abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60486592
quote:
Glenn Loovens (foto) weet niets van eventuele belangstelling van Ajax. "Ik heb niets van Ajax vernomen en ook mijn zaakwaarnemer niet, het is onzin", aldus de verdediger van Cardiff City. De oud-Feyenoord wordt verder met Glasgow Rangers uit Schotland in verband gebracht. Vrijdag speelt Ajax vriendschappelijk tegen Cardiff City. (RTV Noord-Holland)
Mooi, dat ook weer duidelijk
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:40:32 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60486859
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:29 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Mooi, dat ook weer duidelijk
Gelukkig.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60486920
quote:
Sletjes geven me lobbie HAHAHAHAHA
pi_60486948
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:40 schreef Houniet het volgende:

[..]

Gelukkig.
Worden we toch ook niet vrolijk van !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_60486969
Ojai k hoop dat twente wordt afgemaakt
pi_60487003
Twente maakt geen schijn van kans maar wel jammer dat PSV wéér zoveel geld krijgt
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:47:27 #257
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60487022
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:45 schreef Rejected het volgende:
Van mij mogen ze ver komen .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60487031
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:45 schreef Rejected het volgende:
Ja, laten we PSV nog meer geld geven van de TV rechten.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60487046
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:46 schreef MaxC het volgende:
Twente maakt geen schijn van kans maar wel jammer dat PSV wéér zoveel geld krijgt
Tja zelf met dat geld doen ze tot nu toe niets nuttig op de transfermarkt.
pi_60487059
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:47 schreef Houniet het volgende:

[..]

Van mij ook. Ik heb geen problemen met Twente, leuke club.

Maar goed, in Europa ben ik altijd voor de Nederlandse clubs. Zelfs Feyenoord mag van mij ver komen in de UEFA cup.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:49:42 #261
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60487065
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:47 schreef Houniet het volgende:

[..]

van mij ook.

zal je zien dat Ajax dan op 1 of andere manier tegen Arsenal moet in de 1ste ronde uefa cup
Jawel, je keek.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:50:27 #262
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60487088
quote:
Hou je dochter binnen of je wordt mn schoonvader.
Ik haal je dochter binnen en maak haar mn schoonmaker.

Hahaha
><(({°>
pi_60487181
Seizoen 2008-2009 kan weleens een nieuw champions league dieptepunt gaan worden voor Nederland. Ik geef twente zeer weinig kans om door te gaan en psv kan denk ik ook geen potten breken met deze selectie.

Ajax zal maar eens europees wat moeten gaan laten zien in de UEFA cup.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:05:13 #264
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60487383
quote:
Ook oud-Twente trainer Fred Rutten mag met zijn Schalke’04 aan de bak. Voor hem kwam de uiterste ambitieuze Spaanse subtopper Atlético Madrid als tegenstander tevoorschijn. Panathinaikos, met Henk ten Cate aan het roer, moet via het Moldavische Sheriff Tiraspol of Sparta Praag naar het hoofdtoernooi.
Zou leuk zijn als ie weer tegen Praag er uit vliegt. .
-
pi_60487881
Hup Sparta Praag!
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:29:06 #266
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60487924
Tis Sparta Praag trouwens. Ben nu toch wel benieuwd tegen wie Ajax moet. Twente wel kut zeg. PSV weer gelukkig.
#FreeHat
pi_60488095
is ajax cardiff ergens te volgen vanavond ?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:39:13 #268
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_60488128
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ajax moest tegen Slavia.
pi_60488157
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:50 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Hou je dochter binnen of je wordt mn schoonvader.
Ik haal je dochter binnen en maak haar mn schoonmaker.

Hahaha
Je gaat je ding doen dit seizoen en als dit niet lukt (denk je dat ie gaat zeggen kan je altijd nog rappen, maar nee wat zegt ie:) Heb je altijd nog doekoes op je bank
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60488270
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Slavia Praag? Sparta Praag? Dukla Praag? Bogemians 1905 Praag? Bohemians Praag? Viktoria Zizkov?

Overigens heeft Bohemians 1905 ons een keer uit de UEFA Cup geschoten met pingels in '83/'84.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60488311
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:37 schreef paaskannekoekje het volgende:
is ajax cardiff ergens te volgen vanavond ?
Dat vraag ik me ook af.
pi_60488389
Cardiff - Ajax is nergens te zien.
pi_60488459
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:40 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Je gaat je ding doen dit seizoen en als dit niet lukt (denk je dat ie gaat zeggen kan je altijd nog rappen, maar nee wat zegt ie:) Heb je altijd nog doekoes op je bank
't is wel zo
pi_60488467
Ajax grijpt ook naast Papastathopoulos
Gepubliceerd op 2008-08-01 13:35:14 door amsterdammer

Ajax grijpt ook naast Papastathopoulos Ajax heeft de afgelopen dagen tevergeefs geboden op Sokratis Papastathopoulos. Dat weten diverse Italiaanse media te melden. Ajax was samen met het Italiaanse CFC Genoa in een strijd verwikkeld om de speler los te weken bij het Griekse AEK Athene. Uiteindelijk bood Genoa een half miljoen euro meer op de 20-jarige verdediger.

CFC Genoa en AEK Athene spelen vrijdag een oefenwedstrijd tegen elkaar. Papastathopoulos speelt dan mogelijk zijn eerste minuten bij zijn nieuwe werkgever tegen zijn oude werkgever.

Voor Floor Thoolen, stadionspeaker in de Amsterdam ArenA, is het uitblijven van de komst van "Papasta" een geluk bij een ongeluk

http://www.ajax-zone.nl/nieuws/792

Ajax grijpt naast gewilde Ighalo
Gepubliceerd op 2008-08-01 13:24:57 door amsterdammer

Ajax grijpt naast gewilde Ighalo AZ, Ajax en FC Groningen zullen de strijd om het Nigeriaanse talent Odion Ighalo moeten staken. Dat meldt VoetbalZone vandaag op zijn site. De Noorse werkgever van Ighalo, SKF Lyn, zit met de handen in het haar, omdat zowel Udinese als het SK Brann Bergen zeggen reeds een akkoord te hebben bereikt met de negentienjarig aanvaller.

De Italianen claimen met zowel Lyn als met de speler een overeenkomst te hebben, terwijl Brann zegt een mondeling akkoord te hebben gesloten. Lyn-manager Morgen Andersen licht de kwestie toe. "In eerste instantie hebben we een bod geaccepteerd van Brann. De speler kon vervolgens geen akkoord bereiken met die club, waarna we hem hebben verkocht aan Udinese."

Zeker lijkt het in ieder geval dat de jonge Afrikaan het komende seizoen niet te bewonderen zal zijn in de eredivisie. In Noorwegen scoorde hij negen treffers in twintig duels. In negen van die wedstrijden kwam hij als invaller binnen de lijnen.

http://www.ajax-zone.nl/nieuws/790
pi_60488487
Ai ai Babel
AFC AJAX
pi_60488490
In de wandelgangen ging het gerucht dat de naambedrukker de komst van die Griek heeft tegengehouden.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:55:15 #277
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60488511
Hij gaat vooralsnog NIET naar Genoa.
Hij wil zelf niet. Dat de clubs er uit zijn is erg leuk voor de clubs, maar zelf wil hij niet weg. Zeker niet naar Genoa.
-
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:56:04 #278
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60488529
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:39 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ajax moest tegen Slavia.
Daarom staat er ook alleen Praag. .
-
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:56:35 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60488532
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:54 schreef Urquhart het volgende:
In de wandelgangen ging het gerucht dat de naambedrukker de komst van die Griek heeft tegengehouden.
Stom van Ajax, kan veel aan verdiend worden, zo'n lange achternaam.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60488534
quote:
Gelijk heeft 'ie. Meer letters kost juist meer geld MONTANA.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60488547
quote:
In de wandelgangen ging het gerucht dat Floor Thoolen de komst van die Griek heeft tegengehouden.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:58:22 #282
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_60488565
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
Ik was gisteren in Limburg.. om een meisje dat ik ken van vakantie even een verrassingsbezoekje te brengen op haar werk
Zit ik daar in de bus.. word ik gebeld. Nouja ik dus telefoneren daar.. hang ik op, zegt zo'n Limburger van een jaar of 20 tegen me: "Ik hoor aan je accent dat je Amsterdammer bent, dan ben je zeker ook zo'n vuile Ajax jood he Ik kots op Ajax en op Amsterdam Wat doe je hier? Ga terug naar je eigen stad man ik wil je jodenkop niet hier"

WTF Welk dorp was dat dan?

Er zijn trouwens nog altijd erg veel Limburgers Ajax-supporter
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:59:20 #283
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60488582
quote:
Sokratis past makkelijk. .
-
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:59:23 #284
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60488586
Heeft Papastathopoulos ook een makkelijke bijnaam?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:00:32 #285
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60488613
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:59 schreef Trancelocator het volgende:
Heeft Papastathopoulos ook een makkelijke bijnaam?
Papasta.
Maar Sokratis kan ook.
-
pi_60488628
SCC is binnen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:04:39 #287
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60488696
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Papasta.
Maar Sokratis kan ook.
Ah okay.

Maar het lijkt me sterk dat het is stukgelopen op dat half miljoentje meer of minder. En kom op, het is Genoa.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:06:22 #288
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60488734
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:04 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ah okay.

Maar het lijkt me sterk dat het is stukgelopen op dat half miljoentje meer of minder. En kom op, het is Genoa.
Zoals ik al zei, hij wil zelf niet naar Genoa.
Overigens gaan er wel geruchten dat het met een constructie is waar ie wordt "opgeleid" voor Juventus.
Maar zelf wil ie niet dus. Hij wil bij AEK blijven. Als ie al weg moet, dan naar een grotere club als Genoa.
-
pi_60488775
Ik geloof er ook niets van dat Ajax op dit moment zich laat aftroeven door Genoa met een half miljoen terwijl er dit seizoen al voor 30 miljoen is geinvesteerd in de selectie.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:12:52 #290
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60488884
Wie heeft het over aftroeven? Ajax bood, Genoa ging er overheen en dat werd geaccepteerd.
-
pi_60489052
Ja maar er zal dan vast nog wel een paar uur tussen zitten zodat andere clubs eventueel meer kunnen bieden. AEK wilt toch ook de volle pond voor hem hebben, zou dom zijn om 2 partijen niet tegen elkaar uit te laten spelen.
pi_60489644
quote:
Emanuelson herboren onder Foppe
Door SJOERD MOSSOU

HONGKONG - Nagenieten deed Urby Emanuelson op het water tussen Hongkong en Lantau. Het Olympisch Elftal kreeg een dag vrijaf van Foppe de Haan, als beloning voor twee weken noeste arbeid. Op een kleine Chinese cruiseboot voer de ploeg langs de Tsing Ma Bridge, één van de langste en fraaiste bruggen ter wereld.

Een avond eerder had Emanuelson grote indruk gemaakt in de tweede helft van Nederland-Kameroen (2-0). Als linker controlerende middenvelder in een 4-4-2 systeem dartelde de Ajacied op een manier die deed denken aan de tijd dat hij doorbrak in Nederland. Onbezorgd, dynamisch, avontuurlijk.

,,Ja, het is lang geleden dat ik me zo voelde als nu,’’ zegt Emanuelson. ,,Meer dan een jaar misschien wel.’’

De ogen van de Amsterdammer glanzen weer. Afgelopen seizoen stond zijn blik vaak dof en hingen zijn schouders, gebukt als hij ging onder twijfels. De vrolijke rasvoetballer van weleer was ergens onderweg het plezier verloren.

,,Het was niet leuk om mezelf zo terug te zien,’’ zegt Emanuelson. ,,De afgelopen weken heb ik mezelf vooral veel vragen gesteld. Dat was echt nodig. Ik heb nagedacht over waarom het niet ging. Waarom de dingen niet lukten die normaal altijd vanzelf gingen. Wat mijn belangrijkste conclusie was? Dat dit seizoen echt een nieuwe, frisse start moet worden. Hier in China, maar straks ook bij Ajax.’’

Achteraf was het misschien wel goed dat hij afviel bij de definitieve EK-selectie van Marco van Basten, denkt Emanuelson. ,,Als ik mee was gegaan, had ik waarschijnlijk een hoop over me heen gekregen. Zo van: waarom zit jij erbij, dat verdien je helemaal niet. Daarom was het misschien ook wel beter om er niet bij te zijn in Zwitserland en Oostenrijk. Het was prettig om even tijd te hebben voor mezelf, zonder allerlei negatieve dingen.’’

Zijn optreden tegen Kameroen stond niet op zichzelf. Op de trainingen in Oisterwijk en Azië liet Emanuelson al zien dat De Haan eigenlijk niet om hem heen kan. De bondscoach gaf hem een meer centrale rol, als meest aanvallende van de twee controlerende middenvelders.

Met Emanuelson in plaats van Otman Bakkal groeide tegen Kameroen de verrassing in het spel van het Olympisch Elftal, zag ook Foppe de Haan. ,,Otman ziet als geen ander de momenten om diep te gaan, maar leed op een gegeven moment wel teveel balverlies,’’ aldus de bondscoach. ,,Urby deed dat beter. Die bracht echt wat extra’s. We bereikten de spitsen na rust ook makkelijker.’’

,,Deze plek bevalt heel goed,’’ zegt Emanuelson zelf. ,,Naast Hedwiges Maduro of Evander Sno heb ik wat meer vrijheid om de dingen te laten zien waar ik goed in ben. Je komt veel aan de bal, dat ligt me wel. En je kunt zelf de momenten kiezen om te versnellen, of juist even simpel te spelen.’’

Foppe de Haan heeft hem nooit als een linksback gezien, de positie waarop hij bij Ajax vaak verdronk. ,,Dat heeft hij ook altijd tegen me gezegd en ik denk dat hij daar gelijk in heeft. Een paar dagen geleden heb ik daar nog met de coach over gesproken en hij vond dat ik me op de twee plekken op het middenveld moest richten. Links centraal en die echt aan de linkerkant, waar nu Royston Drenthe speelde.’’

Emanuelson leek lang de concurrentie aan te moeten gaan met Drenthe, maar tegen Kameroen functioneerden beide middenvelders prima samen. ,,Wij gaan lekker samen ballen, heb ik tegen Urby gezegd,’’ vertelt Drenthe. ,,Lekker switchen en doen, we wilden de tegenstander verrassen. Gek maken. Dat lukte.’’

De opening richting de 1-0 werd gevonden door Emanuelson, die Roy Makaay met een steekbal bediende. Ryan Babel rondde af.

,,Bij Jonathan de Guzman zie je al echt dat hij goed aanvoelt hoe Roy Makaay wil spelen,’’ aldus Emanuelson. ,,De rest kan daar van leren. Omdat ik veel naar voren denk, zoek ik vaak gelijk naar de spits.’’
Go Urby.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60489679
Kan hij mooi gaan concureren met Lindgren komend seizoen.
pi_60489731
Urby als backup voor Lindgren en Suarez
Koning.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:49:28 #295
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60489800
Morgen naar Sunderland- Ajax
#FreeHat
pi_60490224
Heeft iemand beeld materiaal van de wedstrijd Olympisch oranje - kameroen 2-0

En dan met name de 2e helft, Urby schijnt super gespeeld te hebben
pi_60490304
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:09 schreef versteegrob het volgende:
Heeft iemand beeld materiaal van de wedstrijd Olympisch oranje - kameroen 2-0

En dan met name de 2e helft, Urby schijnt super gespeeld te hebben
http://www.onsoranje.nl/n(...)ch/0-0-bij-rust.html

Wel een vrij korte samenvatting.
pi_60490753
Super Bedank!
pi_60490920
Heitinga: 'Ajax komt terug aan de top' (2) | Verloren Zonen

John Heitinga heeft er alle vertrouwen in de Ajax weer terug aan de top komt. Dat zegt de verdediger op zijn website. Heitinga verruilde afgelopen zomer Ajax voor de Spaanse ploeg Atletico Madrid. De vervanger van de Nederlandse international, Oleguer Presas, is volgens Heitinga zeer geschikt.

''Dario Cvitanich, Miralem Sulejmani en Ismaïl Aissati waren al prima aankopen en nu komt ook nog Oleguer Presas Renom over van Barcelona. Oleguer is een zeer goede en ervaren speler,'' aldus Heitinga op zijn website.

Volgens Heitinga zijn de ambities van Ajax in het aankoopbeleid terug te zien. ''Ik ben blij om te zien hoe mijn (oude) club Ajax zich momenteel op de transfermarkt roert. Het is goed te zien dat de club weer wil aanhaken bij de internationale top.''

http://ajax.nieuwslog.nl/(...)rug_aan_de_top_.html
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:52:00 #300
52871 Blight
Supersized.
pi_60491190
En dit topic..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')