Mijn spinaziesoep leek op een algenplasjequote:Op maandag 28 juli 2008 13:45 schreef conleche het volgende:
O: gekookt eitje met plakje ham
L: bakje Japanse zeewiersalade en 4 mini gehaktballetjes. Die zeewiersalade heb ik bij de AH gekocht en hij is niet vies, maar haalt het niet bij de salade die je krijgt in een Japans restaurant.
Mij lijkt high carb/low fat wel moeilijk vol te houden juist. Mag je bv wel of geen eieren?
Lijkt me heerlijk, zweten. Ik zweet dus echt bijna nooit, zelfs niet in de saunaquote:Op maandag 28 juli 2008 17:53 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook zo rennen, vind rennen met die hitte wel fijn, dan zweet je alle rotzooi eruit.
Ik kook lekker, maar ik eet lang niet zo leuk hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:59 schreef Fruity het volgende:
Maar SHE, wat ik me afvraag, volg jij nou een bepaald eetpartroon of dieet? Het lijkt wel alsof (uit wat ik hier lees) alsof je altijd lekker eet, dan weer een cheesecake, BBQ. Maar misschien komt het ook door de schriftelijke uitdrukkingsvermogen waardoor alles lekker klinkt.
Kennen?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:23 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Het heeft hier de hele nacht gezeken van de regen, maar het is nog steeds benauwdEn ik ben lekgeprikt, ook dat nog
Sounds like a case of the Mondays
Kent iemand hier de film Office Space?
Wat is er anders aan gojimuesli dan aan gewone?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga vanavond moussaka maken en ik doe er lekker wél kaas op.
Verder vandaag:
- O: yoghurt met gojimuesli
-
Hoe lang ren je dan achter elkaar? Want ik begin ook pas te zweten na een kwartier, maar dan gaat het gestaag door: heerlijk!quote:Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef Fruity het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, zweten. Ik zweet dus echt bijna nooit, zelfs niet in de sauna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |