abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:19:59 #1
331 Merel
Be here now.
pi_60329809

Het vorige deel: Slank de zomer in #188 Een lekker slank broodje van Conleche

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60329826
Fipo!
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:29:47 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60330064
Sepo!

Ow, en SHE; bedankt voor de uitleg, ik wist wel dat je paddo's niet moest wassen omdat het net sponsjes zijn, maar dat van dat bakken is nooit in me opgekomen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60330174
Tripo
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:40:02 #5
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60330298
Qiepo!
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:41:46 #6
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60330337
Maar idd, iedereen die ik ken bakt die dingen aan gort, terwijl ze alle vet opzuigen. Is bah!
Zoals de chinks het doen; ff laten slapen in een stevige bouillion is lekker EN gezond.

Ik ga een fikkie steken buiten, alwaar ik later vanavond als een ware sjamaan ( SHE-maan red. ) een jointje en een wodka ga offeren.
brb
pi_60330451
Ik heb via internet al een winkel gevonden in de buurt van waar wij in Texas de eerste dagen zitten die Sweet Leaf Stevia verkoopt. Ga ik mooi ff een voorraadje inslaan. Doen ze daar niet moeilijk over bij de douane?
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:47:18 #8
222615 voetbalgek002
voetbalgek in hart en zolen
pi_60330472
lekker hoor ... paar kilootjes kwijt mag altijd.
kun je harder lopen

edit: sorry hoor, verkeerde topic. ben nieuw op FOK en d8 dat dit voetbal gerelateerd was
dames... excuseer mijn lompheid

[ Bericht 69% gewijzigd door voetbalgek002 op 24-07-2008 22:55:08 ]
in de ban van voetbal en het nieuws haal ik van
www.voetbalnieuws-online.nl
pi_60330518
Spamaccount.
pi_60331038
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:20 schreef conleche het volgende:
Fipo!
Bloemkoolpuree? (tvp)
pi_60331069
Bah ex klasgenootje
bah bah bah!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.volkskrant.nl/(...)_omgekomen_in_Italie
pi_60331436
PF:

Die moeder zal nu ook wel dood willen. Godallemachtig, sommige dingen kan je je maar beter niet voorstellen.

Bloemkoolpuree: bloemkool koken in bouillon of zout water. Als bloemkool gaar is de staafmixer erop zetten. Klont boter en/of wat room erdoor roeren, nootmuskaat, peper en proeven of het zout genoeg is. Ook toepasbaar met worteltjes, dat is ook lekker!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 00:04:38 #13
163650 Greys
pi_60331911
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Qiepo!

Vanavond bbq gehad, 3 van die dunne chipolataworstjes genomen en wat bruin brood met tomatentapenade.
En dan nog wat sla met geitenkaas. Het zal vast niet in mijn slankplan passen, maar mijn vent is jarig en dan sla ik dat slankplan gewoon een dagje over.

Op vrijdag halen we op het werk tussen de middag altijd een kapsalonnetje, die sla ik wèl over morgen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:06:58 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60331945
Godver! Ik wil ook een tuin om in te BBQ-en en drank te offeren ja!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:08:14 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60331961
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bah ex klasgenootje

Ja, vreselijk tragisch idd...ik heb het condoleanceregister al getekend. Wie van de drie was je klasgenootje PF?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:25:53 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60332180
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:06 schreef Vivi het volgende:
Godver! Ik wil ook een tuin om in te BBQ-en en drank te offeren ja!
Kom je toch gewoon een keer hier fikkie stoken?
Aansteker mag je houden!

Wij hebben het leuk buiten dus ik ga weer doei; manlief vertelt over planeten, atmosfeer en global warming
en ik denk ondertussen aan wodka, sex en de kapsalon van Greys
pi_60332203
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, vreselijk tragisch idd...ik heb het condoleanceregister al getekend. Wie van de drie was je klasgenootje PF?
de jongen, van 20
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 00:33:25 #18
163650 Greys
pi_60332262
Is dat Mark?
Zijn profielfoto op Hyves (sorry, er stond een link in het NWS topic en ik kon me niet bedwingen om te kijken ) is ook al zo eng, daar hangt ie aan een berg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60332299
Ja, Mark.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:38:06 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332304
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:25 schreef SHE het volgende:

[..]

Kom je toch gewoon een keer hier fikkie stoken?
Aansteker mag je houden!

Wij hebben het leuk buiten dus ik ga weer doei; manlief vertelt over planeten, atmosfeer en global warming
Nou ik weet niet, soms ben ik nog een beetje bang voor je .

We gaan wel plaggenhutten naast elkaar bouwen op Ibiza .

Veel plezier met je planetentalk, God, ik had ook een ex die daar voortdurend over wou praten...vooral als ik naar SatC wilde kijken....

Maar goed, ik heb dan ook al jaren niet meer geblowed of getript .

Veel plezier snoesje
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 00:38:47 #21
163650 Greys
pi_60332313
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:25 schreef SHE het volgende:
Ik wist dat je Rotterdamse hart er sneller van zou gaan kloppen
Ben je al opgevreten door de muggen trouwens? Ik wel vanavond in de tuin. Maar goed, dat heb ik er wel voor over

Vievke, bij deze ben je ook hier uitgenodigd in de tuin!
Neem Dean mee, dan kunnen we daarmee meteen Heer G overhalen misschien.
Jij kunt dat vast heel subtiel

Maar ik gun jou ook een eigen tuin
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:40:02 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332326
Scheiße, nu denk ik ook aan wodka.

En sex.

En de kapsalon van Greys.

Eigenlijk aan alles wat maar vet en benevelend is, en dan tegelijk .
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:41:40 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332341
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wist dat je Rotterdamse hart er sneller van zou gaan kloppen
Ben je al opgevreten door de muggen trouwens? Ik wel vanavond in de tuin. Maar goed, dat heb ik er wel voor over

Vievke, bij deze ben je ook hier uitgenodigd in de tuin!
Neem Dean mee, dan kunnen we daarmee meteen Heer G overhalen misschien.
Jij kunt dat vast heel subtiel

Maar ik gun jou ook een eigen tuin

Qua overhalen wacht ik dan nog ff tot ie de <insert gedecideerd stemmetje>. "Nai."-fase ontgroeit is oke?

(Als ie op zijn moeder lijkt tot zijn 87e).

Oh ja, en subtiliteit is nu niet echt mijn middelste naam .
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:43:27 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332360
SHE, kijkt Ollie ook naar "How it's made" en de krabvissers?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:44:57 #25
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60332377
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou ik weet niet, soms ben ik nog een beetje bang voor je .

Stel je niet zo aan, jouw waffel werkt net zo fraai als de mijne en de oplettende kijker ziet meteen dat ik een poes in tijgerpyama ben.

@ PF: Vervelend dat je die jongen kent en excuus dat ik er zo bruut doorheen babbel met smalltalk, maar ik heb even genoeg dood gehad voor vandaag:@
Het is een rotdag voor het leven en dus ga ik het liever nog even vieren.

Trusten poppetjes
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 00:45:25 #26
163650 Greys
pi_60332384
Nee, nu heb je het over míjn vent.
'Deadliest Catch', vaste prik hier! En 'How it's made' en liefst ook nog Mythbusters.

Deadliest Catch vind ik stiekem zelf ook erg leuk om te kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:46:09 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332389
Slaap lekker poes!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 00:48:13 #28
163650 Greys
pi_60332416
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:44 schreef SHE het volgende:
Trusten poppetjes
Trusten troela in tijgerpyama!
Als we ooit gaan meeten met de Slank-ladies dan regelen we kapsalonnetjes en Dudok appeltaart.

Ik ga ook snurken,
Kijken of er nog krabvissers op tievie zijn, of neergestorte vliegtuigen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:48:20 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60332418
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:43 schreef Vivi het volgende:
SHE, kijkt Ollie ook naar "How it's made" en de krabvissers?
Er is hier 1 gouden huisregel: vanaf 22.00 staat Discovery afgewisseld met National Geographic non stop aan.
Waar de man woon.... ( oud Rotterdams gezegde, Greys kennum wel )

Ik weet inmiddels alles over metalen, gereedschap, survival, booreilanden en vliegtuig crashes.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:50:37 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332445
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:45 schreef Greys het volgende:
Nee, nu heb je het over míjn vent.
'Deadliest Catch', vaste prik hier! En 'How it's made' en liefst ook nog Mythbusters.

Deadliest Catch vind ik stiekem zelf ook erg leuk om te kijken
Alleen als er een overboord slaat.

Oh ja, en Mythbusters, die had ik nog even verdrongen .

En dan er gedwongen naast zitten en dat ie het dan óók nog gaat uitleggen, terwijl ik het tegen wil en dank allang snap, en dat op 34 verschillende manieren. Gaap.

(En ja, dan knik ik lukraak ja en nee op hopelijk de goede momenten, en zeg op diverse intonaties "Hm" en "Ooh", daarmee kan je bijna nooit de fout ingaan. Intussen denk ik dan natuurlijk aan legio interessantere dingen, zoals onmisbare nog aan te schaffen literatuur voor mijn zoon --> )

Of sex natuurlijk. Of Wodka.
pi_60332448
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:44 schreef SHE het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan, jouw waffel werkt net zo fraai als de mijne en de oplettende kijker ziet meteen dat ik een poes in tijgerpyama ben.

@ PF: Vervelend dat je die jongen kent en excuus dat ik er zo bruut doorheen babbel met smalltalk, maar ik heb even genoeg dood gehad voor vandaag:@
Het is een rotdag voor het leven en dus ga ik het liever nog even vieren.

Trusten poppetjes
Ik vind 't wel fijn om te lezen.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:54:29 #32
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60332484
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bah ex klasgenootje

Jezus, wat verschrikkelijk! In een klap heel je gezin kwijt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60334108
Ik vind How it's made en Mythbusters ook geweldig.
pi_60334661
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:33 schreef conleche het volgende:

Bloemkoolpuree: bloemkool koken in bouillon of zout water. Als bloemkool gaar is de staafmixer erop zetten.
Dat laatste snap ik al niet....ik ben helemaal geen bloemkoolfan maar om er dan ook nog een babypotjes-prut van te maken?
pi_60334951
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:39 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat laatste snap ik al niet....ik ben helemaal geen bloemkoolfan maar om er dan ook nog een babypotjes-prut van te maken?
Ik denk dat je het als een soort aardappelpuree moet zien. Alleen dna lekker en met veel minder koolhydraten.

* Liejannuh geeft PF nog even een knuffel.
Claudia, jij ook onwijs veel sterkte met het verlies van je vader.
pi_60335246
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik denk dat je het als een soort aardappelpuree moet zien. Alleen dna lekker en met veel minder koolhydraten.
Lekker? Een klodder snotterige bloemkool?
maar toch...als je geen aardappelpuree mag van meneer atkins dan zou ik zelf geen neppuree eten maar gewoon extra groente nemen, bloemkool in de vorm van bloemkool bijvoorbeeld

Ieder z'n meug....een leven zonder koolhydraten is voor mij echt ondenkbaar. Lang leve de volkorenboterham met kaas
pi_60335335
Het is niet snotterig en het is wel lekker!

pi_60335495
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:26 schreef conleche het volgende:
Het is niet snotterig en het is wel lekker!

Oh nou sorry hoor
pi_60335652
Kwestie van goed bereiden, neem ik aan? Heel veel soorten groentepuree zijn lekker; zelf maak ik het zelden, maar ik heb bijv. echt lekkere bietjespuree gegeten. En venkelpuree
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:46:08 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60336810
Ik ken gepureerde bloemkool als een liefdevolle soep die mijn moedertje voor mij maakte als ik ziek was.
Het enige wat dan snotterig was, was ik zelf.

Ik ben dol op gepureerde groenten.
pi_60336970
'soep' en 'puree' zijn in mijn ogen verschillende dingen, eet zelf ook heel vaak zelfgemaakte soep (maar nooit bloemkoolsoep )
De laatste poging om bloemkool te eten was een recept van geroosterde bloemkool, eerst in plakjes snijden en dan met olijfolie in de oven roosteren. Ik was niet onder de indruk van het resultaat.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:11:07 #42
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60337431
Het goede nieuws is dat ik ondanks mijn eetweek gisteren 3kg minder zwaar bleek te zijn. Er is nu officieel 10kg vanaf. Zal morgen wel even updaten, want ik ben vergeten op de weegschaal te staan en ik heb alweer 500 liter water op .

Het slechte nieuws is dat ik even niet weet wat ik moet doen. Een oude vriend is plotseling overleden en vanmiddag is de condoleance. Echter; wij hebben een meningsverschil gehad wat hij niet bij wenste te leggen, dus ik heb hem anderhalf jaar niet gezien.

Dat is ook nog niet het probleem (ik weet dat het een koppige lul is, en nu kan ie tenminste niet wegrennen) maar ik zou dan tegen mijn principes in die kist moeten staren. En na alle dooie mensen die ik in korte tijd heb gezien heb ik een paar jaar geleden mezelf bezworen nooit meer te gaan kijken. En dat heb ik ook nooit meer gedaan.

Wat moet ik nu doen?! De crematie is volgende week en daar ga ik absoluut niet heen. De laatste keer dat ik daar in dat uitvaartcentrum zat was mijn beste vriendin overleden, en was ik daar met de betreffende vriend die mijn hand vasthield. Dat trek ik niet .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60337593
gecondoleerd
ik zou gaan
want ik denk dat je meer spijt kan hebben van het niet gaan dan van het wel gaan
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:18:29 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60337608
In een kist loeren zegt niets over de waardigheid van een afscheid. Het definieert uberhaupt geen afscheid.
Waar heb je behoefte aan?
pi_60337613
Je afvragen of je spijt krijgt als je niet gaat.
Springfield's looking pretty dusty today
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 11:32:16 #46
163650 Greys
pi_60337951
Je kunt ook naar de condoleance gaan zonder in de kist te kijken toch?
Heb ik onlangs ook gedaan, ik kijk ook niet in kisten. Ik herinner me de mensen liever zoals ze alive and kicking waren, niet als ze daar met hun ogen dicht stil liggen.

De familie was blij dat ik kwam, de kist stond achter een soort klein schotje/muurtje, dus je werd er niet vanzelf mee 'geconfronteerd'. Je kon kiezen. En volgens mij gaat dat vaak of zelfs altijd zo. Dus de keuze is aan jezelf, je kunt ook gaan en niet in de kist kijken. Sterkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:55:38 #47
14746 k_i_m
pi_60338544
Ik krijg geen spijt als ik niet ga. De familie ken ik toch niet en er zullen genoeg mensen komen. Dan stuur ik wel bloemen naar de crematie. Had liever ooit nog eens in stilte ergens een bloemetje gelegd, maar dat zit er niet in helaas. Maarrr, er zijn een heleboel verdrietige vrienden daar, en die gaan me wel aan het hart.

Pfff, ik moet echt opschieten, anders kan ik geen oppas meer regelen .
In my life
Why do I smile
pi_60338923
Sterkte Kim ...ik kan me voorstellen dat je in deze situatie twijfelt over wel of niet gaan

maar voor die 10 kilo eraf doe ik even een dansje voor je
pi_60338947
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg geen spijt als ik niet ga. De familie ken ik toch niet en er zullen genoeg mensen komen. Dan stuur ik wel bloemen naar de crematie. Had liever ooit nog eens in stilte ergens een bloemetje gelegd, maar dat zit er niet in helaas. Maarrr, er zijn een heleboel verdrietige vrienden daar, en die gaan me wel aan het hart.

Pfff, ik moet echt opschieten, anders kan ik geen oppas meer regelen .
je vrienden daar ontmoeten, bloemetje leggen, weggaan
niet in kist kijken en niets doen wat je niet wil
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:12:04 #50
14746 k_i_m
pi_60340257
Heb net mijn vader gebeld, die komt even oppassen. Pfff. Nu moet ik wel .
In my life
Why do I smile
pi_60340784
Ik begon de dag om 10 uur met:

Dat ei is gefrituurd! Nooit eerder gedaan, maar het is een soort kruising geworden tussen een Chinees spiegelei en een gepocheerd ei, best smakelijk!

En zojuist gegeten, jawel, bloemkool/gehaktbroodsoep Ik ben de Queen of restjes. Was lekker en ontzettend voedzaam, zit na dat bordje propvol. Ik kan d'r met de vinger bie, zoals mijn schoonmoeder zou zeggen....:

En nee, dit komt niet uit mijn achterste, ik zeg het maar alvast

Kim, sterkte!
pi_60341259
oeps

[ Bericht 50% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 25-07-2008 14:09:21 ]
pi_60341542
Ik begin jouw onderschrift te geloven!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:12:13 #54
14746 k_i_m
pi_60341763
Oh, hee SHE? Jij wilde toch eerst van iedereen weten hoe ze gepoept hadden? Wat betekent het als je altijd mooie lange drijfdrollen hebt en nu ineens zinkpoep? .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:30:00 #55
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60342243
specificeer 'zinkpoep'
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:31:37 #56
14746 k_i_m
pi_60342283
Nou, het zinkt Geen floaters meer, zegmaar .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:14:09 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60343235
Die verandering heeft meestal te maken met een voor het lichaam lang afwezige voedingsstof die ineens weer wordt toegevoegd.
Mag je weer iets eten van de CB feeksen?
pi_60343852
Oeh Kim. Talk dirty to me
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 18:08:15 #59
163650 Greys
pi_60346404
Ik geloof dat het bij mij geen zwemdiploma heeft.
Ze zinken altijd en floaten nóóit. Moet ik me nu zorgen gaan maken, lieve MonaSHE?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60346425
Arme SHE: moet ze nu ook al verstand hebben van poep???
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 18:12:29 #61
163650 Greys
pi_60346455
Kijk jij anders effe morgen Co... !

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:13:05 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60346461
Nou idd, ik kom hier vol mijn lol en voel echter alleen nog maar de druk ( whehehe druk ) om te presteren!
pi_60346539
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
Nou idd, ik kom hier vol mijn lol en voel echter alleen nog maar de druk ( whehehe druk ) om te presteren!
Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??
pi_60346554
Ik weet niet of mijn poep zinkt of drijft want ik heb een plateauplee.

Vanavond maak ik risotto met paddestoelen. Die ik dit keer in in de kokende bouillon zal gooien om zacht te worden in plaats van dat ik ze bak.

Mijn nieuwe lunchidee: rauwkost met gerookte kipreepjes en een beetje chilisaus als dressing. Erg lekker en vult goed.
pi_60346562
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??
'Drukken' voor poepen vind ik echt een walgelijk woord.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 18:20:37 #66
163650 Greys
pi_60346571
Ja! Zeker weten!
En nog hoor, als ik bij mijn ouders ben en ik zeg bv iets met 'kont', dan krijg ik 'Nou nou nou, móet dat nou zo?' Gewoon drukken en [/i]bips[/i] (bij mij wassie met een p volgens mij Co! ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60346608
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef Greys het volgende:
Ja! Zeker weten!
En nog hoor, als ik bij mijn ouders ben en ik zeg bv iets met 'kont', dan krijg ik 'Nou nou nou, móet dat nou zo?' Gewoon drukken en [/i]bips[/i] (bij mij wassie met een p volgens mij Co! ).
Bij mij eigenlijk ook geloof ik, maar ik ben al zo lang het huis uit, dat ik het niet meer weet, want nu zeg ik natuurlijk dat ik ff ga poepen uit m'n kont.
pi_60346666
Ik ga schijten uit m'n reet.
pi_60346727

Als ik heel eerlijk ben, zeg ik heel vaak: Kga even een poepie doen
Oi, das niet echt best
pi_60346779
Hier is het vaak 'kleien'.
Of 'ff Kluivert buitenspel zetten'
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:40:59 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60346834
Ik meld helemaal niemand wat voor smerige dingen ik in het toilet doe.
pi_60346893
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
Ik meld helemaal niemand wat voor smerige dingen ik in het toilet doe.
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??

Ik gil dan: POEPIE!!

God, ik moet echt iets aan m'n communicatieskills doen; dat die vent nog bij me is!!!......
pi_60347034
Tip: doe de deur op slot.
pi_60347054
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef conleche het volgende:

[..]

En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??

God, ik moet echt iets aan m'n communicatieskills doen; dat die vent nog bij me is!!!......
Hier gaat het anders. Als hij mij naar de plee ziet lopen met een tijdschrift, krantje of iets anders te lezen, dan weet ie dat ie beter niet in de buurt van de betreffende w.c. kan komen.
Gelukkig hebben we er 2, zodat het vrouwelijke mysterie (vrouwen stinken niet) nog redelijk intact is.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 18:57:20 #75
163650 Greys
pi_60347075
Heer G heeft is nog steeds in de waan dat ik nooit poep. En dat hou ik graag zo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 18:59:48 #76
163650 Greys
pi_60347128
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

'Drukken' voor poepen vind ik echt een walgelijk woord.
Ik vind het ook gek klinken, maar ik wist niet beter vroeger dan dat het gewoon zo heette
Overigens vind ik 'schijten' echt enorm bouwvakkerig klinken, dus dat zal ik nooit zeggen.
Omdat ik nooit poep. Natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 19:00:56 #77
163650 Greys
pi_60347145
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:32 schreef conleche het volgende:

Als ik heel eerlijk ben, zeg ik heel vaak: Kga even een poepie doen
Oi, das niet echt best
Hier nog erger, want ik zeg altijd (ook op het werk, als ik even naar het toilet ga) dat ik even mijn neus ga poederen. En dat klinkt zo kakmadammerig, dat ben ik helemaal niet. Maar wat dat betreft wèl!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:10:37 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60347320
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat gebeurt mij nooit, als ik mij namelijk met onheilspellende zaken bezig houd dan gaat de deur op slot.
Geen pottekijkers! ( whehehe..pot )
pi_60347911
Menu van vandaag:

O: 2 eitjes
T: VitaLinea
L: rauwkost met gerookte kip & chilisaus
T: aalbessen
T: VitaLinea
D: paddestoelenrisotto (klein beetje superoude kaas erdoor) met zeewolffilet (heel dik stuk dat ik nauwelijks gaar kreeg )

Vanavond nog een beetje yoghurt denk ik. Ik heb véél risotto en veel vis gegeten.
pi_60347948
Risotto!!!

Dat begin ik nu wel een beetje te missen. Ik ga over een maandje of zo maar weer eens overstappen op m'n andere dieet, (gewoon mager eten) het low carben gaat ook niet meer al te snel......
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 19:45:06 #81
163650 Greys
pi_60347967
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat gebeurt mij nooit, als ik mij namelijk met onheilspellende zaken bezig houd dan gaat de deur op slot.
Geen pottekijkers! ( whehehe..pot )
Zit net 'Toen was Geluk' te kijken ( ) en daar kwam het Rotterdamse gezegde '''t is kakken zonder douwen!' voorbij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60348039
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Zit net 'Toen was Geluk' te kijken ( ) en daar kwam het Rotterdamse gezegde '''t is kakken zonder douwen!' voorbij
Je weet ook meteen precies wat er bedoeld wordt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 19:57:53 #83
163650 Greys
pi_60348204
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je weet ook meteen precies wat er bedoeld wordt.
Het betekent eigenlijk gewoon ''t Is een makkie!", gewoon in zijn algemeen dus en op alles toepasbaar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60348387
Haah. Ik zag een poos geleden een Brabander op tv die had het over "afgaan" op het toilet

Vroeger verscheen er een blos op mijn wangen als ik sprak over alles wat enigszins met het kleine kamertje te maken zou kunnen hebben, dus ik had geen woord nodig voor poepen. Dat was voordat ik met gehandicapten ging werken; nu is het in huize marz poep, aarsmaden en aarstulp wat de klok slaat
pi_60348398
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Het betekent eigenlijk gewoon ''t Is een makkie!", gewoon in zijn algemeen dus en op alles toepasbaar
Ja, duh, dat snap ik. Daar doelde ik juist op.
pi_60348446
Hm, even zitten uitrekenen hoeveel calorieën ik vandaag ongeveer heb binnengekregen en ik kom op 2029. Daar ga ik denk ik niet echt mee afvallen hè? Maar goed, ik heb ook wel een erg groot bord risotto op en een behoorlijk fors stuk zeewolf.
pi_60348769
Wat wel weer scheelt is dat ik zometeen 20 km ga fietsen.

[/monoloog]
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:37:11 #88
14746 k_i_m
pi_60348975
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 15:14 schreef SHE het volgende:
Die verandering heeft meestal te maken met een voor het lichaam lang afwezige voedingsstof die ineens weer wordt toegevoegd.
Mag je weer iets eten van de CB feeksen?
Nee, het is juist sinds CB dat ze niet meer drijven .

Ik dacht dat daar wellicht een logische verklaring voor was.
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:38:43 #89
14746 k_i_m
pi_60349008
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier is het vaak 'kleien'.
Of 'ff Kluivert buitenspel zetten'
Een zak tuinaarde openscheuren is ook een veelgehoorde kreet hier in huis .
In my life
Why do I smile
pi_60349082
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:07 schreef -marz- het volgende:
..aarstulp..
Ik ging erop Googlen
Ik heb ook nog op een plaatje geklikt
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:51:31 #91
14746 k_i_m
pi_60349297
Nou, ik moest wel erg veel moeite doen voor een plaatje .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:51:56 #92
14746 k_i_m
pi_60349308
Leuk dat het topic ook elke keer begint met het bord met ham erop van Conleche .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:52:59 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60349329
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je poep verandert met je levensstijl, dus dat is vrij logisch.
Ik heb me echter nooit verdiept in de mate van drijfbaarheid, slechts in textuur en structuur.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 21:07:11 #94
163650 Greys
pi_60349594
Vievje, wat ben je stil. Ben je van je graatje gevallen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60349756
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Vet drijft op water, dus voorheen had je vette poep?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:16:08 #96
14746 k_i_m
pi_60349772
Vette poep man!
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:20:39 #97
14746 k_i_m
pi_60349870
Uit de poep Wiki;

Vetgehalte
Veel vet in de ontlasting doet de ontlasting drijven in het water van de WC (omdat vet lichter is dan water). Ook overmatige aanwezigheid van gassen in de ontlasting kan de ontlasting doen drijven. Normale ontlasting hoort niet te blijven drijven. Wanneer er door gisting en rotting teveel gas in de ontlasting zit, blijft deze drijven. Immers, bijna alles wat wij eten is zwaarder dan water en zou dus na de vertering moeten zinken.

Nou, weer wat geleerd .
In my life
Why do I smile
pi_60349998
OMFG

Leuk, zo'n topic lezen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 21:32:55 #99
163650 Greys
pi_60350146
Thanks kim, dus ik hoef me geen zorgen te maken dat het nooit drijft hier!

Oh wacht... ik poep nooit...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60350926
Ik loop leeg de laatste dagen . En allemaal heel mooi compact enzo. Dus ja, ik poep lekker wel . Heel veel.

PF. Gaan veel teveel mensen dood de laatste tijd Trouwens, als ik ooit dood ga (voorlopig liever niet) wil ik geen open kist. Ging een keer naar een crematie, was de 2e uitvaart in mijn leven. Liep het zaaltje binnen, lag de arme man in een open kist, schuin kijkend naar de deur. Schrok me wezenloos. Begon nog net niet te huilen. Zo duidelijk aanwezig, zo duidelijk dood was ie anders nooit . Gewoonlijk kijk ik wel in kisten, voor mij voelt het wel als een afscheid, maar dan liever op mijn eigen manier en tijd, dit was gewoon schokkend. De familie had trouwens ook geen rekening gehouden met zijn wens voor een kerkdienst, dus die heeft een vriendin van hem dan maar georganiseerd, zonder 'hem' erbij ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 22:15:44 #101
163650 Greys
pi_60351036
Chicolate, wat shocking
Dan hebben ze idd weinig rekening gehouden met mensen die niet willen kijken zeg, of op hun eigen manier op hun eigen moment.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60351219
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Chicolate, wat shocking
Dan hebben ze idd weinig rekening gehouden met mensen die niet willen kijken zeg, of op hun eigen manier op hun eigen moment.
Volgens mij hadden ze een beetje een hekel aan hun vader. Hij was opeens christen geworden, waar zij niets van moesten hebben en eigenlijk spraken ze hem al tijden niet meer. Weigerden contact, weet ook niet of ze allemaal zijn gekomen uiteindelijk. Zijn uitdrukkelijke wensen hebben ze dus ook straal genegeerd. Dit is tenminste wat ik er toen van heb meegekregen. Maar aan de andere kant waren er ook familieleden van hem echt oprecht verdrietig, jongen die voor mij liep aan het eind begon keihard te huilen ...

Maargoed, ontopic kan ik ook nog wat melden . Het gaat heerlijk met werken, val af/kom niet aan, drink heel erg veel (minstens 1,5 liter per dag, staan apparaten met ijskoud water waar je kan aanvullen) en loop de benen uit mn lijf. Heerlijk. Zou ook heerlijk slapen als het niet zo warm was. En ik eet al wat meer, en gevarieerder, maar mijn poging een komkommershake te maken in de ochtend is behoorlijk mislukt. Vanmorgen was het niet sterk genoeg, nam 's middags een slok en heb het weggekieperd, zo zout was het. Bah . Dus, niet kokkerellen voordat ik gegeten heb. En nu een bakje Lays Baked omdat ik vind dat ik lief ben geweest en het weekend is. Morgen hele dag bij vriendje, daar snoep/chips ik nooit . Komt allemaal goed joh.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:23:30 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60352499
Hallo, even een kort bericht, want ik heb pijn in mijn muil van het witten.

Ik schijn een van de mensen te zijn met extreem gevoelige tanden/tandvlees, hoezee.

Dat witmens zei ook nog een aantal keren verwijtend dat ik wel erg veel speeksel aanmaakte, alsof ik mijn speekselklieren kan uitzetten ofzo .

Ik heb nu vier ibs op en volgens meneer Vivi gaat de zon schijnen als ik lach (of dat voorheen dan niet zo was, vroeg ik, en dat wel zo zegt ie, alleen was de zon dan wat geler ).

Ik ga maar naar bed, dan is het sneller morgen .
pi_60352737
Ik vind het altijd maar vreemd, naar een lijk kijken. Dat lijk heeft weinig meer met de persoon te maken die je hebt gekend. Als je ook weet wat een moeite ze moeten doen om iemand na vijf dagen een beetje toonbaar te maken. Ik hecht geen waarde aan een dood lichaam...
pi_60356547
Goedemorgen dames

whehe nou wat een onderwerpen hier

Doet t al minder pijn Vivi?
Chicolate, komkommershake? dat lijkt me enorm smerig

Hier zag ik vanmorgen op de weegschaal 75 (wel nog met een 8 achter de komma...maar eey boeiuh..ik ben er blij mee)
pi_60356859
Komkommershake hoef ik nooit meer sinds ik een vastenweek heb gedaan waarbij ik alleen fruit - en groentenshakes mocht hebben. Een van de groentenshakes was een komkommer/tomatenshake met flink peper en zout. *ril*.
pi_60356919
Ik zal zo ff mijn voorraaadje Japanse rijst maken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 juli 2008 @ 10:17:31 #108
163650 Greys
pi_60357010
Dames, help even... ik doe een saunamiddagje straks, maar ik bedenk me ineens dat ik geen badslippers heb Wel van die rieten flipflops van de H&M, maar die mogen zeker niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60357095
In de sauna verhuren ze doorgaans slippers of je kunt wegwerpslippers kopen.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:30:43 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60357138
goeiemorgen, weer terug van vakantie. geen tijd om t topic dat ik gemist heb helemaal door te lezen. zo eerst maar eens douchen en op de weegschaal voor t moment van de waarheid. belachelijk slecht gegeten in londen, maar ook veel gelopen.

ben blij dat k weer thuis ben, dan kan ik weer eens echt goed vor mezelf gaan zorgen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60357409
Change of plans. Ik ga zo eerst maar eens naar de markt op de Binnenrotte om wat inkopen te doen voor volgende week. Daarna ga ik mijn rijst maken. Nu een kommetje goji-muesli met yoghurt en zoetstof.
pi_60357748
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 10:17 schreef Greys het volgende:
Dames, help even... ik doe een saunamiddagje straks, maar ik bedenk me ineens dat ik geen badslippers heb Wel van die rieten flipflops van de H&M, maar die mogen zeker niet?
Maar das toevallig, ik doe ook een middagje sauna en ik ga op gewonen slippers.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:19:21 #113
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60357817
hoera! er is maar 1 onsje bij na een week vreten in londen.

nu weer gezond gaan eten. ben benieuwd wanneer ik de 81 ga zien...

straks fietsen naar een recreatiemeertje, en lekker in mn boekje lezen. nog even doen alsof t vakantie is, maandag roept de plicht weer...
pi_60357834
Morgen komt een vriend van ons eten en ik heb even een menu samengesteld dat ook voor mij goed te doen is:

voorgerecht: Japanse rundvleessoep met shii-take en tofu
hoofdgerecht: roergebakken broccoli met biefstuk en rode peper, loempiaatjes en gebakken rijst

En ik haal wel een kant-en-klaar toetje als nagerecht, want ik vind het niet leuk om ietste maken en er dan zelf niet van te eten.
pi_60359531
Het is buiten een sauna. Vandaag eet ik ook rijst, lekker makkelijk.

Menu klinkt leuk Ise en WB kwak!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:22:44 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60359653
Ik krijg geen hap door mijn keel; ouders komen eten dus stress-level = >100
Alles moet natuurlijk perfect zijn; want die lijers accepteren niets minder dan flawless

Het wordt een mediterrane BBQ; met zelfgemaakte tapenade, tzaziki, aioli, koolsalade, gemarineerde olijven, dikke entrecots, gemarineerde lamsrackjes, lamskotelet, zelfgemaakte worstjes, kebabjes, mici's
Ik ben al sinds 6 uur bezig
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 juli 2008 @ 13:27:08 #117
163650 Greys
pi_60359709
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar das toevallig, ik doe ook een middagje sauna en ik ga op gewonen slippers.
Toevallig zeg! Misschien zie ik je daar wel

Oh wacht, jij bent al onderweg als het goed is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60359766
Jemigdepemig wat is het bloody hot buiten. Pfff.... De markt was helemaal hellish, maar ik heb wel veel groente en fruit gekocht voor weinig geld.

Weinig honger met die hitte dus zit nu aan een shake van aardbeien, kiwi en wat sinaasappelsap.
pi_60360444
Ik weet natuurlijk eigenlijk wel beter dan te kopen bij een kraam waar je het niet zelf mag pakken... Ze hebben me verdomme twee verrotte ananassen verkocht. Die kraam heeft normaal erg goede groente, maar ik ga er dus nooit meer kopen.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:45:45 #120
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60362651
pfoeh wat warm, en de verlichtende onweersbui blijft nog wat uit hier...

lekker de hele middag aan een meertje gelegen, waar t stikte van de blauwalgen en al die stomme ouders hun kleine kindjes gewoon lieten zwemmen (echt, er hingen wel tien aanplakbiljetten dat er blauwalg was, dat je er ziek van werd, en dat je niet in de groene olievlekken van algen moest zwemmen -- dat was ds de hele ondiepe kant van t meer)
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:49:21 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60362735
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
Ik krijg geen hap door mijn keel; ouders komen eten dus stress-level = >100
Alles moet natuurlijk perfect zijn; want die lijers accepteren niets minder dan flawless

Het wordt een mediterrane BBQ; met zelfgemaakte tapenade, tzaziki, aioli, koolsalade, gemarineerde olijven, dikke entrecots, gemarineerde lamsrackjes, lamskotelet, zelfgemaakte worstjes, kebabjes, mici's
Ik ben al sinds 6 uur bezig
Het klinkt iig goddelijk

Muilpijn is ovah
Oh ja, en 74 zei de weegschaal vanmorgen .
pi_60362753
Hier ook geen enkel teken van onweer...

Net bij de Wah Nam Hong (Chinese supermarkt) geweest. Heb o.a. een kilo roze garnalen (diepvries) gekocht. En een zak kamperfoelie-thee. Geen idee of dat lekker is, maar daar komen we snel achter.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:51:47 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60362783
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:31 schreef Isegrim het volgende:
Jemigdepemig wat is het bloody hot buiten. Pfff.... De markt was helemaal hellish, maar ik heb wel veel groente en fruit gekocht voor weinig geld.

Ik begrijp nooit waarom mensen de markt zo goedkoop vinden, ik was alweer 40 euro kwijt aan groenten en fruit. Ik ga wel altijd na de markt nog naar de AH, zou dat er iets mee te maken hebben? De markt is leuk en zigeunerachtige enzo, maar bij de AH kan ik tenminste alles vinden .

Het begint hier trouwens ook te rommelen en te waaien..arme SHE .
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:53:05 #124
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60362808
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het klinkt iig goddelijk

Muilpijn is ovah
Oh ja, en 74 zei de weegschaal vanmorgen .
Ik ga bijna huilen. Mijn teerbeminde leek het wel leuk om ook twee vrienden uit te nodigen; want die had hij al zo lang niet gezien.
Echt hoor...als de visite weg is vanavond, dan sloop ik 'm !!!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:56:03 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60362874
Was wel leuk geweest als ie dat even had overlegd. Maar aan de andere kant houd ik wel van de spontane "schuif maar aan" mentaliteit. Als ik niet giga gestressed ben dan.

Maar kom op, jouw "kennende" is het eten overheerlijk, laat het gewoon los dan, en probeer zelf ook een beetje van de avond te genieten .

Of zijn het types die niet echt met je ouders accorderen, zeg maar?
pi_60362901
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik begrijp nooit waarom mensen de markt zo goedkoop vinden, ik was alweer 40 euro kwijt aan groenten en fruit. Ik ga wel altijd na de markt nog naar de AH, zou dat er iets mee te maken hebben? De markt is leuk en zigeunerachtige enzo, maar bij de AH kan ik tenminste alles vinden .

Het begint hier trouwens ook te rommelen en te waaien..arme SHE .
Heel veel dingen zijn gigantisch veel goedkoper en vaak ook nog beter. Je bent er alleen veel meer tijd aan kwijt. En als jij bij AH meer dingen kunt kopen dan op de markt, dan zegt dat denk ik meer over die markt. Ik kan op de markt de gekste dingen kopen.
pi_60362919
Ik heb op de markt trouwens ook gerookte kipfilet gekocht bij de poelier. Daar zitten waarschijnlijk niet de toevoegingen in die er bij AH wel in zitten.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:58:33 #128
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60362926
Jij kent mijn ouders niet Vief, die zijn nogal veeleisend. Ik ben op mijn dertigste nog steeds onzeker als ik iets moet presteren voor ze.
En mijn papa kennende gaat hij allemaal onfatsoenlijke vragen stellen aan die mensen en mijn moeder gaat hoogstwaarschijnlijk voortdurend zoeken naar iets imperfects.

*adem in*

Maak je nog ff een mooie foto van je oogverblindende smile? jij ouwe milf, jij.
pi_60363016
Zoals jij het vertelt klinken je ouders als nare mensen...
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:04:13 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60363039
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:58 schreef SHE het volgende:
Jij kent mijn ouders niet Vief, die zijn nogal veeleisend. Ik ben op mijn dertigste nog steeds onzeker als ik iets moet presteren voor ze.
En mijn papa kennende gaat hij allemaal onfatsoenlijke vragen stellen aan die mensen en mijn moeder gaat hoogstwaarschijnlijk voortdurend zoeken naar iets imperfects.

Nou, dan zou ik daar eens lekker mee ophouden, met die onzekerheid, je hebt toch zat gepresteerd, of niet soms?

En een vader die onfatsoenlijke vragen stelt is alleen maar grappig bij je moeder krijg ik nu trouwens zo'n "Hyacinth Bouquet" associatie .

Relax beeb, je doet het vast allemaal fantastisch, Hell, je hebt hier je hele eigen SHE-movement opgezet .
En als het niet genoeg is, dan toch maar niet (maar ik weet zeker dat je ouders hartstikke trots op je zijn hoor). Neem een lekkere borrel en chill.

Morgen maak ik foto's! In bikini, dus dat is 2 vliegen in een .
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:05:55 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60363077
Oh, en anders voer je ze gewoon allemaal dronken.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:06:05 #132
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60363081
Je moet het in perspectief zien..zij hebben de mediterane mentaliteit; veel geschreeuw, veel overdrijven, veel gedoe, veel pietje precies.
Ze zijn moeilijke ouders geweest, veel te veeleisend. Maar als opa en oma zullen ze het weer waanzinnig doen, dat weet ik zeker.

en anders verhuis ik naar venezuela
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:08:17 #133
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60363113
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:05 schreef Vivi het volgende:
Oh, en anders voer je ze gewoon allemaal dronken.
Grappig dat je Hyacinth noemt; zoiets is het dus. Mijn vader is 180gr anders. Hij is groot, donker, praat veel en hard en kan echt belachelijk bot, brutaal en cheeky zijn.
Die twee hebben dan ook al 38 jr ruzie met elkaar.
pi_60363119
Moet je nog wel even gaan fokken.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:10:04 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60363150
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Grappig dat je Hyacinth noemt; zoiets is het dus. Mijn vader is 180gr anders. Hij is groot, donker, praat veel en hard en kan echt belachelijk bot, brutaal en cheeky zijn.
Die twee hebben dan ook al 38 jr ruzie met elkaar.
pi_60363205
Trouwens even een illustratie van het goedkoper-zijn van de markt. Ken je die lekkere, oranje sweetbite paprikaatjes? Die kocht ik vandaag voor ¤ 0,75 per kilo! In de winkel koop je er een stuk of zes voor ¤ 1,99 of meer.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:21:38 #137
14746 k_i_m
pi_60363390
Ik haat de markt. Het stinkt overal naar vis, bij welke kraam je ook staat. En ze zetten dat klote ding ook alleen maar op als ik haast heb en met de fiets over het marktterein moet scheuren .

Ik heb een hele slechte dag vandaag . Dit is de eerste keer sinds het dieet dat ik echt finaal de mist in ben gegaan. Gisteren van alle commotie toch maar een biertje gedronken. En nog meer. En nu is het hersteldag, en zakjes en herstel gaan niet samen. Dus ik heb vandaag helemaal niet geshaked . Durf ook niet op de weegschaal morgen. Eigen schuld .

SHE, komt het nog wel goed met de BBQ met dit kloteweer??
In my life
Why do I smile
pi_60363533
Voor vanavond heb ik merguez. En ik ga die paprikaatjes roerbakken erbij. Voor vriendlief nog wat aardappeltjes uit de over erbij.

Vandaag heb ik erg weinig gegeten:

O: yoghurt met goji-muesli
T / L: fruitshake van aardbeien, kiwi en sinaasappelsap

Dat was het tot nu toe. Had ook geen zin om de gebakken rijst te maken... Doe ik morgenochtend wel en dan schuif ik de rijstdagen door naar zondag/maandag.

Verder tussendoor water met citroen. En nu ga ik wat bramen eten. Avondeten doen we wat later in verband met het weer.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:31:42 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60363601
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik haat de markt. Het stinkt overal naar vis, bij welke kraam je ook staat. En ze zetten dat klote ding ook alleen maar op als ik haast heb en met de fiets over het marktterein moet scheuren .

Ik heb een hele slechte dag vandaag . Dit is de eerste keer sinds het dieet dat ik echt finaal de mist in ben gegaan. Gisteren van alle commotie toch maar een biertje gedronken. En nog meer. En nu is het hersteldag, en zakjes en herstel gaan niet samen. Dus ik heb vandaag helemaal niet geshaked . Durf ook niet op de weegschaal morgen. Eigen schuld .

SHE, komt het nog wel goed met de BBQ met dit kloteweer??
Jawohl, buienradar zegt dat utreg droog is vanaf 19.00 en daarbij is ons terras deels overdekt. Komt goed!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:32:57 #140
14746 k_i_m
pi_60363633
Het ging hier net zo hard dat het water totaan de deur van het balkon kwam. Dat komt normaal nooit verder dan 1/3 .
In my life
Why do I smile
pi_60363643
Bramen kun je maar het beste met latex handschoenen aan eten.

Paarse vingers.
pi_60363652
Hier nog geen druppel, ff buienradar checken.
pi_60364710
De Lidl heeft vanaf volgende week donderdag een mooie grillpan in de aanbieding. Die ga ik dus ff halen.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:54:06 #144
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60364906
Yay for Ise, ik ben nog steeds niet naar Lidl geweest; scuzi

Helemaal droog hier, en de volgende buienronde staat op de radar voor 22.00.

Thank god 4 Karma
pi_60365545
SHE meid je BBQ is vast een succes, ook al zal moeders vast wel iets te miepen vinden zoals alleen (schoon)moeders dat kunnen.

Mijn vent wil ook een bbq'tje als hij vanavond thuiskomt (met ordinaire broodjes hambuhgah), dus ik hoop voor hem dat het droog is dan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 juli 2008 @ 19:34:52 #146
163650 Greys
pi_60365554
Co en ik hadden in Pijnacker heel de dag stralende zon tijdens ons saunadagje (dus lekker buiten gepoedeld en op bedjes gelegen) en nu ik thuis ben schijnt de zon nog steeds heerlijk in Bleiswijk!

SHE, het komt vast goed. Al schiet ik ook altijd spontaan in de stress als mijn ouders komen. Vooral omdat ze nog steeds denken (of willen denken....) dat ik niet rook. Dus ga ik niet roken als ze er zijn, dús schiet ik nog meer in de stress
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 juli 2008 @ 19:54:00 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60365908
bizar, er is in leiden haast geen druppel gevallen (en walgelijk warm)
pi_60366120
Greys en ik hebben echt een heerlijk middagje gehad en ik zit nu helemaal rozig aan de wodka. We hebben gesaunaad, we hebben een goddelijke massage gehad. (ik die met hete stenen, god, wat was dat lekker) Ene Claire heeft een opgietritueel gedaan en met handdoeken gewapperd; ze was nogal raar, maar ook dat was heerlijk. Dieettechnisch hadden we het heel wat slechter kunnen doen: allebei een fruitsmoothie, samen een bittergarnituurtje gedeeld en allebei een vers fruit met yoghurt coupe. Niet helemaal low carb though, maar we waren daar sws de dunste. O nee toch niet, in de kleedkamer waren er 2 dames die elkaars minispijkerrokjes maat 27 en 28 gingen uitproberen. Dat hebben wij dan weer niet. Wel had Greys met stip de mooiste tieten van alle aanwezigen!!
pi_60366139
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:54 schreef kwakveense het volgende:
bizar, er is in leiden haast geen druppel gevallen (en walgelijk warm)
Den Haag ook de hele dag erg warm, geen regen en heb lekker op het strand gelegen in Katwijk. Gisteren heb ik gezondigd en niet zon' beetje. Pizza shoarma en aantal mars/snicker repen en een wafel. Weet niet wat het was, het ging een soort van onbewust (dus echt genoten ervan heb ik ook niet helaas). Vandaag alles weer netjes gedaan. Wel vreemd dat ik na zo'n dag wel 1,3 kg zwaarder weeg, dat kan gewoon niet. Dus ben nu in totaal na 3 weken pas 0,3 kg afgevallen, begin toch echt het idee te krijgen dat mijn gewicht per dag gewoon zo'n 1,5 kg kan verschillen, ook al eet ik consequent. Merk in elk geval wel dat mijn benen strakker worden van het hardlopen.
pi_60366221
Ik ga trouwens ook maar eens wat meer koolhydraten vermijden, minder brood en meer kwark, ei en mager vlees.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:19:18 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60366388
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:05 schreef conleche het volgende:
Greys en ik hebben echt een heerlijk middagje gehad en ik zit nu helemaal rozig aan de wodka. We hebben gesaunaad, we hebben een goddelijke massage gehad. (ik die met hete stenen, god, wat was dat lekker) Ene Claire heeft een opgietritueel gedaan en met handdoeken gewapperd; ze was nogal raar, maar ook dat was heerlijk. Dieettechnisch hadden we het heel wat slechter kunnen doen: allebei een fruitsmoothie, samen een bittergarnituurtje gedeeld en allebei een vers fruit met yoghurt coupe. Niet helemaal low carb though, maar we waren daar sws de dunste. O nee toch niet, in de kleedkamer waren er 2 dames die elkaars minispijkerrokjes maat 27 en 28 gingen uitproberen. Dat hebben wij dan weer niet. Wel had Greys met stip de mooiste tieten van alle aanwezigen!!
* Vief wacht op *pics or it didn't happen-reactie van toevallig langslurkende puistnerd .
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:27:23 #152
331 Merel
Be here now.
pi_60366561
Waar blijft die regen?? Gisteren anderhalve fles rosé en een ontelbare hoeveelheid wodka-cola's op, en het was vandaag verdorie veel te warm om een kater te hebben! Voor degenen die aan de barbecue zijn hoop ik dat het nog even droog blijft, maar ik zou best wel even een plaatselijke wolkbreuk over me uitgestort willen krijgen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60366572
quote:
Naar welke sauna zijn jullie geweest? Gewoon ff nieuwsgierig; mijn zusje bezit / runt ook een sauna.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 juli 2008 @ 20:28:17 #154
163650 Greys
pi_60366579
quote:
Greys en ik hebben echt een heerlijk middagje gehad en ik zit nu helemaal rozig aan de wodka. We hebben gesaunaad, we hebben een goddelijke massage gehad. (ik die met hete stenen, god, wat was dat lekker) Ene Claire heeft een opgietritueel gedaan en met handdoeken gewapperd; ze was nogal raar, maar ook dat was heerlijk.
* Greys zwoele stemopzet en beetje gek praat à la iets te veel gewapperde Claire:
Geniet héééééééérlijk
quote:
Dieettechnisch hadden we het heel wat slechter kunnen doen: allebei een fruitsmoothie, samen een bittergarnituurtje gedeeld en allebei een vers fruit met yoghurt coupe. Niet helemaal low carb though, maar we waren daar sws de dunste. O nee toch niet, in de kleedkamer waren er 2 dames die elkaars minispijkerrokjes maat 27 en 28 gingen uitproberen.
Vréselijke vrouwen. Beetje achterlijk slank en bruin gaan staan zijn daar en dan hardop roepen dat ze hun dochters rokjes aan hebben. Hoe dúrven ze
quote:
Wel had Greys met stip de mooiste tieten van alle aanwezigen!!

Was ook helemaaaaaal niet gek toen dat het eerste was dat je (niet bepaald fluisterend) zei toen de badjas uitging! "Geweldige tieten!" Gek mens!
Maar eh, als ik morgen kon ruilen van lengte, van geheel figuur en van haar, dan deed ik het!

Oh en Co? Bedankt voor het lachen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 juli 2008 @ 20:29:06 #155
163650 Greys
pi_60366604
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:27 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Naar welke sauna zijn jullie geweest? Gewoon ff nieuwsgierig; mijn zusje bezit / runt ook een sauna.
Pijnacker! www.centredulac.nl
Enorme aanrader!
Welke is van je zusje? We zoeken nog leuke saunatips! Niet te massaal graag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60366647
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Pijnacker! www.centredulac.nl
Enorme aanrader!
Welke is van je zusje? We zoeken nog leuke saunatips! Niet te massaal graag
Daar moet je een eindje voor rijden: http://www.saunahotstones.nl/ . Absoluut niet massaal en uiteraard erg tof. Nee, ff serieus, ben zelf een saunaliefhebber en ze heeft er gewoon een prachtig bedrijf van gemaakt.

[/spam]
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:34:48 #157
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60366725
oeps..
pi_60366761
Die in Pijnacker ziet er trouwens ook tof uit, veel van dezelfde faciliteiten die mijn zusje ook heeft. Maar ik kom tegenwoordig eigenlijk alleen nog in die van haar. Is immers gratis.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 juli 2008 @ 20:38:57 #159
163650 Greys
pi_60366810
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:34 schreef Vivi het volgende:
oeps..
Wat is er mop?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:19:49 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60367854
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat is er mop?
Ow niks, ik probeerde een youtube filmpje te plaatsen maar het lukte niet

Maar jij en Co kennen elkaar dus al lang irl? Of was dit jullie eerste tietenmeet?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:22:28 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60367923
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 juli 2008 @ 21:36:19 #162
163650 Greys
pi_60368221
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 21:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ow niks, ik probeerde een youtube filmpje te plaatsen maar het lukte niet

Maar jij en Co kennen elkaar dus al lang irl? Of was dit jullie eerste tietenmeet?
Ben een keer bij Co in d'r galerie geweest (ik ging ook een keer met de trein hoor... meteen drie uur vast in de stilstaande trein vanwege een springer ) en ik heb het fijne Belgische stulpje een keer bewonderd (Bink heeft de zwemvijver goedgekeurd!) toen Heer G en ik op doorreis waren naar een Landal huisje in België (met sauna en bubbelbad, aanrader! ) maar dit was de eerste keer dat we elkaars tieten hebben gezien
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 juli 2008 @ 21:37:34 #163
163650 Greys
pi_60368261
Oh en we gaan er een vast ritueel van maken, dus Viev... ga een keer mee!
Ik wil jouw tieten ook zien!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:43:04 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60368396
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Oh en we gaan er een vast ritueel van maken, dus Viev... ga een keer mee!
Ik wil jouw tieten ook zien!
Be careful what you wish for...

Maar het lijkt me leuk om een keer mee te gaan .
pi_60368536
Ik heb lekker avondeten gehad. Geroerbakte sweetbite paprikaatjes met een restje tuinerwten, met een beetje gember en wat zoute sojasaus. Daarbij drie merguezworstjes die ik heb gebakken zonder olie in de pan (wat overigens prima gaat in een anti-aanbakpan). Als toetje een blokje pure chocola.
pi_60369749
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
tieten
Pics or it didn't happen!
  zondag 27 juli 2008 @ 10:09:00 #167
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60374243
SHE, al bijgekomen van het festijn?

Ik vertrek zo direct richting zwembad/aquajungle..stond om 7 uur al kippepootjes te grillen .

Hopelijk blijft het een beetje droog .

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 27-07-2008 10:42:41 ]
  zondag 27 juli 2008 @ 10:15:46 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60374297
Ik heb echt géén idee meer of het leuk was, en aan mijn kater te voelen ga ik het ook niet weten tot meneer wakker is.
Ik heb het idee dat ik elk moment mijn lever uit ga kotsen.

De regen heeft niets geholpen; het is weer vreselijk benauwd hier
Goedemorgen allemaal
  zondag 27 juli 2008 @ 10:16:22 #169
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60374304
Met jullie borsten.
  zondag 27 juli 2008 @ 11:16:41 #170
211002 Goodbye
Awesome!
pi_60374822
Waarom bedenk ik me altijd pas in de zomer dat ik iets teveel vet op m'n buikje opsla

Anyway, gezond ontbijten, lunchen en avondeten gaat vooralsnog goed.. Maar tussendoortjes.. Iemand tips wat ik tussendoor kan eten behalve de geijkte appel? Wel iets wat ik mee kan nemen i.v.m werk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60374836
Groeten terug van mijn borsten.
pi_60374939
Ik heb gewoon leuke bescheiden borsten En Merel, ik had gisteren ook een kater. En toen kreeg ik eters En ik wilde reuze m'n best doen om te impressen, want het was DE met haar man. Maar om 5 uur zat ik nog te kotsen

Maar het was erg gezellig en ik heb van arren moede maar twee liter san pellegrino met limoentjes opgeslurpt. En een klein glaasje wijn aan het einde van de avond.
En nu ben ik nog steeds afgevallen
  zondag 27 juli 2008 @ 12:42:52 #173
14746 k_i_m
pi_60375827
Ik ben alweer bijna 2 borstmaten gekrompen . En ik vond ze zo leuk .
In my life
Why do I smile
pi_60375871
Die van mij mogen wel een beetje krimpen, is nu een beetje teveel van het goede.
pi_60376191
Ach, ik ben allang blij dat ik iets in de trant van borsten heb... Genetisch had ik slechter kunnen verwachten

En nu ga ik weer in mijn bikini op het dakterras zitten, eens kijken of dat bleke lijf van mij wil bijkleuren
pi_60376316
Mijn titties zijn mijn grote trots, compenseren redelijk mijn stalpootjes.
Ik durf hier geen bikinifoto's te plaatsen, al zou ik het moeten doen want ik heb laatst toch een gave (=dure) bikini gekocht!!!!!

Gister was apart. Bootje gevaren op de Loosdrechtse plassen, en toen we bijna terug waren overvallen door nodweer, waarbij hagelstenen als keien dwars door het kajuitzeil heenvlogen en ons blauwe plekken bezorgden. Het was echt wel even paniek. Dit gebeurde rond een uur of 17:00.

Jullie geen hagel gehad dan?
  zondag 27 juli 2008 @ 13:24:49 #177
211002 Goodbye
Awesome!
pi_60376505
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn titties zijn mijn grote trots, compenseren redelijk mijn stalpootjes.
Ik durf hier geen bikinifoto's te plaatsen, al zou ik het moeten doen want ik heb laatst toch een gave (=dure) bikini gekocht!!!!!

Gister was apart. Bootje gevaren op de Loosdrechtse plassen, en toen we bijna terug waren overvallen door nodweer, waarbij hagelstenen als keien dwars door het kajuitzeil heenvlogen en ons blauwe plekken bezorgden. Het was echt wel even paniek. Dit gebeurde rond een uur of 17:00.

Jullie geen hagel gehad dan?
Ik woon daar ook in de buurt en het was echt noodweer! Wij waren ook van plan even het water op te gaan, maar ben blij dat we dat uiteindelijk toch niet hebben gedaan .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60376551
Woa. Hier geen drupje van wat dan ook.
  zondag 27 juli 2008 @ 13:29:31 #179
211002 Goodbye
Awesome!
pi_60376584
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:27 schreef Isegrim het volgende:
Woa. Hier geen drupje van wat dan ook.
We keken ook even op buienradar en er waren een paar vlekjes boven Nederland, waar wij dus precies onder zaten Ik sprak met mijn ouders en die hadden de hele dag gewoon stralend weer!
pi_60377019
Net gebakken rijst gemaakt maar de rijst was véél te plakkerig. Te lang gekookt denk ik...
  Vis een optie? zondag 27 juli 2008 @ 14:01:47 #181
70532 loveli
N
pi_60377243
Tip voor rijst koken uit m'n studententijd: Koken tot het net niet gaar is, afgieten en even neerzetten. Het overgebleven water wordt dan opgenomen door de rijst, waardoor het precies goed is. En ik doe er bij het koken altijd een scheutje olie bij. Zetmeel heeft de neiging om te gaan plakken, olie zorgt ervoor dat dit niet gebeurt. Als je de technische details wilt weten, dan mag je googelen op zetmeel verstijfseling en retrogradatie.

Voor mij is geloof ik een nieuwe reeks nodig, niet 'slank' de zomer in, maar 'slim'. Ik weet dat het slecht voor me is, maar toch heb ik me gisteren bezondigd aan een flinke bak yoghurt met chocoladevla (ja, die combinatie vind ik lekker). Voor mij is dit het perfecte recept om m'n spijsvertering om zeep te helpen.

Verder iedereen gefeliciteerd met kater en/of tieten.
crap in = crap out
pi_60377544
De vorige keer had ik de rijst zeg maar 'al dente' gekookt en toen was het niet plakkerig geworden. Nu gewoon niet goed opgelet denk ik.
pi_60383891
Mijn avondeten was heel goed gelukt.

Vooraf: Japanse rundvleessoep met portobello en tofu
Hoofdgerecht: geroerbakte broccoli met biefstukblokjes en loempia's met kip, wortel en taugé
Nagerecht: aardbeien met vanilleslagroom

Ik heb één lomepia gehad. Zelf heb ik uiteraard geen aardbeien met slagroom gehad, maar gewoon netjes een blokje bittere chocola. Het enige wat ik vandaag verder gegeten heb, was één kommetje gebakken rijst. Ik heb overdag gewoon geen trek met deze hitte. Wel veel gedronken (water met citroen).
  zondag 27 juli 2008 @ 22:23:44 #184
331 Merel
Be here now.
pi_60385269
Nou dan zou ik toch echt gewoon een bak aardbeien zónder slagroom nemen hoor! Hoe kan je aardbeien nou weerstaan??

Mijn boobies zijn ook m'n grote (haha ) trots, die mogen niet kleiner worden door afvallen. Met m'n taille en kont ben ik ook wel tevreden, het is vooral dat buikje dat weg moet!
pi_60385335
Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding.

(Oscar Wilde)
  zondag 27 juli 2008 @ 22:55:13 #186
331 Merel
Be here now.
pi_60386000
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding.

(Oscar Wilde)
Ik heb die uitspraak ooit eens uitgeknipt uit een tijdschrift waar ze 'm paginagroot citeerden, en dat knipsel boven m'n bed geplakt

Maar op aardbeien is ie ook heel goed van toepassing hoor!
pi_60386042
Ik wilde liever een stukje chocola en er waren toch niet zo veel aardbeien meer.
pi_60386249
Ik zie niet in waarom je aardbeien zou moeten weerstaan In het geval van aardbeien: altijd opeten. De vreugde is groter dan het calorieëntal

Lekker op het balkon met de mister naar het onweer in de verte gekeken, hoe burgerlijk zijn wij Maar het was vandaag te warm om te pilatessen, nota bene Morgen weer zwemmen!
pi_60386329
Ik had trouwens wel hele móóie aardbeien. Met een dieprode kleur en hele volle kroontjes. Zoiets:

zondag 27 juli 2008 @ 23:47:48 #190
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60387046
weer geen onweer hier... dat wordt weer een nachtje watertrappen in mn bedje...

en morgen weer de eerste werkdag na de vakantie. heb mezelf als doel gesteld zo veel mogelijk te doen meteen, zodat de workload wellicht mee blijkt te vallen en ik eind augustus nog een paar daagjes er tussenuit kan nemen, of middagen.
pi_60387173
snelle tvp, morgen verslag.

1,3kg erbij, schijnt, volgens de weegschaal vanmiddag.. schade valt allezins mee, is er zo weer af, en dan húp, echt die buik en benen laten krimpen vanaf nu!

truste!
Ja doei.
  maandag 28 juli 2008 @ 09:07:21 #192
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60390116
WB moblo!

ugh! niet geslapen haast van de muggen, en nu dus hard verslapen.... snel aan de slag maar om naar t werk te komen dus...
pi_60390277
ik heb de hele zomer nog geen mug gezien/gehoord.....was wel heel vroeg wakker wegens heftig onweer
pi_60390310
Mogge! Het heeft hier de hele nacht gezeken van de regen, maar het is nog steeds benauwd En ik ben lekgeprikt, ook dat nog Sounds like a case of the Mondays Kent iemand hier de film Office Space?
  maandag 28 juli 2008 @ 09:28:56 #195
14746 k_i_m
pi_60390384
In my life
Why do I smile
pi_60390430
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:28 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]

I could put strychnine in the guacamole
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 juli 2008 @ 09:32:00 #197
163650 Greys
pi_60390432
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:07 schreef kwakveense het volgende:
WB moblo!

ugh! niet geslapen haast van de muggen, en nu dus hard verslapen.... snel aan de slag maar om naar t werk te komen dus...
Verslapen, snel naar het werk moeten, maar dan toch eerst nog even op Fok! posten

Mogguh allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60390815
Oh en speciaal voor conleche, onze eetlijstjesfreak, mijn lijst voor vandaag (cq de inhoud van mijn tas )

8:30 Bak kwark, koffie, beetje smoothie
10:30 Smoothie van aardbeien, sap van twee sinaasaappels en een scheut magere yoghurt
12:30 Spinazie-doperwtensoep met een plak in de oven gedroogde parmaham ( ) en een nog te kopen biologische zuurdesembol, straks even op de fiets naar het dorp hier
14:30 Bakje walnoten
16:30 Twee vijgen, gekookt eitje

19:30 Warm eten, gekookt door de mister. Waarschijnlijk kliekjes uit de vriezer
  maandag 28 juli 2008 @ 09:57:54 #199
14746 k_i_m
pi_60390838
Het leek er vanochtend op dat ik alle uitspattingen weer teniet heb gedaan. Dat was wel positief. In ieder geval nog in de 75, en niet zoals ik gevreesd had rond de 78 .

En nu echt geen haar meer toegeven, er moet zoveel mogelijk af voor de vakantie .
In my life
Why do I smile
pi_60390977
Wanneer ga je ook alweer, Kim?
  maandag 28 juli 2008 @ 10:14:09 #201
14746 k_i_m
pi_60391084
Ik denk rond 22 augustus. Kan ook een dag eerder of later zijn .
In my life
Why do I smile
pi_60391129
OK... en wat wil je dan wegen? 70?
  maandag 28 juli 2008 @ 10:17:53 #203
14746 k_i_m
pi_60391135
Dat zou ik wel heel leuk vinden ja .
In my life
Why do I smile
  maandag 28 juli 2008 @ 10:18:13 #204
14746 k_i_m
pi_60391141
Maargoed, ik wil morgen ook wel vast 70 wegen .
In my life
Why do I smile
pi_60391260

Straks weer zwemmen; ik heb een sportkaart aangeschaft, nu mag ik voor 17 euro het hele jaar zwemmen bij het sportcentrum hier. Hopen dat het een fatsoenlijk bad is Badmuts verplicht
  maandag 28 juli 2008 @ 10:26:55 #206
14746 k_i_m
pi_60391280

Leuk man, gewoon een nieuwe hype starten .
In my life
Why do I smile
pi_60391355
Die's tof
ik heb nu zo'n saaie blauwe speedo die veel te snel oogt voor mijn bejaarde revalidatie-tempo
pi_60391381
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:25 schreef ColdFeet het volgende:

Straks weer zwemmen; ik heb een sportkaart aangeschaft, nu mag ik voor 17 euro het hele jaar zwemmen bij het sportcentrum hier. Hopen dat het een fatsoenlijk bad is Badmuts verplicht

foto's

Ja doei.
pi_60391391
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Die's tof
ik heb nu zo'n saaie blauwe speedo die veel te snel oogt voor mijn bejaarde revalidatie-tempo
met spoilers? Voor een goede waterafvoer?
Ja doei.
  maandag 28 juli 2008 @ 10:41:09 #210
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60391489
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Die's tof
Ik had een prachtig zwart speedo wedstrijdbadpak, met rits aan de achterkant (die was helemaal dicht) en een hoge hals, zat prachtig. Helaas heeft ie het leven gelaten Mag ook wel na 2 jaar intensief gebruik

Toen ik nog op wedstrijdzwemmen zat, droeg ik altijd een badmuts. Ben je gestroomlijnder en je hebt geen last van rondsliertend haar. Als je een goede koopt die waterdicht is, scheelt het enorm voor je haar

En ach, als iedereen er 1 draagt, loop je tenminste niet voor lul.
pi_60391519
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, Ewelina. Maar ik heb gewoon een beetje last van het psychologische effect: ik zie er veel te snel uit met badmuts en brilletje. Dankzij verrotte knie en 5 maanden niet sporten, ben ik namelijk zo sloom als een slak
  maandag 28 juli 2008 @ 10:47:33 #212
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60391609
Dan kun je gebruikmaken van een ander psychologisch effect: intimidatie Als ze denken dat je heel snel bent, schrikken ze en gaan ze langzamer zwemmen waardoor je er alsnog voorbijkunt

Brilletjes droeg ik overigens nooit. Kutdingen
pi_60392203
heb even snel wat teruggelezen dus even wat kleine dingetjes:

gecondoleerd iedereen die een dierbare/bekende heeft verloren....

jullie hebben het zonder mij over poepen gehad

Deadliest Catch is tof

Veel nieuwe (nou ja, nieuw, nieuw) gezichten Welkom!!

En nou ja.. dat was 't wel zo'n beetje van wat ik heb teruggelezen

Weegschaal zei vanochtend 71,0kg. 1kg schade dus sinds ik mij 's ochtends woog op de dag van vertrek... ik vind het geweldig

die kilo is er zo weer af
Ja doei.
  maandag 28 juli 2008 @ 11:56:10 #214
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60392888
hellow

ik kom ook ff een kijkje nemen, heb alleen zelf ff niets te melden.
Sta een beetje stil op de weegschaal...

wel leuk dat nu heel veel mensen ineens opmerkingen gaan maken (positief).

en nu zowel van boven als onder maat 40 zelfs van EDC (van Esprit )

en ow ja 19 augustus gaan we ook eindelijk op vakantie.!
(een 5 * hotel in Side - Turkije)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 28 juli 2008 @ 12:22:05 #215
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60393332
Zo, ik ben er ook weer even.
Hele vreemde gewaarwording bij de overschakeling van low carb naar high carb/low fat. Mijn buik was super onrustig, beetje opgezet en nu ineens lijkt ie zowaar zo plat te worden dat ik ervan schrik.
Ik kan niet anders dan concluderen dat de effecten van low carb/high fat idem zijn aan high carb/low fat.
Sterker nog, ik durf zelfs voorzichtig te stellen dat high carb/low fat toch wel iets beter aanvoelt en vooral voor vrouwenbuikjes een positief effect heeft.

Ik snak alleen naar pindakaas

Vanavond wel lekker pasta; al moet ik erg wennen aan het idee dat ik iets eet wat in mijn optiek nutteloos is
Maar gelukkig gooi ik een flinke bak fruits de mer en verse tomaten door die slierten.

@ BJ : Word je nagefloten?
pi_60393342
Haii
pi_60393518
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Dan kun je gebruikmaken van een ander psychologisch effect: intimidatie Als ze denken dat je heel snel bent, schrikken ze en gaan ze langzamer zwemmen waardoor je er alsnog voorbijkunt

Brilletjes droeg ik overigens nooit. Kutdingen
Ik vind een brilletje juist echt belangrijk; zonder heb ik het gevoel dat ik uit de richting raak

Afijn, ik ga 's met de fiets naar de bakker, zo.
  maandag 28 juli 2008 @ 12:46:11 #218
14746 k_i_m
pi_60393742
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Zo, ik ben er ook weer even.
Hele vreemde gewaarwording bij de overschakeling van low carb naar high carb/low fat. Mijn buik was super onrustig, beetje opgezet en nu ineens lijkt ie zowaar zo plat te worden dat ik ervan schrik.
Ik kan niet anders dan concluderen dat de effecten van low carb/high fat idem zijn aan high carb/low fat.
Sterker nog, ik durf zelfs voorzichtig te stellen dat high carb/low fat toch wel iets beter aanvoelt en vooral voor vrouwenbuikjes een positief effect heeft.

Ik snak alleen naar pindakaas

Vanavond wel lekker pasta; al moet ik erg wennen aan het idee dat ik iets eet wat in mijn optiek nutteloos is
Maar gelukkig gooi ik een flinke bak fruits de mer en verse tomaten door die slierten.
Dieetn00b; Mag je bij high carb/low fat dan wel aardappels en pasta? En wat nog meer dan, aan dingen die je absoluut niet mocht bij de omgekeerde variant??
In my life
Why do I smile
  maandag 28 juli 2008 @ 12:54:54 #219
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60393914
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Verslapen, snel naar het werk moeten, maar dan toch eerst nog even op Fok! posten

haha, ja klinkt tegenstrijdig: maar ik doe altijd een computerrondje terwijl mn lunchbrood in de broodrooster zit en ik mn ontbijtje opeet, bij gebrek aan krant etc.

inmiddels hard aan de slag. gelukkig een mooie ingang gevonden om mezelf aan t werk te krijgen zonder meteen er weer helemaal "in" te moeten zitten qua denkniveau: mechanische klusjes!!! (als in: lijstjes overtikken/uitp-luizen, zoekwoord analyses over mn data laten gaan etc.)
  maandag 28 juli 2008 @ 12:55:55 #220
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60393927
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:22 schreef SHE het volgende:

@ BJ : Word je nagefloten?
LOL

nee dat geloof ik niet maar ik heb ook niet zulke goede voelsprieten voor zulke dingen...
als ze kijken, denk ik dat ze kijken omdat ik dr slecht uitzie... en als ze fluiten denk ik dat het voor iemand anders is
dus geen idee......

ga ff shoppen.... doei doei
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 28 juli 2008 @ 13:11:26 #221
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60394229
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dieetn00b; Mag je bij high carb/low fat dan wel aardappels en pasta? En wat nog meer dan, aan dingen die je absoluut niet mocht bij de omgekeerde variant??
Yup, je mag brood, aardappels, pasta en rijst. Alleen absoluut geen vet. Sowieso al geen enkele vorm van boter. Matig olie.
Als je olie nodig hebt, moet je afdeppen zodat je minimaal vetten gebruikt, veel grillen, veel stomen/koken.
Je draait dus het hele proces om.
Ook mag je geen toegevoegde suikers, wel natuurlijke.
Vlees alleen magere soorten en ook niet teveel. Veel groenten, veel vis.
Op je brood dus alleen mager beleg of liefst rauwkost.

Cambridge zou er in elk geval blij mee zijn
Het enige kleine beetje vet wat je dus binnenkrijgt is bedoeld om je darmen op gang te houden. Naar het schijnt verandert de bacterie flora in je darmen als je high carb/low fat eet en dit kan een breekpunt zijn voor mensen en dan met name vrouwen die op een vast punt komen te zitten met afvallen.
Nadeel van low carb is dat je op een gegeven moment gewoon stopt met afvallen. Vaak moet je dan carbs cyclen om weer op gang te komen.

Met high carb heb je dit niet; het proces is geleidelijker en vooral langduriger van aard.
Volgens de internist ook langer vol te houden; maar dat weet ik niet. Je let in de supermarkt dus niet meer op de KH's, maar op de hoeveelheid vet.
Wel opletten dat er geen onnatuurlijke suikers in een product zitten.
  Vis een optie? maandag 28 juli 2008 @ 13:28:07 #222
70532 loveli
N
pi_60394589
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
Het enige kleine beetje vet wat je dus binnenkrijgt is bedoeld om je darmen op gang te houden.
En voor transport van bepaalde vetoplosbare vitamines, lijkt me.
crap in = crap out
pi_60394707
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef SHE het volgende:

Je let in de supermarkt dus niet meer op de KH's, maar op de hoeveelheid vet.
Wel opletten dat er geen onnatuurlijke suikers in een product zitten.

dat is in nederlandse supermarkten in ieder geval makkelijk shoppen....'0% vet', 'Geen toegevoegde suikers' is veel gangbaarder dan 'low-carb' en 'low-GI'
  maandag 28 juli 2008 @ 13:39:50 #224
14746 k_i_m
pi_60394832
Aiaiai, dat zou dus niks voor mij zijn. Ik kan niet zonder de salami pizza van de italiaan op de hoek .
In my life
Why do I smile
pi_60394964
O: gekookt eitje met plakje ham
L: bakje Japanse zeewiersalade en 4 mini gehaktballetjes. Die zeewiersalade heb ik bij de AH gekocht en hij is niet vies, maar haalt het niet bij de salade die je krijgt in een Japans restaurant.

Mij lijkt high carb/low fat wel moeilijk vol te houden juist. Mag je bv wel of geen eieren?
  maandag 28 juli 2008 @ 14:15:17 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60395648
Tuurlijk mag je eieren.
pi_60395742
van Evy niet

maar wel melk, veel melk.. zegt Evy..

gelukkig luister ik alleen naar haar klotemuziekjes om te hardlopen en niet naar de voedingstips... eieren

Eetlijstje:

O: twee knackebrodjes met nutella (leuk, thuiskomen na vakantie en NIETS hebben )
L: klein beetje zelfgemaakte bananenmilkshake en een bruine boterham met oude kaas

Avondeten wordt risotto met groenten veel groenten.. dat hebben we namelijk moeten ontberen de hele vakantie in het hotel we moeten dus aan een inhaalslag
Ja doei.
pi_60396025
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:45 schreef conleche het volgende:
O: gekookt eitje met plakje ham
L: bakje Japanse zeewiersalade en 4 mini gehaktballetjes. Die zeewiersalade heb ik bij de AH gekocht en hij is niet vies, maar haalt het niet bij de salade die je krijgt in een Japans restaurant.

Mij lijkt high carb/low fat wel moeilijk vol te houden juist. Mag je bv wel of geen eieren?
Mijn spinaziesoep leek op een algenplasje

MB, Evy kan me de pot op, ik vind melk vies En ik ga zo lekker voor het zwemmen een ei eten
pi_60398579
Oh, mensen, help mij door deze dagen .

We hebben een bod gedaan op lief huisje , zitten middenin hypotheekgesprekken , ik moet m'n scriptie nog afmaken het bod is afgewezen , nu zitten we in het spelletje van bieden en ik ben al zo'n zakelijk brein ( ) .. ik heb de neiging om 20 boterhammen met pindakaas en jam te gaan eten tegen die ontzettende bonk beton in m'n maag van de zenuwen omtrent.. nouja, alles .

Emo eter? Neuh..
pi_60399733
Vandaag gegeten:
1 gekookt eitje,
3 brood met pindakaas,
bakje aardbeien,
appel
Optimel Smoothie

zometeen avondeten zonder koolhydraten (kipgehakt met ui, tomaat, 30+ kaas en ham en sla als toetje meloen
maar eerst hardlopen in deze klamme hitte, ben benieuwd hoe het gaat. Gister ben ik niet geweest omdat het te warm was, vandaag gelukkig niet
pi_60399932
ik luister ook niet naar Evy hoor CF

wel naar jou: ga zo lekker risotto maken met daarbij verse groente, veel verse groente
Ja doei.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:44:36 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60400131
@ Fruitje : Mens, ik zweet nu al van ademen! Succes, ik vind hardlopen met deze temperaturen op zijn minst bewonderingswaardig.

En kijk eens wie daar is; the bitch is back!
Pics!
Hoe was het; en heb je inmiddels een nog grotere hekel aan kamperen?

Ik heb je grote bek niet gemist; maar je smileys wel.
pi_60400176
Ja doei.
pi_60400189
Ja doei.
pi_60400274
Risotto, woei, dat heb ik al tijden niet gegeten

Anyway, ik eet even mijn vijgen op en dan spring ik op de fiets richting zwembad.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:51:59 #236
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60400300
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft iets vreselijk geils, deze foto
pi_60400307
die steen, daar achter me, is inderdaad wel ontzettend lustopwekkend
Ja doei.
pi_60400327
MoBlo: je ziet er slank uit in dat ape-pakkie

Ik ga ook zo rennen, vind rennen met die hitte wel fijn, dan zweet je alle rotzooi eruit.

Ik heb nog gegeten een halve bak aardbeien en 2 crackers met eiersalade.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:55:55 #239
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60400371
Doe niet zo raar, is een prachtig plaatje. Je motor straalt helemaal!

en je ziet er strak uit in dat pakje

Dolomieten was je toch? Uitzicht moet hemels zijn geweest. Volgens mij is zo'n tocht ook alleen echt leuk op de motor. Het gevoel van ruimte en vrijheid
pi_60400413
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:53 schreef conleche het volgende:

Ik ga ook zo rennen, vind rennen met die hitte wel fijn, dan zweet je alle rotzooi eruit.

Lijkt me heerlijk, zweten. Ik zweet dus echt bijna nooit, zelfs niet in de sauna
pi_60400415
Het was inderdaad echt werkelijk waar een hele ervaring.

Ga nog vanavond, na het koken en eten, even een groot verslag tikken van wat we allemaal gedaan hebben.
Maar de Stelvio-pas, met 48 haarspeldbochten omhoog richting 2700 meter, de prachtige bochten, de uitzichten op bergen, meren, groen, boomgrenzen... wow, erg indrukwekkend.. en had er ook niet aan moeten denken dit met een auto te doen.. lijkt me geen reet aan
Ja doei.
pi_60400439
Maar SHE, wat ik me afvraag, volg jij nou een bepaald eetpartroon of dieet? Het lijkt wel alsof (uit wat ik hier lees) alsof je altijd lekker eet , dan weer een cheesecake, BBQ. Maar misschien komt het ook door de schriftelijke uitdrukkingsvermogen waardoor alles lekker klinkt.
  maandag 28 juli 2008 @ 18:08:47 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60400585
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:59 schreef Fruity het volgende:
Maar SHE, wat ik me afvraag, volg jij nou een bepaald eetpartroon of dieet? Het lijkt wel alsof (uit wat ik hier lees) alsof je altijd lekker eet , dan weer een cheesecake, BBQ. Maar misschien komt het ook door de schriftelijke uitdrukkingsvermogen waardoor alles lekker klinkt.
Ik kook lekker, maar ik eet lang niet zo leuk hoor.
Ik heb een man waar ik rekening mee moet houden, en koken vind ik heerlijk, dus vandaar.
Ikzelf eet aanmerkelijk soberder, temeer omdat ik wat dingen aan het uit testen ben.

Overigens is een BBQ nooit een slecht idee. Als je je inhoud met de sausjes, veel groenten erbij serveert en je vlees niet verprutst, dan is BBQ-en zelfs de meest gezonde manier van eten.
pi_60400741
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:23 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Het heeft hier de hele nacht gezeken van de regen, maar het is nog steeds benauwd En ik ben lekgeprikt, ook dat nog Sounds like a case of the Mondays Kent iemand hier de film Office Space?
Kennen?

pi_60400793
Office Space is briljant
Ja doei.
pi_60400821
Shit ik moet straks ook naar de sportschool . Dit weer motiveert mij daar bepaald niet in.
pi_60400830
Ik ga vanavond moussaka maken en ik doe er lekker wél kaas op.

Verder vandaag:

- O: yoghurt met gojimuesli
- T: VitaLinea
- L: soep van gisteren
- T: handje aalbessen
- T: paar pecannootjes
- D: moussaka
pi_60400881
moussaka! Dat wil ik ook altijd nog 's zelf maken.. mn tante kan dat best goed, als ex-balkanbewoonster recept maar 's vragen
Ja doei.
pi_60400923
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga vanavond moussaka maken en ik doe er lekker wél kaas op.

Verder vandaag:

- O: yoghurt met gojimuesli
-
Wat is er anders aan gojimuesli dan aan gewone?
pi_60401787
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef Fruity het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk, zweten. Ik zweet dus echt bijna nooit, zelfs niet in de sauna
Hoe lang ren je dan achter elkaar? Want ik begin ook pas te zweten na een kwartier, maar dan gaat het gestaag door: heerlijk!
pi_60402177
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:25 schreef Fruity het volgende:

[..]

Wat is er anders aan gojimuesli dan aan gewone?
http://www.limafood.com/NL/GojiMuesli_produkt.htm
pi_60402501
Mjam! Volgende keer neem ik die. Ik heb nu Amaranth-muesli, ook van de Gimsel en daar zelf wat noten en tarwezemelen aan toegevoegd. Maar in die Amaranth zou ook nog Ananas en Mango moeten zitten, heb het alleen niet kunnen vinden .
pi_60402563
Hij is erg lekker. Heel licht, maar toch vullend genoeg. Wel duur (4 euro voor 300 gram).
pi_60403095
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe lang ren je dan achter elkaar? Want ik begin ook pas te zweten na een kwartier, maar dan gaat het gestaag door: heerlijk!
Ben nu bezig met een interval schema. Net 5-4-3-5-4gelopen met 2-1 min pauze tussendoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fruity op 28-07-2008 21:31:16 ]
pi_60403114
quote:
Vind je het wel lekker? Oh ik zie het antwoord hierboven al staan.
pi_60403524
Mijn moussaka was gruwelijk lekker.
pi_60403531
receptje?
Ja doei.
pi_60403538
Gojibessen zijn toch van die ubergezonde bessen? antioxidantenbommen enzo, jeweetwel?

60 banen, zwemmen is goed te doen met dit weer
pi_60403638
Yep, dat zijn gojibessen.
pi_60403687
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
receptje?
Gewoon van AH:
quote:
Ingrediënten

* 2 uien
* 2 teentjes knoflook
* 1 eetlepel olijfolie
* 1 schaaltje mildgekruid gehakt uit zuivel (240 g)
* 2 blikjes tomatenpuree (a 140 ml)
* 1 theelepel kaneelpoeder
* 2 aubergines
* 150 g geraspte kaas (lichtgerijpt) 30+
* 1 Frans stokbrood (voorgebakken)

Materialen

* ovenschaal inhoud ca. 2 liter, ingevet

Bereiden

Oven op 200 °C voorverwarmen. Uien en knoflook pellen en snipperen. In koekenpan met antiaanbaklaag in 1 el olie Valess rulbakken. Ui en knoflook 1 min. meebakken. Tomatenpuree toevoegen en 1 min. meebakken. Kaneel, zout, peper en 100 ml water toevoegen en saus 5 min. verwarmen. Aubergines schoonmaken en in plakken snijden. Aubergineplakken 1 min. in kokend water met zout koken. Afgieten en laten uitlekken. In ovenschaal helft van aubergine leggen. Afdekken met gehaktmengsel en rest van aubergine. Met kaas bestrooien en in midden van oven in 30 min. gaarbakken. Laatste 10 min. brood in oven mee afbakken. Moussaka met stokbrood serveren.
Ik heb natuurlijk gewoon echt gehakt gebruikt en geen vegagehakt (hoewel dat uit lijnoogpunt misschien wel beter zou zijn geweest). Ik weet ook niet of dit moussaka is 'zoals het hoort' want ik ben niet thuis in de Griekse keuken, maar lekker was het wel.
pi_60403700
Ik ga vanavond eten: koolsla, sperzieboontjes en een ribeye. Voor meneer nog 3 röstirondjes erbij.
pi_60403782
geen aardappels in de moussaka? Dat is nou juist het tofst, al die verschillende laagjes
pi_60403894
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:31 schreef Isegrim het volgende:
Yep, dat zijn gojibessen.
Nog noooooit van gehoord. het lijkt wel rattengif als ik op afbeeldingen Google. Waar haal je dat en is het lekker?

Hardlopen ging trouwens prima, zolang je maar niet te lang in de zon loopt. Voel me weer voldaan
pi_60404005
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
geen aardappels in de moussaka? Dat is nou juist het tofst, al die verschillende laagjes
Er zat al kaas op en dan óók nog aardappels?
pi_60404017
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:41 schreef Fruity het volgende:

[..]

Nog noooooit van gehoord. het lijkt wel rattengif als ik op afbeeldingen Google. Waar haal je dat en is het lekker?
Nou ja, ze zitten in de muesli die ik koop. Ik weet niet of je ze ook los kunt kopen.
pi_60404906
quote:
Op zondag 27 juli 2008 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie niet in waarom je aardbeien zou moeten weerstaan In het geval van aardbeien: altijd opeten. De vreugde is groter dan het calorieëntal

Lekker op het balkon met de mister naar het onweer in de verte gekeken, hoe burgerlijk zijn wij Maar het was vandaag te warm om te pilatessen, nota bene Morgen weer zwemmen!

Ik heb enorme ramen en tijdelijk geen gordijnen
midden in de nacht was hier onweer,
dat was ook fijn in combinatie met andere activiteiten

SHE, hoe was je BBQ?

Klinkt leuk conL & greys!

Ik ga even verder bijlezen
pi_60404933
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:43 schreef Isegrim het volgende:
Hij is erg lekker. Heel licht, maar toch vullend genoeg. Wel duur (4 euro voor 300 gram).
Dat is helaas altijd zo bij de natuurwinkel Maar ik vind het vaak wel het geld waard.

Je moussaka klinkt lekker! Ga ik een keer proberen, maar dan wel met vegagehakt (vegetarienne is).
pi_60404975
Oh en PF, Bright Eyes in je sig!
pi_60405013
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
MB
Die foto wil ik boven m'n bed
pi_60405030
Ik had gedroomd dat SHE mij echt haatte of zo
of ik las het ergens in een topic
huuuuh ik kan de realiteit en dromen de laatste tijd echt niet meer uit elkaar houden
pi_60405084
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
huuuuh ik kan de realiteit en dromen de laatste tijd echt niet meer uit elkaar houden
ik heb op vakantie ook over SHE gedroomd

ze had mij gevangen genomen, en mn moeder ook, en ze ging ons onthoofden.

En ineens was Miss Hobje er ook bij en ik ben ontsnapt, uiteindelijk, maar mn moeder niet en toen ging ik mn huis binnen, en toen was de plek des onheils ineens aan de overkant, en zag ik Hobsel, SHE en mn moeder heel evil naar mij lachen..

ik werd echt heel naar wakker
Ja doei.
pi_60405126
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Oh en PF, Bright Eyes in je sig!
Ja!
Ik heb Mr PF van woensdag t/m net elke dag gezien
Alleen donderdag hebben we niet samen gegeten, voor de rest elke dag vega dus dat was sowieso wel gezond achtig

woensdag en donderdag was ik in de buurt van Amsterdam, supermooi weer. Vrijdag ging ik van Amsterdam naar ergens vlak boven Zeeland, ook super mooi weer. 's nachts regen of helemaal geen regen gehad. Gisteravond zijn we bij mij thuis gekomen en ook supermooi weer
pi_60405183
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En ineens was Miss Hobje er ook bij en ik ben ontsnapt, uiteindelijk, maar mn moeder niet en toen ging ik mn huis binnen, en toen was de plek des onheils ineens aan de overkant, en zag ik Hobsel, SHE en mn moeder heel evil naar mij lachen..

Ik droomde ook dat m'n vriendje in z'n slaap bovenop me ging ligen, half wakker werd en begon te zoenen. in m'n mond braakte en ik kreeg hem niet van me af en het voelde echt vet realistisch. Ik weet nog steeds niet of het echt was en ik was het ook niet van plan te vragen.
Ik denk dat het een droom was want er lag nog iemand in het bed die mij ervan overtuigde dat het echt was en aangezien die gene 150 km verderop woont moet dat ook wel gedroomd zijn.

Ik heb echt een zieke geest.
pi_60405505
Iedereen nachtmerries over SHE.
pi_60405579
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen nachtmerries over SHE.
Ik vind het zo raar wat ik vind haar helemaal tof en zo
pi_60405616
Ze is wel evil.
pi_60406269
Iemand heeft geloof ik een keer de zalm met linzen van SHE geprobeerd, en zei dat dat erg lekker was.

Nu hebben lief en ik nog nooit linzen geproefd, en vraag ik me af of dat een goed idee is om te proberen om een warme zomerdag voor mensen die niet zo heel erg veel gewend zijn qua smaak (heb de linzen al wel gekocht).

Ik wil graag iets nieuws proberen, maar heb niet zoveel zin in iets dat moeilijk ligt qua smaak, dan maak ik wel een zomerse salade
Smoke City - Underwater love
pi_60406416
Linzen is een beetje ertensoepachtig
(Italiaanse linzen met een stuk varkenspoot en varkensworst en zo die officiele Italiaanse )

Niet dat het precies het zelfde is of smaakt (ik hou niet van erwtensoep) maarrr het is dus wel dat soort en niet als kippenbouillon

O en die nederlandse oranje zijn vies, dat is net zand.
pi_60406417
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:45 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou ja, ze zitten in de muesli die ik koop. Ik weet niet of je ze ook los kunt kopen.
Ja hoor. Bij de Tuinen, en bij de natuurwinkel vaak ook wel. Ik heb nog n zakje liggen, maar geen zin om ze op te eten... Ik hou ook niet van gedroogde cranberries, namelijk.
pi_60406534
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Linzen is een beetje ertensoepachtig
(Italiaanse linzen met een stuk varkenspoot en varkensworst en zo die officiele Italiaanse )

Niet dat het precies het zelfde is of smaakt (ik hou niet van erwtensoep) maarrr het is dus wel dat soort en niet als kippenbouillon

O en die nederlandse oranje zijn vies, dat is net zand.
Ik heb puy linzen (groene) gekocht.
Smoke City - Underwater love
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 juli 2008 @ 22:29:34 #281
163650 Greys
pi_60406546
Zijn er al oogverblindende foto's van Viev d'r prodentsmile?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60407133
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef HunnY het volgende:

[..]

Ik heb puy linzen (groene) gekocht.
Ik vind linzen heerlijk ze zijn een beetje melig (erwtensoepachtig wil ik 't niet noemen). Koud zijn ze idd heel erg lekker in een salade met gecarameliseerde rode uien en paprika en een handvol gehakte peterselie, bijvoorbeeld. Doe je er dan wat feta door, dan heb je een heerlijk vullend maal
pi_60407220
Linzensoep is wel zo achtig
heb je die Italianse oud en nieuw versie wel eens gegeten?
In Italia ?
  maandag 28 juli 2008 @ 23:06:25 #284
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60407409
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat vind ik echt heel erg.
Ik ben een liefie!
pi_60407489
ik weet ook écht niet waar het vandaan komt

je bent overigens niet de enige, de nacht ervoor droomde ik dat een vriend van me twee bekenden had neergestoken
Ja doei.
  maandag 28 juli 2008 @ 23:12:20 #286
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60407543
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik laf joe, mad kitty!

Wat is dat met jullie? Ik ben niet eens echt nasty of streng geweest.
En stiekem vind ik jullie de leukste vrouwen evvah!
  maandag 28 juli 2008 @ 23:16:14 #287
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60407635
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:

je bent overigens niet de enige, de nacht ervoor droomde ik dat een vriend van me twee bekenden had neergestoken
Ah, een vriend van je?
Ok, dan zie je mij gelukkig ook als zodanig.

Zie je, ik laf jou! Allemaal onderdrukte emoties!
pi_60407646
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef SHE het volgende:

[..]

ik laf joe, mad kitty!

Wat is dat met jullie? Ik ben niet eens echt nasty of streng geweest.
En stiekem vind ik jullie de leukste vrouwen evvah!
Gelukkig ik hoopte al dat ik droomde
misschien omdat ik heel moeilijk vind een dieet sowieso vol te houden en dan stel ik iemand teleur oid. (mijzelf) en dan verteld m'n geweten in de vorm van SHE dat het geen goed plan was ?

- Ik heb gedroomd dat Mr PF in een café een vuurtje vroeg aan mensen, de mensen waren er wel, hij heeft het niet gevraagd
- Dat we midden in de nacht nog gepraat hebben over iets, niet waar
- Dat hij een smsje had gestuurd. Ik die voor de zekerheid nog eens heb gelezen. Niet waar.

+ Meer dingen maar bij deze wist ik bijna zeker dat het WEL zo was
Ik wil weer een duidelijke scheiding ertussen Misschien moet ik minder drinken?
We werden namelijk 's ochtends beide wakker, ik met kleren aan, hij niet. En we wisten alle twee dat we tosti's hadden gegeten en dat we opeens wakker werden in de ochtend in bed.
Weird
  maandag 28 juli 2008 @ 23:31:35 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60407951
Het zijn die vervloekte tosti´s !! Ze spelen in op je geweten...ik heb al eens eerder gezegd dat de duivel zich openbaart in de vorm van gesmolten kaas !
  dinsdag 29 juli 2008 @ 02:39:09 #290
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60410639
he bah...gesmolten kaas.... ik wil altijd tosti's met alleen ham en die hebben ze nooit

nu wel zin in een tosti met ham eigenlijk. mjam. maar ja. slapen is een beter plannnnnnnn

onze oude stamkroeg is verbouwd tot ierts hips met schommels als barkrukken en het is er niet meer donker en onwelriekend... alleen is de wijn duurder en t bier ook... en en en... t is er veel te klein geworden voor ons want er past niet eens één cello meer in, laat staan een heel orkest aan instrumenten + mensen.

nou moe. ik mis mn oude bierbelg met zn vieze wijn voor 1,50....

schlaaap nu!
pi_60411831
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind linzen heerlijk ze zijn een beetje melig (erwtensoepachtig wil ik 't niet noemen). Koud zijn ze idd heel erg lekker in een salade met gecarameliseerde rode uien en paprika en een handvol gehakte peterselie, bijvoorbeeld. Doe je er dan wat feta door, dan heb je een heerlijk vullend maal
Volledig recept? Ik denk dat ik dit ga maken deze week.
pi_60412391
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:

Ik denk het warme weer ... ik loop opeens ook heel maf te dromen ... al maak ik niemand dood/niet over SHE. Tot ik dacht dat ik droomde, maar het wel echt was gebeurd (Vriendje deed in zijn slaap een beetje maf).

Ohja, goeiemorgen. Ontbijt! Brood smeren! En naar je werk . Ik weet niet hoor, ik denk dat ik heel erg blij ben dat ik nog studeer enzo.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:30:45 #293
221912 minilot
Nancy boy
pi_60413031
Jemig SHE, heb je ons nét allemaal naar matig met carbs en een beetje vet is oké gejaagd; ga je zelf een geile, platte buik zitten krijgen door vetvrij eten mét pasta en boterhammen! Mooi is dat!

Verder ben ik zondag met mijn lief naar het strand geweest en barstte mijn lijf uit in felrode vlekken en opgezette blaasjes zodra ik mijn kleren uittrok. Ik zat er helemaal onder, ik kon er zó mee op de kermis gaan staan. Vanmorgen naar de dokter geweest en ik blijk plotsklaps te beschikken over een stevige zonneallergie.

Nou ben ik al nooit een enorme fan geweest van bakken in de zon en voorzag ik met plezier een toekomst als roomwit en rimpelvrij bejaard dametje, maar toch.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:37:13 #294
14746 k_i_m
pi_60413141
Dat is lullig Lot! Kan het niet te maken hebben met iets wat je op jezelf gesmeerd hebt waardoor je die reactie krijgt? Heb ik ook wel eens gehad dat ik een andere bodylotion had ofzo en ik ook ineens onder de vlekken zat...
In my life
Why do I smile
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:43:25 #295
221912 minilot
Nancy boy
pi_60413272
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:37 schreef k_i_m het volgende:
Dat is lullig Lot! Kan het niet te maken hebben met iets wat je op jezelf gesmeerd hebt waardoor je die reactie krijgt? Heb ik ook wel eens gehad dat ik een andere bodylotion had ofzo en ik ook ineens onder de vlekken zat...
Nope. Heb ik meteen getest. De Nivea Sun factor 50+ bleek niet de boosdoener..
Ik had in het voorjaar al het idee dat mijn armen en schouders wat raar reageerden op de zon, maar die hebben natuurlijk langzaam kunnen wennen..
Maar voor de rest van mijn lijf was het ondanks parasol en lotion met hoge factor dusdanig schrikken dat ik er na een kwartier uitzag alsof ik waterpokken had.
Blijkbaar beschermen de reguliere zonnebrandlotions je vooral tegen UVB-straling terwijl je met zonneallergie in een monster verandert door UVA-straling.
pi_60413619
Ik meld me hier ook maar even..! Op het moment dat beide ouders me met grote ogen aankeken en zich hoopvol afvroegen of ik soms zwanger was, wist ik dat ik actie moest gaan ondernemen... En aangezien ik echt heel weinig zelfdiscipline heb, leek het me verstandig om dit als steuntje in de rug te gebruiken!
Dus, ik ben 1.57 lang, weeg nu inmiddels 56 kilo. Mijn streefgewicht zal zo rond de 49/50 zijn. Help...
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:05:17 #297
221912 minilot
Nancy boy
pi_60413690
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:01 schreef Raantje het volgende:
Ik meld me hier ook maar even..! Op het moment dat beide ouders me met grote ogen aankeken en zich hoopvol afvroegen of ik soms zwanger was, wist ik dat ik actie moest gaan ondernemen... En aangezien ik echt heel weinig zelfdiscipline heb, leek het me verstandig om dit als steuntje in de rug te gebruiken!
Dus, ik ben 1.57 lang, weeg nu inmiddels 56 kilo. Mijn streefgewicht zal zo rond de 49/50 zijn. Help...
Hee, kleiner dan ik!
Fijn hè, zo klein zijn dat een paar kilo al er verschil maakt tussen eruit zien als een propje en er niet uitzien als een propje? Succes!
pi_60413782
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Hee, kleiner dan ik!
Fijn hè, zo klein zijn dat een paar kilo al er verschil maakt tussen eruit zien als een propje en er niet uitzien als een propje? Succes!
Nou, inderdaad! Maar goed, dat is dan ook het enige nadeel..! Kan het ook omdraaien he, ik hoef er "maar" 6 kwijt om weer iets strakker te worden..!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:10:25 #299
221912 minilot
Nancy boy
pi_60413791
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef Raantje het volgende:

[..]

Nou, inderdaad! Maar goed, dat is dan ook het enige nadeel..! Kan het ook omdraaien he, ik hoef er "maar" 6 kwijt om weer iets strakker te worden..!
Da's ook weer zo.
pi_60413817
TVP
Een na laatste post
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:51:02 #301
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60414616
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:30 schreef minilot het volgende:
Jemig SHE, heb je ons nét allemaal naar matig met carbs en een beetje vet is oké gejaagd; ga je zelf een geile, platte buik zitten krijgen door vetvrij eten mét pasta en boterhammen! Mooi is dat!

Verder ben ik zondag met mijn lief naar het strand geweest en barstte mijn lijf uit in felrode vlekken en opgezette blaasjes zodra ik mijn kleren uittrok. Ik zat er helemaal onder, ik kon er zó mee op de kermis gaan staan. Vanmorgen naar de dokter geweest en ik blijk plotsklaps te beschikken over een stevige zonneallergie.

Nou ben ik al nooit een enorme fan geweest van bakken in de zon en voorzag ik met plezier een toekomst als roomwit en rimpelvrij bejaard dametje, maar toch.

Dit is puur experimenteel Geen idee nog of het zinnig is het een ander aan te raden.

Die zonne allergie ken ik; ik ben ook elke lente de lul. Heb ik opgelost met de zonnebank. Elk begin van de zomer een stevige kuur en ik heb nergens meer last van. Best gek , want ik heb een licht getinte huid, dus ik ging er vanuit dat ik resistent was. Blijkbaar heb ik de gevoeligheid van mijn bleke mama mee gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')