Regel jij tickets en een vrije dag voor me?quote:
Der staat ook nog een stukje op VI.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:42 schreef Rejected het volgende:
[..]
Mag hij blijven? Lijkt me wel tof, kan hij DE invaller op links zijn!Sulejmani moet het allemaal nog bewijzen in mijn ogen. Maar misschien betekent dit wel een vertrek van Huntelaar
Ja ag we kunnen ook altijd nog stekelenburg eruit halen voor een extra aanvallerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef MaxC het volgende:
Leuk dat Luque vertrouwen krijgt(en terecht vind ik) maare moet hoeveel aanvallers wil Van Basten spelen?
Suaréz en Huntelaar staan vast en spelen nagenoeg alle wedstrijden, daarna moet Suljemani voor dat geld eigenlijk ook spelen en heb je ook nog Cvitanich die een aankoop is. Verder moeten Perez en Aissatti ook spelen en De Jong moet zich ook ontwikkelen. Daarna krijgt Kennedy ook het vertrouwen en ook Rommedahl en Leonardo blijven bij Ajax.
Zullen we maar 2-1-7 gaan spelen?
Hou er rekening mee dat er altijd 1 a 2 geblesseerden zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef MaxC het volgende:
Leuk dat Luque vertrouwen krijgt(en terecht vind ik) maare moet hoeveel aanvallers wil Van Basten spelen?
Suaréz en Huntelaar staan vast en spelen nagenoeg alle wedstrijden, daarna moet Suljemani voor dat geld eigenlijk ook spelen en heb je ook nog Cvitanich die een aankoop is. Verder moeten Perez en Aissatti ook spelen en De Jong moet zich ook ontwikkelen. Daarna krijgt Kennedy ook het vertrouwen en ook Rommedahl en Leonardo blijven bij Ajax.
Zullen we maar 2-1-7 gaan spelen?
Ka-ching!quote:"Verschillende clubs uit Spanje hebben interesse getoond", vertelt Luque donderdag in een interview in de Spaanse sportkrant AS. "Om diverse redenen ben ik niet op de aanbiedingen ingegaan. Ik heb het bijzonder naar mijn zin bij Ajax."
Dat meisje rond 2 minutenquote:
Tuurlijk. Zou jij ook doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ka-ching!
Precies, waarom zou je nog kiezen voor het voetbal als je over the hill bent. Gewoon lekker cashen in de nadagen van je carrière.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat er altijd 1 a 2 geblesseerden zijn.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
http://www.knvb.nl/archie(...)erruilt_ajax_voor_az
Lens mist ook de hele voorbereiding al. De hand van Dr. Slager wordt al zichtbaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Pelle is geblesseerd, kost hem 4 weken dus ff in de gaten houden of het oploopt naar 4 maanden dan weten we genoeg
Dat zou echt golden zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Pelle is geblesseerd, kost hem 4 weken dus ff in de gaten houden of het oploopt naar 4 maanden dan weten we genoeg
Kijk, dat is een goede instellingquote:Ajax-spits Cvitanich: ‘Huntelaar is een fantastische goleador’
Ajax-aankoop Dario Cvitanich (foto, rechts) klaagt niet als coach Marco van Basten hem komend seizoen onverhoopt op de bank posteert. “Ik heb er geen probleem mee om op de bank te beginnen,” aldus de 24-jarige Argentijn tegen Sportweek. “Ik ben hier om te leren en dat kan ik van Klaas-Jan Huntelaar. Hij is een fantastische goleador die ons sterker maakt, een sleutelspeler voor dit Ajax, iemand die we nodig hebben om onze doelen te bereiken.”
Cvitanich vervolgt: "Klaas-Jan is een aardige jongen, iemand die zijn teamgenoten helpt. Hij is ontzettend gewoon, ondanks alle ophef rond zijn persoon. Bovendien een fantastische speler die wereldwijd bekend is." (ES)
Bron: Sportweek.nl
Inter is inmiddels ook geinteresseerd, schijnt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het alsnog die Griek
Rot toch op tyfushondquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:07 schreef PyTh het volgende:
Lekker elkaar ophemelen en veertjes in elkaar aarsje stoppen, dan komt het vast weer helemaal goed dit jaar.
In Mokum veertjes, in Eihoven verdwijnt er regelmatig 19 cm kloppend paars in menig aarsjequote:Op donderdag 31 juli 2008 16:07 schreef PyTh het volgende:
Lekker elkaar ophemelen en veertjes in elkaar aarsje stoppen, dan komt het vast weer helemaal goed dit jaar.
Naar verluidt is PyTh helemaal niet zo groot (geschapen).quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:12 schreef navigator het volgende:
[..]
In Mokum veertjes, in Eihoven verdwijnt er regelmatig 19 cm kloppend paars in menig aarsje
Is je vrouw als bron betrouwbaar genoeg?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:18 schreef PyTh het volgende:
Ach jongens beetje kutten moet kunnen toch in deze heerlijke komkommertijd, niet allemaal zo happenM0NTANA
Hoorde dat men ook bezig is met Karim Saïdi (Feyenoord) en Francis Dickoh (FC Utrecht).quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Jasza het volgende:
Gerucht gaat bij NEC dat Ajax nu Wisgerhof wil
die is toch al naar Az ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Jasza het volgende:
Onzin. Als dat waar is, eet ik mijn schoonmoeder op.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Jasza het volgende:
Nu ga ik twijfelen, alleen daarom al laten komenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Onzin. Als dat waar is, eet ik mijn schoonmoeder op.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:25 schreef Blight het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Ongeveer nog 2 maanden en dan kan ik me Kozakken boys avatar weghalen
Gaat Wielaert dan sowieso niet naar Ajax?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me een echte versterking, veel ervaring en op topniveau in de Serie A gespeeld en is nog relatief jong!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:22 schreef M0NTANA het volgende:
Hoorde dat men ook bezig is met Karim Saïdi (Feyenoord)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Weddenschap verloren ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Oleguer getekendquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef toma het volgende:
Bonjour, * toma vanuit zuid-Frankrijk
Heb ik afgelopen week nog iets gemist wat het nieuws betreft?
Wielaert ik heb er mn twijfels bij. Heeft dit jaar een goede periode bij Twente gehad maar ik denk toch dat hij een speler is die niet goed bij een topclub kan functioneren maar wel goed bij een subtopper. Oleguer kan ik niet goed over oordelen maar ik denk dat het een goede aanwinst isquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:49 schreef jna het volgende:
[..]
Oleguer getekend
Ajax wil Wielaert hebben maar Twente werkt niet mee
Aissaiti vind het niet leuk, en mist bovendien zijn moeder.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef toma het volgende:
Bonjour, * toma vanuit zuid-Frankrijk
Heb ik afgelopen week nog iets gemist wat het nieuws betreft?
Doet me denken aan die 0-6 tegen Sparta A1 van onze A1 waar de afgedankte Ajaxspits er bij Sparta vijf inlegde.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:12 schreef Wooldoor het volgende:
Jong Ajax met 4-0 klop gehad van Sparta, 3 goals van Poepon
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |