abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:43:51 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60414451
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60414479
Ouderwets wanbeleid
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:46:25 #3
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60414508
Spreek voor jezelf.
Ik zou Wielaert een prima aankoop vinden.
-
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:47:52 #4
52871 Blight
Supersized.
pi_60414537
Wat een waanzin, die titel. Je doet net alsof het binnenhalen van Wieleart het einde van de titelkansen van Ajax betekent. Ik blijf er bij: Wieleart kan een nuttige speler zijn voor Ajax, mits er niet te veel geld op tafel moet komen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:48:08 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60414543
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Spreek voor jezelf.
Ik zou Wielaert een prima aankoop vinden.
Zeker, zeker. Als we Oleguer nog niet hadden gekocht misschien.

Of zullen we na Robbie Wielaert ook Glenn Loovens en Petter Hansson nog maar halen?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60414558
Hmm, een speler halen die niet iedereen ziet zitten noem ik geen wanbeleid. Afgelopen jaren is juist gebleken dat het intern oplossen van blessuregevallen NIET werkt. Dan maar een Wielaert als dat moet om een extra back-up te hebben.

Loovens zou ik dan wel weer te ver vinden gaan
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60414590
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:47 schreef Blight het volgende:
Wat een waanzin, die titel. Je doet net alsof het binnenhalen van Wieleart het einde van de titelkansen van Ajax betekent. Ik blijf er bij: Wieleart kan een nuttige speler zijn voor Ajax, mits er niet te veel geld op tafel moet komen.
Zo zie ik het ook. Vermaelen heeft nog nooit een seizoen helemaal uitgespeeld, en van Van Der Wiel mag je nog niet verwachten dat hij er een heel seizoen staat. Bovendien weet ik 100% zeker dat als we komend seizoen weer de nodige tegendoelpunten krijgen, er massaal "waarom staat er niet wat meer ervaring achterin?" zal worden geroepen.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:50:09 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60414596
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:47 schreef Blight het volgende:
Wat een waanzin, die titel. Je doet net alsof het binnenhalen van Wieleart het einde van de titelkansen van Ajax betekent.
Natuurlijk wordt de kans niet kleiner. Maar ook niet groter!
quote:
Ik blijf er bij: Wieleart kan een nuttige speler zijn voor Ajax, mits er niet te veel geld op tafel moet komen.
Iedere euro is er één teveel!

Wat denken jullie dat hij moet kosten? FCT zal hem - met het oog op de voorronde CL - echt niet zomaar laten gaan.
pi_60414629
Die TT
Ajax!!
pi_60414630
Twente wil natuurlijk min. 6 miljoen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:51:49 #11
52871 Blight
Supersized.
pi_60414635
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:48 schreef Breach het volgende:
Hmm, een speler halen die niet iedereen ziet zitten noem ik geen wanbeleid. Afgelopen jaren is juist gebleken dat het intern oplossen van blessuregevallen NIET werkt. Dan maar een Wielaert als dat moet om een extra back-up te hebben.

Loovens zou ik dan wel weer te ver vinden gaan
Loovens is ook weinig mis mee hoor. Heeft een uitstekende periode bij Cardiff achter de rug. Die stonden niet voor niets in de finale van de FA Cup.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:52:22 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60414648
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:51 schreef MaxC het volgende:
Twente wil natuurlijk min. 6 miljoen
En als Ajax dat gaat betalen, vindt iedereen het dan nog zo'n goede aankoop?
pi_60414680
Wanbeleid? Heb ik iets gemist?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:53:32 #14
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60414681
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt de kans niet kleiner. Maar ook niet groter!
[..]

Iedere euro is er één teveel!

Wat denken jullie dat hij moet kosten? FCT zal hem - met het oog op de voorronde CL - echt niet zomaar laten gaan.
Dan alsnog het begrip wanbeleid is hier toch wel zeer misplaatst. Dit is volgens mij tot nu toe een van de beste transfer periodes van de laatste seizoenen het enige wat mij nog blij zou maken is als een aantal overbodige spelers verkocht worden
Who's we, you got a turd in your pocket
pi_60414701
Jezus, waar slaat die titel nou weer op. Wanbeleid .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:54:34 #16
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_60414705
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Goede aankoop, teveel betaald.
pi_60414708
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, als we kampioen worden is iedereen dat geld alweer vergeten. Als we de laatste paar seizoen een iets solidere verdediging hadden gehad, waren we kampioen geworden.
pi_60414711
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:51 schreef Blight het volgende:

[..]

Loovens is ook weinig mis mee hoor. Heeft een uitstekende periode bij Cardiff achter de rug. Die stonden niet voor niets in de finale van de FA Cup.
Ik heb het niet zo op oud kakkerlakken. En het merendeel van het publiek zal dat ook zo vinden. Veel erger dan dat Wielaert een PSV verleden heeft. Maar dit is dus meer op gevoel dan op feiten gebasseerd.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:54:56 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60414718
Daarbij moet je ook nog eens afvragen of Robbie Wielaert goed genoeg is voor Ajax of in elk geval het niveau dat Ajax nastreeft, is het niet een gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken of moeten we er maar meteen van uitgaan dat hij goed genoeg is om de defensie van Ajax te leiden?
pi_60414752
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij moet je ook nog eens afvragen of Robbie Wielaert goed genoeg is voor Ajax of in elk geval het niveau dat Ajax nastreeft, is het niet een gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken of moeten we er maar meteen van uitgaan dat hij goed genoeg is om de defensie van Ajax te leiden?

Hij zal je verbazen..... Je doet nou echt een beetje calimero.....
Ajax!!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:57:57 #21
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60414765
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ach, als we kampioen worden is iedereen dat geld alweer vergeten. Als we de laatste paar seizoen een iets solidere verdediging hadden gehad, waren we kampioen geworden.
Er mag van mij best geïnvesteerd worden, graag zelfs, maar dat is hier het punt niet.

Robbie Wielaert is relatief oud, (te duur), blokkeert de ontwikkeling van talent, overbodig (qua positie, rechts in het centrum) en je moet nog maar afwachten of hij Ajax daadwerkelijk beter maakt.

Stel dat Ajax hem haalt, voor een miljoen of zes (misschien zelfs meer), dan vind ik dat wanbeleid.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:58:09 #22
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60414773
quote:
Nou aan de laatste seizoenen heb ik dit gevoel ook bij Ajax over gehouden. Ajax is vind ik de laatste tijd niet nadrukkelijk meet een tafellaken dus Wielaert zal in ieder geval niet te min zijn denk ik. Je hebt wel een punt als het gaat om het toekomstige niveau maargoed na de laatste seizoenen telt voor mij het hier nu toch ook wel mee
Who's we, you got a turd in your pocket
pi_60414778
quote:
Dat slaat inderdaad nergens op Montana, Vermaelen heeft afgelopen seizoen ook al laten zien dat hij het niet kan en van Van de Wiel is dat ook nog geen zekerheid. Zo kun je achter elke speler wel een kanttekening plaatsen.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:59:16 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60414793
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:57 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Hij zal je verbazen..... Je doet nou echt een beetje calimero.....
Calimero?

Dan snap je de uitdrukking niet echt, denk ik.

Voel me - als Ajacied zijnde - eerder te groot voor Robbie Wielaert dan te klein.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:01:01 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60414832
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:58 schreef BK201 het volgende:

[..]

Nou aan de laatste seizoenen heb ik dit gevoel ook bij Ajax over gehouden. Ajax is vind ik de laatste tijd niet nadrukkelijk meet een tafellaken dus Wielaert zal in ieder geval niet te min zijn denk ik. Je hebt wel een punt als het gaat om het toekomstige niveau maargoed na de laatste seizoenen telt voor mij het hier nu toch ook wel mee
Daarom zeg ik ook "het niveau dat Ajax nastreeft" en dan bedoel ik dus niet subtopniveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')