Jij noemt het genant, iemand anders historisch!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
200+ posts verder kunnen we dus concluderen dat Montana de enige is die het wanbeleid vindt.
Best een genant topic geworden dan..
Feit is dat de subtoppers betere verdedigers hebben (lees:hadden) dan Ajax.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:49 schreef BonJovi het volgende:
Ervaren is ook al overdreven wat voor ervaring heeft hij? 10 keer tegen Vitesse ofzo gespeeld of 5 keer tegen de Graafschap. Ervaring zegt geen fuck bij een subtop in NL.
Moet je nagaan hoe goed we zijn als zelfs hij zegt dat we met twee vingers in de neus kampioen worden!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef Chadi het volgende:
fuck snormans.. altijd negatief over ajax.
Weet jij hoe het kan dat ik hem wel heb en me pa bijv niet, zelfde adres enzo, toch vaagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
De 1e lichting was al weg, de rest krijgt hem over ongeveer 2 weken, er was iets fout gegaan
Tsja alleen gaan ze er veel voor neerleggen heb ik het gevoel, en dat zit me toch niet lekker, zoveel is Wielaert niet waard.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik schrok van de TT. Maar ik denk dat Wielaert een prima aankoop kan zijn. Een speler met veel ervaring en iemand die er zeker wel zal staan als er een beroep op hem gedaan zal worden. Ik ga er niet vanuit dat hij voor de basis gehaald wordt.
En over het blokkeren van de jeugd: Vermaelen en vd Wiel moeten eerst maar eens laten zien dat ze een heel seizoen heel blijven.
Volgens mij zijn vooral veel uitkaarten de post opgedaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij hoort Breach ook bij de eerste lichting. Hij was eerder dan mij met betalen.
Oleguer en Wielaert, als een vd twee niet bljikt te zijn wat verwacht wordt, Vermaelen daar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja wie moeten het centrale duo gaan vormen in jullie ogen?
Welk nr is dat in je sig?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vooral veel uitkaarten de post opgedaan
Voor minder dan 3 miljoen gaat hij niet weg bij Twente. Hij is nog maar 29, hij gaat nog wel 5 jaar mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja alleen gaan ze er veel voor neerleggen heb ik het gevoel, en dat zit me toch niet lekker, zoveel is Wielaert niet waard.
Indien iedereen beschikbaar gaat mijn persoonlijke voorkeur op dit moment uit naar een viermansverdediging met Silva, Oleguer, Vermaelen en Vertonghen. Maar het aantal wedstrijden dat we daadwerkelijk zo kunnen gaan spelen, of zoals van Basten zijn ideale achterhoede ook ziet, zal wel op één hand te tellen zijn. Ajax heeft traditioneel te kampen met veel blessures en dan zeker achterin. Ik vind het dan wel fijn om te weten dat er goede vervangers op de bank zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja wie moeten het centrale duo gaan vormen in jullie ogen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Indien iedereen beschikbaar gaat mijn persoonlijke voorkeur op dit moment uit naar een viermansverdediging met Silva, Oleguer, Vermaelen en Vertonghen. Maar het aantal wedstrijden dat we daadwerkelijk zo kunnen gaan spelen, of zoals van Basten zijn ideale achterhoede ook ziet, zal wel op één hand te tellen zijn. Ajax heeft traditioneel te kampen met veel blessures en dan zeker achterin. Ik vind het dan wel fijn om te weten dat er goede vervangers op de bank zitten.
Dit in ieder geval nooit meer
[ afbeelding ]
Of Lindenbergh met 2 debiele gele kaarten!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]! Ik zie opeens Roger weer de pirouette springen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |