abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:19:59 #1
331 Merel
Be here now.
pi_60329809

Het vorige deel: Slank de zomer in #188 Een lekker slank broodje van Conleche

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60329826
Fipo!
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:29:47 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60330064
Sepo!

Ow, en SHE; bedankt voor de uitleg, ik wist wel dat je paddo's niet moest wassen omdat het net sponsjes zijn, maar dat van dat bakken is nooit in me opgekomen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60330174
Tripo
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:40:02 #5
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60330298
Qiepo!
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:41:46 #6
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60330337
Maar idd, iedereen die ik ken bakt die dingen aan gort, terwijl ze alle vet opzuigen. Is bah!
Zoals de chinks het doen; ff laten slapen in een stevige bouillion is lekker EN gezond.

Ik ga een fikkie steken buiten, alwaar ik later vanavond als een ware sjamaan ( SHE-maan red. ) een jointje en een wodka ga offeren.
brb
pi_60330451
Ik heb via internet al een winkel gevonden in de buurt van waar wij in Texas de eerste dagen zitten die Sweet Leaf Stevia verkoopt. Ga ik mooi ff een voorraadje inslaan. Doen ze daar niet moeilijk over bij de douane?
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:47:18 #8
222615 voetbalgek002
voetbalgek in hart en zolen
pi_60330472
lekker hoor ... paar kilootjes kwijt mag altijd.
kun je harder lopen

edit: sorry hoor, verkeerde topic. ben nieuw op FOK en d8 dat dit voetbal gerelateerd was
dames... excuseer mijn lompheid

[ Bericht 69% gewijzigd door voetbalgek002 op 24-07-2008 22:55:08 ]
in de ban van voetbal en het nieuws haal ik van
www.voetbalnieuws-online.nl
pi_60330518
Spamaccount.
pi_60331038
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:20 schreef conleche het volgende:
Fipo!
Bloemkoolpuree? (tvp)
pi_60331069
Bah ex klasgenootje
bah bah bah!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.volkskrant.nl/(...)_omgekomen_in_Italie
pi_60331436
PF:

Die moeder zal nu ook wel dood willen. Godallemachtig, sommige dingen kan je je maar beter niet voorstellen.

Bloemkoolpuree: bloemkool koken in bouillon of zout water. Als bloemkool gaar is de staafmixer erop zetten. Klont boter en/of wat room erdoor roeren, nootmuskaat, peper en proeven of het zout genoeg is. Ook toepasbaar met worteltjes, dat is ook lekker!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 00:04:38 #13
163650 Greys
pi_60331911
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Qiepo!

Vanavond bbq gehad, 3 van die dunne chipolataworstjes genomen en wat bruin brood met tomatentapenade.
En dan nog wat sla met geitenkaas. Het zal vast niet in mijn slankplan passen, maar mijn vent is jarig en dan sla ik dat slankplan gewoon een dagje over.

Op vrijdag halen we op het werk tussen de middag altijd een kapsalonnetje, die sla ik wèl over morgen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:06:58 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60331945
Godver! Ik wil ook een tuin om in te BBQ-en en drank te offeren ja!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:08:14 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60331961
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bah ex klasgenootje

Ja, vreselijk tragisch idd...ik heb het condoleanceregister al getekend. Wie van de drie was je klasgenootje PF?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:25:53 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60332180
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:06 schreef Vivi het volgende:
Godver! Ik wil ook een tuin om in te BBQ-en en drank te offeren ja!
Kom je toch gewoon een keer hier fikkie stoken?
Aansteker mag je houden!

Wij hebben het leuk buiten dus ik ga weer doei; manlief vertelt over planeten, atmosfeer en global warming
en ik denk ondertussen aan wodka, sex en de kapsalon van Greys
pi_60332203
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, vreselijk tragisch idd...ik heb het condoleanceregister al getekend. Wie van de drie was je klasgenootje PF?
de jongen, van 20
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 00:33:25 #18
163650 Greys
pi_60332262
Is dat Mark?
Zijn profielfoto op Hyves (sorry, er stond een link in het NWS topic en ik kon me niet bedwingen om te kijken ) is ook al zo eng, daar hangt ie aan een berg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60332299
Ja, Mark.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:38:06 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332304
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:25 schreef SHE het volgende:

[..]

Kom je toch gewoon een keer hier fikkie stoken?
Aansteker mag je houden!

Wij hebben het leuk buiten dus ik ga weer doei; manlief vertelt over planeten, atmosfeer en global warming
Nou ik weet niet, soms ben ik nog een beetje bang voor je .

We gaan wel plaggenhutten naast elkaar bouwen op Ibiza .

Veel plezier met je planetentalk, God, ik had ook een ex die daar voortdurend over wou praten...vooral als ik naar SatC wilde kijken....

Maar goed, ik heb dan ook al jaren niet meer geblowed of getript .

Veel plezier snoesje
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 00:38:47 #21
163650 Greys
pi_60332313
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:25 schreef SHE het volgende:
Ik wist dat je Rotterdamse hart er sneller van zou gaan kloppen
Ben je al opgevreten door de muggen trouwens? Ik wel vanavond in de tuin. Maar goed, dat heb ik er wel voor over

Vievke, bij deze ben je ook hier uitgenodigd in de tuin!
Neem Dean mee, dan kunnen we daarmee meteen Heer G overhalen misschien.
Jij kunt dat vast heel subtiel

Maar ik gun jou ook een eigen tuin
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:40:02 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332326
Scheiße, nu denk ik ook aan wodka.

En sex.

En de kapsalon van Greys.

Eigenlijk aan alles wat maar vet en benevelend is, en dan tegelijk .
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:41:40 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332341
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wist dat je Rotterdamse hart er sneller van zou gaan kloppen
Ben je al opgevreten door de muggen trouwens? Ik wel vanavond in de tuin. Maar goed, dat heb ik er wel voor over

Vievke, bij deze ben je ook hier uitgenodigd in de tuin!
Neem Dean mee, dan kunnen we daarmee meteen Heer G overhalen misschien.
Jij kunt dat vast heel subtiel

Maar ik gun jou ook een eigen tuin

Qua overhalen wacht ik dan nog ff tot ie de <insert gedecideerd stemmetje>. "Nai."-fase ontgroeit is oke?

(Als ie op zijn moeder lijkt tot zijn 87e).

Oh ja, en subtiliteit is nu niet echt mijn middelste naam .
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:43:27 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332360
SHE, kijkt Ollie ook naar "How it's made" en de krabvissers?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:44:57 #25
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60332377
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou ik weet niet, soms ben ik nog een beetje bang voor je .

Stel je niet zo aan, jouw waffel werkt net zo fraai als de mijne en de oplettende kijker ziet meteen dat ik een poes in tijgerpyama ben.

@ PF: Vervelend dat je die jongen kent en excuus dat ik er zo bruut doorheen babbel met smalltalk, maar ik heb even genoeg dood gehad voor vandaag:@
Het is een rotdag voor het leven en dus ga ik het liever nog even vieren.

Trusten poppetjes
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 00:45:25 #26
163650 Greys
pi_60332384
Nee, nu heb je het over míjn vent.
'Deadliest Catch', vaste prik hier! En 'How it's made' en liefst ook nog Mythbusters.

Deadliest Catch vind ik stiekem zelf ook erg leuk om te kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:46:09 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332389
Slaap lekker poes!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 00:48:13 #28
163650 Greys
pi_60332416
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:44 schreef SHE het volgende:
Trusten poppetjes
Trusten troela in tijgerpyama!
Als we ooit gaan meeten met de Slank-ladies dan regelen we kapsalonnetjes en Dudok appeltaart.

Ik ga ook snurken,
Kijken of er nog krabvissers op tievie zijn, of neergestorte vliegtuigen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:48:20 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60332418
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:43 schreef Vivi het volgende:
SHE, kijkt Ollie ook naar "How it's made" en de krabvissers?
Er is hier 1 gouden huisregel: vanaf 22.00 staat Discovery afgewisseld met National Geographic non stop aan.
Waar de man woon.... ( oud Rotterdams gezegde, Greys kennum wel )

Ik weet inmiddels alles over metalen, gereedschap, survival, booreilanden en vliegtuig crashes.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:50:37 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60332445
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:45 schreef Greys het volgende:
Nee, nu heb je het over míjn vent.
'Deadliest Catch', vaste prik hier! En 'How it's made' en liefst ook nog Mythbusters.

Deadliest Catch vind ik stiekem zelf ook erg leuk om te kijken
Alleen als er een overboord slaat.

Oh ja, en Mythbusters, die had ik nog even verdrongen .

En dan er gedwongen naast zitten en dat ie het dan óók nog gaat uitleggen, terwijl ik het tegen wil en dank allang snap, en dat op 34 verschillende manieren. Gaap.

(En ja, dan knik ik lukraak ja en nee op hopelijk de goede momenten, en zeg op diverse intonaties "Hm" en "Ooh", daarmee kan je bijna nooit de fout ingaan. Intussen denk ik dan natuurlijk aan legio interessantere dingen, zoals onmisbare nog aan te schaffen literatuur voor mijn zoon --> )

Of sex natuurlijk. Of Wodka.
pi_60332448
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:44 schreef SHE het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan, jouw waffel werkt net zo fraai als de mijne en de oplettende kijker ziet meteen dat ik een poes in tijgerpyama ben.

@ PF: Vervelend dat je die jongen kent en excuus dat ik er zo bruut doorheen babbel met smalltalk, maar ik heb even genoeg dood gehad voor vandaag:@
Het is een rotdag voor het leven en dus ga ik het liever nog even vieren.

Trusten poppetjes
Ik vind 't wel fijn om te lezen.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:54:29 #32
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60332484
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bah ex klasgenootje

Jezus, wat verschrikkelijk! In een klap heel je gezin kwijt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60334108
Ik vind How it's made en Mythbusters ook geweldig.
pi_60334661
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:33 schreef conleche het volgende:

Bloemkoolpuree: bloemkool koken in bouillon of zout water. Als bloemkool gaar is de staafmixer erop zetten.
Dat laatste snap ik al niet....ik ben helemaal geen bloemkoolfan maar om er dan ook nog een babypotjes-prut van te maken?
pi_60334951
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:39 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat laatste snap ik al niet....ik ben helemaal geen bloemkoolfan maar om er dan ook nog een babypotjes-prut van te maken?
Ik denk dat je het als een soort aardappelpuree moet zien. Alleen dna lekker en met veel minder koolhydraten.

* Liejannuh geeft PF nog even een knuffel.
Claudia, jij ook onwijs veel sterkte met het verlies van je vader.
pi_60335246
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik denk dat je het als een soort aardappelpuree moet zien. Alleen dna lekker en met veel minder koolhydraten.
Lekker? Een klodder snotterige bloemkool?
maar toch...als je geen aardappelpuree mag van meneer atkins dan zou ik zelf geen neppuree eten maar gewoon extra groente nemen, bloemkool in de vorm van bloemkool bijvoorbeeld

Ieder z'n meug....een leven zonder koolhydraten is voor mij echt ondenkbaar. Lang leve de volkorenboterham met kaas
pi_60335335
Het is niet snotterig en het is wel lekker!

pi_60335495
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:26 schreef conleche het volgende:
Het is niet snotterig en het is wel lekker!

Oh nou sorry hoor
pi_60335652
Kwestie van goed bereiden, neem ik aan? Heel veel soorten groentepuree zijn lekker; zelf maak ik het zelden, maar ik heb bijv. echt lekkere bietjespuree gegeten. En venkelpuree
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:46:08 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60336810
Ik ken gepureerde bloemkool als een liefdevolle soep die mijn moedertje voor mij maakte als ik ziek was.
Het enige wat dan snotterig was, was ik zelf.

Ik ben dol op gepureerde groenten.
pi_60336970
'soep' en 'puree' zijn in mijn ogen verschillende dingen, eet zelf ook heel vaak zelfgemaakte soep (maar nooit bloemkoolsoep )
De laatste poging om bloemkool te eten was een recept van geroosterde bloemkool, eerst in plakjes snijden en dan met olijfolie in de oven roosteren. Ik was niet onder de indruk van het resultaat.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:11:07 #42
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60337431
Het goede nieuws is dat ik ondanks mijn eetweek gisteren 3kg minder zwaar bleek te zijn. Er is nu officieel 10kg vanaf. Zal morgen wel even updaten, want ik ben vergeten op de weegschaal te staan en ik heb alweer 500 liter water op .

Het slechte nieuws is dat ik even niet weet wat ik moet doen. Een oude vriend is plotseling overleden en vanmiddag is de condoleance. Echter; wij hebben een meningsverschil gehad wat hij niet bij wenste te leggen, dus ik heb hem anderhalf jaar niet gezien.

Dat is ook nog niet het probleem (ik weet dat het een koppige lul is, en nu kan ie tenminste niet wegrennen) maar ik zou dan tegen mijn principes in die kist moeten staren. En na alle dooie mensen die ik in korte tijd heb gezien heb ik een paar jaar geleden mezelf bezworen nooit meer te gaan kijken. En dat heb ik ook nooit meer gedaan.

Wat moet ik nu doen?! De crematie is volgende week en daar ga ik absoluut niet heen. De laatste keer dat ik daar in dat uitvaartcentrum zat was mijn beste vriendin overleden, en was ik daar met de betreffende vriend die mijn hand vasthield. Dat trek ik niet .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60337593
gecondoleerd
ik zou gaan
want ik denk dat je meer spijt kan hebben van het niet gaan dan van het wel gaan
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:18:29 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60337608
In een kist loeren zegt niets over de waardigheid van een afscheid. Het definieert uberhaupt geen afscheid.
Waar heb je behoefte aan?
pi_60337613
Je afvragen of je spijt krijgt als je niet gaat.
Springfield's looking pretty dusty today
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 11:32:16 #46
163650 Greys
pi_60337951
Je kunt ook naar de condoleance gaan zonder in de kist te kijken toch?
Heb ik onlangs ook gedaan, ik kijk ook niet in kisten. Ik herinner me de mensen liever zoals ze alive and kicking waren, niet als ze daar met hun ogen dicht stil liggen.

De familie was blij dat ik kwam, de kist stond achter een soort klein schotje/muurtje, dus je werd er niet vanzelf mee 'geconfronteerd'. Je kon kiezen. En volgens mij gaat dat vaak of zelfs altijd zo. Dus de keuze is aan jezelf, je kunt ook gaan en niet in de kist kijken. Sterkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:55:38 #47
14746 k_i_m
pi_60338544
Ik krijg geen spijt als ik niet ga. De familie ken ik toch niet en er zullen genoeg mensen komen. Dan stuur ik wel bloemen naar de crematie. Had liever ooit nog eens in stilte ergens een bloemetje gelegd, maar dat zit er niet in helaas. Maarrr, er zijn een heleboel verdrietige vrienden daar, en die gaan me wel aan het hart.

Pfff, ik moet echt opschieten, anders kan ik geen oppas meer regelen .
In my life
Why do I smile
pi_60338923
Sterkte Kim ...ik kan me voorstellen dat je in deze situatie twijfelt over wel of niet gaan

maar voor die 10 kilo eraf doe ik even een dansje voor je
pi_60338947
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg geen spijt als ik niet ga. De familie ken ik toch niet en er zullen genoeg mensen komen. Dan stuur ik wel bloemen naar de crematie. Had liever ooit nog eens in stilte ergens een bloemetje gelegd, maar dat zit er niet in helaas. Maarrr, er zijn een heleboel verdrietige vrienden daar, en die gaan me wel aan het hart.

Pfff, ik moet echt opschieten, anders kan ik geen oppas meer regelen .
je vrienden daar ontmoeten, bloemetje leggen, weggaan
niet in kist kijken en niets doen wat je niet wil
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:12:04 #50
14746 k_i_m
pi_60340257
Heb net mijn vader gebeld, die komt even oppassen. Pfff. Nu moet ik wel .
In my life
Why do I smile
pi_60340784
Ik begon de dag om 10 uur met:

Dat ei is gefrituurd! Nooit eerder gedaan, maar het is een soort kruising geworden tussen een Chinees spiegelei en een gepocheerd ei, best smakelijk!

En zojuist gegeten, jawel, bloemkool/gehaktbroodsoep Ik ben de Queen of restjes. Was lekker en ontzettend voedzaam, zit na dat bordje propvol. Ik kan d'r met de vinger bie, zoals mijn schoonmoeder zou zeggen....:

En nee, dit komt niet uit mijn achterste, ik zeg het maar alvast

Kim, sterkte!
pi_60341259
oeps

[ Bericht 50% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 25-07-2008 14:09:21 ]
pi_60341542
Ik begin jouw onderschrift te geloven!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:12:13 #54
14746 k_i_m
pi_60341763
Oh, hee SHE? Jij wilde toch eerst van iedereen weten hoe ze gepoept hadden? Wat betekent het als je altijd mooie lange drijfdrollen hebt en nu ineens zinkpoep? .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:30:00 #55
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60342243
specificeer 'zinkpoep'
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:31:37 #56
14746 k_i_m
pi_60342283
Nou, het zinkt Geen floaters meer, zegmaar .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:14:09 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60343235
Die verandering heeft meestal te maken met een voor het lichaam lang afwezige voedingsstof die ineens weer wordt toegevoegd.
Mag je weer iets eten van de CB feeksen?
pi_60343852
Oeh Kim. Talk dirty to me
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 18:08:15 #59
163650 Greys
pi_60346404
Ik geloof dat het bij mij geen zwemdiploma heeft.
Ze zinken altijd en floaten nóóit. Moet ik me nu zorgen gaan maken, lieve MonaSHE?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60346425
Arme SHE: moet ze nu ook al verstand hebben van poep???
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 18:12:29 #61
163650 Greys
pi_60346455
Kijk jij anders effe morgen Co... !

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:13:05 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60346461
Nou idd, ik kom hier vol mijn lol en voel echter alleen nog maar de druk ( whehehe druk ) om te presteren!
pi_60346539
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
Nou idd, ik kom hier vol mijn lol en voel echter alleen nog maar de druk ( whehehe druk ) om te presteren!
Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??
pi_60346554
Ik weet niet of mijn poep zinkt of drijft want ik heb een plateauplee.

Vanavond maak ik risotto met paddestoelen. Die ik dit keer in in de kokende bouillon zal gooien om zacht te worden in plaats van dat ik ze bak.

Mijn nieuwe lunchidee: rauwkost met gerookte kipreepjes en een beetje chilisaus als dressing. Erg lekker en vult goed.
pi_60346562
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??
'Drukken' voor poepen vind ik echt een walgelijk woord.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 18:20:37 #66
163650 Greys
pi_60346571
Ja! Zeker weten!
En nog hoor, als ik bij mijn ouders ben en ik zeg bv iets met 'kont', dan krijg ik 'Nou nou nou, móet dat nou zo?' Gewoon drukken en [/i]bips[/i] (bij mij wassie met een p volgens mij Co! ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60346608
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef Greys het volgende:
Ja! Zeker weten!
En nog hoor, als ik bij mijn ouders ben en ik zeg bv iets met 'kont', dan krijg ik 'Nou nou nou, móet dat nou zo?' Gewoon drukken en [/i]bips[/i] (bij mij wassie met een p volgens mij Co! ).
Bij mij eigenlijk ook geloof ik, maar ik ben al zo lang het huis uit, dat ik het niet meer weet, want nu zeg ik natuurlijk dat ik ff ga poepen uit m'n kont.
pi_60346666
Ik ga schijten uit m'n reet.
pi_60346727

Als ik heel eerlijk ben, zeg ik heel vaak: Kga even een poepie doen
Oi, das niet echt best
pi_60346779
Hier is het vaak 'kleien'.
Of 'ff Kluivert buitenspel zetten'
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:40:59 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60346834
Ik meld helemaal niemand wat voor smerige dingen ik in het toilet doe.
pi_60346893
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
Ik meld helemaal niemand wat voor smerige dingen ik in het toilet doe.
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??

Ik gil dan: POEPIE!!

God, ik moet echt iets aan m'n communicatieskills doen; dat die vent nog bij me is!!!......
pi_60347034
Tip: doe de deur op slot.
pi_60347054
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef conleche het volgende:

[..]

En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??

God, ik moet echt iets aan m'n communicatieskills doen; dat die vent nog bij me is!!!......
Hier gaat het anders. Als hij mij naar de plee ziet lopen met een tijdschrift, krantje of iets anders te lezen, dan weet ie dat ie beter niet in de buurt van de betreffende w.c. kan komen.
Gelukkig hebben we er 2, zodat het vrouwelijke mysterie (vrouwen stinken niet) nog redelijk intact is.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 18:57:20 #75
163650 Greys
pi_60347075
Heer G heeft is nog steeds in de waan dat ik nooit poep. En dat hou ik graag zo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 18:59:48 #76
163650 Greys
pi_60347128
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

'Drukken' voor poepen vind ik echt een walgelijk woord.
Ik vind het ook gek klinken, maar ik wist niet beter vroeger dan dat het gewoon zo heette
Overigens vind ik 'schijten' echt enorm bouwvakkerig klinken, dus dat zal ik nooit zeggen.
Omdat ik nooit poep. Natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 19:00:56 #77
163650 Greys
pi_60347145
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:32 schreef conleche het volgende:

Als ik heel eerlijk ben, zeg ik heel vaak: Kga even een poepie doen
Oi, das niet echt best
Hier nog erger, want ik zeg altijd (ook op het werk, als ik even naar het toilet ga) dat ik even mijn neus ga poederen. En dat klinkt zo kakmadammerig, dat ben ik helemaal niet. Maar wat dat betreft wèl!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:10:37 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60347320
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat gebeurt mij nooit, als ik mij namelijk met onheilspellende zaken bezig houd dan gaat de deur op slot.
Geen pottekijkers! ( whehehe..pot )
pi_60347911
Menu van vandaag:

O: 2 eitjes
T: VitaLinea
L: rauwkost met gerookte kip & chilisaus
T: aalbessen
T: VitaLinea
D: paddestoelenrisotto (klein beetje superoude kaas erdoor) met zeewolffilet (heel dik stuk dat ik nauwelijks gaar kreeg )

Vanavond nog een beetje yoghurt denk ik. Ik heb véél risotto en veel vis gegeten.
pi_60347948
Risotto!!!

Dat begin ik nu wel een beetje te missen. Ik ga over een maandje of zo maar weer eens overstappen op m'n andere dieet, (gewoon mager eten) het low carben gaat ook niet meer al te snel......
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 19:45:06 #81
163650 Greys
pi_60347967
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat gebeurt mij nooit, als ik mij namelijk met onheilspellende zaken bezig houd dan gaat de deur op slot.
Geen pottekijkers! ( whehehe..pot )
Zit net 'Toen was Geluk' te kijken ( ) en daar kwam het Rotterdamse gezegde '''t is kakken zonder douwen!' voorbij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60348039
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Zit net 'Toen was Geluk' te kijken ( ) en daar kwam het Rotterdamse gezegde '''t is kakken zonder douwen!' voorbij
Je weet ook meteen precies wat er bedoeld wordt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 19:57:53 #83
163650 Greys
pi_60348204
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je weet ook meteen precies wat er bedoeld wordt.
Het betekent eigenlijk gewoon ''t Is een makkie!", gewoon in zijn algemeen dus en op alles toepasbaar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60348387
Haah. Ik zag een poos geleden een Brabander op tv die had het over "afgaan" op het toilet

Vroeger verscheen er een blos op mijn wangen als ik sprak over alles wat enigszins met het kleine kamertje te maken zou kunnen hebben, dus ik had geen woord nodig voor poepen. Dat was voordat ik met gehandicapten ging werken; nu is het in huize marz poep, aarsmaden en aarstulp wat de klok slaat
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60348398
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Het betekent eigenlijk gewoon ''t Is een makkie!", gewoon in zijn algemeen dus en op alles toepasbaar
Ja, duh, dat snap ik. Daar doelde ik juist op.
pi_60348446
Hm, even zitten uitrekenen hoeveel calorieën ik vandaag ongeveer heb binnengekregen en ik kom op 2029. Daar ga ik denk ik niet echt mee afvallen hè? Maar goed, ik heb ook wel een erg groot bord risotto op en een behoorlijk fors stuk zeewolf.
pi_60348769
Wat wel weer scheelt is dat ik zometeen 20 km ga fietsen.

[/monoloog]
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:37:11 #88
14746 k_i_m
pi_60348975
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 15:14 schreef SHE het volgende:
Die verandering heeft meestal te maken met een voor het lichaam lang afwezige voedingsstof die ineens weer wordt toegevoegd.
Mag je weer iets eten van de CB feeksen?
Nee, het is juist sinds CB dat ze niet meer drijven .

Ik dacht dat daar wellicht een logische verklaring voor was.
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:38:43 #89
14746 k_i_m
pi_60349008
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier is het vaak 'kleien'.
Of 'ff Kluivert buitenspel zetten'
Een zak tuinaarde openscheuren is ook een veelgehoorde kreet hier in huis .
In my life
Why do I smile
pi_60349082
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:07 schreef -marz- het volgende:
..aarstulp..
Ik ging erop Googlen
Ik heb ook nog op een plaatje geklikt
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:51:31 #91
14746 k_i_m
pi_60349297
Nou, ik moest wel erg veel moeite doen voor een plaatje .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:51:56 #92
14746 k_i_m
pi_60349308
Leuk dat het topic ook elke keer begint met het bord met ham erop van Conleche .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:52:59 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60349329
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je poep verandert met je levensstijl, dus dat is vrij logisch.
Ik heb me echter nooit verdiept in de mate van drijfbaarheid, slechts in textuur en structuur.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 21:07:11 #94
163650 Greys
pi_60349594
Vievje, wat ben je stil. Ben je van je graatje gevallen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60349756
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Vet drijft op water, dus voorheen had je vette poep?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:16:08 #96
14746 k_i_m
pi_60349772
Vette poep man!
In my life
Why do I smile
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:20:39 #97
14746 k_i_m
pi_60349870
Uit de poep Wiki;

Vetgehalte
Veel vet in de ontlasting doet de ontlasting drijven in het water van de WC (omdat vet lichter is dan water). Ook overmatige aanwezigheid van gassen in de ontlasting kan de ontlasting doen drijven. Normale ontlasting hoort niet te blijven drijven. Wanneer er door gisting en rotting teveel gas in de ontlasting zit, blijft deze drijven. Immers, bijna alles wat wij eten is zwaarder dan water en zou dus na de vertering moeten zinken.

Nou, weer wat geleerd .
In my life
Why do I smile
pi_60349998
OMFG

Leuk, zo'n topic lezen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 21:32:55 #99
163650 Greys
pi_60350146
Thanks kim, dus ik hoef me geen zorgen te maken dat het nooit drijft hier!

Oh wacht... ik poep nooit...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60350926
Ik loop leeg de laatste dagen . En allemaal heel mooi compact enzo. Dus ja, ik poep lekker wel . Heel veel.

PF. Gaan veel teveel mensen dood de laatste tijd Trouwens, als ik ooit dood ga (voorlopig liever niet) wil ik geen open kist. Ging een keer naar een crematie, was de 2e uitvaart in mijn leven. Liep het zaaltje binnen, lag de arme man in een open kist, schuin kijkend naar de deur. Schrok me wezenloos. Begon nog net niet te huilen. Zo duidelijk aanwezig, zo duidelijk dood was ie anders nooit . Gewoonlijk kijk ik wel in kisten, voor mij voelt het wel als een afscheid, maar dan liever op mijn eigen manier en tijd, dit was gewoon schokkend. De familie had trouwens ook geen rekening gehouden met zijn wens voor een kerkdienst, dus die heeft een vriendin van hem dan maar georganiseerd, zonder 'hem' erbij ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')