In dat geval kan je beter een PS3 kopen, krijg je veel meer MB's voor je geld per spelquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:08 schreef Sala-adin het volgende:
Net arcade versie van street fighter gedownload.
Wat word ik dik geownd door cpuIk kan geen eens trucjes uitvoeren veulste moeilijk en het spel is nog geen 50 MB voor 800 punten. Voel me belazerd
Ik wil mijn points terug
Waarom vraag je dan niet eerst ff hier of het wat isquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:08 schreef Sala-adin het volgende:
Net arcade versie van street fighter gedownload.
Wat word ik dik geownd door cpuIk kan geen eens trucjes uitvoeren veulste moeilijk en het spel is nog geen 50 MB voor 800 punten. Voel me belazerd
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef Sala-adin het volgende:
Ik was gewoon even gehyped door e3 gameplay beelden van sf 4
Geef jij uberhaupt nog andere adviezen dan worms? Je lijkt die gast van de kamer van koophandel welquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan niet eerst ff hier of het wat is![]()
Dan had ik meteen gezegd vergeet Sf en haal Worms en dan was je nu blij![]()
Maar nu ben je >![]()
Begint het op te vallen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Geef jij uberhaupt nog andere adviezen dan worms? Je lijkt die gast van de kamer van koophandel wel
De beste XBL Arcade game die er isquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geometry Wars 2 is gaaf, zoveel gaver dan het eerste deel en dat is al de beste XBLA-game die er isDe achievements zijn ook erg goed gevonden! Tis alleen jammer dat ik de slechtste ben uit mn friendslist
Met afstand!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De beste XBL Arcade game die er is
Het is wel grappig maar het is gewoon een lijp spelletje verder en zeker niet de best XBLA gamequote:
Wel!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is wel grappig maar het is gewoon een lijp spelletje verder en zeker niet de best XBLA game
Jij begint.quote:
Toch maar niet want ik bang voor ''PS3 topic taferelen''quote:
kutzakquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:17 schreef Sackboy het volgende:
Ik vind ze allebei niks, maar toch maar Geometry Wars gestemd om Aquila te dwarsbomen
Heb je Carcasonne ook gespeeld? Die vind ik persoonlijk nog wat beter dan Catan! En van Ticket to ride heb ik alleen de trail gespeeld maar die was ook erg tof!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je toruwens kijkt naar mn meest gespeelde is het nu:
Geometry Wars
Catan
Worms
UMK3
Puzzle Fighter
XBLA is best wel heel goed eigenlijk
Ik vond Ticket to ride wel tof alleen jammer dat je niet echt ziet wat je tegenstander aan punten al heeft!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Carcassonne heb ik ook inderdaad, maar die speel ik veel minder, alleen met mn vaste XBLA-maatje. Als ik een bordspel alleen ga doen is het Ranked Catan. Ticket to Ride vond ik maar suf en er is ook nog Lost Cities, die heb ik onder dwang moeten kopen maar vind ik eignelijk helemaal niet zo leuk
Jij begonquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
P-Style ik wou die PS3topic taferelen voorkomen en nu doet je het toch![]()
Maar jij mocht nu nietquote:
Ik kon niet kiezen dus ook ik heb maar voor Geomatry Wars gestemd of Aquila dwars te zittenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:17 schreef Sackboy het volgende:
Ik vind ze allebei niks, maar toch maar Geometry Wars gestemd om Aquila te dwarsbomen
Over G natuurlijk, die heb ik nog in de kast staanquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:23 schreef Sackboy het volgende:
Nu ik.
Poll: Wat is de beste Xbox 360 game?Hour of Victory Monster Jam Over G Fighters Pimp My Ride Alarm für Cobra 11
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen dus ook ik heb maar voor Geomatry Wars gestemd of Aquila dwars te zitten![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef SpankmasterC het volgende:aquila dwarszitten is net als je hoofd tussen die dingen onder de trapleuning stoppen: niet slim
Gewoon op de beste game gestemd, worms
Die heb ik voor het gemak weggelaten!quote:
Ook die heb ik voor het gemak weggelaten!quote:
We kunnen er dus vanuit gaan dat Worms populairder is? Aangezien er zeker 9 van de 12 op Geometry Wars hebben gestemd om mij dwars te zitten!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:13 schreef AQuila360 het volgende:
Poll: Wat is de beste XBLA GameWorms Geometry Wars 2
Is meer een toevoeging voor het verhaal. De meeste dromen zijn gebaseerd op oude Japanse sprookjes van bekende schrijvers. Het heeft met het verhaal te maken uiteindelijk en het dingt mee voor een achievement, maar echt cruciaal wil ik het niet noemen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:22 schreef AQuila360 het volgende:
Lost Oddesye vind ik trouwens wel echt vet!
Weet iemand of die dromen van belang zijn?
Dus moet je ze allemaal vinden? Maar ik heb nu bijvoorbeeld de 1e,2e en 4e ''gevonden'' Kan ik die derde nu niet meer krijgen of later misschien nog als je weer terug gaat?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is meer een toevoeging voor het verhaal. De meeste dromen zijn gebaseerd op oude Japanse sprookjes van bekende schrijvers. Het heeft met het verhaal te maken uiteindelijk en het dingt mee voor een achievement, maar echt cruciaal wil ik het niet noemen.
Als je iets mist geeft het niets. Je kan altijd alles nog terugvinden!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus moet je ze allemaal vinden? Maar ik heb nu bijvoorbeeld de 1e,2e en 4e ''gevonden'' Kan ik die derde nu niet meer krijgen of later misschien nog als je weer terug gaat?
quote:Demo: Alone in the Dark
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,STRONG LANGUAGE,VIOLENCE] Action Blockbuster Alone in the Dark reveals the secret of Central Park – Demo
Size: 1.35 GB
quote:Demo: WALL•E
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: E (Everyone) CARTOON VIOLENCE] Play as Wall•E and EVE following their directives, make trash cubes, explore the desolate earth and the Axiom spaceliner, and blast your way through robots trying to stop you from saving humanity
Size: 1.44 GB
Sommige dromen heb ik geskipped omdat het me uit het spel haalde zodat ik ze later eens kon lezen. Maar er zitten echt hele mooie dromen tussen, ik kan mij die droom nog zo voor de geest halen van die soldaat die terug keerde naar huis .. echt prachtig geschreven!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben op een gegeven moment gestopt met het lezen van die dromen, duurde me te langWilde ze wel allemaal verzamelen, maar ook daar ben ik voor nu mee gestopt. Tis maar 10 punten geloof ik
Dat is er een uit het begin toch? Die heb ik wel gelezen ja, ook die droom over dat meisje is best aangrijpend. Maar inderdaad, het haalt het tempo uit het spel, dat vind ik vervelend.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sommige dromen heb ik geskipped omdat het me uit het spel haalde zodat ik ze later eens kon lezen. Maar er zitten echt hele mooie dromen tussen, ik kan mij die droom nog zo voor de geest halen van die soldaat die terug keerde naar huis .. echt prachtig geschreven!
Wall-E spielenquote:
Die vond ik ook wel mooi geschreven ja.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wall-E spielen
En ik heb net bij LO die '' Up Streamers'' droom gehad die was ook echt tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |