Hmmmzzzzz... lijkt me best een goede redenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:41 schreef Sander170 het volgende:
Oke ik zou alleen gaan slapen als ik moe begin te worden!
jadijadijadijah....quote:
oeh... maar dan moet je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel snel zijn...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
Ja in mijn geval is het een feit komaaan zeg moe is moe dus = slapen voor mij.
Sorry maar het is slapies tijd kom op oogjes dicht, of moet ik je nog komen instoppen?
Daar heb je dus helemaal niks aan als je eerst gaat douchen.. dan slaap ik al lang.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:46 schreef Sander170 het volgende:
Oh dan moet ik wel een adresje hebben?
Dan nog.. ik geloof niet dat je mijn buurman bentquote:
Ja tuurlijk! Ik heb nog een mand was staan, en de kamer mag alvast gepoetst worden, en de badkamer... have fun! Enneh.. tnx voor het aanbodquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:50 schreef Sander170 het volgende:
Mag ik dan ook ietsjes meer dan alleen maar instoppen?
Dan nog heb ik geen adresje en kun je nog niks oordelen nu!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan nog.. ik geloof niet dat je mijn buurman bentEn dus hoor ik de bel al niet meer tegen de tijd dat je hier bent.
whehehehe... zelfs in aangeschoten toestand ben ik niet stom genoeg om mijjn adres op fok te gooien hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:51 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan nog heb ik geen adresje en kun je nog niks oordelen nu!
Misschien woon ik wel bij je om de hoek,
en dan nog, mag ik dan echt komen of zit je me te mindfucken nu?
quote:
Dan bel ik jou toch of jij mij?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe... zelfs in aangeschoten toestand ben ik niet stom genoeg om mijjn adres op fok te gooien hoor![]()
Dus... wat denk je zelf
LOLquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan bel ik jou toch of jij mij?
Dan geef ik mijn nummer / MSN-adres!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |