quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Qiepo!
Ja, vreselijk tragisch idd...ik heb het condoleanceregister al getekend. Wie van de drie was je klasgenootje PF?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bahex klasgenootje
bah bah bah!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.volkskrant.nl/(...)_omgekomen_in_Italie
Kom je toch gewoon een keer hier fikkie stoken?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:06 schreef Vivi het volgende:
Godver! Ik wil ook een tuin om in te BBQ-en en drank te offeren ja!
de jongen, van 20quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, vreselijk tragisch idd...ik heb het condoleanceregister al getekend. Wie van de drie was je klasgenootje PF?
Nou ik weet niet, soms ben ik nog een beetje bang voor jequote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Kom je toch gewoon een keer hier fikkie stoken?
Aansteker mag je houden!
Wij hebben het leuk buiten dus ik ga weer doei; manlief vertelt over planeten, atmosfeer en global warming
en ik denk ondertussen aan wodka, sex en de kapsalon van Greys
Ik wist dat je Rotterdamse hart er sneller van zou gaan kloppenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:25 schreef SHE het volgende:
en ik denk ondertussen aan wodka, sex en de kapsalon van Greys
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist dat je Rotterdamse hart er sneller van zou gaan kloppen
Ben je al opgevreten door de muggen trouwens? Ik wel vanavond in de tuin. Maar goed, dat heb ik er wel voor over
Vievke, bij deze ben je ook hier uitgenodigd in de tuin!
Neem Dean mee, dan kunnen we daarmee meteen Heer G overhalen misschien.
Jij kunt dat vast heel subtiel![]()
Maar ik gun jou ook een eigen tuin
Stel je niet zo aan, jouw waffel werkt net zo fraai als de mijne en de oplettende kijker ziet meteen dat ik een poes in tijgerpyama ben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, soms ben ik nog een beetje bang voor je.
Trusten troela in tijgerpyama!quote:
Er is hier 1 gouden huisregel: vanaf 22.00 staat Discovery afgewisseld met National Geographic non stop aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:43 schreef Vivi het volgende:
SHE, kijkt Ollie ook naar "How it's made" en de krabvissers?
Alleen als er een overboord slaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:45 schreef Greys het volgende:
Nee, nu heb je het over míjn vent.
'Deadliest Catch', vaste prik hier!En 'How it's made' en liefst ook nog Mythbusters.
Deadliest Catch vind ik stiekem zelf ook erg leuk om te kijken![]()
Ik vind 't wel fijn om te lezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, jouw waffel werkt net zo fraai als de mijne en de oplettende kijker ziet meteen dat ik een poes in tijgerpyama ben.
@ PF: Vervelend dat je die jongen kent en excuus dat ik er zo bruut doorheen babbel met smalltalk, maar ik heb even genoeg dood gehad voor vandaag:@
Het is een rotdag voor het leven en dus ga ik het liever nog even vieren.
Trusten poppetjes
Jezus, wat verschrikkelijk! In een klap heel je gezin kwijt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bahex klasgenootje
bah bah bah!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.volkskrant.nl/(...)_omgekomen_in_Italie
Dat laatste snap ik al niet....ik ben helemaal geen bloemkoolfan maar om er dan ook nog een babypotjes-prut van te maken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:33 schreef conleche het volgende:
Bloemkoolpuree: bloemkool koken in bouillon of zout water. Als bloemkool gaar is de staafmixer erop zetten.
Ik denk dat je het als een soort aardappelpuree moet zien. Alleen dna lekker en met veel minder koolhydraten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik al niet....ik ben helemaal geen bloemkoolfan maar om er dan ook nog een babypotjes-prut van te maken?
Lekker? Een klodder snotterige bloemkool?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je het als een soort aardappelpuree moet zien. Alleen dna lekker en met veel minder koolhydraten.![]()
Oh nouquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:26 schreef conleche het volgende:
Het is niet snotterig en het is wel lekker!
je vrienden daar ontmoeten, bloemetje leggen, weggaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg geen spijt als ik niet ga. De familie ken ik toch niet en er zullen genoeg mensen komen. Dan stuur ik wel bloemen naar de crematie. Had liever ooit nog eens in stilte ergens een bloemetje gelegd, maar dat zit er niet in helaas. Maarrr, er zijn een heleboel verdrietige vrienden daar, en die gaan me wel aan het hart.
Pfff, ik moet echt opschieten, anders kan ik geen oppas meer regelen.
Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
Nou idd, ik kom hier vol mijn lol en voel echter alleen nog maar de druk ( whehehe druk ) om te presteren!
'Drukken' voor poepen vind ik echt een walgelijk woord.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??
Bij mij eigenlijk ook geloof ik, maar ik ben al zo lang het huis uit, dat ik het niet meer weet, want nu zeg ik natuurlijk dat ik ff ga poepen uit m'n kont.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef Greys het volgende:
Ja! Zeker weten!
En nog hoor, als ik bij mijn ouders ben en ik zeg bv iets met 'kont', dan krijg ik 'Nou nou nou, móet dat nou zo?'Gewoon drukken en [/i]bips[/i] (bij mij wassie met een p volgens mij Co!
).
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
Ik meld helemaal niemand wat voor smerige dingen ik in het toilet doe.
Hier gaat het anders. Als hij mij naar de plee ziet lopen met een tijdschrift, krantje of iets anders te lezen, dan weet ie dat ie beter niet in de buurt van de betreffende w.c. kan komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??
Ik gil dan: POEPIE!!
God, ik moet echt iets aan m'n communicatieskills doen; dat die vent nog bij me is!!!......
Ik vind het ook gek klinken, maar ik wist niet beter vroeger dan dat het gewoon zo heettequote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
'Drukken' voor poepen vind ik echt een walgelijk woord.
Hier nog erger, want ik zeg altijd (ook op het werk, als ik even naar het toilet ga) dat ik even mijn neus ga poederen. En dat klinkt zo kakmadammerig, dat ben ik helemaal niet. Maar wat dat betreft wèl!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:32 schreef conleche het volgende:![]()
Als ik heel eerlijk ben, zeg ik heel vaak: Kga even een poepie doen
Oi, das niet echt best![]()
Dat gebeurt mij nooit, als ik mij namelijk met onheilspellende zaken bezig houd dan gaat de deur op slot.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??
Ik gil dan: POEPIE!!
God, ik moet echt iets aan m'n communicatieskills doen; dat die vent nog bij me is!!!......
Zit net 'Toen was Geluk' te kijken (quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nooit, als ik mij namelijk met onheilspellende zaken bezig houd dan gaat de deur op slot.
Geen pottekijkers! ( whehehe..pot )
Je weet ook meteen precies wat er bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit net 'Toen was Geluk' te kijken () en daar kwam het Rotterdamse gezegde '''t is kakken zonder douwen!' voorbij
Het betekent eigenlijk gewoon ''t Is een makkie!", gewoon in zijn algemeen dus en op alles toepasbaarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je weet ook meteen precies wat er bedoeld wordt.
Ja, duh, dat snap ik. Daar doelde ik juist op.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het betekent eigenlijk gewoon ''t Is een makkie!", gewoon in zijn algemeen dus en op alles toepasbaar
Nee, het is juist sinds CB dat ze niet meer drijvenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:14 schreef SHE het volgende:
Die verandering heeft meestal te maken met een voor het lichaam lang afwezige voedingsstof die ineens weer wordt toegevoegd.
Mag je weer iets eten van de CB feeksen?
Een zak tuinaarde openscheuren is ook een veelgehoorde kreet hier in huisquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier is het vaak 'kleien'.
Of 'ff Kluivert buitenspel zetten'
Ik ging erop Googlenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:07 schreef -marz- het volgende:
..aarstulp..
Je poep verandert met je levensstijl, dus dat is vrij logisch.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, het is juist sinds CB dat ze niet meer drijven.
Ik dacht dat daar wellicht een logische verklaring voor was.
Vet drijft op water, dus voorheen had je vette poep?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, het is juist sinds CB dat ze niet meer drijven.
Ik dacht dat daar wellicht een logische verklaring voor was.
Volgens mij hadden ze een beetje een hekel aan hun vader. Hij was opeens christen geworden, waar zij niets van moesten hebben en eigenlijk spraken ze hem al tijden niet meer. Weigerden contact, weet ook niet of ze allemaal zijn gekomen uiteindelijk. Zijn uitdrukkelijke wensen hebben ze dus ook straal genegeerd. Dit is tenminste wat ik er toen van heb meegekregen. Maar aan de andere kant waren er ook familieleden van hem echt oprecht verdrietig, jongen die voor mij liep aan het eind begon keihard te huilen ...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Chicolate, wat shocking
Dan hebben ze idd weinig rekening gehouden met mensen die niet willen kijken zeg, of op hun eigen manier op hun eigen moment.
Maar das toevallig, ik doe ook een middagje sauna en ik ga op gewonen slippers.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:17 schreef Greys het volgende:
Dames, help even... ik doe een saunamiddagje straks, maar ik bedenk me ineens dat ik geen badslippers hebWel van die rieten flipflops van de H&M, maar die mogen zeker niet?
Toevallig zeg! Misschien zie ik je daar welquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar das toevallig, ik doe ook een middagje sauna en ik ga op gewonen slippers.
Het klinkt iig goddelijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
Ik krijg geen hap door mijn keel; ouders komen eten dus stress-level = >100
Alles moet natuurlijk perfect zijn; want die lijers accepteren niets minder dan flawless
Het wordt een mediterrane BBQ; met zelfgemaakte tapenade, tzaziki, aioli, koolsalade, gemarineerde olijven, dikke entrecots, gemarineerde lamsrackjes, lamskotelet, zelfgemaakte worstjes, kebabjes, mici's
Ik ben al sinds 6 uur bezig
Ik begrijp nooit waarom mensen de markt zo goedkoop vinden, ik was alweer 40 euro kwijt aan groenten en fruit. Ik ga wel altijd na de markt nog naar de AH, zou dat er iets mee te maken hebben? De markt is leuk en zigeunerachtige enzo, maar bij de AH kan ik tenminste alles vindenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:31 schreef Isegrim het volgende:
Jemigdepemig wat is het bloody hot buiten. Pfff.... De markt was helemaal hellish, maar ik heb wel veel groente en fruit gekocht voor weinig geld.
Ik ga bijna huilen. Mijn teerbeminde leek het wel leuk om ook twee vrienden uit te nodigen; want die had hij al zo lang niet gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het klinkt iig goddelijk
Muilpijn is ovah![]()
Oh ja, en 74 zei de weegschaal vanmorgen.
Heel veel dingen zijn gigantisch veel goedkoper en vaak ook nog beter. Je bent er alleen veel meer tijd aan kwijt. En als jij bij AH meer dingen kunt kopen dan op de markt, dan zegt dat denk ik meer over die markt. Ik kan op de markt de gekste dingen kopen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit waarom mensen de markt zo goedkoop vinden, ik was alweer 40 euro kwijt aan groenten en fruit. Ik ga wel altijd na de markt nog naar de AH, zou dat er iets mee te maken hebben? De markt is leuk en zigeunerachtige enzo, maar bij de AH kan ik tenminste alles vinden.
Het begint hier trouwens ook te rommelen en te waaien..arme SHE.
Nou, dan zou ik daar eens lekker mee ophouden, met die onzekerheid, je hebt toch zat gepresteerd, of niet soms?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:58 schreef SHE het volgende:
Jij kent mijn ouders niet Vief, die zijn nogal veeleisend. Ik ben op mijn dertigste nog steeds onzeker als ik iets moet presteren voor ze.
En mijn papa kennende gaat hij allemaal onfatsoenlijke vragen stellen aan die mensen en mijn moeder gaat hoogstwaarschijnlijk voortdurend zoeken naar iets imperfects.
Grappig dat je Hyacinth noemt; zoiets is het dus. Mijn vader is 180gr anders. Hij is groot, donker, praat veel en hard en kan echt belachelijk bot, brutaal en cheeky zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:05 schreef Vivi het volgende:
Oh, en anders voer je ze gewoon allemaal dronken.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Grappig dat je Hyacinth noemt; zoiets is het dus. Mijn vader is 180gr anders. Hij is groot, donker, praat veel en hard en kan echt belachelijk bot, brutaal en cheeky zijn.
Die twee hebben dan ook al 38 jr ruzie met elkaar.
Jawohl, buienradar zegt dat utreg droog is vanaf 19.00 en daarbij is ons terras deels overdekt. Komt goed!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik haat de markt. Het stinkt overal naar vis, bij welke kraam je ook staat. En ze zetten dat klote ding ook alleen maar op als ik haast heb en met de fiets over het marktterein moet scheuren.
Ik heb een hele slechte dag vandaag. Dit is de eerste keer sinds het dieet dat ik echt finaal de mist in ben gegaan. Gisteren van alle commotie toch maar een biertje gedronken. En nog meer. En nu is het hersteldag, en zakjes en herstel gaan niet samen. Dus ik heb vandaag helemaal niet geshaked
. Durf ook niet op de weegschaal morgen. Eigen schuld
.
SHE, komt het nog wel goed met de BBQ met dit kloteweer??
Den Haag ook de hele dag erg warm, geen regen en heb lekker op het strand gelegen in Katwijk. Gisteren heb ik gezondigd en niet zon' beetje. Pizza shoarma en aantal mars/snicker repen en een wafel. Weet niet wat het was, het ging een soort van onbewust (dus echt genoten ervan heb ik ook niet helaas). Vandaag alles weer netjes gedaan. Wel vreemd dat ik na zo'n dag wel 1,3 kg zwaarder weeg, dat kan gewoon niet. Dus ben nu in totaal na 3 weken pas 0,3 kg afgevallen, begin toch echt het idee te krijgen dat mijn gewicht per dag gewoon zo'n 1,5 kg kan verschillen, ook al eet ik consequent. Merk in elk geval wel dat mijn benen strakker worden van het hardlopen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:54 schreef kwakveense het volgende:
bizar, er is in leiden haast geen druppel gevallen (en walgelijk warm)
* Vief wacht op *pics or it didn't happen-reactie van toevallig langslurkende puistnerd .quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:05 schreef conleche het volgende:
Greys en ik hebben echt een heerlijk middagje gehad en ik zit nu helemaal rozig aan de wodka. We hebben gesaunaad, we hebben een goddelijke massage gehad. (ik die met hete stenen, god, wat was dat lekker) Ene Claire heeft een opgietritueel gedaan en met handdoeken gewapperd; ze was nogal raar, maar ook dat was heerlijk. Dieettechnisch hadden we het heel wat slechter kunnen doen: allebei een fruitsmoothie, samen een bittergarnituurtje gedeeld en allebei een vers fruit met yoghurt coupe. Niet helemaal low carb though, maar we waren daar sws de dunste. O nee toch niet, in de kleedkamer waren er 2 dames die elkaars minispijkerrokjes maat 27 en 28 gingen uitproberen. Dat hebben wij dan weer niet. Wel had Greys met stip de mooiste tieten van alle aanwezigen!!
Naar welke sauna zijn jullie geweest?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:05 schreef conleche het volgende:
Greys en ik hebben echt een heerlijk middagje gehad en ik zit nu helemaal rozig aan de wodka. We hebben gesaunaad, we hebben een goddelijke massage gehad. (ik die met hete stenen, god, wat was dat lekker) Ene Claire heeft een opgietritueel gedaan en met handdoeken gewapperd; ze was nogal raar, maar ook dat was heerlijk. Dieettechnisch hadden we het heel wat slechter kunnen doen: allebei een fruitsmoothie, samen een bittergarnituurtje gedeeld en allebei een vers fruit met yoghurt coupe. Niet helemaal low carb though, maar we waren daar sws de dunste. O nee toch niet, in de kleedkamer waren er 2 dames die elkaars minispijkerrokjes maat 27 en 28 gingen uitproberen. Dat hebben wij dan weer niet. Wel had Greys met stip de mooiste tieten van alle aanwezigen!!
* Greys zwoele stemopzet en beetje gek praat à la iets te veel gewapperde Claire:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:05 schreef conleche het volgende:
Greys en ik hebben echt een heerlijk middagje gehad en ik zit nu helemaal rozig aan de wodka. We hebben gesaunaad, we hebben een goddelijke massage gehad. (ik die met hete stenen, god, wat was dat lekker) Ene Claire heeft een opgietritueel gedaan en met handdoeken gewapperd; ze was nogal raar, maar ook dat was heerlijk.
Vréselijke vrouwen. Beetje achterlijk slank en bruin gaan staan zijn daar en dan hardop roepen dat ze hun dochters rokjes aan hebben. Hoe dúrven zequote:Dieettechnisch hadden we het heel wat slechter kunnen doen: allebei een fruitsmoothie, samen een bittergarnituurtje gedeeld en allebei een vers fruit met yoghurt coupe. Niet helemaal low carb though, maar we waren daar sws de dunste. O nee toch niet, in de kleedkamer waren er 2 dames die elkaars minispijkerrokjes maat 27 en 28 gingen uitproberen.
quote:Wel had Greys met stip de mooiste tieten van alle aanwezigen!!
Pijnacker! www.centredulac.nlquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Naar welke sauna zijn jullie geweest?Gewoon ff nieuwsgierig; mijn zusje bezit / runt ook een sauna.
Daar moet je een eindje voor rijden: http://www.saunahotstones.nl/ . Absoluut niet massaal en uiteraard erg tof. Nee, ff serieus, ben zelf een saunaliefhebber en ze heeft er gewoon een prachtig bedrijf van gemaakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Pijnacker! www.centredulac.nl
Enorme aanrader!
Welke is van je zusje? We zoeken nog leuke saunatips! Niet te massaal graag
Wat is er mop?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:34 schreef Vivi het volgende:
oeps..
Ow niks, ik probeerde een youtube filmpje te plaatsen maar het lukte nietquote:
Ben een keer bij Co in d'r galerie geweest (ik ging ook een keer met de trein hoor... meteen drie uur vast in de stilstaande trein vanwege een springerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow niks, ik probeerde een youtube filmpje te plaatsen maar het lukte niet
Maar jij en Co kennen elkaar dus al lang irl? Of was dit jullie eerste tietenmeet?
Be careful what you wish for...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Oh en we gaan er een vast ritueel van maken, dus Viev... ga een keer mee!
Ik wil jouw tieten ook zien!
Pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
tieten
Ik woon daar ook in de buurt en het was echt noodweer! Wij waren ook van plan even het water op te gaan, maar ben blij dat we dat uiteindelijk toch niet hebben gedaanquote:Op zondag 27 juli 2008 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn titties zijn mijn grote trots, compenseren redelijk mijn stalpootjes.
Ik durf hier geen bikinifoto's te plaatsen, al zou ik het moeten doen want ik heb laatst toch een gave (=dure) bikini gekocht!!!!!
Gister was apart. Bootje gevaren op de Loosdrechtse plassen, en toen we bijna terug waren overvallen door nodweer, waarbij hagelstenen als keien dwars door het kajuitzeil heenvlogen en ons blauwe plekken bezorgden. Het was echt wel even paniek. Dit gebeurde rond een uur of 17:00.
Jullie geen hagel gehad dan?
We keken ook even op buienradar en er waren een paar vlekjes boven Nederland, waar wij dus precies onder zatenquote:
Ik heb die uitspraak ooit eens uitgeknipt uit een tijdschrift waar ze 'm paginagroot citeerden, en dat knipsel boven m'n bed geplaktquote:Op zondag 27 juli 2008 22:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding.
(Oscar Wilde)
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:07 schreef kwakveense het volgende:
WB moblo!
ugh! niet geslapen haast van de muggen, en nu dus hard verslapen.... snel aan de slag maar om naar t werk te komen dus...
quote:Op maandag 28 juli 2008 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Straks weer zwemmen; ik heb een sportkaart aangeschaft, nu mag ik voor 17 euro het hele jaar zwemmen bij het sportcentrum hier. Hopen dat het een fatsoenlijk bad isBadmuts verplicht
met spoilers? Voor een goede waterafvoer?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Die's tof![]()
ik heb nu zo'n saaie blauwe speedo die veel te snel oogt voor mijn bejaarde revalidatie-tempo
Ik had een prachtig zwart speedo wedstrijdbadpak, met rits aan de achterkant (die was helemaal dicht) en een hoge hals, zat prachtig. Helaas heeft ie het leven gelatenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Die's tof![]()
ik heb nu zo'n saaie blauwe speedo die veel te snel oogt voor mijn bejaarde revalidatie-tempo
Ik vind een brilletje juist echt belangrijk; zonder heb ik het gevoel dat ik uit de richting raakquote:Op maandag 28 juli 2008 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Dan kun je gebruikmaken van een ander psychologisch effect: intimidatieAls ze denken dat je heel snel bent, schrikken ze en gaan ze langzamer zwemmen waardoor je er alsnog voorbijkunt
Brilletjes droeg ik overigens nooit. Kutdingen
Dieetn00b; Mag je bij high carb/low fat dan wel aardappels en pasta? En wat nog meer dan, aan dingen die je absoluut niet mocht bij de omgekeerde variant??quote:Op maandag 28 juli 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Zo, ik ben er ook weer even.
Hele vreemde gewaarwording bij de overschakeling van low carb naar high carb/low fat. Mijn buik was super onrustig, beetje opgezet en nu ineens lijkt ie zowaar zo plat te worden dat ik ervan schrik.
Ik kan niet anders dan concluderen dat de effecten van low carb/high fat idem zijn aan high carb/low fat.
Sterker nog, ik durf zelfs voorzichtig te stellen dat high carb/low fat toch wel iets beter aanvoelt en vooral voor vrouwenbuikjes een positief effect heeft.
Ik snak alleen naar pindakaas
Vanavond wel lekker pasta; al moet ik erg wennen aan het idee dat ik iets eet wat in mijn optiek nutteloos is
Maar gelukkig gooi ik een flinke bak fruits de mer en verse tomaten door die slierten.
haha, ja klinkt tegenstrijdig: maar ik doe altijd een computerrondje terwijl mn lunchbrood in de broodrooster zit en ik mn ontbijtje opeet, bij gebrek aan krant etc.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]Verslapen, snel naar het werk moeten, maar dan toch eerst nog even op Fok! posten
![]()
LOLquote:
Yup, je mag brood, aardappels, pasta en rijst. Alleen absoluut geen vet. Sowieso al geen enkele vorm van boter. Matig olie.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dieetn00b; Mag je bij high carb/low fat dan wel aardappels en pasta? En wat nog meer dan, aan dingen die je absoluut niet mocht bij de omgekeerde variant??
En voor transport van bepaalde vetoplosbare vitamines, lijkt me.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
Het enige kleine beetje vet wat je dus binnenkrijgt is bedoeld om je darmen op gang te houden.
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
Je let in de supermarkt dus niet meer op de KH's, maar op de hoeveelheid vet.
Wel opletten dat er geen onnatuurlijke suikers in een product zitten.
Mijn spinaziesoep leek op een algenplasjequote:Op maandag 28 juli 2008 13:45 schreef conleche het volgende:
O: gekookt eitje met plakje ham
L: bakje Japanse zeewiersalade en 4 mini gehaktballetjes. Die zeewiersalade heb ik bij de AH gekocht en hij is niet vies, maar haalt het niet bij de salade die je krijgt in een Japans restaurant.
Mij lijkt high carb/low fat wel moeilijk vol te houden juist. Mag je bv wel of geen eieren?
Lijkt me heerlijk, zweten. Ik zweet dus echt bijna nooit, zelfs niet in de saunaquote:Op maandag 28 juli 2008 17:53 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook zo rennen, vind rennen met die hitte wel fijn, dan zweet je alle rotzooi eruit.
Ik kook lekker, maar ik eet lang niet zo leuk hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:59 schreef Fruity het volgende:
Maar SHE, wat ik me afvraag, volg jij nou een bepaald eetpartroon of dieet? Het lijkt wel alsof (uit wat ik hier lees) alsof je altijd lekker eet, dan weer een cheesecake, BBQ. Maar misschien komt het ook door de schriftelijke uitdrukkingsvermogen waardoor alles lekker klinkt.
Kennen?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:23 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Het heeft hier de hele nacht gezeken van de regen, maar het is nog steeds benauwdEn ik ben lekgeprikt, ook dat nog
Sounds like a case of the Mondays
Kent iemand hier de film Office Space?
Wat is er anders aan gojimuesli dan aan gewone?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga vanavond moussaka maken en ik doe er lekker wél kaas op.
Verder vandaag:
- O: yoghurt met gojimuesli
-
Hoe lang ren je dan achter elkaar? Want ik begin ook pas te zweten na een kwartier, maar dan gaat het gestaag door: heerlijk!quote:Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef Fruity het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, zweten. Ik zweet dus echt bijna nooit, zelfs niet in de sauna
http://www.limafood.com/NL/GojiMuesli_produkt.htmquote:Op maandag 28 juli 2008 18:25 schreef Fruity het volgende:
[..]
Wat is er anders aan gojimuesli dan aan gewone?
Ben nu bezig met een interval schema. Net 5-4-3-5-4gelopen met 2-1 min pauze tussendoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe lang ren je dan achter elkaar? Want ik begin ook pas te zweten na een kwartier, maar dan gaat het gestaag door: heerlijk!
Vind je het wel lekker? Oh ik zie het antwoord hierboven al staan.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.limafood.com/NL/GojiMuesli_produkt.htm
Gewoon van AH:quote:
Ik heb natuurlijk gewoon echt gehakt gebruikt en geen vegagehakt (hoewel dat uit lijnoogpunt misschien wel beter zou zijn geweest). Ik weet ook niet of dit moussaka is 'zoals het hoort' want ik ben niet thuis in de Griekse keuken, maar lekker was het wel.quote:Ingrediënten
* 2 uien
* 2 teentjes knoflook
* 1 eetlepel olijfolie
* 1 schaaltje mildgekruid gehakt uit zuivel (240 g)
* 2 blikjes tomatenpuree (a 140 ml)
* 1 theelepel kaneelpoeder
* 2 aubergines
* 150 g geraspte kaas (lichtgerijpt) 30+
* 1 Frans stokbrood (voorgebakken)
Materialen
* ovenschaal inhoud ca. 2 liter, ingevet
Bereiden
Oven op 200 °C voorverwarmen. Uien en knoflook pellen en snipperen. In koekenpan met antiaanbaklaag in 1 el olie Valess rulbakken. Ui en knoflook 1 min. meebakken. Tomatenpuree toevoegen en 1 min. meebakken. Kaneel, zout, peper en 100 ml water toevoegen en saus 5 min. verwarmen. Aubergines schoonmaken en in plakken snijden. Aubergineplakken 1 min. in kokend water met zout koken. Afgieten en laten uitlekken. In ovenschaal helft van aubergine leggen. Afdekken met gehaktmengsel en rest van aubergine. Met kaas bestrooien en in midden van oven in 30 min. gaarbakken. Laatste 10 min. brood in oven mee afbakken. Moussaka met stokbrood serveren.
Nog noooooit van gehoord. het lijkt wel rattengif als ik op afbeeldingen Google. Waar haal je dat en is het lekker?quote:
Er zat al kaas op en dan óók nog aardappels?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
geen aardappels in de moussaka? Dat is nou juist het tofst, al die verschillende laagjes
Nou ja, ze zitten in de muesli die ik koop. Ik weet niet of je ze ook los kunt kopen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:41 schreef Fruity het volgende:
[..]
Nog noooooit van gehoord. het lijkt wel rattengif als ik op afbeeldingen Google. Waar haal je dat en is het lekker?
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie niet in waarom je aardbeien zou moeten weerstaanIn het geval van aardbeien: altijd opeten. De vreugde is groter dan het calorieëntal
Lekker op het balkon met de mister naar het onweer in de verte gekeken, hoe burgerlijk zijn wijMaar het was vandaag te warm om te pilatessen, nota bene
Morgen weer zwemmen!
Dat is helaas altijd zo bij de natuurwinkelquote:Op maandag 28 juli 2008 19:43 schreef Isegrim het volgende:
Hij is erg lekker.Heel licht, maar toch vullend genoeg. Wel duur (4 euro voor 300 gram).
ik heb op vakantie ook over SHE gedroomdquote:Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had gedroomd dat SHE mij echt haatte of zo
of ik las het ergens in een topic
huuuuh ik kan de realiteit en dromen de laatste tijd echt niet meer uit elkaar houden
Ja!quote:
Ik droomde ook dat m'n vriendje in z'n slaap bovenop me ging ligen, half wakker werd en begon te zoenen. in m'n mond braakte en ik kreeg hem niet van me af en het voelde echt vet realistisch. Ik weet nog steeds niet of het echt was en ik was het ook niet van plan te vragen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb op vakantie ook over SHE gedroomd
ze had mij gevangen genomen, en mn moeder ook, en ze ging ons onthoofden.
En ineens was Miss Hobje er ook bijen ik ben ontsnapt, uiteindelijk, maar mn moeder niet
![]()
en toen ging ik mn huis binnen, en toen was de plek des onheils ineens aan de overkant, en zag ik Hobsel, SHE en mn moeder heel evil naar mij lachen..
ik werd echt heel naar wakker
Ja hoor. Bij de Tuinen, en bij de natuurwinkel vaak ook wel. Ik heb nog n zakje liggen, maar geen zin om ze op te eten... Ik hou ook niet van gedroogde cranberries, namelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, ze zitten in de muesli die ik koop. Ik weet niet of je ze ook los kunt kopen.
Ik heb puy linzen (groene) gekocht.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Linzen is een beetje ertensoepachtig
(Italiaanse linzen met een stuk varkenspoot en varkensworst en zodie officiele Italiaanse
)
Niet dat het precies het zelfde is of smaakt (ik hou niet van erwtensoep) maarrr het is dus wel dat soort en niet als kippenbouillon
O en die nederlandse oranje zijn vies, dat is net zand.
Ik vind linzen heerlijkquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb op vakantie ook over SHE gedroomd
ze had mij gevangen genomen, en mn moeder ook, en ze ging ons onthoofden.
En ineens was Miss Hobje er ook bijen ik ben ontsnapt, uiteindelijk, maar mn moeder niet
![]()
en toen ging ik mn huis binnen, en toen was de plek des onheils ineens aan de overkant, en zag ik Hobsel, SHE en mn moeder heel evil naar mij lachen..
ik werd echt heel naar wakker
ik laf joe, mad kitty!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had gedroomd dat SHE mij echt haatte of zo
of ik las het ergens in een topic
huuuuh ik kan de realiteit en dromen de laatste tijd echt niet meer uit elkaar houden
Ah, een vriend van je?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet ook écht niet waar het vandaan komt
je bent overigens niet de enige, de nacht ervoor droomde ik dat een vriend van me twee bekenden had neergestoken
Gelukkig ik hoopte al dat ik droomdequote:Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef SHE het volgende:
[..]
ik laf joe, mad kitty!
Wat is dat met jullie? Ik ben niet eens echt nasty of streng geweest.
En stiekem vind ik jullie de leukste vrouwen evvah!
Volledig recept? Ik denk dat ik dit ga maken deze week.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind linzen heerlijkze zijn een beetje melig (erwtensoepachtig wil ik 't niet noemen). Koud zijn ze idd heel erg lekker in een salade met gecarameliseerde rode uien en paprika en een handvol gehakte peterselie, bijvoorbeeld. Doe je er dan wat feta door, dan heb je een heerlijk vullend maal
Ik denk het warme weerquote:Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet ook écht niet waar het vandaan komt
je bent overigens niet de enige, de nacht ervoor droomde ik dat een vriend van me twee bekenden had neergestoken
Nope. Heb ik meteen getest. De Nivea Sun factor 50+ bleek niet de boosdoener..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:37 schreef k_i_m het volgende:
Dat is lullig Lot! Kan het niet te maken hebben met iets wat je op jezelf gesmeerd hebt waardoor je die reactie krijgt? Heb ik ook wel eens gehad dat ik een andere bodylotion had ofzo en ik ook ineens onder de vlekken zat...
Hee, kleiner dan ik!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:01 schreef Raantje het volgende:
Ik meld me hier ook maar even..! Op het moment dat beide ouders me met grote ogen aankeken en zich hoopvol afvroegen of ik soms zwanger was, wist ik dat ik actie moest gaan ondernemen... En aangezien ik echt heel weinig zelfdiscipline heb, leek het me verstandig om dit als steuntje in de rug te gebruiken!
Dus, ik ben 1.57 lang, weeg nu inmiddels 56 kilo. Mijn streefgewicht zal zo rond de 49/50 zijn. Help...
Nou, inderdaad! Maar goed, dat is dan ook het enige nadeel..! Kan het ook omdraaien he, ik hoef er "maar" 6 kwijt om weer iets strakker te worden..!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, kleiner dan ik!
Fijn hè, zo klein zijn dat een paar kilo al er verschil maakt tussen eruit zien als een propje en er niet uitzien als een propje? Succes!
Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef Raantje het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Maar goed, dat is dan ook het enige nadeel..! Kan het ook omdraaien he, ik hoef er "maar" 6 kwijt om weer iets strakker te worden..!
Dit is puur experimenteelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:30 schreef minilot het volgende:
Jemig SHE, heb je ons nét allemaal naar matig met carbs en een beetje vet is oké gejaagd; ga je zelf een geile, platte buik zitten krijgen door vetvrij eten mét pasta en boterhammen! Mooi is dat!![]()
Verder ben ik zondag met mijn lief naar het strand geweest en barstte mijn lijf uit in felrode vlekken en opgezette blaasjes zodra ik mijn kleren uittrok. Ik zat er helemaal onder, ik kon er zó mee op de kermis gaan staan. Vanmorgen naar de dokter geweest en ik blijk plotsklaps te beschikken over een stevige zonneallergie.![]()
Nou ben ik al nooit een enorme fan geweest van bakken in de zon en voorzag ik met plezier een toekomst als roomwit en rimpelvrij bejaard dametje, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |