Zeker, zeker. Als we Oleguer nog niet hadden gekocht misschien.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Spreek voor jezelf.
Ik zou Wielaert een prima aankoop vinden.
Zo zie ik het ook. Vermaelen heeft nog nooit een seizoen helemaal uitgespeeld, en van Van Der Wiel mag je nog niet verwachten dat hij er een heel seizoen staat. Bovendien weet ik 100% zeker dat als we komend seizoen weer de nodige tegendoelpunten krijgen, er massaal "waarom staat er niet wat meer ervaring achterin?" zal worden geroepen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:47 schreef Blight het volgende:
Wat een waanzin, die titel. Je doet net alsof het binnenhalen van Wieleart het einde van de titelkansen van Ajax betekent. Ik blijf er bij: Wieleart kan een nuttige speler zijn voor Ajax, mits er niet te veel geld op tafel moet komen.
Natuurlijk wordt de kans niet kleiner. Maar ook niet groter!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:47 schreef Blight het volgende:
Wat een waanzin, die titel. Je doet net alsof het binnenhalen van Wieleart het einde van de titelkansen van Ajax betekent.
Iedere euro is er één teveel!quote:Ik blijf er bij: Wieleart kan een nuttige speler zijn voor Ajax, mits er niet te veel geld op tafel moet komen.
Loovens is ook weinig mis mee hoor. Heeft een uitstekende periode bij Cardiff achter de rug. Die stonden niet voor niets in de finale van de FA Cup.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:48 schreef Breach het volgende:
Hmm, een speler halen die niet iedereen ziet zitten noem ik geen wanbeleid. Afgelopen jaren is juist gebleken dat het intern oplossen van blessuregevallen NIET werkt. Dan maar een Wielaert als dat moet om een extra back-up te hebben.
Loovens zou ik dan wel weer te ver vinden gaan
En als Ajax dat gaat betalen, vindt iedereen het dan nog zo'n goede aankoop?quote:
Dan alsnog het begrip wanbeleid is hier toch wel zeer misplaatst. Dit is volgens mij tot nu toe een van de beste transfer periodes van de laatste seizoenen het enige wat mij nog blij zou maken is als een aantal overbodige spelers verkocht wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt de kans niet kleiner. Maar ook niet groter!
[..]
Iedere euro is er één teveel!
Wat denken jullie dat hij moet kosten? FCT zal hem - met het oog op de voorronde CL - echt niet zomaar laten gaan.
Goede aankoop, teveel betaald.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En als Ajax dat gaat betalen, vindt iedereen het dan nog zo'n goede aankoop?
Ach, als we kampioen worden is iedereen dat geld alweer vergeten. Als we de laatste paar seizoen een iets solidere verdediging hadden gehad, waren we kampioen geworden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En als Ajax dat gaat betalen, vindt iedereen het dan nog zo'n goede aankoop?
Ik heb het niet zo op oud kakkerlakken. En het merendeel van het publiek zal dat ook zo vinden. Veel erger dan dat Wielaert een PSV verleden heeft. Maar dit is dus meer op gevoel dan op feiten gebasseerd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Loovens is ook weinig mis mee hoor. Heeft een uitstekende periode bij Cardiff achter de rug. Die stonden niet voor niets in de finale van de FA Cup.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij moet je ook nog eens afvragen of Robbie Wielaert goed genoeg is voor Ajax of in elk geval het niveau dat Ajax nastreeft, is het niet een gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken of moeten we er maar meteen van uitgaan dat hij goed genoeg is om de defensie van Ajax te leiden?
Er mag van mij best geïnvesteerd worden, graag zelfs, maar dat is hier het punt niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, als we kampioen worden is iedereen dat geld alweer vergeten. Als we de laatste paar seizoen een iets solidere verdediging hadden gehad, waren we kampioen geworden.
Nou aan de laatste seizoenen heb ik dit gevoel ook bij Ajax over gehouden. Ajax is vind ik de laatste tijd niet nadrukkelijk meet een tafellaken dus Wielaert zal in ieder geval niet te min zijn denk ik. Je hebt wel een punt als het gaat om het toekomstige niveau maargoed na de laatste seizoenen telt voor mij het hier nu toch ook wel meequote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij moet je ook nog eens afvragen of Robbie Wielaert goed genoeg is voor Ajax of in elk geval het niveau dat Ajax nastreeft, is het niet een gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken of moeten we er maar meteen van uitgaan dat hij goed genoeg is om de defensie van Ajax te leiden?
Dat slaat inderdaad nergens op Montana, Vermaelen heeft afgelopen seizoen ook al laten zien dat hij het niet kan en van Van de Wiel is dat ook nog geen zekerheid. Zo kun je achter elke speler wel een kanttekening plaatsen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
Calimero?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:57 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Hij zal je verbazen..... Je doet nou echt een beetje calimero.....
Daarom zeg ik ook "het niveau dat Ajax nastreeft" en dan bedoel ik dus niet subtopniveau.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:58 schreef BK201 het volgende:
[..]
Nou aan de laatste seizoenen heb ik dit gevoel ook bij Ajax over gehouden. Ajax is vind ik de laatste tijd niet nadrukkelijk meet een tafellaken dus Wielaert zal in ieder geval niet te min zijn denk ik. Je hebt wel een punt als het gaat om het toekomstige niveau maargoed na de laatste seizoenen telt voor mij het hier nu toch ook wel mee
Klopt maar ik ga ook in op de toekomst dus op die manier is die kant ook belicht. Ik moet wel toegeven ik zal me ook niet sterk maken voor de komst van Wielaert maar echt er tegen ben ik toch ook zeker nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "het niveau dat Ajax nastreeft" en dan bedoel ik dus niet subtopniveau.
nee je bent wel de enige die enorm overdreven reageert...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik nou echt de enige die tegen de aankoop van Robbie Wielaert is?
Begint een beetje een solo-topic te worden zo.
En dat vind ik dus klinkklare onzin.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Vermaelen heeft afgelopen seizoen ook al laten zien dat hij het niet kan
Vertel eens waarom jij dat vindt dan in plaats van de smiliesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dat vind ik dus klinkklare onzin.Vermaelen!
Moet ik het dan maar best vinden dat er miljoenen worden uitgegeven aan iemand die niet nodig is?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:07 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
nee je bent wel de enige die enorm overdreven reageert...
Mwa ik ga niet zeggen dat hij het niet kan maar dat hij het wel kan daar heb ik ook nog geen spoor van gezien. Hij is zeker niet slecht maar heb altijd het idee dat hij in het totaal plaatje toch tekort schiet. Zoals eerder opgemerkt maakt geen spits zich druk om Vermaelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dat vind ik dus klinkklare onzin.Vermaelen!
Iedereen riep om een opvolger voor Johnny Heitinga, niet om twee vervangers. Gregory van der Wiel diende zich al aan als uitstekende backup, dus twee rechtsbenige centrale verdedigers zijn niet nodig. Liever een linksbenige centrale verdediger erbij die de concurrentie aangaat met Thomas Vermaelen, dan iemand die met Oleguer moet concurreren en dus ervoor zorgt dat Van der Wiel niet of nauwelijks aan spelen toekomt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten aan de hoogste boom!!! Die tweede verdediger halen waar iedereen maandenlang om roept, met ervaring en Nederlands - hoe haalt ie het in zijn hoofd!!! En er dan ook nog eens voor betalen, terwijl er toch echt heel duidelijk gevonden wordt dat kapitaal op het veld moet staan!
Ik geef hem nog maar 1 wedstrijd hoor, want we hebben al 9 goals tegen gekregen in de oefencampagne!!!!
Vooral een goede tackle, misschien dat hij 'm iets te vaak liggend uitvoert, maar met zijn fysiek en lenigheid is dat ook niet weer zo'n probleem. Niet dat hij zo sterk is, maar toch komt hij vaak winnend uit de duels.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Vertel eens waarom jij dat vind dan in plaats van de smilies
Laat 'm eens een jaar blessurevrij voetballen en we zullen zien hoe bang ze worden. De PSV-aanval kon begin dit jaar geen poot aan de grond krijgen tegen een erg sterke Vermaelen, dus die zullen er aankomend seizoen in ieder geval niet gerust op zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:13 schreef BK201 het volgende:
[..]
Mwa ik ga niet zeggen dat hij het niet kan maar dat hij het wel kan daar heb ik ook nog geen spoor van gezien. Hij is zeker niet slecht maar heb altijd het idee dat hij in het totaal plaatje toch tekort schiet. Zoals eerder opgemerkt maakt geen spits zich druk om Vermaelen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten aan de hoogste boom!!! Die tweede verdediger halen waar iedereen maandenlang om roept, met ervaring en Nederlands - hoe haalt ie het in zijn hoofd!!! En er dan ook nog eens voor betalen, terwijl er toch echt heel duidelijk gevonden wordt dat kapitaal op het veld moet staan!
Ik geef hem nog maar 1 wedstrijd hoor, want we hebben al 9 goals tegen gekregen in de oefencampagne!!!!
Mja ok moet wel toegeven dat Vermaelen ook wel ze goede wedstrijden heb gehad dus er was wel een spoor van maar je zegt ook meteen het magische woord blessurevrij..... Dat ontbreekt er bij Vermaelen ook nog al aan en natuurlijk kan dit gebeuren het nare is alleen dat hij daarna altijd weer een tijdje aanmoddert op een te laag niveau.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laat 'm eens een jaar blessurevrij voetballen en we zullen zien hoe bang ze worden. De PSV-aanval kon begin dit jaar geen poot aan de grond krijgen tegen een erg sterke Vermaelen, dus die zullen er aankomend seizoen in ieder geval niet gerust op zijn.
PSV stond dan ook niet bekend om zijn fameuze aanvallers afgelopen seizoen.. Ik vind Vermaelen te vaak op cruciale momenten fouten maken. De meesten hier geven Urby de schuld als je aan de 45 (!) tegengoals van vorig seizoen refereerd, maar ik heb Vermaelen toch ook heel wat fouten zien maken die uiteindelijk leidden tot een goal. Bovendien vind ik hem opbouwend te zwak.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laat 'm eens een jaar blessurevrij voetballen en we zullen zien hoe bang ze worden. De PSV-aanval kon begin dit jaar geen poot aan de grond krijgen tegen een erg sterke Vermaelen, dus die zullen er aankomend seizoen in ieder geval niet gerust op zijn.
True ik zie Vermaelen ook eigenlijk nooit verkocht worden aan een europese topclub. Misschien na een goed seizoen een uitstap naar Duitsland of engelse subtopquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:23 schreef Breach het volgende:
[..]
PSV stond dan ook niet bekend om zijn fameuze aanvallers afgelopen seizoen.. Ik vind Vermaelen te vaak op cruciale momenten fouten maken. De meesten hier geven Urby de schuld als je aan de 45 (!) tegengoals van vorig seizoen refereerd, maar ik heb Vermaelen toch ook heel wat fouten zien maken die uiteindelijk leidden tot een goal. Bovendien vind ik hem opbouwend te zwak.
Ik vind hem geen slechte voetballer voor de Nederlandse competitie, maar als we met Ajax hogerop willen (en dan bedoel ik verder dan een 2e ronde UEFA-Cup) dan zullen we betere, of in ieder geval, meer ervaren verdedigers nodig hebben.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:23 schreef Breach het volgende:
[..]
PSV stond dan ook niet bekend om zijn fameuze aanvallers afgelopen seizoen.. Ik vind Vermaelen te vaak op cruciale momenten fouten maken. De meesten hier geven Urby de schuld als je aan de 45 (!) tegengoals van vorig seizoen refereerd, maar ik heb Vermaelen toch ook heel wat fouten zien maken die uiteindelijk leidden tot een goal. Bovendien vind ik hem opbouwend te zwak.
Ik vind hem geen slechte voetballer voor de Nederlandse competitie, maar als we met Ajax hogerop willen (en dan bedoel ik verder dan een 2e ronde UEFA-Cup) dan zullen we betere, of in ieder geval, meer ervaren verdedigers nodig hebben.
Hij is 22. 
Moet hij weg dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:26 schreef BK201 het volgende:
[..]
True ik zie Vermaelen ook eigenlijk nooit verkocht worden aan een europese topclub. Misschien na een goed seizoen een uitstap naar Duitsland of engelse subtop
Nee en dat tik ik ook helemaal niet het enig dat ik opmerk is dat ik het niet voor me zie dat hij uitgroeid tot Europees top niveau dat is gewoon een constatering los van of hij weg zou moetenquote:
Hij heeft er al 4 volle seizoenen betaald voetbal opzitten, waarvan 3 bij Ajax. Daarin heeft ie dit tot nu toe laten zien. Jij doet net alsof je tot je 25ste maar wat aan kan rommelen en dat je dan pas beoordeeld kunt worden. En ik begon over Vermaelen omdat er werd gezegd dat een Wielaert zijn plek eventueel zou innemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hij is 22. [ afbeelding ]
Haal je een ander, is het altijd weer afwachten hoe die in het systeem rendeert en zal er weer 'een jaar of wat wennen' bij zitten. Terwijl je Vermaelen nu al hebt. Opbouwend interesseert me niet heel veel. Als Marco met Gabri en Lindgren voor de verdediging speelt en Silva en Urby opkomend aan de flanken is dat helemaal niet van belang. Dat Marco 433 gaat spelen doet dan even niet ter zake.
Volle seizoenen? Hij is aardig wat geblesseerd geweest anders... En alsof hij enkel aan het rommelen is geweest. Ajaxtopic-opportunisme ten top weer hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij heeft er al 4 volle seizoenen betaald voetbal opzitten, waarvan 3 bij Ajax. Daarin heeft ie dit tot nu toe laten zien. Jij doet net alsof je tot je 25ste maar wat aan kan rommelen en dat je dan pas beoordeeld kunt worden. En ik begon over Vermaelen omdat er werd gezegd dat een Wielaert zijn plek eventueel zou innemen.
Ik hoop dat hij dit seizoen mijn ongelijk gaat bewijzen, maar ik denk niet dat het een Europese topspeler gaat worden.
Goh, toch nog mensen die er een beetje hetzelfde over denken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volle seizoenen? Hij is aardig wat geblesseerd geweest anders... En alsof hij enkel aan het rommelen is geweest. Ajaxtopic-opportunisme ten top weer hoor.
Urby is god, Urby moet dood.
Heitinga kan er niets van, Heitinga is de grootste Ajax-held aller tijden.
Ik vind dat Vermaelen meer potentie heeft dan Heitinga. Of het Europese topspeler wordt kan ik ook niet beoordelen, maar dat hoeft van mij ook helemaal niet. Liever een nuttige kracht die nog flink kan groeien.
Haal je Wielaert is het ook nog maar afwachten hoe hij gaat presteren bij een Nederlandse topclub. Verder zal hij niet meer verder groeien en kun je over 1 a 2 jaar sowieso weer op zoek naar een vervanger. Ondertussen is Vermaelen zeker geremd in z;n ontwikkeling al dan niet vertrokken. Iets wat bij Ajax al te vaak gebeurd met spelers die nog goed en wel moeten doorbreken...
damn, klinkt bijna exact als Oleguerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Er mag van mij best geïnvesteerd worden, graag zelfs, maar dat is hier het punt niet.
Robbie Wielaert is relatief oud, (te duur), blokkeert de ontwikkeling van talent, overbodig (qua positie, rechts in het centrum) en je moet nog maar afwachten of hij Ajax daadwerkelijk beter maakt.
Stel dat Ajax hem haalt, voor een miljoen of zes (misschien zelfs meer), dan vind ik dat wanbeleid.
Ik mag hopen dat dit een algemene reactie is en niet op mijn post.. want:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volle seizoenen? Hij is aardig wat geblesseerd geweest anders... En alsof hij enkel aan het rommelen is geweest. Ajaxtopic-opportunisme ten top weer hoor.
Urby is god, Urby moet dood.
Heitinga kan er niets van, Heitinga is de grootste Ajax-held aller tijden.
Ik vind dat Vermaelen meer potentie heeft dan Heitinga. Of het Europese topspeler wordt kan ik ook niet beoordelen, maar dat hoeft van mij ook helemaal niet. Liever een nuttige kracht die nog flink kan groeien.
Haal je Wielaert is het ook nog maar afwachten hoe hij gaat presteren bij een Nederlandse topclub. Verder zal hij niet meer verder groeien en kun je over 1 a 2 jaar sowieso weer op zoek naar een vervanger. Ondertussen is Vermaelen zeker geremd in z;n ontwikkeling al dan niet vertrokken. Iets wat bij Ajax al te vaak gebeurd met spelers die nog goed en wel moeten doorbreken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |