1 |
quote:Ow misschien voor de mensen die geen overtollige dierbenodigheden hebben en krap bij kas zitten en iets willen doen, oude mobieltje en lege inktcartridges kunnen natuurlijk ook verzameld worden (er staat bij het asiel een verzamelbox waar je die in kan 'gooien' dus als die ook verzameld worden dan kan dat lijkt me op die dag dat jullie heen gaan er gewoon bij 'gedoneerd' worden.
Oei, even de code nog wijzigen in de OP, momentquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 roept heul hard SIGJES EN FOBO'S!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 roept heul hard SIGJES EN FOBO'S!
Niet. Ja als webicon, dan zie je je award icon enkel in je profiel. Als je ze beide op het forum wilt zien< moet je gaan fotoshoppenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:46 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Waar kan ik dan mn user-icoontje aanpassen?
Wil de actie-icoon graag overnemen, maar wel met behoud van mn award-ikoontje. Ben ik best trots op hoor![]()
![]()
Ik heb volgens mij ook nog wel een hondenriem over.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en halsbandjes en zo?
Ik zal m'n mama vragen
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Ja als webicon, dan zie je je award icon enkel in je profiel. Als je ze beide op het forum wilt zien< moet je gaan fotoshoppen
Photoshop. Mij niet aankijken, ik ben ook een photoshop n00b. Vriendlief heeft de actie icon gemaaktquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zoals jij je ikoontje hebt. Met dat knipperen van verschillende plaatjes/foto's...
Hoe doe je dat dan? ja ik is eune noob...
Heb even vijf minuten geduldquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zoals jij je ikoontje hebt. Met dat knipperen van verschillende plaatjes/foto's...
Hoe doe je dat dan? ja ik is eune noob...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Heb even vijf minuten geduldIk ga even klooien
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Heb even vijf minuten geduldIk ga even klooien
Whehehequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:58 schreef Qwea het volgende:
wil de zender van QB's doos zich melden?
Ik zie de dubbelzinnigheid er wel van in ja....quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:58 schreef Qwea het volgende:
wil de zender van QB's doos zich melden?
quote:
Je bent een schat, maar het ikoontje is te groot....quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:06 schreef lynda het volgende:
Nog meer wensen?
Zal die van mij ook maar eens aanpassen
Werkt hier gewoonquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:05 schreef TheYoung1 het volgende:
WTF=
Index / Error #2 Deze functie is momenteel niet beschikbaar. Misschien ben je niet ingelogd of heb je geen toegang tot deze functie.
Da's een tagje, een sigje is wat hieronder staat.quote:
Doe maar opnieuw quotenquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's een tagje, een sigje is wat hieronder staat.![]()
en een nog veel waardelozere tvp
He Qwea, jouw sig wijst nog naar topic #3![]()
aangepast!quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog bedankt he, gulle gever!quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Ik weet van beide nog net zo weinig. Ik ga er maar vanuit dat deze van die mail over kussens isquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Zeg, QuBabe... hoe gaat het met je mysterieuze doos?
Staan toch fotos op pagina 1? Regenboog kussenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
Conleche, wat goeddddddddd!![]()
Doe hem een dikke zoen van me!(Wéét ie zelf ook dat ie gedoneerd heeft?
)
BurdieLeuk filmpje!!!
QuBe, we puzzelen het nog wel uit. Er zaten dus in die laatste wel leuke spullekes?
Wat nou "stom beest"?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:30 schreef Burdie het volgende:
Deze actie is zo tof, mijn kat wordt er helemaal kierewiet van!.
Jij kent me echt te goedquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
Conleche, wat goeddddddddd!![]()
Doe hem een dikke zoen van me!(Wéét ie zelf ook dat ie gedoneerd heeft?
)
BurdieLeuk filmpje!!!
QuBe, we puzzelen het nog wel uit. Er zaten dus in die laatste wel leuke spullekes?
Moet je een doekje en een bakje?quote:
Met háást naar de plee rennen nu ja!!! Schiet op voor 't te laat is!!quote:
Heeft iemand hier al op gereageerd? Anders wil ik het wel doen en bij Greys droppen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:08 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb ook nog een hardplastic donkerblauwe hondenmand, nog in goede staat
Die mag ook mee.
Maar, ik kan het niet komen brengen en er is geen ophaalpunt hier in de buurt. Iemand die wel eens in het Westland/'s-Gravenzande komt met de auto?
Nee, nog niemand, dus wat mij betreft mag je DML! Graag zelfs!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heeft iemand hier al op gereageerd? Anders wil ik het wel doen en bij Greys droppen?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heeft iemand hier al op gereageerd? Anders wil ik het wel doen en bij Greys droppen?
Ik ben niet zo heel vaak op Fok momenteel dus stuur je me een pm met wanneer het je een keer 's avonds of in het weekend schikt? Thanks.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:14 schreef Makamba070 het volgende:
De moeder van Makamba070 heeft ook net geld gestort!
Zal ik doen! Ik ga nog eventjes zoeken naar dierenspulletjtes. En kan iemand nog even achter KNAAGDIERSPULLEN aan gaan, om te kijken of die welkom zijn bij het asiel?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel vaak op Fok momenteel dus stuur je me een pm met wanneer het je een keer 's avonds of in het weekend schikt? Thanks.
Okquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Ja dat had Ingetje79 naar het asiel gemaild, of ze ook knaagdieren hebben!
En als we morgenochtend geen antwoord hebben gaat Qwea ze morgen even bellen
Ik verwacht niets qua antwoord...quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Ja dat had Ingetje79 naar het asiel gemaild, of ze ook knaagdieren hebben!
En als we morgenochtend geen antwoord hebben gaat Qwea ze morgen even bellen
Nou daarvoor, en voor de vriezert naturlichquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:43 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ok
Had wel gelezen dat Qwea ging bellen maar wist niet waarvoor
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:28 schreef Stiemie het volgende:
Uh ik zit in Amsterdam Westerpark... oke ik beken, ik heb niet dit hele topic gelezen
Wat lief van je!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:19 schreef Stiemie het volgende:
Oke ik heb even de kasten doorgespit![]()
De opbrengst:
- 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus)
- 6 creme handdoeken (niet die hele grote, maar gewone zeg maar)
- pakje catmilk
- zak kattenbakzakken
- zakje Felix snoepstaafjes
Maar hoe krijg ik dan nu alles bij het asiel?
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief van je!!!
Ik ga even de fipo aanpassen en je naam en spulletjes er bij zetten
Het is leuker als je t naar één van ons stuurt zodat alles in één keer aankomt daar, vind ik danquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar stel ik heb spullen
kan ik niet alles in een grote doos gooien en naar het asiel sturen?
Treinkaartje kost namelijk ook geld
O ook primaquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het is leuker als je t naar één van ons stuurt zodat alles in één keer aankomt daar, vind ik dan
Ik moest eerst zoeken wat je bedoeldequote:Op woensdag 30 juli 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Stiemie, ferrari_rood en Strychnine hebben hun tagjes ook al!
Mijn moeder is heel lief kán heel lief zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:24 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker zo! DML, fijn dat je zo reageert!![]()
![]()
Makamba, wat lief van je moeder!!!!!
Ook ik heb wel een goed hart heurquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:24 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker zo! DML, fijn dat je zo reageert!![]()
![]()
Ding heeft 2 extra verdiepingen....quote:
Huilliequote:Op donderdag 31 juli 2008 09:53 schreef Rebubbled het volgende:
Daar poezertlief geen afstand wil doen van speeltjes, krabpalen en mandjes, maar ik toch eigenlijk een walgelijke huillie ben, bied ik me aan als gelddonateur. Mits ik centjes na 22 augustus mag overmaken.Salarisdag enzo.
Ik ga je zo even PM-en!quote:Dus, kom maar op met dat rekeningnummer.Oh en ik ga vanavond nog wel even kijken voor nadere nuttige benodigdheden.
Een bescheiden deeltje van de wereld, sommige bedrijven hebben naar Queen_Bee al wat dozen met leuke spulletjes gestuurd!quote:Zeg, is de rest van de wereld al op de hoogte van deze actie? Of alleen Fok!?
quote:Geachte heer Jongen, Bedankt voor uw e-mail. Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen omte reageren. Over enkele weken starten wij zelf met een geheel nieuwe actie die inhet teken staat van dieren en natuur. Daarbij worden er al veel sponsorartikelen en bedragen uitgegeven.Wij zullen ons dus puur op onze eigen actie en gebied richten. Hopelijk kunt u daar begrip voor opbrengen. Met vriendelijke groet,Karin JanssenJan Linders Consumentenservice
Pets Place hoort ook in het lijstje te staan?Als je zelf langsgaat wil nog wel helpen bij Pets Place, ik mocht mn briefje er ophangen en ze ging kijken of ze zelf nog wat kwijt konquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:03 schreef Rebubbled het volgende:
En dierenspeciaalzaken al benaderd? Zoals Pets Place? Hart van Nederland heeft ook een mailtje. De kans is niet erg groot dat je het haalt, maar acht, niet geschoten is altijd mis.
Ps. ik ga wel even googlen naar speeltjes. Heb ik tenminste iets te doen hier.
Ik ga hier zelf langs bij pets place.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Pets Place hoort ook in het lijstje te staan?Als je zelf langsgaat wil nog wel helpen bij Pets Place, ik mocht mn briefje er ophangen en ze ging kijken of ze zelf nog wat kwijt kon
Yes. En wanneer je het quote is ie kwijt als je hem weer quote dus vandaar zonder quote tags svp. En quoten is dus makkelijker ivm alle tagsquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik ga hier zelf langs bij pets place.
En hoe bedoel je "het lijstje overnemen". Zelf ff copy/pasten met de bedrijven die ik gemailt heb toegevoegt?
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey Re!!!
Je hebt Hornbach er vanaf gekikt!!!
quote:
Omdat ik een pauper ben tot 22 augustus. Dan is het Rebubbled-krijgt-centjes-dag.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:53 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
![]()
Waarom heeft U eigenlijk nog geen tagje?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Omdat ik een pauper ben tot 22 augustus. Dan is het Rebubbled-krijgt-centjes-dag.
bijna al het honden, katten en cavia speelgoed wat wij in huis hebben komt van Karlie, kan alleen geen site vinden van hun zelf, kom alleen tig winkels tegen die het verkopen..quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Qua speelgoed hebben we trouwens nog niets omdat ik geen enkel bedrijf kan verzinnen. Vorig jaar hadden we wel een paar dozen speelgoed
vandaar dat ik het dus niet kon vinden, en zal dan waarschijnlijk net als zooplus niet de nl dieren sponsoren, kong (honden spul) is een engels bedrijf welke ik ook niet verwacht iets aan te hebben. Vraag me af of we wel nl fabrikanten van speelgoed hebben ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:08 schreef TheYoung1 het volgende:
-het is dus een duits bedrijf-
http://www.karlie.de/karlie/
Ik weet alleen dat we vorig jaar wel dozen speelgoed kregen, alleen geen flauw idee van wie het kwamquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:16 schreef knorretje het volgende:
[..]
vandaar dat ik het dus niet kon vinden, en zal dan waarschijnlijk net als zooplus niet de nl dieren sponsoren, kong (honden spul) is een engels bedrijf welke ik ook niet verwacht iets aan te hebben. Vraag me af of we wel nl fabrikanten van speelgoed hebben ?
Ik heb hier het e.e.a. aan speeltjes liggen alquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Qua speelgoed hebben we trouwens nog niets omdat ik geen enkel bedrijf kan verzinnen. Vorig jaar hadden we wel een paar dozen speelgoed
Goed ideequote:Op donderdag 31 juli 2008 15:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb hier het e.e.a. aan speeltjes liggen al.
Misschien IKEA mailen? Ze halen *as we speak* een hoop dierbenodigdheden uit productie, misschien kunnen ze die ook wel afstaan?.
Dat was snelquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk eens bij haar posts![]()
Met dank aan meep-meep-turbo-Knorretje
Neee natuurlijk niet!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was snel!
Ze hadden hier trouwens bij de Kruidvat dat speelgoed niet meer
PMquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wacht nog op de standaard mail. Er zijn hier nl best wel wat dierenzaken
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:16 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het donateurslijstje op pagina 1 aangepast want.... *rapapapaaaaaaaaaaaaaaa*
WE ZIJN RUIM OVER DE 800 EURO GRENS HEEN!
Dankzij de mama van Makamba070 en de onwetendeman van Conleche
![]()
De man zelf is niet onwetend, hij is een briljant schilder, maar onwetend van zijn donatie dan![]()
Nah, ik wil best bellen zelfs (kunnen ze minder makkelijk nee zeggen), maar ik zie helemaal geen dierendingen op de site. Duseuhh, meer info over die dierenspeeltjes e.d. die worden weggedaan wordt zeer op prijs gesteld.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
--nope, ik heb ikea (nog) niet gemailt-- doe jij het?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nah, ik wil best bellen zelfs (kunnen ze minder makkelijk nee zeggen), maar ik zie helemaal geen dierendingen op de site. Duseuhh, meer info over die dierenspeeltjes e.d. die worden weggedaan wordt zeer op prijs gesteld.
Na mijn zoekterm 'kat', kwamen er een aantal dingen tevoorschijn. Maar nu ben ik aan het zoeken naar een persbericht over dierenspulletjes die weg worden gedaan, maar daar vind ik niet over..quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af, dierendingen in de Ikea??
Ik heb ze nog nooit gezien
http://photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=2348quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af, dierendingen in de Ikea??
Ik heb ze nog nooit gezien
Ik ga bellen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:54 schreef TheYoung1 het volgende:
Re!
Stuur jij dan gewoon die mail naar Ikea? Je weet maar nooit en is toch het proberen waard.
Ze zijn zelf ook heel milieu-bewust....
Ok?
ikea zwolle wordt verwacht rond 2010/2011 dacht ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:06 schreef Rebubbled het volgende:
Hmm. Het hoofdkantoor kan niets voor ons betekenen. Ze steunen al een aantal goede doelen e.d. Maar ze gaf wel de tip mee om de Ikea in Zwolle, die net nieuw is of nog komt, te benaderen. Aangezien het om iets plaatselijks gaat doet zo'n filiaal misschien wel mee.
Nou, tijd om naar huis te gaan voor mij!
Da's een aardig bedrag wat ze willen doneren dan, die ene Euro meer of minder zal niemand over vallen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:27 schreef knorretje het volgende:
[..]
ikea zwolle wordt verwacht rond 2010/2011 dacht ik
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een aardig bedrag wat ze willen doneren dan, die ene Euro meer of minder zal niemand over vallen...
Pff, hebben ze niet in de gaten dat de actie toch echt minder lang duurt dan de bouw van een Ikea?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:06 schreef Rebubbled het volgende:
Hmm. Het hoofdkantoor kan niets voor ons betekenen. Ze steunen al een aantal goede doelen e.d. Maar ze gaf wel de tip mee om de Ikea in Zwolle, die net nieuw is of nog komt, te benaderen. Aangezien het om iets plaatselijks gaat doet zo'n filiaal misschien wel mee.
Nou, tijd om naar huis te gaan voor mij!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een aardig bedrag wat ze willen doneren dan, die ene Euro meer of minder zal niemand over vallen...
Ik heb een intratuin vlakbij mijn werk. Misschien dat ik morgen in de pauze even langs kan fietsen. Weet niet precies hoe ver het is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:32 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand Life & Garden gemailt of de IntraTuin ofzo?
Het staat hierquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:33 schreef lynda het volgende:
Dan willen wij natuurlijk wel een plaats weten waar het staat
U vraagt, ik plaats.quote:
Ik hoef geen tag, is al druk genoeg achter mijn naamquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Juup, wat lief van jullie! En dat je er foto's van plaatst
Ik ga het even in het spullenlijstje zetten! We zijn er heel blij mee, dank jullie wel!
En tagje komt er aan
Ik heb geen pm gehad met die vraagquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:18 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik zag dat Ing het je al vroeg in onze groeps-PM's en ik had nog geen antwoord gezien, dus ik wachtte nog even af. Maar wat zeiden ze nou precies? Of heb ik gewoon de antwoord PM gemist per ongeluk?
Kon jij morgen nog een asiel-bel-poging wagen? Of andere plannen?
Done (dank aan turbo-knorretjequote:
Nee maar ik kom zaterdag bij Stali in de buurt dus kan het daar afgeven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Done (dank aan turbo-knorretje) En sorry dat ik te voorbarig was
Bedankt voor je prachtige spulletjes!
Hadden jullie een verzamelpunt in de buurt?
Het staat je gewelllldig!quote:
Bengel overleed nov. 2006 en Snuggles eind mei dit jaar. Maar met de rest alles okay hoor!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Juup![]()
Maar idd...is toch niets met je beestjes aan de hand he?
Ik stuur haar wel een PM nu.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Bedoel je Stali in Woensdrecht?![]()
Wil je dat ik haar een PM stuur of je het daar kunt afgeven, of regel je dat zelf met haar?
Echt toffe spullen joh!
Het liefst zou ik alle dieren uit het asiel halen, maar dat is niet realistisch..quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat je gewelllldig!![]()
En jij ook ontzettend bedankt alvast voor de mooie spulletjes
Ja, krijgen we nog fotos van honden die aan het pootje baden zijn?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
Super, Juup!
DuchessX, ik ken het gevoel. Ik kan die blikken maar heel moeilijk weerstaan van die asieldieren. Echt vreselijk. En daarom is het een leuk idee dat we juist zorgen voor de leuke en lekkere extraatjes voor die dieren, dmv deze actie. Eten krijgen ze heus wel, daar zal het ze normaal ook niet aan ontbreken. Maar nu krijgen ze leuk speelgoed, lekkere mandjes en lekkere snackjes en dat is een leuk idee!
Vorig jaar was het ook zo leuk, toen vroeg het asiel Rotterdam van die kinder-zandbakken, die blauwe schelpen. Zodat ze die als spartelbadje voor de hondjes konden gebruiken op de hondenweide. Nou, dat is toch zalig als je ze met zoiets blij kunt maken? Dan weet je dat die dieren er ook echt ietsje lol van hebben
Jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
Super, Juup!
DuchessX, ik ken het gevoel. Ik kan die blikken maar heel moeilijk weerstaan van die asieldieren. Echt vreselijk. En daarom is het een leuk idee dat we juist zorgen voor de leuke en lekkere extraatjes voor die dieren, dmv deze actie. Eten krijgen ze heus wel, daar zal het ze normaal ook niet aan ontbreken. Maar nu krijgen ze leuk speelgoed, lekkere mandjes en lekkere snackjes en dat is een leuk idee!
Vorig jaar was het ook zo leuk, toen vroeg het asiel Rotterdam van die kinder-zandbakken, die blauwe schelpen. Zodat ze die als spartelbadje voor de hondjes konden gebruiken op de hondenweide. Nou, dat is toch zalig als je ze met zoiets blij kunt maken? Dan weet je dat die dieren er ook echt ietsje lol van hebben
800quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
Ja, ruim 800 euro al! Morgen kijk ik weer op de rekening
Ik hoop dat de mensen zo enthousiast blijven toestromen om mee te doen!
He Juup,quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het staat hier, maar wil het zaterdag wel bij Stali afgeven.
Je bent een engel!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:36 schreef Stali het volgende:
@ Greys: meteen ook even overgemaakt..
Gaaf, dat de aktie zo goed loopt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Juup© het volgende:
P.S.
Wij hebben ook nog een redelijk grote krabpaal, maar die kan ik niet op de foto zetten want ik heb vanavond het fototoestel laten vallen en dat is nu kaduuk
Maak morgen wel een foto met mijn GSM.
Jah jij!!quote:
Nee. Je komt er niet onderuit. Waardeloos dit.quote:
Bar weinig juicy details naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:48 schreef ChipsZak. het volgende:Ikheb geen tieten in mn fotoboek. Wel het woord tieten tho!
Omdat ik gedumpt ben. Daar ben jij allang over ingewijd incl. juicy details hoorde ik, dus veel hoef ik niet te zeggen.
Zuchtquote:Zoals ik al eens heb gemeld is mw. MM vrijwilligster in het dierenasiel Amsterdam en laat zij op haar vrije dagen 3 uurtjes asielhonden uit. Ook volgt ze nu trainingen om de beestjes, die soms best nukkig zijn, weer in goede vorm te krijgen, zodat ze een nieuw baasje kunnen vinden.
Zelf hobbel ik ook af en toe met een hondje in de rondte.
Verder hebben we een ezel op Aruba gadopteerd, doneren we aan een dierenasiel in Suriname en hebben we 2 katten die elke dag te vreten krijgen.
Dan kan er nog best wel iets gedoneerd worden voor een ander dierendoel, dacht ik zo. Ik weet wat het is om die honden en katjes achter de tralies aan te moeten kijken...
Bij deze:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Juup© het volgende:
P.S.
Wij hebben ook nog een redelijk grote krabpaal, maar die kan ik niet op de foto zetten want ik heb vanavond het fototoestel laten vallen en dat is nu kaduuk
Maak morgen wel een foto met mijn GSM.
Waarschijnlijk einde oefeningquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]Shit! Maak je foto's van je spulletjes voor het asiel, valt ie kapot!
Kan ie nog gemaakt worden of is het einde oefening?
En ik denken dat hij alleen maar ff wat kwam baggeren hier...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:54 schreef Greys het volgende:
Even (met toestemming) een stukje plakken uit de PM van MadMaster hoor
[..]
Zucht
En bedankt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En ik denken dat hij alleen maar ff wat kwam baggeren hier...![]()
Juupactie 2008: centjes voor een nieuw fototoestel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:47 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn geweldig
Ik vind het zo sneu van het fototoestel van Juup
Het is inderdaad wel wat asielig...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo sneu van het fototoestel van Juup
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel wat asielig...
We staan op dik dik dik dik 800 euro.quote:
Verdomd, ik heet ook zo!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en we hebben een leuke mail van Remco van het asiel gekregen
Maarrrr...dan zou die vriezer wel een dag eerder bezorgd moeten worden. Die dingen mogen na vervoer toch nooit direct aan de stroom?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:19 schreef Greys het volgende:
Toevallig zeg, Xebber! Je bent het toch niet stiekem he?
Het plan is om een goede vriezer bv voor een paar tientjes bij een Kringloopwinkel in de regio Zwolle te kopen. We moeten nog even bedenken hoe we die vriezer dan bij het asiel krijgen, maar daar komen we vast uit
Misschien wil de Kringloopwinkel dat wel sponsoren om het te brengen
Qwea gaat contact opnemen met de kringloop aldaar. We wachten nog even met Marktplaats advertenties e.d. omdat we dan het punt blijven houden dat dat ding helemaal vervoerd moet worden naar Zwolle. En in een Smart wordt dat lastig, bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:19 schreef Greys het volgende:
Toevallig zeg, Xebber! Je bent het toch niet stiekem he?
Het plan is om een goede vriezer bv voor een paar tientjes bij een Kringloopwinkel in de regio Zwolle te kopen. We moeten nog even bedenken hoe we die vriezer dan bij het asiel krijgen, maar daar komen we vast uit
Misschien wil de Kringloopwinkel dat wel sponsoren om het te brengen
Qwea gaat heeft contact opnemen met de kringloop aldaar. We wachten nog even met Marktplaats advertenties e.d. omdat we dan het punt blijven houden dat dat ding helemaal vervoerd moet worden naar Zwolle. En in een Smart wordt dat lastig, bijvoorbeeld
Als er een vriezer gaat komen, wil ik kijken of de kringloop het brengen kan sponsoren. Dan kunnen ze hem ook best een dag of wat eerder brengenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maarrrr...dan zou die vriezer wel een dag eerder bezorgd moeten worden. Die dingen mogen na vervoer toch nooit direct aan de stroom?
Of zie ik nou weer beren op de weg?
Nou ja, eerst maar afwachten of er uberhaupt een vriezer gaat komen
Fijn he? Ik ben ook erg trots op iedereen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:37 schreef PV het volgende:
Wow, het blijft toch bizar hoeveel mensen hun hulp aanbieden
Ja hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn he? Ik ben ook erg trots op iedereen!
Je tagje staat je goed zeg!![]()
Even een zijstapje daarom:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
En MM! Wat zijn jij en mevr. MM goed bezig zeg!![]()
quote:Vorig jaar heeft mw. MM een ezel- T-shirt gekocht met daarop alle namen van de ezels. Tot haar verrassing hebben wij een ezel genaamd Tutu.
Mw. MM en haar man MM hebben al een kat die vernoemd is naar bisschop Tutu en vonden de adoptie van Tutu een leuk verjaardagscadeau voor mw. MM . In papiamento Tutu = schattig, lief
Adoptie van 14 Februari , 2008 - 2009
quote:Vrieskisten hebben we helaas niet. Die komen ook niet veel binnen, ze zijn nl meestal te oud en daarom nog gevuld met CFK. Daar mogen we niets meer mee.
Marktplaats is misschien een suggestie.
Dekens en mandjes hebben we regelmatig, dus daarmee kunnen we wellicht wel wat voor het asiel betekenen. Hebben we trouwens ook al regelmatig gedaan.
Neem even contact op met Hedwig Borgijink, 0384220606 om nadere afspraken te maken
Met vr gr Jan Hulsink,
Stichting Kringloop Zwolle
Ik was te lui om naar page unos te gaan en te koekeloeren.quote:
als eerste de stichting gemaild gezien de naam van de mail, en je hebt nu bosman gemaild ?? hebbes heb je ook nog, nog een kringloop in zwollequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:05 schreef Qwea het volgende:
er zat nog een kringloop in zwolle. Die heb ik ook maar ff gemaild. Just to be sure.
Bosman nu ja. Ik ga hebbes ff zoekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:15 schreef knorretje het volgende:
[..]
als eerste de stichting gemaild gezien de naam van de mail, en je hebt nu bosman gemaild ?? hebbes heb je ook nog, nog een kringloop in zwolle
nee gewoon hebbes (meppelerstraatweg, kon geen site vinden alleen een artikel van dec 2007 in de krant met tel nr.) linkjequote:
bovenste staat gereserveerd, onderste staat al op 60 euroquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:28 schreef Queen_Bee het volgende:
http://link.marktplaats.nl/182753615
http://link.marktplaats.nl/178085828
Enige in Zwolle wat ik kan vinden
Ja maar dit is voor het goede doelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:34 schreef knorretje het volgende:
[..]
bovenste staat gereserveerd, onderste staat al op 60 euro
wat voor specs moet die vriesgeval hebben eigenlijk ?
maar wel goed werkend lijkt me, geen kapotte rubbers, deur moet goed sluiten en geen tig jaar oud ? (gezien de energiekosten) ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dit is voor het goede doel![]()
Een vrieskist lijkt mij in ieder geval het beste, geen lades etc. En vanaf 140 liter? Als gratis niet lukt moeten we misschien kijken voor 2 tientjes ofzo iig geen honderd euro
Ik zat inderdaad nog aan oud en energiekosten te denken maar het lijkt me sterk dat je een nieuw ding gratis meekrijgtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
maar wel goed werkend lijkt me, geen kapotte rubbers, deur moet goed sluiten en geen tig jaar oud ? (gezien de energiekosten) ?
bedoelde ook niet dat we gelijk naar nieuw moeten zoeken maar er is een verschil met 20 jaar oud en bv een jaar of 3-5 oudquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad nog aan oud en energiekosten te denken maar het lijkt me sterk dat je een nieuw ding gratis meekrijgtVerder heb ik ook niet echt verstand van witgoed
Whehehe, die mag je houden. Ondankbaar he?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:31 schreef Rebubbled het volgende:
Ik heb nog wel een paar collega's die ik wil doneren.
Multi-functioneel! Functioneren als mandjes, aaiapparaten, krabpalen, speeltjes en poepopruimbrigades. Eenmaal, andermaal..?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |