abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60418828
Waarom staat er alleen een lijf en een bal op mijn uitkaart?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60418852
Oh na de brief even hebben omgedraait zijn alle cards zo
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60418935
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer je met minimaal 4 of misschien wel 5 spelers van het rijtje Huntelaar, Sulejmani, Aissati, Suarez, De Jong, Cvitanich, Martina, Perez speelt, zal elke tegenstander zich hoe dan ook aanpassen aan Ajax en dan maakt het al een stuk minder uit hoe je vanachter staat, zeker wanneer Silva en Emanuelson nog ergens rondhobbelen, terwijl Donald en Sarpong ook een goede indruk bij me achter lieten in die korte samenvattingen.

Goed, dan wordt het 6-2 ipv 6-0. Jammer dan.
Je hebt altijd een paar wedstrijden waarin die bal er op de 1 of andere manier niet in wil, een degelijke achterhoede lijkt me dus wel degelijk van belang.

Verder vind ik het wel weer een arrogante opmerking dat iedere tegenstander zich aan Ajax gaat aanpassen. Er zullen ook wel tegenstanders (Groningen, Twente, Utrecht, Heerenveen, etc.) zijn die zich niet aan Ajax gaan aanpassen, puur op strijd kom je tegen Ajax vaak al een heel eind en ik zie niet in waarom dat volgend seizoen niet zo zal zijn. Bovendien is de achterhoede van Ajax niet het sterkste punt, tegenstanders zullen dan (vooral in uitwedstrijden van Ajax, thuiswedstrijden voor de tegenstanders) wellicht juist in thuiswedstrijden met veel druk op de verdediging spelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 29-07-2008 14:16:23 ]
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:01:21 #104
124086 WensMeester
DnB makes my heart beat!
pi_60418966
Die 414 elite...

Jezus, daar kom ik nu pas achter
It's no problem for me, but it's a problem for you!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:09:03 #105
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60419154
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:01 schreef WensMeester het volgende:
Die 414 elite...

Jezus, daar kom ik nu pas achter
Succes he
Jawel, je keek.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:11:50 #106
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60419203
Ik heb zelf weinig vertrouwen in een achterhoede met Silva/Van der Wiel/Vermaelen/Vertonghen. Wat daarin ontbreekt is een leider die alles neerzet. Zelfs met Heitinga en Stam was de organisatie vaak ver te zoeken.

Dus als backup voor Oleguer snap ik de komst van Wielaert wel. Dan nog is het de vraag in hoeverre Oleguer die leider is.

Als Oleguer wel meteen wedstrijdritme heeft, nooit geblesseerd raakt en nooit geschorst wordt, is die backup overbodig.
pi_60419226
Zit nog ff die wedstrijd van Jaap Stam te kijken, wel lachen vooraf als van Basten staat te praten met Ancelotti en hij schrikt van de camera
Later zie je hem weer ouwehoeren met Coronel, waarschijnlijk om te bevestigen dat Pato niet gehuurd kan worden
pi_60419249
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:12 schreef Wooldoor het volgende:
Zit nog ff die wedstrijd van Jaap Stam te kijken, wel lachen vooraf als van Basten staat te praten met Ancelotti en hij schrikt van de camera
Later zie je hem weer ouwehoeren met Coronel, waarschijnlijk om te bevestigen dat Pato niet gehuurd kan worden
Verveel je je?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:14:27 #109
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_60419264
Serieus, MONTANA. Hoe had jij het gedaan dan? Colin, Vd Wiel, Vermaelen, Vertonghen en Urby laten staan met een aantal van Jong Ajax?

Je had zeker graag gezien dat Ajax een bod op Nesta deed ofzo.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:20:39 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60419405
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:14 schreef Messenga het volgende:
Serieus, MONTANA. Hoe had jij het gedaan dan? Colin, Vd Wiel, Vermaelen, Vertonghen en Urby laten staan met een aantal van Jong Ajax?

Je had zeker graag gezien dat Ajax een bod op Nesta deed ofzo.
Als je kan lezen, zal je zien dat ik het onnodig vind om Robbie Wielaert te halen, omdat we nu Oleguer al binnen hebben. Het is één van de twee, beide is zinloos. Heb zelfs aangegeven dat als ik de keuze mocht maken, ik waarschijnlijk eerder voor Wielaert gekozen zou hebben, maar dat is allemaal niet aan de orde.

De achterhoede ziet er nu alsvolgt uit:

Overduidelijk is dat áls er nog iemand moet komen, dan iemand voor de linkerkant van het centrum.

Alessandro Nesta is ook helemaal niets voor Ajax, veel te oud, veel te duur en blessuregevoelig.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:21:55 #111
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60419435
Slijngard in het centrum? Hij is toch een linksback?
Als Vermaelen geblesseerd raakt is er dus onmiddelijk een probleem.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 14:24:39 #112
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60419496
Ja en dan raakt vermaelen geblesseerd en blijkt dat vdWiel die op basis van een paar wedstrijdjes de hemel ingeprezen wordt toch niet van het soort hout gesneden is wat wordt verwacht van hem om de verdediging te leidden en wordt Ajax weer 2e met een kutjaar.

Jij schreeuwt toch dat we kampioen moeten worden koste wat kost? Nou dit lijkt me een zeer goede investering, iemand die goed kan verdedigen (want dat kan hij) en iemand die waarschijnlijk op de bank beland. Sportieve concurentie is voor niemand slecht.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:25:22 #113
168739 Red_85
'echt wel'
pi_60419513
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:21 schreef venomsnake het volgende:
En Urby vind ik al jaren meer een linkshalf. drama linksachterin. En Ogararu heeft voor mij definitief afgedaan dus daar zie ik liever ook een goede speler achter Silva.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 14:25:32 #114
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60419518
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:21 schreef venomsnake het volgende:
Hij staat steeds linksback, maar als Montana dat doet klopt zijn verhaal niet meer
pi_60419588
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:13 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Verveel je je?
Ik dacht ik kijk ff snel door die wedstrijd heen maar vooraf is ook wel lachen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:32:20 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60419641
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hij staat steeds linksback, maar als Montana dat doet klopt zijn verhaal niet meer
Juist wel, dan hebben we helemaal een linksbenige centrale verdediger nodig. Al kan je ook Jan Vertnghen naar een centrum schuiven en Urby Emanuelson of Donovan Slijngard als linksback op te stellen.

Slijngard speelde in deze voorbereiding (Noordwijk-Ajax sowieso) al eens in het centrum en ook vorig seizoen bij Jong Ajax speelde hij geregeld in het cenrtum, heb ik mij laten vertellen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:34:01 #117
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60419664
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Sowieso, ik vraag me af of Slijngard wel het niveau heeft om in Ajax 1 te spelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 14:37:28 #118
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60419747
Ik vind het allemaal armoe al die omgetoverde CV´s, bovendien blijf ik het een contradictie vinden dat je én zegt dat Ajax kampioen moet worden (zelfs met PSV-voetbal) maar aan de andere kant ook niet téveel verdedigende opties moet krijgen.

Jouw punt is dat je de jeugd hiermee te weinig aan spelen krijgt iets wat ik ook erg jammer vind, maar imho moet er dan maar eens een maandje geen jeugd in de verdediging spelen en als blijkt dat je daarmee gewoon een solide verdeding tevoorschijn hebt gehaald , dan kun je weer denken aan jeugdspelers, zoals jij het wilt is het de omgekeerde wereld. Én jonge onervaren spelers willen opstellen én weinig tegendoelpunten. Dat moet geleidelijk aan komen.
pi_60419957
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Je hebt altijd een paar wedstrijden waarin die bal er op de 1 of andere manier niet in wil, een degelijke achterhoede lijkt me dus wel degelijk van belang.
Natuurlijk. Ik wil ook echt niet beweren dat we ongeslagen kampioen gaan worden met een doelsaldo van 102-45. Maar je moet voetballend wel in staat kunnen zijn met deze spelers om over de grond aanvallen op te zetten en op te bouwen om doelgerichte kansen te creëren, ipv lange ballen en het alleen maar hopen op een bevlieging van een speler als Suarez, laat staan counteren.
quote:
Verder vind ik het wel weer een arrogante opmerking dat iedere tegenstander zich aan Ajax gaat aanpassen. Er zullen ook wel tegenstanders (Groningen, Twente, Utrecht, Heerenveen, etc.) zijn die zich niet aan Ajax gaan aanpassen, puur op strijd kom je tegen Ajax vaak al een heel eind en ik zie niet in waarom dat volgend seizoen niet zo zal zijn. Bovendien is de achterhoede van Ajax niet het sterkste punt, tegenstanders zullen dan (vooral in uitwedstrijden van Ajax, thuiswedstrijden voor de tegenstanders) wellicht juist in thuiswedstrijden met veel druk op de verdediging spelen.
Het is niet zo arrogant bedoelt hoor, maar noem mij maar eens een verdediging die lekker 1 tegen 1 gaat spelen wanneer je Suarez - Huntelaar - Sulejmani tegenover je hebt staan, met daarachter nog minimaal 1 spelbepalende en creatieve speler. Ze mogen van mij best gaan aanvallen hoor, ik heb daar wel genoeg vertrouwen in met Stekelenburg, Silva, Oleguer, Vermaelen en Vertonghen met stofzuigers Lindgren en Gabri tegen de gemiddelde aanval van die ploegen. Ik zou me als Heerenveen of Groningen eerder zorgen maken wanneer Sankoh of Breuer tegenover Sulejmani of Suarez staat.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:52:45 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60420016
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het allemaal armoe al die omgetoverde CV´s, bovendien blijf ik het een contradictie vinden dat je én zegt dat Ajax kampioen moet worden (zelfs met PSV-voetbal) maar aan de andere kant ook niet téveel verdedigende opties moet krijgen.

Jouw punt is dat je de jeugd hiermee te weinig aan spelen krijgt iets wat ik ook erg jammer vind, maar imho moet er dan maar eens een maandje geen jeugd in de verdediging spelen en als blijkt dat je daarmee gewoon een solide verdeding tevoorschijn hebt gehaald , dan kun je weer denken aan jeugdspelers, zoals jij het wilt is het de omgekeerde wereld. Én jonge onervaren spelers willen opstellen én weinig tegendoelpunten. Dat moet geleidelijk aan komen.
Maar je gaat Robbie Wielaert toch niet halen voor de bank? Of Oleguer op de bank zetten? Of is het de bedoeling dat Thomas Vermaelen bankzitter wordt?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:57:59 #121
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60420103
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik zou me als Heerenveen of Groningen eerder zorgen maken wanneer Sankoh of Breuer tegenover Sulejmani of Suarez staat.
Och, daar maak ik mijn niet zo'n zorgen over.. Granqvist pakt ze wel aan:

Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 15:01:49 #122
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60420170
Zoals gezegt hier moet het seizoen dat Ajax geen blessure´s heeft nog uitgevonden worden, ik wil geen halfbakken invallers die ons frustreren met amateurisme in de verdedigin en jij wilt dat ook niet. Wielaert komt hopelijk voor de bank maar middels een roulatiesysteem ala Benitez (volgens mij gaat bassie dat serieus doen) komt iedereen aan spelen toe, zelfs de jeugdspelers.

Overigens lijkt het me vrij makkelijk om iedereen tevreden te houden, zorg ervoor dat iedereen zijn taak kent, als je zegt dat jeugdspelers tegen relatief makkelijke tegenstanders hun minuten pakken middels invalbeurten of basisplaatsen en zorgt dat de ervaren jongens in de zwaardere wedstrijden aan de bak komen dan maak je de oudere gasten belangrijk en de jongere jongens geef je ruimte voor fouten. Zo voorkom je overigens ook dat iedereen uitgeput is aan het einde van het seizoen. Overigens kan dit alleen als je een stabiele verdedinging hebt die dus zoals gezegt gewoon een maand goed ingespeelt is.
pi_60420171
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Och, daar maak ik mijn niet zo'n zorgen over.. Granqvist pakt ze wel aan:

[ afbeelding ]

dat is voor ff en dan rood
AFC AJAX
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:03:30 #124
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60420203
Je kan toch beter een speler te veel hebben als te weinig. Ik vind van der wiel ook een groot talent maar ik wil niet aan het einde van het seizoen terug kijken en denken hadden we maar een extra verdediger gehaald. Een brede selectie is een must voor een kampioen. Als we ook nog ambitie hebben in de UEFA CUP is een extra verdediger helemaal nodig. Wie er dan op de bank zit maakt mij niet uit. Het voordeel is dat als je moet wisselen het niveau niet achteruit gaat.
#FreeHat
pi_60420300
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is niet zo arrogant bedoelt hoor, maar noem mij maar eens een verdediging die lekker 1 tegen 1 gaat spelen wanneer je Suarez - Huntelaar - Sulejmani tegenover je hebt staan, met daarachter nog minimaal 1 spelbepalende en creatieve speler. Ze mogen van mij best gaan aanvallen hoor, ik heb daar wel genoeg vertrouwen in met Stekelenburg, Silva, Oleguer, Vermaelen en Vertonghen met stofzuigers Lindgren en Gabri tegen de gemiddelde aanval van die ploegen. Ik zou me als Heerenveen of Groningen eerder zorgen maken wanneer Sankoh of Breuer tegenover Sulejmani of Suarez staat.
Veel clubs spelen van nature al met een blok van 4 verdedigers en 2 defensieve middenvelders, dan is er al sowieso geen sprake van een 1 tegen 1 situatie.

Verder is de selectie kwalitatief gezien natuurlijk beter dan (zo goed als) alle tegenstanders, maar een echt team met een goede organisatie is Ajax al een paar jaar niet meer. Juist die gebrekkige organisatie zorgt er al regelmatig voor dat teams als Twente, Groningen, Heerenveen, Roda, etc. bij voorbaat niet kansloos waren tegen Ajax en de organisatie bij deze teams zorgde er soms zelfs voor dat Ajax werd verslagen.

Je kunt 4 verschikkelijk goede verdedigers hebben, maar of ze samen functioneren en complementair aan elkaar zijn is zeker net zo belangrijk. Bij Ajax heb ik mijn twijfels of de verdegigers echt van het niveau zijn dat Ajax moet nastreven en of ze ook complementair aan elkaar zijn.

Kortom: Voetbal is meer dan alleen kwalitatief goede spelers, laat Ajax maar eerst zien dat het in staat is om een goed elftal op de been te zetten dat zowel aanvallend als verdedigend in balans is.
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 15:09:20 #126
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60420317
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Je kan toch beter een speler te veel hebben als te weinig. Ik vind van der wiel ook een groot talent maar ik wil niet aan het einde van het seizoen terug kijken en denken hadden we maar een extra verdediger gehaald. Een brede selectie is een must voor een kampioen. Als we ook nog ambitie hebben in de UEFA CUP is een extra verdediger helemaal nodig. Wie er dan op de bank zit maakt mij niet uit. Het voordeel is dat als je moet wisselen het niveau niet achteruit gaat.
Bovendien pretendeert Ajax zich als topclub en een van de voorwaarden voor dit predicaat is een enorme concurentie op elk front.
pi_60420363
Zo, weer terug van vakantie!
Bijna twee weken geen internet/krant gezien dus vertel, heb ik iets gemist?
Het laatste wat ik heb meegkregen is dat Aisatti officieel is gepresenteerd
Koning.
pi_60420864
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:11 schreef tha_dark het volgende:
Zo, weer terug van vakantie!
Bijna twee weken geen internet/krant gezien dus vertel, heb ik iets gemist?
Het laatste wat ik heb meegkregen is dat Aisatti officieel is gepresenteerd
Aissati & Olegeur gepresenteerd.

Ajax wordt in verband gebracht met Wielaert (bevestigd door Ajax), Loovens en Aaron Mokoena.
Oefenwedstrijden tegen amateurs makkelijk gewonnen, tegen Jaap Stam kwam Ajax 3-0 achter maar gelukkig werd het nog 3-3!
pi_60420911
Ze hadden wel een mooiere SCC mogen maken maargoed, 1600 man gelukkig weer naar de Kuip, hopen op een kaart nu al.
pi_60421159
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:38 schreef Jasza het volgende:
Ze hadden wel een mooiere SCC mogen maken maargoed, 1600 man gelukkig weer naar de Kuip, hopen op een kaart nu al.
Jij hoeft niet te hopen jij bent luckbox op dat gebied imo

Ik moet hopen! 3 jaar alweer mislukt
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60421209
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:48 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Jij hoeft niet te hopen jij bent luckbox op dat gebied imo

Ik moet hopen! 3 jaar alweer mislukt
Jij verdiend het ook niet imo
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:55:56 #132
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_60421352
lol, losers.
pi_60421433
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:55 schreef PLAE@ het volgende:
lol, losers.
pi_60421434
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:55 schreef PLAE@ het volgende:
lol, bollie.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:00:41 #135
175985 Silaz
drie bier
pi_60421477
Kan iemand mij mss een beetje het hele gebeuren van een supportersclubkaart uitleggen? want via de site wordt ik ook niet zo heel veel wijzer. Enigste wat ik weet is dat je voorang hebt met kopen van kaarten en dit het beste is als je er geregeld naartoe wilt. Wat voor mij ook het handigst is, aangezien ik niet elke wedstrijd vanuit het oosten des lands kan komen
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60421543
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:00 schreef Silaz het volgende:
Kan iemand mij mss een beetje het hele gebeuren van een supportersclubkaart uitleggen? want via de site wordt ik ook niet zo heel veel wijzer. Enigste wat ik weet is dat je voorang hebt met kopen van kaarten en dit het beste is als je er geregeld naartoe wilt. Wat voor mij ook het handigst is, aangezien ik niet elke wedstrijd vanuit het oosten des lands kan komen
Wat schuift het?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:14:01 #137
175985 Silaz
drie bier
pi_60421791
het kampioenschap
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:22:04 #138
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60421993
Is Oleguer nu dan eindelijk gesignaleerd?

Edit: Ja dus

pi_60422027
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:22 schreef Trancelocator het volgende:
Hij traint nu mee.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:23:28 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60422028
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:00 schreef Silaz het volgende:
Je hebt er wel wat aan voor wedstrijden tegen Feyenoord, waar de losse verkoop redelijk snel gaat. Dan heb je voorrang op gewone clubcardhouders. Maar verder schiet je er niet zo heel veel mee op, buiten dat je het propagandablaadje Ajax Life in de bus krijgt.
(Hoewel dat de laatste tijd al een stuk kritischer is dan vroeger)
Gourmetten of steengrillen?
pi_60422075
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hij had zijn overhemd wel even kunnen strijken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:27:08 #142
52871 Blight
Supersized.
pi_60422142
Het contract kwam van links.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:28:22 #143
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60422176
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Omfg, dat watermerk
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60422195
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Blight het volgende:
Het contract kwam van links.

Nummer 3, dus hij krijgt waarschijnlijk een basisplaats. Zie liever vd Wiel op die plek.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60422249
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:29 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Nummer 3, dus hij krijgt waarschijnlijk een basisplaats. Zie liever vd Wiel op die plek.

Het was sowieso het nummer dat nog vrij was.
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 16:32:27 #146
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60422270
Vrij was gehouden idd.
pi_60422298
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:29 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Van der Wiel voetbalt zich vanzelf de basis in, als 'ie heel blijft.
pi_60422351
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:33 schreef Radegast het volgende:

[..]

Van der Wiel voetbalt zich vanzelf de basis in, als 'ie heel blijft.
Dat zou betekenen dat die Spanjaard veel steekjes laat vallen en daar zit ik ook niet echt op te wachten.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:36:07 #149
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60422365
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:35 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat die Spanjaard veel steekjes laat vallen en daar zit ik ook niet echt op te wachten.
Of Vermaelen die weer een blessure heeft
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:39:32 #150
148059 Pritt
Atheïst
pi_60422474
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:36 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Of Vermaelen die weer een blessure heeft
Dat is het meest logische ja.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties