Alleen op een RROD, op alle andere kwalen slechts 2 jaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alsof ze hem uitgezet hebben
Dacht dat je 3 jaar garantie had op het ding
Je zei dat HDMI en normale kabel kan, maar als ik de HDMI kabel er in doe vast de andere niet meer?quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja, HDMI voor beeld en dan een andere kabel voor geluid kan, maar ik zou altijd dan de optische kabel gebruiken, dolby 5.1 via je home cinema set downgraden naar 2 speakers geeft echt zoveel mooier geluid dan die twee tulpstekkers. Dus HDMI-kabel erin, en een optische, en danvan je xbox
Laat maar, even gegoogled, je moet dus met een schroevendraaien dat plastic eraf halen zodat het net pastquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:06 schreef Ribonucleic het volgende:
[..]
Je zei dat HDMI en normale kabel kan, maar als ik de HDMI kabel er in doe vast de andere niet meer?
En vice versa. De normale kabel, is dat plastic ''blokje'' direct bij de 360 te groot om nog een HDMI kabel onder te steken...
Nee eigenlijk niet, maar ik heb bij mn connectionsettings gekozen voor best speed ofzo.. misschien dat dat scheelt voor je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:58 schreef Slappy het volgende:
Hebben julie ook vaak last van lag in Halo 3 soms?
Dankje voor die guidequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het ook even opgezocht en wat een klootzakken bij MSIk snap niet waarom er niet gewoon een directe optical audio out in het apparaat zit zoals dat bij PS2/3 wel het geval was...
Hier een compleet overzicht van de handelingen: http://www.chadledford.com/?p=50
hebben ze dat niet expres gedaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:09 schreef Ribonucleic het volgende:
[..]
Laat maar, even gegoogled, je moet dus met een schroevendraaien dat plastic eraf halen zodat het net pastIn plaats van dat ze dat HDMI ding nou even 0,3 cm lager hadden gedaan.
[ afbeelding ]
Nee sorry, heb toch een hoop potjes Halo3 al gespeeld (bijna 1000) maar echt maar misschien 6x ofzo lag gezien of gehad..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:19 schreef Slappy het volgende:
Ohh ik heb bepaalde poorten open gezet,Maar valt me op dat andere soms giga lag hebbeb
Volgens mij zijn de lost negers dood.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:40 schreef Rkatier het volgende:
maar die er in zitten leven over het algemeen langer
... Meh... En wat is er mis met het geluid? Klinkt erg slecht vervormd als ze binnenshuis lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |