abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:56:08 #51
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60415994
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:54 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

damn, klinkt bijna exact als Oleguer
Behalve dan het feit dat we vóór Oleguer wél per se een rechtsbenige centrale verdediger nodig hadden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:56:23 #52
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60415999
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:54 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

damn, klinkt bijna exact als Oleguer
Mwa ik vind Oleguer toch nog wel een groter risico eigenlijk
Who's we, you got a turd in your pocket
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:57:57 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60416027
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:56 schreef BK201 het volgende:

[..]

Mwa ik vind Oleguer toch nog wel een groter risico eigenlijk
Als ik enkele weken terug moest kiezen tussen Robbie Wielaert en Oleguer, dan had ik wel voor Wielaert gekozen, aangezien die er meteen staat en de Nederlandse taal beheerst. Maar nu we Oleguer hebben gehaald, is Wielaert overbodig of we hebben Oleguer voor niets gehaald.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:59:54 #54
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60416075
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:55 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat dit een algemene reactie is en niet op mijn post.. want:

A Ik heb ALTIJD gezegd dat de tegengoals de schuld zijn van de GEHELE verdediging en niet zoals het gros hier zegt van Urby
B Ik vind een Heitinga een held om wie hij is, niet om zijn voetbalkwaliteit. Ik heb zelfs ooit gezegd dat het verstandig is om naar Atletico te gaan omdat hij een hoger niveau niet aan kan.
C Ik zeg niet dat Vermaelen maar wat aanrommelt, ik ging in tegen jou argument dat hij pas 22 is.
D Ik vind 24 wedstrijden in een seizoen en 67 in 3 seizoenen, voldoende om iemand op feiten te kunnen beoordelen.
Het was inderdaad een reactie op de algemeen heersende opinie hier. Jij post heir nog niet zo lang, dus daar kan ik weinig zinnigs over zeggen.
Over punt 3:
quote:
Jij doet net alsof je tot je 25ste maar wat aan kan rommelen en dat je dan pas beoordeeld kunt worden
is een quote van jou, wat dus wel degelijk impliceert dat hij rommelt? Waarom zou je het rommelen er immers überhaupt bij willen halen...

En ga je nu ontkennen dat Vermaelen veel geblesseerd is geweest, waardoor hij weinig ritme op heeft kunnen doen?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:00:38 #55
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60416089
Gezien de blessure gevoeligheid van v.d. Wiel en Vermaelen lijkt een 2e CV me voor ajax geen overbodige luxe.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:02:00 #56
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60416113
Sja misschien hadden ze Oleguer ook gewoon niet moeten halen maar aan de andere kant Oleguer heeft wel behoorlijk meegedraait op een hoog niveau dus ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet verwachten. Wie weet hier eigenlijk hoe het met hem zit want hij hoefde tijdje terug toch alleen nog gekeurd te worden?
pi_60416118
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Goh, toch nog mensen die er een beetje hetzelfde over denken.
Ik ben het daar deels ook mee eens hoor.... Ging mij alleen om die reactie van jou... je schreeuwde moord en brand..... beetje overdreven...
Ajax!!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:04:26 #58
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60416163
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:00 schreef PyTh het volgende:
Gezien de blessure gevoeligheid van v.d. Wiel en Vermaelen lijkt een 2e CV me voor ajax geen overbodige luxe.
Blessuregevoeligheid? Die jongen is in zijn hele leven éénmaal geblesseerd geweest, maar doordat een verkeerde diagnose werd gesteld, duurde zijn herstel nogal lang. Van een blessuregevoelige speler (zoals Nicolae Mitea, Jari Litmanen, Edgar Manucharyan of Ibrahim Afellay) kan echter niet gesproken worden.
pi_60416167
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik nou echt de enige die tegen de aankoop van Robbie Wielaert is?

Begint een beetje een solo-topic te worden zo.
Ik ben er niet op tegen maar ik zie het nut er niet zo heel erg van in. Enkel als stand in voor Vermaelen dan aangezien hij blessure gevoelig is
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:05:42 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60416189
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:02 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Ik ben het daar deels ook mee eens hoor.... Ging mij alleen om die reactie van jou... je schreeuwde moord en brand..... beetje overdreven...
Als er straks zes miljoen euro wordt betaald voor Robbie Wielaert, vind ik dat ook zwaar kut.

Dat is 120 euro korting per SCC.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:06:06 #61
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60416200
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:59 schreef pfaf het volgende:

[..]

Het was inderdaad een reactie op de algemeen heersende opinie hier. Jij post heir nog niet zo lang, dus daar kan ik weinig zinnigs over zeggen.
Over punt 3:
[..]

is een quote van jou, wat dus wel degelijk impliceert dat hij rommelt? Waarom zou je het rommelen er immers überhaupt bij willen halen...

En ga je nu ontkennen dat Vermaelen veel geblesseerd is geweest, waardoor hij weinig ritme op heeft kunnen doen?
Dat vraag ik me trouwens ook wel eens af over Vermaelen. Is hij nou zo blessure gevoelig of was het gewoon veel pech achter elkaar. Want hij is veel geblesseerd en heeft daardoor toch zeer zelden ritme kunnen opbouwen, maar als dit zo blijft stagneerd hij sowieso al behoorlijk in zijn groei lijkt me
pi_60416245
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:56 schreef pfaf het volgende:

[..]

Oleguer is én 2 jaar jonger én heeft op het hoogste niveau gevoetbald.
Verder stelde M0NTANA al dat hij óf Wielaert en Oleguer wilde zien en niet allebei. Iets waarin hij groot gelijk heeft.
op het hoogste niveau gespeeld en te licht bevonden. soms kon ie op rechtsback ongezien mee maar meer ook niet. voor de rest heeft ie toch vooral de bank op het hoogste niveau warmgehouden. Wielaert gaf leiding aan de één na minst gepasseerde verdediging van de Eredivisie.. de divisie waarin het allemaal moet gebeuren. maar goed Oleguer is binnen en dan kan ik me voorstellen dat je niet alle 2 wil. toch zal er nog een verdediger bij moeten want als er een blessure is hebben we direct een probleem. wie er ook komt, hij zal sowieso "de jeugd in de weg zitten".
pi_60416253
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:59 schreef pfaf het volgende:
Sinds januari, niet zo lang dus nee
quote:
Over punt 3:

[..]

We hadden het over het beoordelen van een speler. Ik zei dat Vermaelen regelmatig fouten maakt en in bepaalde punten niet sterk was. Jou post erna begon met dat ie pas 22 was. Ik geef vervolgens aan dat ik vind dat het beoordelen van een speler best kan na 4 seizoenen nationaal voetbal.
quote:
Neen, maar ik vind 24 wedstrijden gewoon voldoende. Als je als basisspeler van Ajax niet binnen 2-3 wedstrijden weer in je ritme bent, dan is dat ook niet bepaald een pluspunt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60416266
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als er straks zes miljoen euro wordt betaald voor Robbie Wielaert, vind ik dat ook zwaar kut.

Dat is 120 euro korting per SCC.
Hmm, als je het zo bekijkt.. Laat hem dan maar lekker bij Twente
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:09:33 #65
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60416271
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:06 schreef BK201 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me trouwens ook wel eens af over Vermaelen. Is hij nou zo blessure gevoelig of was het gewoon veel pech achter elkaar. Want hij is veel geblesseerd en heeft daardoor toch zeer zelden ritme kunnen opbouwen, maar als dit zo blijft stagneert hij sowieso al behoorlijk in zijn groei lijkt me
Tsja, dat is moeilijk te beoordelen inderdaad. Zeker de medische staf van Ajax in ogenschouw nemende. Daarom hoop ik ook dat hij eens een jaar echt lekker kan voetballen en kan laten zien wat hij werkelijk waard is.
Dit gaat natuurlijk het best las hij verdedigend ontlast gaat worden door Gabri en Lindgren voor hem, maar dat zie ik niet gebeuren...
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:16:02 #66
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60416440
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

Tsja, dat is moeilijk te beoordelen inderdaad. Zeker de medische staf van Ajax in ogenschouw nemende. Daarom hoop ik ook dat hij eens een jaar echt lekker kan voetballen en kan laten zien wat hij werkelijk waard is.
Dit gaat natuurlijk het best las hij verdedigend ontlast gaat worden door Gabri en Lindgren voor hem, maar dat zie ik niet gebeuren...
Ja die Nederlandselftal opstelling zou ik als ik Marco was er gewoon inhouden. Je kan er met je aanval goed uit de voeten en Gabri en Lindgren die kunnen de verdediging steuen en opbouwen
pi_60416609
Iew wat een lelijke uitkaart
Mede door de foto van mijzelf
pi_60416632
Ik had liever een linkercentrale verdediger/ linksback gezien, maar het aantrekken van Wielaert zou ik zeker geen 'wanbeleid' noemen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:24:13 #69
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60416664
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef BK201 het volgende:

[..]

Ja die Nederlandselftal opstelling zou ik als ik Marco was er gewoon inhouden. Je kan er met je aanval goed uit de voeten en Gabri en Lindgren die kunnen de verdediging steuen en opbouwen
Ik vind ook dat deze selectie er praktisch voor gemaakt is met 2 sterke verdedigende middenvelders, een busload aan aanvallers, opbouwend sterke, maar verdedigend matige backs en geen echte buitenspelers met actie buitenom ( a la Overmars. ). En mijns inziens het belangrijkste aspect is het ontbreken van een opkomende CV, om een ondertal situatie op het middenveld ( wat tegenwoordig altijd het geval is als je 433 speelt ) op te vangen.
Maargoed, we weten hoelang het geduurd heeft voor het bij Oranje tot MvB was doorgedrongen...
pi_60416787
Wanneer je met minimaal 4 of misschien wel 5 spelers van het rijtje Huntelaar, Sulejmani, Aissati, Suarez, De Jong, Cvitanich, Martina, Perez speelt, zal elke tegenstander zich hoe dan ook aanpassen aan Ajax en dan maakt het al een stuk minder uit hoe je vanachter staat, zeker wanneer Silva en Emanuelson nog ergens rondhobbelen, terwijl Donald en Sarpong ook een goede indruk bij me achter lieten in die korte samenvattingen.

Goed, dan wordt het 6-2 ipv 6-0. Jammer dan.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:32:13 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60416843
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer je met minimaal 4 of misschien wel 5 spelers van het rijtje Huntelaar, Sulejmani, Aissati, Suarez, De Jong, Cvitanich, Martina, Perez speelt, zal elke tegenstander zich hoe dan ook aanpassen aan Ajax en dan maakt het al een stuk minder uit hoe je vanachter staat, zeker wanneer Silva en Emanuelson nog ergens rondhobbelen, terwijl Donald en Sarpong ook een goede indruk bij me achter lieten in die korte samenvattingen.

Als ik dit zo lees, lijkt me de aankoop van Robbie Wielaert echt prioriteit nummer één!
pi_60416849
Zou Wieleart dan genoegen nemen met een plaats op de bank?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:34:06 #73
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60416888
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

Maar als je met 4 of 5 van zulke spelers speelt, speel je óf zonder middenveld (433), óf juist met alleen maar 'middenveld'. (451) En om te scoren heb je toch echt middenvelders nodig, ook al heb je 100 Ronaldo's in de voorhoede lopen, zonder aanvoer zijn ze niets. Ik vind het naïef om te denken dat met zoveel kwaliteit voorin er geen balans op het middenveld nodig is. En dan bedoel ik dus niet verdedigend, maar juíst aanvallend en in balbezit.
pi_60417037
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:34 schreef pfaf het volgende:

[..]

Maar als je met 4 of 5 van zulke spelers speelt, speel je óf zonder middenveld (433), óf juist met alleen maar 'middenveld'. (451) En om te scoren heb je toch echt middenvelders nodig, ook al heb je 100 Ronaldo's in de voorhoede lopen, zonder aanvoer zijn ze niets. Ik vind het naïef om te denken dat met zoveel kwaliteit voorin er geen balans op het middenveld nodig is. En dan bedoel ik dus niet verdedigend, maar juíst aanvallend en in balbezit.
Stekelenburg.
Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.
Gabri - Lindgren.
Aissati
Suarez - Huntelaar - Sulejmani.

Eventueel in wedstrijden waar het kan De Jong op de plaats van Lindgren of een verdediger eruit en 343 spelen.

Als je maar genoeg beweegt en niet statisch bent, wat het vorig jaar dus veel was en daardoor dus veel de lange bal, dan krijg je de bal over de grond bij iemand die er wel iets mee kan. Aissati, Suarez of Sulejmani. En dan kan je scoren.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:44:39 #75
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60417104
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:32 schreef Rejected het volgende:
Zou Wieleart dan genoegen nemen met een plaats op de bank?
Ik mag toch hopen van wel
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')