Nou daarvoor, en voor de vriezert naturlichquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:43 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ok
Had wel gelezen dat Qwea ging bellen maar wist niet waarvoor
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:28 schreef Stiemie het volgende:
Uh ik zit in Amsterdam Westerpark... oke ik beken, ik heb niet dit hele topic gelezen
Wat lief van je!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:19 schreef Stiemie het volgende:
Oke ik heb even de kasten doorgespit![]()
De opbrengst:
- 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus)
- 6 creme handdoeken (niet die hele grote, maar gewone zeg maar)
- pakje catmilk
- zak kattenbakzakken
- zakje Felix snoepstaafjes
Maar hoe krijg ik dan nu alles bij het asiel?
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief van je!!!
Ik ga even de fipo aanpassen en je naam en spulletjes er bij zetten
Het is leuker als je t naar één van ons stuurt zodat alles in één keer aankomt daar, vind ik danquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar stel ik heb spullen
kan ik niet alles in een grote doos gooien en naar het asiel sturen?
Treinkaartje kost namelijk ook geld
O ook primaquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het is leuker als je t naar één van ons stuurt zodat alles in één keer aankomt daar, vind ik dan
Ik moest eerst zoeken wat je bedoeldequote:Op woensdag 30 juli 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Stiemie, ferrari_rood en Strychnine hebben hun tagjes ook al!
Mijn moeder is heel lief kán heel lief zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:24 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker zo! DML, fijn dat je zo reageert!![]()
![]()
Makamba, wat lief van je moeder!!!!!
Ook ik heb wel een goed hart heurquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:24 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker zo! DML, fijn dat je zo reageert!![]()
![]()
.
Ding heeft 2 extra verdiepingen....quote:
Huilliequote:Op donderdag 31 juli 2008 09:53 schreef Rebubbled het volgende:
Daar poezertlief geen afstand wil doen van speeltjes, krabpalen en mandjes, maar ik toch eigenlijk een walgelijke huillie ben, bied ik me aan als gelddonateur. Mits ik centjes na 22 augustus mag overmaken.Salarisdag enzo.
Ik ga je zo even PM-en!quote:Dus, kom maar op met dat rekeningnummer.Oh en ik ga vanavond nog wel even kijken voor nadere nuttige benodigdheden.
Een bescheiden deeltje van de wereld, sommige bedrijven hebben naar Queen_Bee al wat dozen met leuke spulletjes gestuurd!quote:Zeg, is de rest van de wereld al op de hoogte van deze actie? Of alleen Fok!?
quote:Geachte heer Jongen, Bedankt voor uw e-mail. Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen omte reageren. Over enkele weken starten wij zelf met een geheel nieuwe actie die inhet teken staat van dieren en natuur. Daarbij worden er al veel sponsorartikelen en bedragen uitgegeven.Wij zullen ons dus puur op onze eigen actie en gebied richten. Hopelijk kunt u daar begrip voor opbrengen. Met vriendelijke groet,Karin JanssenJan Linders Consumentenservice
Pets Place hoort ook in het lijstje te staan?Als je zelf langsgaat wil nog wel helpen bij Pets Place, ik mocht mn briefje er ophangen en ze ging kijken of ze zelf nog wat kwijt konquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:03 schreef Rebubbled het volgende:
En dierenspeciaalzaken al benaderd? Zoals Pets Place? Hart van Nederland heeft ook een mailtje. De kans is niet erg groot dat je het haalt, maar acht, niet geschoten is altijd mis.
Ps. ik ga wel even googlen naar speeltjes. Heb ik tenminste iets te doen hier.
Ik ga hier zelf langs bij pets place.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Pets Place hoort ook in het lijstje te staan?Als je zelf langsgaat wil nog wel helpen bij Pets Place, ik mocht mn briefje er ophangen en ze ging kijken of ze zelf nog wat kwijt kon
Yes. En wanneer je het quote is ie kwijt als je hem weer quote dus vandaar zonder quote tags svp. En quoten is dus makkelijker ivm alle tagsquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik ga hier zelf langs bij pets place.
En hoe bedoel je "het lijstje overnemen". Zelf ff copy/pasten met de bedrijven die ik gemailt heb toegevoegt?
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey Re!!!
Je hebt Hornbach er vanaf gekikt!!!
quote:
Omdat ik een pauper ben tot 22 augustus. Dan is het Rebubbled-krijgt-centjes-dag.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:53 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
![]()
Waarom heeft U eigenlijk nog geen tagje?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Omdat ik een pauper ben tot 22 augustus. Dan is het Rebubbled-krijgt-centjes-dag.
bijna al het honden, katten en cavia speelgoed wat wij in huis hebben komt van Karlie, kan alleen geen site vinden van hun zelf, kom alleen tig winkels tegen die het verkopen..quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Qua speelgoed hebben we trouwens nog niets omdat ik geen enkel bedrijf kan verzinnen. Vorig jaar hadden we wel een paar dozen speelgoed
vandaar dat ik het dus niet kon vinden, en zal dan waarschijnlijk net als zooplus niet de nl dieren sponsoren, kong (honden spul) is een engels bedrijf welke ik ook niet verwacht iets aan te hebben. Vraag me af of we wel nl fabrikanten van speelgoed hebben ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:08 schreef TheYoung1 het volgende:
-het is dus een duits bedrijf-
http://www.karlie.de/karlie/
Ik weet alleen dat we vorig jaar wel dozen speelgoed kregen, alleen geen flauw idee van wie het kwamquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:16 schreef knorretje het volgende:
[..]
vandaar dat ik het dus niet kon vinden, en zal dan waarschijnlijk net als zooplus niet de nl dieren sponsoren, kong (honden spul) is een engels bedrijf welke ik ook niet verwacht iets aan te hebben. Vraag me af of we wel nl fabrikanten van speelgoed hebben ?
Ik heb hier het e.e.a. aan speeltjes liggen alquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Qua speelgoed hebben we trouwens nog niets omdat ik geen enkel bedrijf kan verzinnen. Vorig jaar hadden we wel een paar dozen speelgoed
Goed ideequote:Op donderdag 31 juli 2008 15:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb hier het e.e.a. aan speeltjes liggen al.
Misschien IKEA mailen? Ze halen *as we speak* een hoop dierbenodigdheden uit productie, misschien kunnen ze die ook wel afstaan?.
Dat was snelquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk eens bij haar posts![]()
Met dank aan meep-meep-turbo-Knorretje
Neee natuurlijk niet!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was snel!
Ze hadden hier trouwens bij de Kruidvat dat speelgoed niet meer
.jpg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |