Goed ideequote:Op donderdag 31 juli 2008 15:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb hier het e.e.a. aan speeltjes liggen al.
Misschien IKEA mailen? Ze halen *as we speak* een hoop dierbenodigdheden uit productie, misschien kunnen ze die ook wel afstaan?.
Dat was snelquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk eens bij haar posts![]()
Met dank aan meep-meep-turbo-Knorretje
Neee natuurlijk niet!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was snel!
Ze hadden hier trouwens bij de Kruidvat dat speelgoed niet meer
.jpg)
PMquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wacht nog op de standaard mail. Er zijn hier nl best wel wat dierenzaken
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:16 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het donateurslijstje op pagina 1 aangepast want.... *rapapapaaaaaaaaaaaaaaa*
WE ZIJN RUIM OVER DE 800 EURO GRENS HEEN!
Dankzij de mama van Makamba070 en de onwetendeman van Conleche
![]()
De man zelf is niet onwetend, hij is een briljant schilder, maar onwetend van zijn donatie dan![]()
Nah, ik wil best bellen zelfs (kunnen ze minder makkelijk nee zeggen), maar ik zie helemaal geen dierendingen op de site. Duseuhh, meer info over die dierenspeeltjes e.d. die worden weggedaan wordt zeer op prijs gesteld.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
--nope, ik heb ikea (nog) niet gemailt-- doe jij het?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nah, ik wil best bellen zelfs (kunnen ze minder makkelijk nee zeggen), maar ik zie helemaal geen dierendingen op de site. Duseuhh, meer info over die dierenspeeltjes e.d. die worden weggedaan wordt zeer op prijs gesteld.
Na mijn zoekterm 'kat', kwamen er een aantal dingen tevoorschijn. Maar nu ben ik aan het zoeken naar een persbericht over dierenspulletjes die weg worden gedaan, maar daar vind ik niet over..quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af, dierendingen in de Ikea??
Ik heb ze nog nooit gezien
http://photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=2348quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af, dierendingen in de Ikea??
Ik heb ze nog nooit gezien
Ik ga bellen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:54 schreef TheYoung1 het volgende:
Re!
Stuur jij dan gewoon die mail naar Ikea? Je weet maar nooit en is toch het proberen waard.
Ze zijn zelf ook heel milieu-bewust....
Ok?
ikea zwolle wordt verwacht rond 2010/2011 dacht ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:06 schreef Rebubbled het volgende:
Hmm. Het hoofdkantoor kan niets voor ons betekenen. Ze steunen al een aantal goede doelen e.d. Maar ze gaf wel de tip mee om de Ikea in Zwolle, die net nieuw is of nog komt, te benaderen. Aangezien het om iets plaatselijks gaat doet zo'n filiaal misschien wel mee.
Nou, tijd om naar huis te gaan voor mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |