Dan woon je vast in Zuid-Limburg, West-Friesland of op de Veluwe, volgens Buienradar danquote:
Woon in Gelderlandquote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dan woon je vast in Zuid-Limburg, West-Friesland of op de Veluwe, volgens Buienradar dan
Bier en hitte gaan niet samen neequote:Op maandag 28 juli 2008 20:39 schreef McFearless het volgende:
Vanochtend koppijn als een malle door die gare kuttemperatuur.
En een aantal pilsjes gok ik.
Lijkt erop alsof Leiden de volle laag gaat krijgen. Zou lekker zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:34 schreef tralalala het volgende:
WTF kijk je op buienradar zie je een bui aankomen richting je woonplaats, lost hij precies ervoor op![]()
ruim 27 graden nog steeds buiten
Dat dreigt hier ook te gebeuren jaquote:Op maandag 28 juli 2008 21:34 schreef tralalala het volgende:
WTF kijk je op buienradar zie je een bui aankomen richting je woonplaats, lost hij precies ervoor op![]()
Dat lijkt hier idd ook te gebeuren. Een half uur geleden waren het nog rode vlekken, nu komt er wat lichte regen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:34 schreef tralalala het volgende:
Het is helemaal geen lekker weer, het is fucking benauwdquote:Op maandag 28 juli 2008 22:54 schreef Ayreon84 het volgende:
Aanstellers. Hebben we eens lekker weer, is het weer niet goed.
Don't mess with my namequote:
Lekker weer?! Kiss my bony ass!!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:54 schreef Ayreon84 het volgende:
Ja natuurlijk, shit for brains!!!quote:Liever de hele zomer regen dan?
met het iq van een tomatenplant.quote:Lekker de hele dag gewerkt in de kas.
Beter warm overdag en lekker fris 's nachtsquote:Op maandag 28 juli 2008 22:54 schreef Ayreon84 het volgende:
Liever de hele zomer regen dan?
Lekker de hele dag gewerkt in de kas.
oeh Yeah!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat een laf miezerbuitje was dat
Hoosbuien, ondergelopen kelders en omhoog komende putdeksels willen we zien
En ook dan is het wéér niet goed.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoosbuien, ondergelopen kelders en omhoog komende putdeksels willen we zien
Zal je net zien, nu nog de hele avond zweten en veels te warm. Morgenochtend enorme regen/hagelbuien tijdens mijn krantenwijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:02 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens buienradar komt er een aardig buienfront richting Nederland.
beter dan thuis komen tijdens de onweersbui van zaterdagavond, belachelijk warm terwijl je zeik nat wordt, dan heb je ook meteen het gevoel, ik ben weer in Nederlandquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:24 schreef Kadafi het volgende:
Ik kom dus net uit Spanje, met de gedachte dat het hier terug in Nederland gelukkig wat koeler zou zijn. Maar nee dus!'s Nachts gewoon gvd nog steeds 24 graden hier.
pwndquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:19 schreef delano.888 het volgende:
Godver, ik dacht leuk te zijn en 150 waxinelichtjes aan te zetten voor een romantisch avondje, FAIL!!!! hele kamer was 1 grote sauna
Ik wil antwoord, godverdomme.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:20 schreef Lakitu het volgende:
Hele dag grijs en regen.![]()
Zijn jullie nu blij, stelletje homo's?
![]()
Ja, het was een heerlijk dagje buiten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |