Mijn hype is door de wat mindere review toch iets gedaald.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah dat is goed nieuws! Ik ben vooral benieuwd naar AitD
Ja de droom krijg je ergens in een kroeg inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is er een uit het begin toch? Die heb ik wel gelezen ja, ook die droom over dat meisje is best aangrijpend. Maar inderdaad, het haalt het tempo uit het spel, dat vind ik vervelend.
Ze zijn allemaal wel tof idd maar vaak weet je ongeveer waar je ze krijgt dus bewaar ik dat voor de volgende keer want het is irritant als je bijna wil stoppen en je krijgt ineens zo'n droomquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Die vond ik ook wel mooi geschreven ja.
Op zo'n locatie heb ik nu altijd al eens willen picknicken zo'n vette sfeer !!quote:
Ik zou toch voor BBQén gaan, er ligt hout genoeg daarquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op zo'n locatie heb ik nu altijd al eens willen picknicken zo'n vette sfeer !!
Helaas geen co-op anders konden we dat doen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik zou toch voor BBQén gaan, er ligt hout genoeg daar
wall-E moet je gewoon spelen als je stoned bent anders snap je toch geen fuck van de humor en de gamequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na het spelen van de betreffende demo's zijn zowel AitD als Wall*E bestempeld als *kutgame, slotje*
Ik ga die gewoon zo spelen zonder drank of drugsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wall-E moet je gewoon spelen als je stoned bent anders snap je toch geen fuck van de humor en de game
het is gewoon een extra dungeon , van 25 levels .quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga die gewoon zo spelen zonder drank of drugs![]()
Jorgen jij had toch voor LO die DLC? Wat zit er precies in en is het de moeite waard?
je bedoeld je broer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Te-ring jantje wat loopt SC IV zooooo soepel online zeg![]()
![]()
Heb het spel een aantal uren mogen spelen bij een vriend van me en ik begin er weer in te komen.
Nice, enig idee al hoeveel die gaat kosten, en hoeveel de gewone versie gaat kosten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:07 schreef Scarface2004 het volgende:
Fable 2 Limited Collectors Edition
[ afbeelding ]
al ergens te pre-orderen ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:18 schreef Scarface2004 het volgende:
- De game
- Een bonus disc met een behind-the-scenes making of video
- Een Hobbe figuurtje
- Een Xbox Live trail card
- In-game content
- Kaarten
Prijs is nog niet bekend, ik denk zelf ¤79,95
Betekent dat dat je de XBLA games die gaan uitkomen voor Fable II met de LE gratis zijn?quote:
zoiets hebben ze wel gezegt jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Betekent dat dat je de XBLA games die gaan uitkomen voor Fable II met de LE gratis zijn?
Nou, dan ga ik maar voor de LEquote:
volgens mij kon kreeg je zelfs een download ticker bij de pre-order zodat je de games kon downloaden voor het spel uit was , en alvast geld kon verdienen .quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar voor de LEEindelijk eentje die meer biedt dan een extra disc en een mooi hoesje
Het hoort dus niet specifiek bij de LE, elke pre-order krijgt die games. Ik kan echter nog niets vinden over een Europese deal.quote:July 7, 2008 - Gamers who pre-order a copy of Lionhead's upcoming RPG sequel Fable 2 will be able to download the game's accompanying Xbox Live Arcade mini-games for free.
Due out in August, the three "pub games" are standalone versions of the mini-games available in the full retail game. The final names of the mini-games are "Keystone," which is a combination of craps and roulette, "Spinnerbox," which is an updated take on slot machines, and "Fortune's Tower," which is a press your luck style of game. The download will also include a Shell, which is a tutorial of all three games.
Gold earned in the three XBLA games (which will also be available as a single 800 MS pt. download) can be transferred to Fable 2, giving players a head start on their adventuring career in Albion. Those who don't need a head-start, the pub games will be included in both the standard and special edition versions of Fable 2.
OMGquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.microsoftpointsxbox.com/quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:00 schreef Cool_Runner het volgende:
Weet iemand nog een mooie aanbieding voor een jaar Xbox Live Gold?
http://www.insidegamer.nl(...)dcompany/videos/8172quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:59 schreef Sackboy het volgende:
Aanstaande donderdag Conquest mode in Bad Company
Fail.quote:Midnight Club L.A. zonder demo en splitscreen
De Midnight Club is deels te vergelijken met GTA IV, een andere game van Rockstar. Beide games geven je een open wereld waarin je kunt doen en laten wat je wilt, Midnight Club doet dit met auto's. Het spel zal in oktober verschijnen, maar we hoeven geen demo van het spel te verwachten. Helaas is dit niet het enige slechte nieuws voor de game, ook een splitscreen optie zal niet in het spel verwerkt zijn. Balen voor de gamers die graag offline een potje multiplayer spelen
Als het ook in Europa geldt dan ga ik hem zeker wel pre-orderenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN:
[..]
Het hoort dus niet specifiek bij de LE, elke pre-order krijgt die games. Ik kan echter nog niets vinden over een Europese deal.
quote:Game Critics Awards 2008
Best of Show
Fallout 3
(Bethesda Softworks for PC, PlayStation 3, Xbox 360)
Best Original Game
Mirror's Edge
(DICE/Electronic Arts for PC, PlayStation 3, Xbox 36)
Best Console Game
LittleBigPlanet
(Media Molecule/Sony Computer Entertainment for PlayStation 3)
Best PC Game
Spore
(Maxis/EA)
Best Handheld Game
Resistance: Retribution
(Bend Studio/Sony Computer Entertainment for PSP)
Best Hardware/Peripheral
Rock Band 2 Ion “Drum Rocker” Set
(ION Audio/MTV Games for Xbox 360)
Best Action Game
Gears of War 2
(Epic Games/Microsoft Game Studios for Xbox 360)
Best Action/Adventure Game
Dead Space
(EA Redwood Shores/EA for PC, PlayStation 3, Xbox 360)
Best Role Playing Game
Fallout 3
(Bethesda Softworks for PC, PlayStation 3, Xbox 360)
Best Racing Game
Pure
(Black Rock/Disney Interactive Studios for PC, PlayStation 3, Xbox 360)
Best Sports Game
Madden NFL 09
(Tiburon/EA for All Systems)
Best Fighting Game
Street Fighter IV
(Capcom for Arcade)
Best Strategy Game
Tom Clancy’s EndWar
(Ubisoft Shanghai/Ubisoft for PlayStation 3, Xbox 360)
Best Social/Casual/Puzzle
LittleBigPlanet
(Media Molecule/Sony Computer Entertainment for PlayStation 3)
Best Online Multiplayer
Left 4 Dead
(Valve/EAP for PC, Xbox 360)
het is groen en t skiet van een berg?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:57 schreef Sackboy het volgende:
Shaun White Snowboarding
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Een kotsmisselijke AQuilaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
het is groen en t skiet van een berg?
quote:
Limburg bellen en dan vast een doos klaar zetten om hem richting duitsland te sturen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Dudes, need help...
Gisteren mijn Xbox aangezet, demo's van AitD en Wall-E aangezet en even laten bakken, vervolgens even TV gekeken.
Kijk na pakweg een kwartiertje, en zie een messed up dashboard (16bits kleuren/kleurvlakken, glitches en dergelijke)
Nadat de downloads binnen zijn zet ik hem uit.
Bij het opnieuw aanzetten geeft het apparaat geen beeldsignaal meer. Dolby werkt nog wel, maar zowel component als normale videotulp geven geen kik.
Ik heb ook geen RROD, ring werkt gewoon zoals het hoort, en geluiden en shit werken ook gewoon normaal...
What to do?
Soul Calibur IVquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:35 schreef Strolie75 het volgende:
Weer terug van vakantie, nog iets gemist?
Ook als er met het apparaat zelf niet al te veel mis is? Is eerst een andere kabel proberen geen optie?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Limburg bellen en dan vast een doos klaar zetten om hem richting duitsland te sturen!
quote:Xbox 360 System update now available (no new features)
A few minutes ago, the team released a system update for the Xbox 360 over Xbox LIVE. Sometime over the next few hours when you sign in to Xbox LIVE you’ll recieve a prompt to accept this mandatory update. This update contains code to ‘prepare for future growth of the service.’ There are no other changes or enhancements in this update…in other words no new features.
To be clear: This is not the new Xbox experience update. That will come in the Fall.
Capitaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:57 schreef Sackboy het volgende:
Shaun White Snowboarding
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsof ze hem uitgezet hebbenquote:Verlopen van de garantie: 7/26/2008 7:59:59 PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |