde poorten open gezet,Maar valt me op dat andere soms giga lag hebbeb
Volgens mij zijn de lost negers dood.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:40 schreef Rkatier het volgende:
maar die er in zitten leven over het algemeen langer
... Meh... En wat is er mis met het geluid? Klinkt erg slecht vervormd als ze binnenshuis lopenquote:
Nou, mijn 360 staat niet aangesloten op mijn tv, en mijn home cinema set heeft geen HDMI. En de output van de TV? Die is er toch nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hebben ze dat niet expres gedaan?
OF component OF hdmi?
hdmi is video+audio. (toch?)
Dus kan je vanuit je tv output (hdmi/tulp) naar de versterker gaan voor de beste kwaliteit neem ik aan?
Staat je NAT op open? (kun je controleren bij je netwerk instellingen). Had eigenlijk nooit last(wel eens bij GoW, maar kon vandaag met met geen mogelijkheid een Co-op potje opstarten. Bleek in de router toch niet helemaal de juiste poort open te staan. Of zit je op een gedeeld netwerk? Of speel je ganse tijd tegen amerikaantjes die online met de inbelverbinding zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:58 schreef Slappy het volgende:
Hebben julie ook vaak last van lag in Halo 3 soms?
Ziet er goed uit. Alleen kan die gast echt niet mikken, vooral met snipenquote:
Lostquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:27 schreef _GdR_ het volgende:
tering. seizoen 5 van lost is nog eerder.
Die eindbazen zijn pittig iddquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
De TERING, ik ben net ANDERHALF uur bezig geweest met een eindbaas in Lost Odyssey. Een of andere cunt op een toren die minstens de helft van mn aanvallen counterde en alle magie terugkaatsteHeb m verslagen though, in één keer.
quote:Bungie: We've got a lot to learn from Call of Duty 4
Bungie's Lead AI Programmer, Damian Isla, has said the developer has a lot to learn from Infinity Ward's Call of Duty 4.
Speaking about Call of Duty 4's rivalry with Halo 3 as the most-played game on Xbox Live, Isla told GamesIndustry.biz that he's a fan of the game and believes Bungie has a lot to learn about scripted single player experiences from it.
"We have a lot to learn from their success too, they did some very innovative things to keep people going and their experience-rewards system was something that we paid a lot of attention to," he explained.
"I think it's a great game and single player obviously is fantastic... they did a hell of a job with their set pieces, of scripting certain moments that they were really sure the player was going to actually see and experience first hand. The way that they use those moments to craft the player experience...Halo has a lot to learn from."
"While we certainly have many scenes throughout the Halo series that are scripted in-game moments, a lot of time players don't experience it, or they don't see the thing going on, or they maybe don't experience it in quite the same way that we expected them to," he added.
Isla further explained that he felt it was Halo's "simulation" approach to the game's design that made creating scripted moments difficult for the developer.
"I think Halo has always been an extremely simulation driven game...simulation, I think, adds replayability - it adds depth to the game - but it also makes scripting much more difficult and it means designers have a much harder time," he commented.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Braid is best okay, vind het alleen jammer dat het mannetje zo langzaam loopt... Voelt niet helemaal als een platformer (ik weet dat het vooral een puzzelgame is). Kopen doe ik echter niet, 1200 punten is een beetje veel
quote:Ontwikkelaar wilde goedkoper Braid
Braid is een platformtitel waarin je de tijd kunt manipuleren. Je hebt maar één leven, maar je kunt de tijd terugdraaien om fouten te herstellen. Uiteindelijk moet je een ontvoerde prinses redden.
Braid is sinds vandaag beschikbaar op de Xbox Live Arcade aan een prijskaartje van 1200 Microsoft punten, 300 punten minder dan origineel gemeld. Jonathan Blow van Number None had echter liever een lagere prijs gezien. Hij wilde de game verkopen aan 800 punten, maar Microsoft drong aan op 1200 punten. Uiteindelijk heeft hij gekozen om niet aan te dringen en zijn relatie met Microsoft in stand te houden. Op deze manier wordt hij wel beschermd tegen het Space Giraffe probleem: een nichetitel die zelfs aan een lage prijs amper verkoopt. Met deze hogere prijs bestaat de kans dat hij zelfs ondanks mindere verkopen, games kan blijven maken want Blow heeft geld moeten lenen om de titel te maken. Platformfans halen Braid dus best in huis indien ze meer titels in het genre willen.
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:13 schreef Sackboy het volgende:
En aanstaande vrijdag horen we meer over de GTA IV DLC
It didn't happen. Vrijdag pas jeweets.quote:
Zo jammerquote:
quote:
Denk het laaste,Poorten heb ik open.En bij Halo heb je alleen maar Amerikanen volgens mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Staat je NAT op open? (kun je controleren bij je netwerk instellingen). Had eigenlijk nooit last(wel eens bij GoW, maar kon vandaag met met geen mogelijkheid een Co-op potje opstarten. Bleek in de router toch niet helemaal de juiste poort open te staan. Of zit je op een gedeeld netwerk? Of speel je ganse tijd tegen amerikaantjes die online met de inbelverbinding zijn?
Als je een pauper tv hebt niet nee. Maar zo zit t bij een maatje van me aangesloten. (mijn 360 heeft geen HDMIquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef Ribonucleic het volgende:
[..]
Nou, mijn 360 staat niet aangesloten op mijn tv, en mijn home cinema set heeft geen HDMI. En de output van de TV? Die is er toch niet
Ze hebben nu winst gemaakt met de consoles versies. Nu zal de klap minder hard aankomen van al het mislopen van inkomen bij de pc versie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:01 schreef _GdR_ het volgende:
GTA naar de PC: http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=326627
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |