Bonjovi zou ja zeggen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
de Ridder liever dan Sulejmani en Cvitanich?
Hier ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
SCC is hier ook binnen.
Was je niet bang toen die brief kwam dat ze gingen zeggen dat je toch geen SCC hadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier ook. Nog een maandje, duurt lang!
Ik dacht eerst dat het weer stomme reclame was voor de open dagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was je niet bang toen die brief kwam dat ze gingen zeggen dat je toch geen SCC had
Je zal m meteen doorschuiven naar de papierbakquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het weer stomme reclame was voor de open dag. Staat op de envelop namelijk.
Jupquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, analist voor FC Godenzonen. Je zult 'm wel kennen van de supportersraad of niet?
De 1e lichting was al weg, de rest krijgt hem over ongeveer 2 weken, er was iets fout gegaanquote:
Haha ja dacht ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het weer stomme reclame was voor de open dag. Staat op de envelop namelijk.
Volgens mij hoort Breach ook bij de eerste lichting. Hij was eerder dan mij met betalen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
De 1e lichting was al weg, de rest krijgt hem over ongeveer 2 weken, er was iets fout gegaan
Ik denk dat Denthemen bedoelt de lichting van het verzenden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij hoort Breach ook bij de eerste lichting. Hij was eerder dan mij met betalen.
Rustig ademenquote:
Wielaert zit woensdag om de tafel met Ajax
29/07/2008 19:14
EXCLUSIEF - FC Twente mag dan een eerste Ajax-bod op Robbie Wielaert hebben afgeslagen. De verdediger meldt zich woensdag wél al in Amsterdam voor een onderhoud.
Wielaert heeft er geen geheim van gemaakt de overstap naar Ajax te zien zitten. De 29-jarige verdediger ziet de verhuizing van FC Twente naar Amsterdam als een stap omhoog. Hij moest afwachten tot de clubs tot een vergelijk zouden komen.
Dat Wielaert nu met de Amsterdamse club een afspraak heeft, impliceert dat er een akkoord tussen FC Twente en Ajax over een afkoopsom op handen is. De verdediger mag immers volgens de FIFA-reglementen alleen praten met een andere club met toestemming van de Tukkers.
FC Twente heeft een eerste bod, dat naar verluidt twee miljoen euro was, afgeslagen. 'Voor de bedragen waarover we nu praten, is het onmogelijk een vervanger te halen', zegt voorzitter Joop Munsterman deze week in Voetbal International. Wielaert heeft nog een contract tot medio 2010 in Enschede.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wielaert erbij en de selectie is rond.
Jup, en het liefst nog wat overbodig matriaal de deur uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wielaert erbij en de selectie is rond.
Nope, maar Jan Vertonghen wel en dan kan óf Donovan Slijngard óf Urby Emanuelson linksback spelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad.
Montana, zie je Slijngard als serieuze optie voor centrale verdediger mocht Vermaelen wegvallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |