Ik hoef geen tag, is al druk genoeg achter mijn naamquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Juup, wat lief van jullie! En dat je er foto's van plaatst
Ik ga het even in het spullenlijstje zetten! We zijn er heel blij mee, dank jullie wel!
En tagje komt er aan
Ik heb geen pm gehad met die vraagquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:18 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik zag dat Ing het je al vroeg in onze groeps-PM's en ik had nog geen antwoord gezien, dus ik wachtte nog even af. Maar wat zeiden ze nou precies? Of heb ik gewoon de antwoord PM gemist per ongeluk?
Kon jij morgen nog een asiel-bel-poging wagen? Of andere plannen?
Done (dank aan turbo-knorretjequote:
Nee maar ik kom zaterdag bij Stali in de buurt dus kan het daar afgeven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Done (dank aan turbo-knorretje) En sorry dat ik te voorbarig was
Bedankt voor je prachtige spulletjes!
Hadden jullie een verzamelpunt in de buurt?
Het staat je gewelllldig!quote:
Bengel overleed nov. 2006 en Snuggles eind mei dit jaar. Maar met de rest alles okay hoor!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Juup![]()
Maar idd...is toch niets met je beestjes aan de hand he?
Ik stuur haar wel een PM nu.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Bedoel je Stali in Woensdrecht?![]()
Wil je dat ik haar een PM stuur of je het daar kunt afgeven, of regel je dat zelf met haar?
Echt toffe spullen joh!
Het liefst zou ik alle dieren uit het asiel halen, maar dat is niet realistisch..quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat je gewelllldig!![]()
En jij ook ontzettend bedankt alvast voor de mooie spulletjes
Ja, krijgen we nog fotos van honden die aan het pootje baden zijn?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
Super, Juup!
DuchessX, ik ken het gevoel. Ik kan die blikken maar heel moeilijk weerstaan van die asieldieren. Echt vreselijk. En daarom is het een leuk idee dat we juist zorgen voor de leuke en lekkere extraatjes voor die dieren, dmv deze actie. Eten krijgen ze heus wel, daar zal het ze normaal ook niet aan ontbreken. Maar nu krijgen ze leuk speelgoed, lekkere mandjes en lekkere snackjes en dat is een leuk idee!
Vorig jaar was het ook zo leuk, toen vroeg het asiel Rotterdam van die kinder-zandbakken, die blauwe schelpen. Zodat ze die als spartelbadje voor de hondjes konden gebruiken op de hondenweide. Nou, dat is toch zalig als je ze met zoiets blij kunt maken? Dan weet je dat die dieren er ook echt ietsje lol van hebben
Jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
Super, Juup!
DuchessX, ik ken het gevoel. Ik kan die blikken maar heel moeilijk weerstaan van die asieldieren. Echt vreselijk. En daarom is het een leuk idee dat we juist zorgen voor de leuke en lekkere extraatjes voor die dieren, dmv deze actie. Eten krijgen ze heus wel, daar zal het ze normaal ook niet aan ontbreken. Maar nu krijgen ze leuk speelgoed, lekkere mandjes en lekkere snackjes en dat is een leuk idee!
Vorig jaar was het ook zo leuk, toen vroeg het asiel Rotterdam van die kinder-zandbakken, die blauwe schelpen. Zodat ze die als spartelbadje voor de hondjes konden gebruiken op de hondenweide. Nou, dat is toch zalig als je ze met zoiets blij kunt maken? Dan weet je dat die dieren er ook echt ietsje lol van hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |