Zoveel is er dus gebeurd.. keej dan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:04 schreef Silenus het volgende:
Ze zitten nu in Engeland.
Nog steeds een kutclubquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:.. 4 dagen weggeweest.. ken iemand me bijpraten?
En wat was je reactie?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
Ik was gisteren in Limburg.. om een meisje dat ik ken van vakantie even een verrassingsbezoekje te brengen op haar werk
Zit ik daar in de bus.. word ik gebeld. Nouja ik dus telefoneren daar.. hang ik op, zegt zo'n Limburger van een jaar of 20 tegen me: "Ik hoor aan je accent dat je Amsterdammer bent, dan ben je zeker ook zo'n vuile Ajax jood heIk kots op Ajax en op Amsterdam
Wat doe je hier? Ga terug naar je eigen stad man
ik wil je jodenkop niet hier"
Nu schaam ik me dat ik in Limburg woon.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
Ik was gisteren in Limburg.. om een meisje dat ik ken van vakantie even een verrassingsbezoekje te brengen op haar werk
Zit ik daar in de bus.. word ik gebeld. Nouja ik dus telefoneren daar.. hang ik op, zegt zo'n Limburger van een jaar of 20 tegen me: "Ik hoor aan je accent dat je Amsterdammer bent, dan ben je zeker ook zo'n vuile Ajax jood heIk kots op Ajax en op Amsterdam
Wat doe je hier? Ga terug naar je eigen stad man
ik wil je jodenkop niet hier"
Nu pas?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nu schaam ik me dat ik in Limburg woon.
Ik keek hem eerst 10 seconden aan zo van: "quote:
"S-s-s-sorry meneer ik kan er ook niks aan doen"quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef Nashje het volgende:
En wat was je reactie?
quote:
Al leek ie ook maar een klein beetje op deze kerel had je op z'n minst terugen moeten scheldenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
Impressie van desbetreffende limburger:
[ afbeelding ]
Nee man, lachen is veel leuker. De hele bus ging hem uitlachenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Al leek ie ook maar een klein beetje op deze kerel had je op z'n minst terugen moeten schelden
En terecht, wat een malloot!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee man, lachen is veel leuker. De hele bus ging hem uitlachen
Wat hebben die belgen allemaal tegen Ajax?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik woon ook in Limburg.
En ik krijg ook wel eens bepaalde opmerkingen naar me hoofd geslingerd als ik in een Ajax shirt hier rondloop
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
En terecht, wat een malloot!
Btw: Michael Dingsdag is linksbenig he?![]()
Zo ja, dan hij is ook nog een optie als Wielaert niet doorgaat.
Die gasten sporen gewoon niet met hun malllotige debielenaccent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wat hebben die belgen allemaal tegen Ajax?Als je nou in rotterdam loopt ok, maar limburg
Precies! Die klootzak met z´n infantiele inteeltkop wil ik never nooit niet in dat prachtige shirt zien! Ook al is het een Amsterdammer.quote:
Dat hoorde je sowieso al te doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nu schaam ik me dat ik in Limburg woon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |