quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:57 schreef Sander170 het volgende:
Jij word zeker regelmatig verwend of niet soms?
quote:
awww....quote:
jouw schuld.. jij laat me niet nar bed gaan!quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:10 schreef Sander170 het volgende:
Nee hoeft niet wat op de dag ben ik ook gewoon wakker, daten dus.
Doe je zelf schat, negeer me en zeg trusten dan spreek ik je gauw weer sweety.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jouw schuld.. jij laat me niet nar bed gaan!
quote:
ben al een uur of zes opquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:03 schreef Klonk het volgende:
allemaal mietjes, beetje uitslapen...
hier staat ook nog een pak over de datum te gaan, vreet veel te veel rijst tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Cruesli is okay olé olé.
Wat deed jij zo vroeg op?!quote:
even last hebben van een vastzittendeslijmhoest waar ik mijn vriendin niet wakker mee wou maken, dus dan maar even een half uurtje internietsenquote:
Hij was geil, zo aan zijn reactie te zien.quote:
dat was echt het laatste waar ik vanmorgen aan dachtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij was geil, zo aan zijn reactie te zien.
Maar je hebt er wel aan gedacht.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was echt het laatste waar ik vanmorgen aan dacht
ik ben een vent, we moeten genetisch bepaald wel eens in de zoveel tijd aan sex denkenquote:
Eens in de zoveel tijd? Altijd toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een vent, we moeten genetisch bepaald wel eens in de zoveel tijd aan sex denken
niet altijd, als ik een dikke vrouw in strakke roze leggings zie dan denk ik dat ik daar dus geen sex mee wil hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd? Altijd toch?
Heb je geen hondje die dat kan doen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:14 schreef Klonk het volgende:
ik ga achter de voordeur zitten ik verwacht een leuk pakketje
nee, en mijn vriendin zit buiten, dus zal ik het zelf moeten doenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je geen hondje die dat kan doen?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet altijd, als ik een dikke vrouw in strakke roze leggings zie dan denk ik dat ik daar dus geen sex mee wil hebben
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je geen hondje die dat kan doen?
Maar dan denk je dus toch aan sexquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet altijd, als ik een dikke vrouw in strakke roze leggings zie dan denk ik dat ik daar dus geen sex mee wil hebben
nee, ik denk aan geen sexquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dan denk je dus toch aan sex
"Ik kan niet eens aan eten denken!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik denk aan geen sexalthans niet met haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |