800quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
Ja, ruim 800 euro al! Morgen kijk ik weer op de rekening
Ik hoop dat de mensen zo enthousiast blijven toestromen om mee te doen!
He Juup,quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het staat hier, maar wil het zaterdag wel bij Stali afgeven.
Je bent een engel!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:36 schreef Stali het volgende:
@ Greys: meteen ook even overgemaakt..
Gaaf, dat de aktie zo goed loopt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Juup© het volgende:
P.S.
Wij hebben ook nog een redelijk grote krabpaal, maar die kan ik niet op de foto zetten want ik heb vanavond het fototoestel laten vallen en dat is nu kaduuk
Maak morgen wel een foto met mijn GSM.
Jah jij!!quote:
Nee. Je komt er niet onderuit. Waardeloos dit.quote:
Bar weinig juicy details naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:48 schreef ChipsZak. het volgende:Ikheb geen tieten in mn fotoboek. Wel het woord tieten tho!
Omdat ik gedumpt ben. Daar ben jij allang over ingewijd incl. juicy details hoorde ik, dus veel hoef ik niet te zeggen.
Zuchtquote:Zoals ik al eens heb gemeld is mw. MM vrijwilligster in het dierenasiel Amsterdam en laat zij op haar vrije dagen 3 uurtjes asielhonden uit. Ook volgt ze nu trainingen om de beestjes, die soms best nukkig zijn, weer in goede vorm te krijgen, zodat ze een nieuw baasje kunnen vinden.
Zelf hobbel ik ook af en toe met een hondje in de rondte.
Verder hebben we een ezel op Aruba gadopteerd, doneren we aan een dierenasiel in Suriname en hebben we 2 katten die elke dag te vreten krijgen.
Dan kan er nog best wel iets gedoneerd worden voor een ander dierendoel, dacht ik zo. Ik weet wat het is om die honden en katjes achter de tralies aan te moeten kijken...
Bij deze:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Juup© het volgende:
P.S.
Wij hebben ook nog een redelijk grote krabpaal, maar die kan ik niet op de foto zetten want ik heb vanavond het fototoestel laten vallen en dat is nu kaduuk
Maak morgen wel een foto met mijn GSM.
Waarschijnlijk einde oefeningquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]Shit! Maak je foto's van je spulletjes voor het asiel, valt ie kapot!
Kan ie nog gemaakt worden of is het einde oefening?
En ik denken dat hij alleen maar ff wat kwam baggeren hier...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:54 schreef Greys het volgende:
Even (met toestemming) een stukje plakken uit de PM van MadMaster hoor
[..]
Zucht
En bedankt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En ik denken dat hij alleen maar ff wat kwam baggeren hier...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |