Het is dan ook niet warm.quote:Hij was er nog niet
Neem je dan meteen een koud biertje mee?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee het is helemaal niet te warm. Diegene die klaagt dat het te warm is kom ik persoonlijk opzoeken.
Ik ga zo hardlopen. Op het warmst van de dag. Dan fris douchen en even boodschapjes doenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:09 schreef Electrocute het volgende:
Ik had vanmorgen het briljante idee om toch maar te gaan hardlopen. FAIL!
Voor de rest vind ik het geen probleem.
Doe jouw raam dan dicht, hoor je niks en scheelt ook nog eens in de warmte.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:29 schreef Lkw het volgende:
Terechte klacht, veel te warm! En het blijft voorlopig ook zo. En mijn buurman is een sukkel die constant erg veel sukkels op bezoek krijgt en hij heeft nu de godganse dag het raam open, dus hoor ik alles.Grmbl.
Hoe laat kom je langs dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee het is helemaal niet te warm. Diegene die klaagt dat het te warm is kom ik persoonlijk opzoeken.
Dit dus....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:33 schreef Juup© het volgende:
De warmte op zich vind ik niet erg, de benauwdheid door vochtigere lucht vind ik wel balen.
Ach dan loop je 2 meter en stap je in je auto (uiteraard een Renault Twingo) om daar de airco aan te zetten zodat je eigenlijk niks merktquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan buiten komen en een temperatuurverschil van minimaal 40 graden voelen
Ik moet zeggen dat het een verschil is dat je lichaam goed merkt jaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hehe dat valt nog mee. Ik vloog ooit naar Bonaire toen het in Nederland -2 was, en op Bonaire 31quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die zal echt niet zo ver koelen als een koelcel. Maar het is idd in de auto met de airco aan altijd nog beter dan buiten de auto.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach dan loop je 2 meter en stap je in je auto (uiteraard een Renault Twingo) om daar de airco aan te zetten zodat je eigenlijk niks merkt
Tits or GTFOquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Ketchupfles het volgende:
Ik schrok wel toen ik zag dat 't ondertussen een graad of 29 is nu. Ik ga zooo zwemmen met m'n vriendin.
Hier omgeving Eindhoven 36 graden Celsius in de achtertuin (windstil) en enorm benauwdquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Ketchupfles het volgende:
Ik schrok wel toen ik zag dat 't ondertussen een graad of 29 is nu. Ik ga zooo zwemmen met m'n vriendin.
Als het echt warm is hier kun je s'middags tussen 12 en 3 hier gewoon niet in de achtertuin zitten. De thermometer raakt dan soms bijna de 50 gradenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier omgeving Eindhoven 36 graden Celsius in de achtertuin (windstil) en enorm benauwd
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:45 schreef Ketchupfles het volgende:
Hier vlakbij 't oh zo knusse Den Bosch is 't dus 29 graden.
[..]
[ afbeelding ]
Astu.
Komt nog wel meer die kant op, mocht je tenminste ten noorden van Amersfoort wonen. De tering.quote:
100% eenschquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:33 schreef Juup© het volgende:
De warmte op zich vind ik niet erg, de benauwdheid door vochtigere lucht vind ik wel balen.
Van Dale weet het niet, en ook onzetaal.nl geeft er geen duidelijkheid overquote:Op zondag 27 juli 2008 19:31 schreef Scoobysnacks het volgende:
Ik krijg gewoon geen lucht man, wat een tyfushoereweer. Of is het tyfushoereNweer?
Dikke mensen hebben het ook sneller warm.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:37 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Kutzooi, beneden veel kouder dan hierboven. Dan maar beneden wat chips eten.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks klagen zeker dat er teveel regen valt en dat het onweert.
Is dat zo'n ding zonder slurf waarvoor je achterlijk veel gaten in je huis moet hakken?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:23 schreef Juup© het volgende:
Lekker een mobiele airco beneden gezet,
quote:Op maandag 28 juli 2008 02:20 schreef static het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding zonder slurf waarvoor je achterlijk veel gaten in je huis moet hakken?
Wat is het merk en type?quote:Op maandag 28 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een slurf door een raampje boven de achterdeur naar buiten is in principe alles.
Dan woon je vast in Zuid-Limburg, West-Friesland of op de Veluwe, volgens Buienradar danquote:
Woon in Gelderlandquote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dan woon je vast in Zuid-Limburg, West-Friesland of op de Veluwe, volgens Buienradar dan
Bier en hitte gaan niet samen neequote:Op maandag 28 juli 2008 20:39 schreef McFearless het volgende:
Vanochtend koppijn als een malle door die gare kuttemperatuur.
En een aantal pilsjes gok ik.
Lijkt erop alsof Leiden de volle laag gaat krijgen. Zou lekker zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:34 schreef tralalala het volgende:
WTF kijk je op buienradar zie je een bui aankomen richting je woonplaats, lost hij precies ervoor op![]()
ruim 27 graden nog steeds buiten
Dat dreigt hier ook te gebeuren jaquote:Op maandag 28 juli 2008 21:34 schreef tralalala het volgende:
WTF kijk je op buienradar zie je een bui aankomen richting je woonplaats, lost hij precies ervoor op![]()
Dat lijkt hier idd ook te gebeuren. Een half uur geleden waren het nog rode vlekken, nu komt er wat lichte regen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:34 schreef tralalala het volgende:
Het is helemaal geen lekker weer, het is fucking benauwdquote:Op maandag 28 juli 2008 22:54 schreef Ayreon84 het volgende:
Aanstellers. Hebben we eens lekker weer, is het weer niet goed.
Don't mess with my namequote:
Lekker weer?! Kiss my bony ass!!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:54 schreef Ayreon84 het volgende:
Ja natuurlijk, shit for brains!!!quote:Liever de hele zomer regen dan?
met het iq van een tomatenplant.quote:Lekker de hele dag gewerkt in de kas.
Beter warm overdag en lekker fris 's nachtsquote:Op maandag 28 juli 2008 22:54 schreef Ayreon84 het volgende:
Liever de hele zomer regen dan?
Lekker de hele dag gewerkt in de kas.
oeh Yeah!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat een laf miezerbuitje was dat
Hoosbuien, ondergelopen kelders en omhoog komende putdeksels willen we zien
En ook dan is het wéér niet goed.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoosbuien, ondergelopen kelders en omhoog komende putdeksels willen we zien
Zal je net zien, nu nog de hele avond zweten en veels te warm. Morgenochtend enorme regen/hagelbuien tijdens mijn krantenwijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:02 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens buienradar komt er een aardig buienfront richting Nederland.
beter dan thuis komen tijdens de onweersbui van zaterdagavond, belachelijk warm terwijl je zeik nat wordt, dan heb je ook meteen het gevoel, ik ben weer in Nederlandquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:24 schreef Kadafi het volgende:
Ik kom dus net uit Spanje, met de gedachte dat het hier terug in Nederland gelukkig wat koeler zou zijn. Maar nee dus!'s Nachts gewoon gvd nog steeds 24 graden hier.
pwndquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:19 schreef delano.888 het volgende:
Godver, ik dacht leuk te zijn en 150 waxinelichtjes aan te zetten voor een romantisch avondje, FAIL!!!! hele kamer was 1 grote sauna
Ik wil antwoord, godverdomme.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:20 schreef Lakitu het volgende:
Hele dag grijs en regen.![]()
Zijn jullie nu blij, stelletje homo's?
![]()
Ja, het was een heerlijk dagje buiten.quote:
Ja, dolblij. Fantastisch dit, na al die zompige broeikashitte.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:20 schreef Lakitu het volgende:
Hele dag grijs en regen.![]()
Zijn jullie nu blij, stelletje homo's?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |