je word schijnbaar oud. meerdere mensen snappen me wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Of ik word oud of je praat je zelf behoorlijk tegen
gamecards.nuquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:49 schreef Slappy het volgende:
Wie heeft effe trial code voor me,Winkels zijn dicht en gamehubs ligt te slapen
Wormsquote:
Correct!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Saint's Row 2 bevat toch een co-op story mode?
quote:Accessoires kopen voor Avatars?
Eind 2008 lanceert Microsoft de nieuwe Xbox Experience met Avatars. Deze kleine wezens vervangen de Gamer Pics in de Xbox Experience.
In tegenstelling tot de Gamer Pics zijn de Avatars voorlopig helemaal gratis, maar Microsoft gaat mogelijk geld aanrekenen voor extra accessoires. Men wil daar momenteel echter niet over nadenken. Voorlopig wil Microsoft gewoon een zo uitgebreid mogelijk service leveren met veel aanpassingsmogelijkheden en accessoires. Men wil geen steriele omgeving maken waarin je meubels kunt bewegen, maar een ervaring waarmee de spellen beter worden.
the hills have eyes meets halo ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Nice!
Nieuwe trailer van Rage:
http://www.gamevideos.com/video/id/20044
id Tech 5 Engine best engine confirmed?
met the hills have eyes er bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is een FPS meets Motorstorm.
*fap fap fap*
Rage is zeker vet Cyb! Alleen las ik dat je moet disc swappenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Nice!
Nieuwe trailer van Rage:
Wormsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:27 schreef Slappy het volgende:
Wat is een leuke live game?Eentje die veel word gedaan?Ik heb Halo 3 al(Gta4 en Cod4 heb ik op Ps3 al).
Vraag me eens iets danquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het antwoord op al je vragen.... Worms
Wat zat er in je poep gisteravond?quote:
Gears of war, is nu maar 3 tientjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:27 schreef Slappy het volgende:
Wat is een leuke live game?Eentje die veel word gedaan?Ik heb Halo 3 al(Gta4 en Cod4 heb ik op Ps3 al).
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat zat er in je poep gisteravond?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat zat er in je poep gisteravond?
Best? Nauwelijks. Stabiel en technisch interessant? Zeker. Algeheel leuk ogend? Jawel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Nice!
Nieuwe trailer van Rage:
Komt binnenkort 2 uit,dus dan zal iedereen naar 2 overstappenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gears of war, is nu maar 3 tientjes
Ik speel het nog steeds en vind het wel leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Gears online (op co-op na natuurlijk) was gewoon dikke bagger
Het was de co-op dat het spel zo geweldig maakte.
De multiplayer mode van gears was niet bagger. Het was misschien een beetje hardcore en erg competitief. Naast de randomheid, lag problemen en het gedrag van mensen vond ik het dankzij de diepgang erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Vraag het maar niet aan AQuila360quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:13 schreef Slappy het volgende:
Wat is een goed online spel dan
quote:
Dude, op het host-voordeel na en de gebrekkige support vanuit Epic qua patches en updates is GoW een van de beste MP spellen op de 360.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Kwestie van smaak zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:06 schreef PP. het volgende:
[..]
Dude, op het host-voordeel na en de gebrekkige support vanuit Epic qua patches en updates is GoW een van de beste MP spellen op de 360.
Heb ik al Cod4 op Ps3,Halo 3 heb ik ook.Bad company doe ik wel vaakquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
CoD4
Of Halo 3 als je daar meer van houdt
Een jaar twijfelenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:30 schreef OG-Loco het volgende:
Na een jaar twijfelen heb ik 2 dagen terug een Supersize Pack gekocht.
Maar zit vast in GoW.Even researchen dan maar!
Halo 3, Gears, Crackdownquote:
Een jaar lang geprobeerd de 300E te rechtvaardigen.quote:
Kan Treyarch gewoon niet optyfen? Van hun games staat toch niemand te springen en ze hebben de serie al eerder deels weten te verkrachten. Dat zou mooi zijn in ieder geval want dan hebben hebben de CoD fanaten een jaar pauze en kunnen zich het jaar daarna opmaken voor een waardig CoD deel.quote:Zesde Call of Duty in 2009
De Call of Duty reeks blijft populair door zijn innovatie en geweldige ervaring, ook volgend jaar zitten we niet zonder een verse dosis.
Terwijl Call of Duty: World at War nog niet eens op de markt is kondigt Activisions Bobby Kotick alvast aan dat we volgend jaar uit mogen zien naar het zesde Call of Duty deel.
Ontwikkelaar Treyarch laat World at War draaien op de Call of Duty 4 engine, het is nog niet bekend of het zesde deel van Infinity Ward dit ook zal gaan doen.
^:{quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan Treyarch gewoon niet optyfen? Van hun games staat toch niemand te springen en ze hebben de serie al eerder deels weten te verkrachten. Dat zou mooi zijn in ieder geval want dan hebben hebben de CoD fanaten een jaar pauze en kunnen zich het jaar daarna opmaken voor een waardig CoD deel.
Gast, je kunt ook wel wat overdrijven. Misschien was Big Red One niet goed, en oké, Call of Duty 4 is wel beter, maar van de Multiplayer van CoD 3 heb ik wel genoten, en dat doe ik tot op de dag van vandaagquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan Treyarch gewoon niet optyfen? Van hun games staat toch niemand te springen en ze hebben de serie al eerder deels weten te verkrachten. Dat zou mooi zijn in ieder geval want dan hebben hebben de CoD fanaten een jaar pauze en kunnen zich het jaar daarna opmaken voor een waardig CoD deel.
Ik blijf er ook bij dat de MP van CoD3 echt bril-jant was en is. Binnenkort nog eens doen, want ik heb eindelijk de game weer in mijn bezitquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Gast, je kunt ook wel wat overdrijven. Misschien was Big Red One niet goed, en oké, Call of Duty 4 is wel beter, maar van de Multiplayer van CoD 3 heb ik wel genoten, en dat doe ik tot op de dag van vandaag![]()
Niet zeggen dat Treyarch niet goed is, volgens mij is Infinity Ward gewoon wat beter, maar Treyarch is niet slecht ofzo.
![]()
Ik overdrijf niet. De SP van CoD 3 was bijna een regelrechte kopie van deel 2. Dat maakte het zo vreselijk langdradig en voorspelbaar na die van deel 2 te hebben uitgespeeld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Gast, je kunt ook wel wat overdrijven. Misschien was Big Red One niet goed, en oké, Call of Duty 4 is wel beter, maar van de Multiplayer van CoD 3 heb ik wel genoten, en dat doe ik tot op de dag van vandaag![]()
Niet zeggen dat Treyarch niet goed is, volgens mij is Infinity Ward gewoon wat beter, maar Treyarch is niet slecht ofzo.
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:31 schreef Digixz het volgende:
CoD3 hebben ze toch ook gemaakt in 6 maanden ofzo?
Uhm, 8 maanden Cybert, je Treyarch haat steekt weer eens de kop op. COD3 MP was awesomesauce!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ruim 12 maanden hebben ze de tijd gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |