quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Qiepo!
Ja, vreselijk tragisch idd...ik heb het condoleanceregister al getekend. Wie van de drie was je klasgenootje PF?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bahex klasgenootje
bah bah bah!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.volkskrant.nl/(...)_omgekomen_in_Italie
Kom je toch gewoon een keer hier fikkie stoken?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:06 schreef Vivi het volgende:
Godver! Ik wil ook een tuin om in te BBQ-en en drank te offeren ja!
de jongen, van 20quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, vreselijk tragisch idd...ik heb het condoleanceregister al getekend. Wie van de drie was je klasgenootje PF?
Nou ik weet niet, soms ben ik nog een beetje bang voor jequote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Kom je toch gewoon een keer hier fikkie stoken?
Aansteker mag je houden!
Wij hebben het leuk buiten dus ik ga weer doei; manlief vertelt over planeten, atmosfeer en global warming
en ik denk ondertussen aan wodka, sex en de kapsalon van Greys
Ik wist dat je Rotterdamse hart er sneller van zou gaan kloppenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:25 schreef SHE het volgende:
en ik denk ondertussen aan wodka, sex en de kapsalon van Greys
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist dat je Rotterdamse hart er sneller van zou gaan kloppen
Ben je al opgevreten door de muggen trouwens? Ik wel vanavond in de tuin. Maar goed, dat heb ik er wel voor over
Vievke, bij deze ben je ook hier uitgenodigd in de tuin!
Neem Dean mee, dan kunnen we daarmee meteen Heer G overhalen misschien.
Jij kunt dat vast heel subtiel![]()
Maar ik gun jou ook een eigen tuin
Stel je niet zo aan, jouw waffel werkt net zo fraai als de mijne en de oplettende kijker ziet meteen dat ik een poes in tijgerpyama ben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, soms ben ik nog een beetje bang voor je.
Trusten troela in tijgerpyama!quote:
Er is hier 1 gouden huisregel: vanaf 22.00 staat Discovery afgewisseld met National Geographic non stop aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:43 schreef Vivi het volgende:
SHE, kijkt Ollie ook naar "How it's made" en de krabvissers?
Alleen als er een overboord slaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:45 schreef Greys het volgende:
Nee, nu heb je het over míjn vent.
'Deadliest Catch', vaste prik hier!En 'How it's made' en liefst ook nog Mythbusters.
Deadliest Catch vind ik stiekem zelf ook erg leuk om te kijken![]()
Ik vind 't wel fijn om te lezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, jouw waffel werkt net zo fraai als de mijne en de oplettende kijker ziet meteen dat ik een poes in tijgerpyama ben.
@ PF: Vervelend dat je die jongen kent en excuus dat ik er zo bruut doorheen babbel met smalltalk, maar ik heb even genoeg dood gehad voor vandaag:@
Het is een rotdag voor het leven en dus ga ik het liever nog even vieren.
Trusten poppetjes
Jezus, wat verschrikkelijk! In een klap heel je gezin kwijt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bahex klasgenootje
bah bah bah!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.volkskrant.nl/(...)_omgekomen_in_Italie
Dat laatste snap ik al niet....ik ben helemaal geen bloemkoolfan maar om er dan ook nog een babypotjes-prut van te maken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:33 schreef conleche het volgende:
Bloemkoolpuree: bloemkool koken in bouillon of zout water. Als bloemkool gaar is de staafmixer erop zetten.
Ik denk dat je het als een soort aardappelpuree moet zien. Alleen dna lekker en met veel minder koolhydraten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik al niet....ik ben helemaal geen bloemkoolfan maar om er dan ook nog een babypotjes-prut van te maken?
Lekker? Een klodder snotterige bloemkool?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je het als een soort aardappelpuree moet zien. Alleen dna lekker en met veel minder koolhydraten.![]()
Oh nouquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:26 schreef conleche het volgende:
Het is niet snotterig en het is wel lekker!
je vrienden daar ontmoeten, bloemetje leggen, weggaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg geen spijt als ik niet ga. De familie ken ik toch niet en er zullen genoeg mensen komen. Dan stuur ik wel bloemen naar de crematie. Had liever ooit nog eens in stilte ergens een bloemetje gelegd, maar dat zit er niet in helaas. Maarrr, er zijn een heleboel verdrietige vrienden daar, en die gaan me wel aan het hart.
Pfff, ik moet echt opschieten, anders kan ik geen oppas meer regelen.
Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
Nou idd, ik kom hier vol mijn lol en voel echter alleen nog maar de druk ( whehehe druk ) om te presteren!
'Drukken' voor poepen vind ik echt een walgelijk woord.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??
Bij mij eigenlijk ook geloof ik, maar ik ben al zo lang het huis uit, dat ik het niet meer weet, want nu zeg ik natuurlijk dat ik ff ga poepen uit m'n kont.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef Greys het volgende:
Ja! Zeker weten!
En nog hoor, als ik bij mijn ouders ben en ik zeg bv iets met 'kont', dan krijg ik 'Nou nou nou, móet dat nou zo?'Gewoon drukken en [/i]bips[/i] (bij mij wassie met een p volgens mij Co!
).
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
Ik meld helemaal niemand wat voor smerige dingen ik in het toilet doe.
Hier gaat het anders. Als hij mij naar de plee ziet lopen met een tijdschrift, krantje of iets anders te lezen, dan weet ie dat ie beter niet in de buurt van de betreffende w.c. kan komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??
Ik gil dan: POEPIE!!
God, ik moet echt iets aan m'n communicatieskills doen; dat die vent nog bij me is!!!......
Ik vind het ook gek klinken, maar ik wist niet beter vroeger dan dat het gewoon zo heettequote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
'Drukken' voor poepen vind ik echt een walgelijk woord.
Hier nog erger, want ik zeg altijd (ook op het werk, als ik even naar het toilet ga) dat ik even mijn neus ga poederen. En dat klinkt zo kakmadammerig, dat ben ik helemaal niet. Maar wat dat betreft wèl!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:32 schreef conleche het volgende:![]()
Als ik heel eerlijk ben, zeg ik heel vaak: Kga even een poepie doen
Oi, das niet echt best![]()
Dat gebeurt mij nooit, als ik mij namelijk met onheilspellende zaken bezig houd dan gaat de deur op slot.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??
Ik gil dan: POEPIE!!
God, ik moet echt iets aan m'n communicatieskills doen; dat die vent nog bij me is!!!......
Zit net 'Toen was Geluk' te kijken (quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nooit, als ik mij namelijk met onheilspellende zaken bezig houd dan gaat de deur op slot.
Geen pottekijkers! ( whehehe..pot )
Je weet ook meteen precies wat er bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit net 'Toen was Geluk' te kijken () en daar kwam het Rotterdamse gezegde '''t is kakken zonder douwen!' voorbij
Het betekent eigenlijk gewoon ''t Is een makkie!", gewoon in zijn algemeen dus en op alles toepasbaarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je weet ook meteen precies wat er bedoeld wordt.
Ja, duh, dat snap ik. Daar doelde ik juist op.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het betekent eigenlijk gewoon ''t Is een makkie!", gewoon in zijn algemeen dus en op alles toepasbaar
Nee, het is juist sinds CB dat ze niet meer drijvenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:14 schreef SHE het volgende:
Die verandering heeft meestal te maken met een voor het lichaam lang afwezige voedingsstof die ineens weer wordt toegevoegd.
Mag je weer iets eten van de CB feeksen?
Een zak tuinaarde openscheuren is ook een veelgehoorde kreet hier in huisquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier is het vaak 'kleien'.
Of 'ff Kluivert buitenspel zetten'
Ik ging erop Googlenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:07 schreef -marz- het volgende:
..aarstulp..
Je poep verandert met je levensstijl, dus dat is vrij logisch.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, het is juist sinds CB dat ze niet meer drijven.
Ik dacht dat daar wellicht een logische verklaring voor was.
Vet drijft op water, dus voorheen had je vette poep?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, het is juist sinds CB dat ze niet meer drijven.
Ik dacht dat daar wellicht een logische verklaring voor was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |