Ja, maar niet van harte. En KSC is niet zakelijk.quote:
Zit je op de klantenservice? Gewoon zeggen dat in de KSC mensen angstvallig in de gaten houden of de elektriciteitsvoorziening voor hun koffiemachine het nog doetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar niet van harte. En KSC is niet zakelijk.
Klonkieplonkie!quote:
ja, wat is er?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef Aarti het volgende:
phja
What's up? Zit er een collega van Papier hier?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef DaMart het volgende:
Zit je op de klantenservice? Gewoon zeggen dat in de KSC mensen angstvallig in de gaten houden of de elektriciteitsvoorziening voor hun koffiemachine het nog doet.
Nee, hij mag niet meer internetten van zijn baasquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
What's up? Zit er een collega van Papier hier?
Ahw.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef DaMart het volgende:
Nee, hij mag niet meer internetten van zijn baas.
Dat heb ik ook gedaan vandaag! En net weer al die calorietjes er aan gegeten met een half pak koekjesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Waterijsjes FTW
Zal ik straks anders gewoon gaan lopen naar huis ipv de bus te pakken? Qua conditie en zo
Iemand kreeg een Hallmark kaart met virus in z'n e-mail.quote:
Ik ga dat maar eens doen denk ikquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan vandaag! En net weer al die calorietjes er aan gegeten met een half pak koekjes.
Klopt, zelfs als ze in Spanje wonen...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef Klonk het volgende:
bazen zijn waardeloze figuren...
Huh. Da's ook knullig.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iemand kreeg een Hallmark kaart met virus in z'n e-mail.
Ik heb er van genoten. Ook van de koekjes trouwens.quote:
Ik heb niet eens een fietsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:30 schreef Klonk het volgende:
Lopen is voor Duitsers, fietsen FTW
quote:
die hebben de Duitsers zekerquote:
Ik hoor een drumstel in de verte...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
die hebben de Duitsers zeker![]()
god, wat een slechte grap
Ik ook, de bovenbuur is weer aan het oefenen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:34 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor een drumstel in de verte...
Have fun, ik even afwassen en dan een terrasje opzoekenquote:
Dat gaat zeker lukkenquote:
LOLquote:
It wasn't me!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:01 schreef Klonk het volgende:
in mijn studententijd heb ik dat wel eens gezien
Tuurlijk, da's logisch!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuken is wel goed tegen de kalorietjes heb ik gehoord
Kliko? Vuurtje?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zoek iets makkelijks om massa kwijt te rakenIemand suggesties?
Mjaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
Kliko? Vuurtje?
Vlot van begrip jijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
Oh... zijn eigen massa!
En dan leegzuipen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:26 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog een idee, voortaan het sixpack even op de tafel zetten voordat je op de weegschaal gaat staan
handigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hebben ze geen airco. Alleen een nooduitgang die open kan.
Ach, omdat iedereen het weet, blijven mensen met deze temperaturen wat vaker weg, waardoor ik minder hoef te wachten tot een apparaat vrij komtquote:
Zo kun je het natuurlijk ook bekijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, omdat iedereen het weet, blijven mensen met deze temperaturen wat vaker weg, waardoor ik minder hoef te wachten tot een apparaat vrij komt.
Dat was bij ons ook. Keirustig.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, omdat iedereen het weet, blijven mensen met deze temperaturen wat vaker weg, waardoor ik minder hoef te wachten tot een apparaat vrij komt.
Ja, de enige vrouwen die er waren kwamen voor de jeugdfitnessquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo kun je het natuurlijk ook bekijken![]()
Alleen minder chicks te zien dus
Whehehe. Je weet wel: 'Hoe dichter bij de nul...'quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de enige vrouwen die er waren kwamen voor de jeugdfitness.
En is het gaatje nauw, dan kom je gauw...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Whehehe. Je weet wel: 'Hoe dichter bij de nul...'
Handwerkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En is het gaatje nauw, dan kom je gauw...
Ik dekte mezelf in voordat MPG aan zijn terugleesrondje begintquote:
MPG moet niet zeikenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dekte mezelf in voordat MPG aan zijn terugleesrondje begint.
En ik ken nog wel een slechtere grap, maar die vind zelfs ik te slecht om hier te posten.
Doe ik dat danquote:
Doe eens posten danquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dekte mezelf in voordat MPG aan zijn terugleesrondje begint.
En ik ken nog wel een slechtere grap, maar die vind zelfs ik te slecht om hier te posten.
Ik dekte me alleen maar in, voor het geval datquote:
Eigenlijk hij té erg om te posten hoorquote:Doe eens posten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
dat dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:28 schreef Klonk het volgende:
dat is geen slechte grap, hoogstens een ouwe
En ik maar denken dat die oud-collega hem bedacht hadquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:28 schreef Klonk het volgende:
dat is geen slechte grap, hoogstens een ouwe
Spinnige hertjesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die oud-collega hem bedacht had.
Ik baalde trouwens wel weer... precies als ik een keer niet mijn camera meeneem tijdens het fietsen, kom ik het ene na het andere hert tegen.
Ja hoor, neem ik er ook éénquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
Wow wat blauw..
Die ook nog over dingen met kleine kinderen praten.![]()
![]()
Mag ik een sinassplit ajb.
Omdat:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:10 schreef Klonk het volgende:
waarom niet morgen ?
Feliquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:09 schreef MPG het volgende:
W00t!!!!
Mijn nieuwe laptopper is binnen.
Maandag kan ik hem ophalen
maar met dat werk heb je je nieuwe lappie wel betaald, al die nachten sla pwnenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat:
A) Werkwerkwerk![]()
![]()
B) Notebookcentrum TU/e dan gesloten is
juustquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar met dat werk heb je je nieuwe lappie wel betaald, al die nachten slaaj pwnen
Er is iets mis met je gevoel voor humor. Zou het de vermoeidheid zijn?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:04 schreef Fha het volgende:
Je word vergeetachtigzou het de ouderdom zijn?!
Sanderquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:26 schreef Sander170 het volgende:
Allemaal een super Goedenacht''
Hier is dan de ''NachtWacht''
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leuke dingen doen dit weekend dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:
Hmmmzzzzz... lijkt me best een goede redenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:41 schreef Sander170 het volgende:
Oke ik zou alleen gaan slapen als ik moe begin te worden!
jadijadijadijah....quote:
oeh... maar dan moet je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel snel zijn...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
Ja in mijn geval is het een feit komaaan zeg moe is moe dus = slapen voor mij.
Sorry maar het is slapies tijd kom op oogjes dicht, of moet ik je nog komen instoppen?
Daar heb je dus helemaal niks aan als je eerst gaat douchen.. dan slaap ik al lang.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:46 schreef Sander170 het volgende:
Oh dan moet ik wel een adresje hebben?
Dan nog.. ik geloof niet dat je mijn buurman bentquote:
Ja tuurlijk! Ik heb nog een mand was staan, en de kamer mag alvast gepoetst worden, en de badkamer... have fun! Enneh.. tnx voor het aanbodquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:50 schreef Sander170 het volgende:
Mag ik dan ook ietsjes meer dan alleen maar instoppen?
Dan nog heb ik geen adresje en kun je nog niks oordelen nu!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan nog.. ik geloof niet dat je mijn buurman bentEn dus hoor ik de bel al niet meer tegen de tijd dat je hier bent.
whehehehe... zelfs in aangeschoten toestand ben ik niet stom genoeg om mijjn adres op fok te gooien hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:51 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan nog heb ik geen adresje en kun je nog niks oordelen nu!
Misschien woon ik wel bij je om de hoek,
en dan nog, mag ik dan echt komen of zit je me te mindfucken nu?
quote:
Dan bel ik jou toch of jij mij?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe... zelfs in aangeschoten toestand ben ik niet stom genoeg om mijjn adres op fok te gooien hoor![]()
Dus... wat denk je zelf
LOLquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan bel ik jou toch of jij mij?
Dan geef ik mijn nummer / MSN-adres!!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:57 schreef Sander170 het volgende:
Jij word zeker regelmatig verwend of niet soms?
quote:
awww....quote:
jouw schuld.. jij laat me niet nar bed gaan!quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:10 schreef Sander170 het volgende:
Nee hoeft niet wat op de dag ben ik ook gewoon wakker, daten dus.
Doe je zelf schat, negeer me en zeg trusten dan spreek ik je gauw weer sweety.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jouw schuld.. jij laat me niet nar bed gaan!
quote:
ben al een uur of zes opquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:03 schreef Klonk het volgende:
allemaal mietjes, beetje uitslapen...
hier staat ook nog een pak over de datum te gaan, vreet veel te veel rijst tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Cruesli is okay olé olé.
Wat deed jij zo vroeg op?!quote:
even last hebben van een vastzittendeslijmhoest waar ik mijn vriendin niet wakker mee wou maken, dus dan maar even een half uurtje internietsenquote:
Hij was geil, zo aan zijn reactie te zien.quote:
dat was echt het laatste waar ik vanmorgen aan dachtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij was geil, zo aan zijn reactie te zien.
Maar je hebt er wel aan gedacht.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was echt het laatste waar ik vanmorgen aan dacht
ik ben een vent, we moeten genetisch bepaald wel eens in de zoveel tijd aan sex denkenquote:
Eens in de zoveel tijd? Altijd toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een vent, we moeten genetisch bepaald wel eens in de zoveel tijd aan sex denken
niet altijd, als ik een dikke vrouw in strakke roze leggings zie dan denk ik dat ik daar dus geen sex mee wil hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd? Altijd toch?
Heb je geen hondje die dat kan doen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:14 schreef Klonk het volgende:
ik ga achter de voordeur zitten ik verwacht een leuk pakketje
nee, en mijn vriendin zit buiten, dus zal ik het zelf moeten doenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je geen hondje die dat kan doen?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet altijd, als ik een dikke vrouw in strakke roze leggings zie dan denk ik dat ik daar dus geen sex mee wil hebben
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je geen hondje die dat kan doen?
Maar dan denk je dus toch aan sexquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet altijd, als ik een dikke vrouw in strakke roze leggings zie dan denk ik dat ik daar dus geen sex mee wil hebben
nee, ik denk aan geen sexquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dan denk je dus toch aan sex
"Ik kan niet eens aan eten denken!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik denk aan geen sexalthans niet met haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |