quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Blight het volgende:
Het contract kwam van links.
Hij schrijft met links, zou hij misschien ook linksbenig zijn?quote:
Behalve die tegen Noordwijk dan, zwaar geflatteerde 2-5....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aissati & Olegeur gepresenteerd.
Ajax wordt in verband gebracht met Wielaert (bevestigd door Ajax), Loovens en Aaron Mokoena.
Oefenwedstrijden tegen amateurs makkelijk gewonnen, tegen Jaap Stam kwam Ajax 3-0 achter maar gelukkig werd het nog 3-3!
winnen is winnen al ben je aan het eind van t jaar kampioen en je scoort 28x de beslissende treffer in de laatste minuut maakt t toch ook niet uitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Behalve die tegen Noordwijk dan, zwaar geflatteerde 2-5....
Klopt, maar dit was bepaald geen makkelijk winnen. Maar goed, het herstel is daarna ingezet tegen Germanicus en E'31.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
winnen is winnen al ben je aan het eind van t jaar kampioen en je scoort 28x de beslissende treffer in de laatste minuut maakt t toch ook niet uit
Maar er stond makkelijk gewonnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
winnen is winnen al ben je aan het eind van t jaar kampioen en je scoort 28x de beslissende treffer in de laatste minuut maakt t toch ook niet uit
Nou, je komt een beetje hysterisch over. In combinatie met de TT is mijn gegronde reactie dus:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik nou echt de enige die tegen de aankoop van Robbie Wielaert is?
Begint een beetje een solo-topic te worden zo.
dat kwam alleen niet door Noordwijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Behalve die tegen Noordwijk dan, zwaar geflatteerde 2-5....
Samen met Gabri rondjes rennen, hij heeft het al goed.quote:
Mielquote:
Klopt, analist voor FC Godenzonen. Je zult 'm wel kennen van de supportersraad of niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
MielDie is nog bekend van tv dacht ik
Silva en Suarez zijn ook exotisch, net zoals Gabriquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:13 schreef ASroma het volgende:
catalaan whatever, komt wat miljoenen in zijn zakken stoppen..... laten ze dat geld liever in de jeugd steken of om spelers te behouden....
sorry maar ben wat skeptisch geraakt over al die exotische spelers in de selectie...die geen krant raken..
Ten eerste verdient ie geen miljoenen, ten tweede is het geen Spanjaard en ten derde is ie pas 28.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:46 schreef ASroma het volgende:
weer een uitgerangeerde spanjaard erbij! Jippi!
evenals delorge, bakirciogolulalayur, leonardo, luque, mitea, kron dellli, ogararu, manucharian.... zoiets noemen ze ook wel kapitaalvernietiging....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Silva en Suarez zijn ook exotisch, net zoals Gabri
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:08 schreef Radegast het volgende:
Zou hij het erg vinden als je hem een Spanjaard noemt?
Ja.. want onze jeugd heeft echte killers in de verdediging, met super veel europese ervaring en whatnot.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
evenals delorge, bakirciogolulalayur, leonardo, luque, mitea, kron dellli, ogararu, manucharian.... zoiets noemen ze ook wel kapitaalvernietiging....
en jongens als schilder mogen vetrekken, juist de jongens waar ajax in het verleden sterk door is geworden, de eigen jeugd. Uitgaan vanuit eigen kracht!
Durf jij nou te beweren dat er bij Ajax slechte spelers gekocht zijn voor Bassie er zat?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
evenals delorge, bakirciogolulalayur, leonardo, luque, mitea, kron dellli, ogararu, manucharian.... zoiets noemen ze ook wel kapitaalvernietiging....
Ach ja, laten we vooral de verdediging laten zoals het was en onze hoop op de jeugd vestigen. Spelers als Emanuelson, Van der Wiel en Schilder moeten het team op sleeptouw nemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:13 schreef ASroma het volgende:
catalaan whatever, komt wat miljoenen in zijn zakken stoppen..... laten ze dat geld liever in de jeugd steken of om spelers te behouden....
sorry maar ben wat skeptisch geraakt over al die exotische spelers in de selectie...die geen krant raken..
He, deze versie kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:13 schreef ASroma het volgende:
die geen krant raken..
Hij mag zijn kwasten pakken ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
en jongens als schilder mogen vetrekken,
Aldus VIquote:Kocaelispor ziet Davids '99 procent zeker' tekenen
29/07/2008 18:27
In Turkije zou Edgar Davids zijn carrière een vervolg geven. Kocaelispor-voorzitter Serhan Gürkan ziet nog erg weinig obstakels voor de opvallende transfer.
Volgens Gürkan ligt er al een principe-akkoord met Davids en is het '99 procent zeker' dat de oud-international vrijdag zijn handtekening zet onder een contract met Kocaelispor. De club promoveerde afgelopen seizoen naar het hoogste niveau.
Davids werkte in afwachting van een nieuwe club bij AZ aan zijn conditie. De middenvelder, die uit eigen beweging vertrok bij Ajax, maakte deze zomer ook al zijn opwachting op het trainingsveld van LA Galaxy.
Frank de Boer is toch rechtshandig en Ronald de Boer linkshandig?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij schrijft met links, zou hij misschien ook linksbenig zijn?
Ben je ooit wel positief ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:38 schreef PLAE@ het volgende:
v Basten wordt een ramp :L
zeker niet slechter dan de namen die hier voorbij komen, weer zo n gevalletje waar iedereen elkaar napraat. Ach we zien het allemaal wel dit seizoen, oleguer kan de eredivisie prima aan. Dat is het niet, maar het is wel weer de zoveelste speler van buitenaf.... en dat zit bij mij wrang. Maar goed, we zullen zien komend seizoen hopelijk komt de schaal weer naar amsterdam.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:22 schreef Jasza het volgende:
Ja leuk maar Schilder is sowieso niet goed genoeg.
Dat is wel een punt ja, Had liever gezien dat ze een Daniel de Ridder terug hadden gehaald oid.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:40 schreef PLAE@ het volgende:
Misschien wordt het sportief gezien best leuk. Maar moet ik me emotioneel binden aan zo'n aftands vreemdelingenlegioen?
gaj ij nog vrijdag?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:40 schreef PLAE@ het volgende:
Misschien wordt het sportief gezien best leuk. Maar moet ik me emotioneel binden aan zo'n aftands vreemdelingenlegioen?
De speler die overal mislukt? Nee dank je.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is wel een punt ja, Had liever gezien dat ze een Daniel de Ridder terug hadden gehaald oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |