Hallo!
Aangezien ik geen vrij kan krijgen, zit er niets anders op dan mijn gewonnen kaartjes weg te geven aan iemand die wel kan/gaat.
Ik heb via de site van Aegon 2 kaarten gewonnen voor de open dag van Ajax aankomende dinsdag.
Wat kun je verwachten?
We ontvangen u op 5 augustus 2008 graag tussen 9:00 en 10:00 in de hoofdentree van de Amsterdam Arena.
Bij de AEGON-balie ontvang u uw entreetickets voor de Rinus Michelszaal, waar u ontvangen wordt met koffie/thee en een versnapering én u op de foto met de Europacup kunt.
Om 10:00 start de training en kunt u met uw entreeticket plaatsnemen op de hoofdtribune (bereikbaar vanaf de Rinus Michelszaal).
het standaard programma voor die dag ziet er als volgt uit:
09.00 uur: Stadion open, entree via ingang A en B
10.00 uur: Start Open Dag in de Amsterdam ArenA, op P2 én de Toekomst.
10.00 uur: Training Ajax in de Amsterdam ArenA
12.00 uur: Wedstrijd Lucky Ajax op de Toekomst
12.15 uur: Kijkje in de ArenA en virtuele rondleiding op groot scherm (vanuit Vak 114, entree via ingang B)
14.00 uur: Presentatie van de selectie op P2
15.00 uur: Handtekeningensessie op P2
16.00 uur: Einde Open Dag
Er zit één addertje onder het gras!Mochten ze Ajax-shirtjes uitdelen, wil ik er 1 hebben
Het is trouwens een e-mail die ik door zal sturen. Ik heb al contact gehad met Aegon, ik kan de kaarten op een andere naam zetten. (deze email zal ik ook doorsturen)
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.