Bonjovi zou ja zeggen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
de Ridder liever dan Sulejmani en Cvitanich?
Hier ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
SCC is hier ook binnen.
Was je niet bang toen die brief kwam dat ze gingen zeggen dat je toch geen SCC hadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier ook. Nog een maandje, duurt lang!
Ik dacht eerst dat het weer stomme reclame was voor de open dagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was je niet bang toen die brief kwam dat ze gingen zeggen dat je toch geen SCC had
Je zal m meteen doorschuiven naar de papierbakquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het weer stomme reclame was voor de open dag. Staat op de envelop namelijk.
Jupquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, analist voor FC Godenzonen. Je zult 'm wel kennen van de supportersraad of niet?
De 1e lichting was al weg, de rest krijgt hem over ongeveer 2 weken, er was iets fout gegaanquote:
Haha ja dacht ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het weer stomme reclame was voor de open dag. Staat op de envelop namelijk.
Volgens mij hoort Breach ook bij de eerste lichting. Hij was eerder dan mij met betalen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
De 1e lichting was al weg, de rest krijgt hem over ongeveer 2 weken, er was iets fout gegaan
Ik denk dat Denthemen bedoelt de lichting van het verzenden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij hoort Breach ook bij de eerste lichting. Hij was eerder dan mij met betalen.
Rustig ademenquote:
Wielaert zit woensdag om de tafel met Ajax
29/07/2008 19:14
EXCLUSIEF - FC Twente mag dan een eerste Ajax-bod op Robbie Wielaert hebben afgeslagen. De verdediger meldt zich woensdag wél al in Amsterdam voor een onderhoud.
Wielaert heeft er geen geheim van gemaakt de overstap naar Ajax te zien zitten. De 29-jarige verdediger ziet de verhuizing van FC Twente naar Amsterdam als een stap omhoog. Hij moest afwachten tot de clubs tot een vergelijk zouden komen.
Dat Wielaert nu met de Amsterdamse club een afspraak heeft, impliceert dat er een akkoord tussen FC Twente en Ajax over een afkoopsom op handen is. De verdediger mag immers volgens de FIFA-reglementen alleen praten met een andere club met toestemming van de Tukkers.
FC Twente heeft een eerste bod, dat naar verluidt twee miljoen euro was, afgeslagen. 'Voor de bedragen waarover we nu praten, is het onmogelijk een vervanger te halen', zegt voorzitter Joop Munsterman deze week in Voetbal International. Wielaert heeft nog een contract tot medio 2010 in Enschede.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wielaert erbij en de selectie is rond.
Jup, en het liefst nog wat overbodig matriaal de deur uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wielaert erbij en de selectie is rond.
Nope, maar Jan Vertonghen wel en dan kan óf Donovan Slijngard óf Urby Emanuelson linksback spelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad.
Montana, zie je Slijngard als serieuze optie voor centrale verdediger mocht Vermaelen wegvallen?
Jij noemt het genant, iemand anders historisch!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
200+ posts verder kunnen we dus concluderen dat Montana de enige is die het wanbeleid vindt.
Best een genant topic geworden dan..
Feit is dat de subtoppers betere verdedigers hebben (lees:hadden) dan Ajax.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:49 schreef BonJovi het volgende:
Ervaren is ook al overdreven wat voor ervaring heeft hij? 10 keer tegen Vitesse ofzo gespeeld of 5 keer tegen de Graafschap. Ervaring zegt geen fuck bij een subtop in NL.
Moet je nagaan hoe goed we zijn als zelfs hij zegt dat we met twee vingers in de neus kampioen worden!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef Chadi het volgende:
fuck snormans.. altijd negatief over ajax.
Weet jij hoe het kan dat ik hem wel heb en me pa bijv niet, zelfde adres enzo, toch vaagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
De 1e lichting was al weg, de rest krijgt hem over ongeveer 2 weken, er was iets fout gegaan
Tsja alleen gaan ze er veel voor neerleggen heb ik het gevoel, en dat zit me toch niet lekker, zoveel is Wielaert niet waard.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik schrok van de TT. Maar ik denk dat Wielaert een prima aankoop kan zijn. Een speler met veel ervaring en iemand die er zeker wel zal staan als er een beroep op hem gedaan zal worden. Ik ga er niet vanuit dat hij voor de basis gehaald wordt.
En over het blokkeren van de jeugd: Vermaelen en vd Wiel moeten eerst maar eens laten zien dat ze een heel seizoen heel blijven.
Volgens mij zijn vooral veel uitkaarten de post opgedaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij hoort Breach ook bij de eerste lichting. Hij was eerder dan mij met betalen.
Oleguer en Wielaert, als een vd twee niet bljikt te zijn wat verwacht wordt, Vermaelen daar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja wie moeten het centrale duo gaan vormen in jullie ogen?
Welk nr is dat in je sig?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vooral veel uitkaarten de post opgedaan
Voor minder dan 3 miljoen gaat hij niet weg bij Twente. Hij is nog maar 29, hij gaat nog wel 5 jaar mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja alleen gaan ze er veel voor neerleggen heb ik het gevoel, en dat zit me toch niet lekker, zoveel is Wielaert niet waard.
Indien iedereen beschikbaar gaat mijn persoonlijke voorkeur op dit moment uit naar een viermansverdediging met Silva, Oleguer, Vermaelen en Vertonghen. Maar het aantal wedstrijden dat we daadwerkelijk zo kunnen gaan spelen, of zoals van Basten zijn ideale achterhoede ook ziet, zal wel op één hand te tellen zijn. Ajax heeft traditioneel te kampen met veel blessures en dan zeker achterin. Ik vind het dan wel fijn om te weten dat er goede vervangers op de bank zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja wie moeten het centrale duo gaan vormen in jullie ogen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Indien iedereen beschikbaar gaat mijn persoonlijke voorkeur op dit moment uit naar een viermansverdediging met Silva, Oleguer, Vermaelen en Vertonghen. Maar het aantal wedstrijden dat we daadwerkelijk zo kunnen gaan spelen, of zoals van Basten zijn ideale achterhoede ook ziet, zal wel op één hand te tellen zijn. Ajax heeft traditioneel te kampen met veel blessures en dan zeker achterin. Ik vind het dan wel fijn om te weten dat er goede vervangers op de bank zitten.
Dit in ieder geval nooit meer
[ afbeelding ]
Of Lindenbergh met 2 debiele gele kaarten!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]! Ik zie opeens Roger weer de pirouette springen
.
Omfg. Roger linksbackquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Indien iedereen beschikbaar gaat mijn persoonlijke voorkeur op dit moment uit naar een viermansverdediging met Silva, Oleguer, Vermaelen en Vertonghen. Maar het aantal wedstrijden dat we daadwerkelijk zo kunnen gaan spelen, of zoals van Basten zijn ideale achterhoede ook ziet, zal wel op één hand te tellen zijn. Ajax heeft traditioneel te kampen met veel blessures en dan zeker achterin. Ik vind het dan wel fijn om te weten dat er goede vervangers op de bank zitten.
Dit in ieder geval nooit meer
[ afbeelding ]
We hadden best nog wel door kunnen gaan zonder die vreugdesprong van Rogerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]! Ik zie opeens Roger weer de pirouette springen
.
Word zo moe van zulke posts.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:03 schreef twi het volgende:
Ik snap het wel hoor, Wielaert en Oleguer staan straks voor Van der Wiel, toch zonde van de eigen jeugd. Een linkspoot als CV had een stuk slimmer geweest. Iemand die net achter Vermaelen staat, zegmaar.
Maargoed, het is niet verboden om met twee rechtspoten in het centrum te spelen natuurlijk.
Die was al lang begonnen hoor, en nog voor geen meter opgeschoten. De spelers die mogen vertrekken moeten haast wel naar het buitenland met hun sterallures.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:31 schreef Pritt het volgende:
Als Wielaert binnen is kan de volgende fase van de transformatie beginnen.
De uitverkoop.
Met Mitea verdien je niks want die mocht vorig jaar transfervrij weg (dus dat zal dit jaar ook nog gelden)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:31 schreef Pritt het volgende:
Als Wielaert binnen is kan de volgende fase van de transformatie beginnen.
De uitverkoop.
Dus:
Mitea
Manu
Kennedy
Luque
Oga hebben we misschien nog nodig als backup voor Silva.
Rommedahl is best handig op het eind van een wedstrijd.
De jeugd kan uitgeleend worden.
Nee, wat maakt dat nou weer uitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:50 schreef versteegrob het volgende:
Wat maakt de prijs uit ? Wij betalen het toch niet, zou me echt niks uitmaken als ze te veel betalen, als de spelers maar komen.
Ongesteld?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:32 schreef ASroma het volgende:
woohoo wielaert!! ohooh heerlijk! Goed om te zien dat het netwerk van Van Basten nu eindelijk zijn vruchten begint af te werpendan nog liever glenn loovens
Babelfish vertaling helpt ook niet echt heel veel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:43 schreef Radegast het volgende:
daggla help!
http://www.novasports.gr/soccer/anational/default.asp?aid=155952
Ik kan er geen chocola van maken, maar er staat iets over Ajax in...
vertaal a.u.b.....
Ik maak er uit op dat Ajax nog wel in de race is.quote:Can Monday the evening all they showed that the locomotion of [Sokrati] [Papastathopoyloy] few kilometres of more north Austria, where realises also her preparation [Tzenoa], were simple a procedural subject, but the data show they have changed. No of course dramatically, but enough so as to “they have frozen” the affair. What happened? [Sokratis] [Papastathopoylos] was informed for the agreement that existed between the administration of Union and Italian team for his concession against 3,8 millions of Euros, but does not appear and so much enthusiastic. The reason? “it cooks” particularly the name of [Tzenoa]. It considers that it indirectly can in the future or immediately, or find certain better team, from the one that terminated in the 10th place of last year's Campionato. Of course in the game has entered also [Agiax], who has expressed also this interest for his acquisition. Until now however the Dutchmen have the title of outsider in the particular [meteggrafiki] battle that they give. All in any case are expected to have clarified until Wednesday. This will be the decisive day of developments. [Alloste] [Ntemis] [Nikolaidis] and Giorgos [Donis] they do not have also big time margin, so that they cover the place. For this and in the contact that she had the chairman of AEK with his Sotiris [Kyrgiako] stressed that the agreement for the 1 million of Euros per year, for 3[etes] contract will be in effect up to Wednesday. If up to then [Sokratis] [Papastathopoylos] has not been granted somewhere, it will remain in the AEK.
Waar alles in kannen en kruiken leek met Genoa, is het nog alles behalve zeker dat ie daar heen gaat. Hij wil zelf namelijk niet. Hij wil gewoon blijven en als ie al weg moet, dan wel naar een iets grotere club dan Napoli. Ajax bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:43 schreef Radegast het volgende:
daggla help!
http://www.novasports.gr/soccer/anational/default.asp?aid=155952
Ik kan er geen chocola van maken, maar er staat iets over Ajax in...
vertaal a.u.b.....
Wel een rechtspoot, maar na Ninis hands down het grootste talent in Griekenland. Onder zijn leiding haalde het U21 team de EK finale, waar hij zelf geschorst was door een onterechte kaart van Blom in de halve finale. Die heeft daar later ook z'n excuses voor aangeboden. Maar goed, hij was dus aanvoerder van dat elftal.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:52 schreef M0NTANA het volgende:
Liever die Griek voor nog geen vier miljoen euro dan Robbie Wielaert.
Waar wacht je nog op?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel een rechtspoot, maar na Ninis hands down het grootste talent in Griekenland. Onder zijn leiding haalde het U21 team de EK finale, waar hij zelf geschorst was door een onterechte kaart van Blom in de halve finale. Die heeft daar later ook z'n excuses voor aangeboden. Maar goed, hij was dus aanvoerder van dat elftal..
Ik hoop echt dat MvB en co dit nog meekrijgen.
Snel afkappen dus die onderhandelingen met Wielaert. Weggegooid geld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:53 schreef F1Bas het volgende:
Lijkt me niet dat hij naar Ajax gaat als ze met Wielaert bezig zijn.....
De voorzitter zei letterlijk dat er wekelijks tientallen scouts op de buhne zaten, waaronder de gehele top 5 uit de PL. Verder een rits Duitse, Franse, Spaanse, Italiaanse en Griekse teams.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:59 schreef MaxC het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op?
M.v.Basten@Ajax.nl
Als ik je verhalen hoor ben je of een wereldscout of heb je enorme oogkleppen op
Zolang het nog niet rond is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:53 schreef F1Bas het volgende:
Lijkt me niet dat hij naar Ajax gaat als ze met Wielaert bezig zijn.....
Hij is waarschijnlijk goedkoper dan Robbie Wielaert, misschien nu al beter en heeft een uitstekende restwaarde in tegenstelling tot Wielaert, Ajax moet hem dus halen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel een rechtspoot, maar na Ninis hands down het grootste talent in Griekenland. Onder zijn leiding haalde het U21 team de EK finale, waar hij zelf geschorst was door een onterechte kaart van Blom in de halve finale. Die heeft daar later ook z'n excuses voor aangeboden. Maar goed, hij was dus aanvoerder van dat elftal..
Nummer 23?quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=63763
Whehehe, die woorden kan ik niet voor de camera zeggen
Ik ken die gast totaal niet, maar als ik jou zo hoor moet hij een geweldenaar (in wording) zijn. En is hij dus ook een speler met leiderscapaciteiten. Verder lees ik dat hij net buiten de EK-selectie was gevallen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Spanjaarden en Engels is negen van de tien keer :quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=63763
Whehehe, die woorden kan ik niet voor de camera zeggen
Ik schat dat een Oleguer toch wel richting de 40 a 45 wedstrijden zal gaan als er niks raars gebeurt. Waarom zou Van der Wiel er dan 'moeten staan' als Oleguer slechts een enkele keer? Natuurlijk, een schorsing kan best gebeuren, een blessure is tegenwoordig normaal. Maar dat zijn juist de momenten waarop talenten hun kans krijgen. Zo is dat altijd gegaan bij Ajax. En nu moeten we dertigers op de bank gaan zetten voor geval dat? Investeer dan liever 6 miljoen in een betere medische staf om die jongens fitter te houden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Word zo moe van zulke posts.
Denk je dat Van der Wiel in zijn eerste echte seizoen er gelijk staat? Denk je dat hij nooit geblesseerd zal raken? Denk je dat Oleguer/Vermaelen/Wielaert nooit geblesseerd of geschorst zullen zijn?
Jij gaat er dus vanuit dat Oleguer een aantal keren ernstig geblesseerd raakt. Anders zou je niet zeggen dat Wielaert 'absoluut nodig' is. Oleguer en Wielaert samen in een team is gewoon niet ideaal, dan liever Oleguer + een linkspoot.quote:Van der Wiel maakt z'n minuten ECHT wel, maar we hebben Oleguer en Wielaert gewoon absoluut nodig, al is het alleen maar om de blessures op te vangen die er zonder twijfel zullen komen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Alweer? Dat zou de zesde (virtuele) op rij zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |