Da's een aardig bedrag wat ze willen doneren dan, die ene Euro meer of minder zal niemand over vallen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:27 schreef knorretje het volgende:
[..]
ikea zwolle wordt verwacht rond 2010/2011 dacht ik
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een aardig bedrag wat ze willen doneren dan, die ene Euro meer of minder zal niemand over vallen...
Pff, hebben ze niet in de gaten dat de actie toch echt minder lang duurt dan de bouw van een Ikea?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:06 schreef Rebubbled het volgende:
Hmm. Het hoofdkantoor kan niets voor ons betekenen. Ze steunen al een aantal goede doelen e.d. Maar ze gaf wel de tip mee om de Ikea in Zwolle, die net nieuw is of nog komt, te benaderen. Aangezien het om iets plaatselijks gaat doet zo'n filiaal misschien wel mee.
Nou, tijd om naar huis te gaan voor mij!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een aardig bedrag wat ze willen doneren dan, die ene Euro meer of minder zal niemand over vallen...
Ik heb een intratuin vlakbij mijn werk. Misschien dat ik morgen in de pauze even langs kan fietsen. Weet niet precies hoe ver het is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:32 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand Life & Garden gemailt of de IntraTuin ofzo?
Het staat hierquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:33 schreef lynda het volgende:
Dan willen wij natuurlijk wel een plaats weten waar het staat
U vraagt, ik plaats.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |