Is je vrouw als bron betrouwbaar genoeg?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:18 schreef PyTh het volgende:
Ach jongens beetje kutten moet kunnen toch in deze heerlijke komkommertijd, niet allemaal zo happenM0NTANA
Hoorde dat men ook bezig is met Karim Saïdi (Feyenoord) en Francis Dickoh (FC Utrecht).quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Jasza het volgende:
Gerucht gaat bij NEC dat Ajax nu Wisgerhof wil
die is toch al naar Az ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Jasza het volgende:
Onzin. Als dat waar is, eet ik mijn schoonmoeder op.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Jasza het volgende:
Nu ga ik twijfelen, alleen daarom al laten komenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Onzin. Als dat waar is, eet ik mijn schoonmoeder op.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:25 schreef Blight het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Ongeveer nog 2 maanden en dan kan ik me Kozakken boys avatar weghalen
Gaat Wielaert dan sowieso niet naar Ajax?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me een echte versterking, veel ervaring en op topniveau in de Serie A gespeeld en is nog relatief jong!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:22 schreef M0NTANA het volgende:
Hoorde dat men ook bezig is met Karim Saïdi (Feyenoord)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Weddenschap verloren ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Oleguer getekendquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef toma het volgende:
Bonjour, * toma vanuit zuid-Frankrijk
Heb ik afgelopen week nog iets gemist wat het nieuws betreft?
Wielaert ik heb er mn twijfels bij. Heeft dit jaar een goede periode bij Twente gehad maar ik denk toch dat hij een speler is die niet goed bij een topclub kan functioneren maar wel goed bij een subtopper. Oleguer kan ik niet goed over oordelen maar ik denk dat het een goede aanwinst isquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:49 schreef jna het volgende:
[..]
Oleguer getekend
Ajax wil Wielaert hebben maar Twente werkt niet mee
Aissaiti vind het niet leuk, en mist bovendien zijn moeder.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef toma het volgende:
Bonjour, * toma vanuit zuid-Frankrijk
Heb ik afgelopen week nog iets gemist wat het nieuws betreft?
Doet me denken aan die 0-6 tegen Sparta A1 van onze A1 waar de afgedankte Ajaxspits er bij Sparta vijf inlegde.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:12 schreef Wooldoor het volgende:
Jong Ajax met 4-0 klop gehad van Sparta, 3 goals van Poepon
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |