Zoveel is er dus gebeurd.. keej dan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:04 schreef Silenus het volgende:
Ze zitten nu in Engeland.
Nog steeds een kutclubquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:.. 4 dagen weggeweest.. ken iemand me bijpraten?
En wat was je reactie?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
Ik was gisteren in Limburg.. om een meisje dat ik ken van vakantie even een verrassingsbezoekje te brengen op haar werk
Zit ik daar in de bus.. word ik gebeld. Nouja ik dus telefoneren daar.. hang ik op, zegt zo'n Limburger van een jaar of 20 tegen me: "Ik hoor aan je accent dat je Amsterdammer bent, dan ben je zeker ook zo'n vuile Ajax jood heIk kots op Ajax en op Amsterdam
Wat doe je hier? Ga terug naar je eigen stad man
ik wil je jodenkop niet hier"
Nu schaam ik me dat ik in Limburg woon.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
Ik was gisteren in Limburg.. om een meisje dat ik ken van vakantie even een verrassingsbezoekje te brengen op haar werk
Zit ik daar in de bus.. word ik gebeld. Nouja ik dus telefoneren daar.. hang ik op, zegt zo'n Limburger van een jaar of 20 tegen me: "Ik hoor aan je accent dat je Amsterdammer bent, dan ben je zeker ook zo'n vuile Ajax jood heIk kots op Ajax en op Amsterdam
Nu pas?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nu schaam ik me dat ik in Limburg woon.
Ik keek hem eerst 10 seconden aan zo van: "quote:
"S-s-s-sorry meneer ik kan er ook niks aan doen"quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef Nashje het volgende:
En wat was je reactie?
quote:
Al leek ie ook maar een klein beetje op deze kerel had je op z'n minst terugen moeten scheldenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
Impressie van desbetreffende limburger:
[ afbeelding ]
Nee man, lachen is veel leuker. De hele bus ging hem uitlachenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Al leek ie ook maar een klein beetje op deze kerel had je op z'n minst terugen moeten schelden
En terecht, wat een malloot!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee man, lachen is veel leuker. De hele bus ging hem uitlachen
Wat hebben die belgen allemaal tegen Ajax?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik woon ook in Limburg.
En ik krijg ook wel eens bepaalde opmerkingen naar me hoofd geslingerd als ik in een Ajax shirt hier rondloop
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
En terecht, wat een malloot!
Btw: Michael Dingsdag is linksbenig he?![]()
Zo ja, dan hij is ook nog een optie als Wielaert niet doorgaat.
Die gasten sporen gewoon niet met hun malllotige debielenaccent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wat hebben die belgen allemaal tegen Ajax?Als je nou in rotterdam loopt ok, maar limburg
Precies! Die klootzak met z´n infantiele inteeltkop wil ik never nooit niet in dat prachtige shirt zien! Ook al is het een Amsterdammer.quote:
Dat hoorde je sowieso al te doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nu schaam ik me dat ik in Limburg woon.
Wat een ploertquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
eeeh.. NEE!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
En terecht, wat een malloot!
Btw: Michael Dingsdag is linksbenig he?![]()
Zo ja, dan hij is ook nog een optie als Wielaert niet doorgaat.
Om nog maar eens aan te geven dat een extra verdediger geen overbodige luxe is, met een blessuregevoelige Vermaelen.quote:Vermaelen en Martens trainen apart
De olympische voetbalploeg heeft op het trainingskamp in Yantai maar één training afgewerkt. Beloftencoach Jean-Francois de Sart besliste om de trainingsintensiteit wat af te bouwen. Thomas Vermaelen en Maarten Martens hadden allebei last aan de enkels en trainden daarom uit voorzorg apart.
Martens sluit morgen in principe weer aan bij de groep. Voor Thomas Vermaelen moet onderzocht worden of ook hij dan al voluit kan gaan. Op de laatste trainingsdag in Yantai, voor het vertrek naar Seoel, staan opnieuw twee trainingsmomenten op het programma: een bezoek aan de fitnessruimte in de ochtend en een training op het veld in de namiddag.
eeh.. wtf?quote:'Huntelaar na twee jaar transfervrij weg'
Ajax overweegt om Klaas Jan Huntelaar zijn contract te laten uitdienen. In dat geval zou de goaltjesdief nog twee jaar in Amsterdam spelen en na die periode transfervrij de deur uitwandelen.
Johan Derksen meldt donderdag in zijn internetcolumn dat Ajax deze optie serieus overweegt. De Amsterdammers hopen dat Huntelaar de ploeg twee keer de Champions League in schiet. In dat geval leveren zijn doelpunten ongeveer twintig miljoen euro op. Een bedrag dat gelijk staat aan zijn eventuele transfersom.
Een eventueel transfervrij vertrek is wel nadelig voor de vorige clubs van Huntelaar. Zij kunnen dan fluiten naar hun opleidingsvergoeding. Bij een transfer bestaat deze uit een bepaald percentage van de afkoopsom.
Goh.. verrassing!quote:Verdediger Jurgen Colin trainde apart, hij heeft last van zijn knie. Gregory van der Wiel bleef de hele training langs de kant. 's Avonds stond er voor de selectie een krachttraining op het programma
Natuurlijk is het verstandiger om een jonge jongen die vorig jaar een zware blessure had gewoon weer keihard te laten trainen en belasten zonder soms uit voorzorg (preventie - voorkomen is beter dan genezen) iemand even rust te laten gunnen.quote:
Vanavond om 20:45quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:28 schreef Pritt het volgende:
Dan durven te zeggen dat de selectie rond is.
Ajax morgen tegen Cardiff?
T was cynisch bedoeld dickhead..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Natuurlijk is het verstandiger om een jonge jongen die vorig jaar een zware blessure had gewoon weer keihard te laten trainen en belasten zonder soms uit voorzorg (preventie - voorkomen is beter dan genezen) iemand even rust te laten gunnen.
Joker.
Ha. ha. ha. Zoals alle posts van je zeker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
T was cynisch bedoeld dickhead..
Of ik hier nu blij mee moet zijn..quote:
Precies.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tja. Schiet ie er twee seizoenen 20+ in wat je helpt om kampioen te worden, en in Europa te overwinteren, dan kan me die transfersom gestolen worden hoor.
Dat zou pas kapitaalvernietiging zijn. Hij levert nu zo'n 30 miljoen euro op. Dat is een halve jaarbegroting voor Ajax. De afgelopen jaren is gebleken dat zelfs een Huntelaar in topvorm Ajax niet die extra stap voorwaarts kan laten nemen. Dus als je hem dan 2 seizoenen houdt om hem vervolgens gratis de deur uit te laten lopen lijkt mij gewoon stom. Het is geen echte kapitaalvernietiging omdat ze zijn transfersom van 8,5 miljoen over 4,5 jaar uitsmeren. Maar ik zou toch gewoon kiezen voor de verkoop of contractverlenging.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zou pas kapitaalvernietiging zijn. Hij levert nu zo'n 30 miljoen euro op. Dat is een halve jaarbegroting voor Ajax. De afgelopen jaren is gebleken dat zelfs een Huntelaar in topvorm Ajax niet die extra stap voorwaarts kan laten nemen. Dus als je hem dan 2 seizoenen houdt om hem vervolgens gratis de deur uit te laten lopen lijkt mij gewoon stom. Het is geen echte kapitaalvernietiging omdat ze zijn transfersom van 8,5 miljoen over 4,5 jaar uitsmeren. Maar ik zou toch gewoon kiezen voor de verkoop of contractverlenging.
Huntelaar was toch een contractverlenging aan het overwegen?quote:
Inderdaad.. cynisme ten top.. jammer dat t niet herkend wordt..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ha. ha. ha. Zoals alle posts van je zeker.
Hij moet toch nog wat meer die bijbel van hem lezen die hij altijd bij zich heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Faka Babel.
http://www.101.tv/page/10(...)559977c621ffd3d0cefe
Zo meneer heeft wel een flinke ego.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Faka Babel.
http://www.101.tv/page/10(...)559977c621ffd3d0cefe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |