abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2008 @ 14:15:17 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60395648
Tuurlijk mag je eieren.
pi_60395742
van Evy niet

maar wel melk, veel melk.. zegt Evy..

gelukkig luister ik alleen naar haar klotemuziekjes om te hardlopen en niet naar de voedingstips... eieren

Eetlijstje:

O: twee knackebrodjes met nutella (leuk, thuiskomen na vakantie en NIETS hebben )
L: klein beetje zelfgemaakte bananenmilkshake en een bruine boterham met oude kaas

Avondeten wordt risotto met groenten veel groenten.. dat hebben we namelijk moeten ontberen de hele vakantie in het hotel we moeten dus aan een inhaalslag
Ja doei.
pi_60396025
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:45 schreef conleche het volgende:
O: gekookt eitje met plakje ham
L: bakje Japanse zeewiersalade en 4 mini gehaktballetjes. Die zeewiersalade heb ik bij de AH gekocht en hij is niet vies, maar haalt het niet bij de salade die je krijgt in een Japans restaurant.

Mij lijkt high carb/low fat wel moeilijk vol te houden juist. Mag je bv wel of geen eieren?
Mijn spinaziesoep leek op een algenplasje

MB, Evy kan me de pot op, ik vind melk vies En ik ga zo lekker voor het zwemmen een ei eten
pi_60398579
Oh, mensen, help mij door deze dagen .

We hebben een bod gedaan op lief huisje , zitten middenin hypotheekgesprekken , ik moet m'n scriptie nog afmaken het bod is afgewezen , nu zitten we in het spelletje van bieden en ik ben al zo'n zakelijk brein ( ) .. ik heb de neiging om 20 boterhammen met pindakaas en jam te gaan eten tegen die ontzettende bonk beton in m'n maag van de zenuwen omtrent.. nouja, alles .

Emo eter? Neuh..
pi_60399733
Vandaag gegeten:
1 gekookt eitje,
3 brood met pindakaas,
bakje aardbeien,
appel
Optimel Smoothie

zometeen avondeten zonder koolhydraten (kipgehakt met ui, tomaat, 30+ kaas en ham en sla als toetje meloen
maar eerst hardlopen in deze klamme hitte, ben benieuwd hoe het gaat. Gister ben ik niet geweest omdat het te warm was, vandaag gelukkig niet
pi_60399932
ik luister ook niet naar Evy hoor CF

wel naar jou: ga zo lekker risotto maken met daarbij verse groente, veel verse groente
Ja doei.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:44:36 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60400131
@ Fruitje : Mens, ik zweet nu al van ademen! Succes, ik vind hardlopen met deze temperaturen op zijn minst bewonderingswaardig.

En kijk eens wie daar is; the bitch is back!
Pics!
Hoe was het; en heb je inmiddels een nog grotere hekel aan kamperen?

Ik heb je grote bek niet gemist; maar je smileys wel.
pi_60400176
Ja doei.
pi_60400189
Ja doei.
pi_60400274
Risotto, woei, dat heb ik al tijden niet gegeten

Anyway, ik eet even mijn vijgen op en dan spring ik op de fiets richting zwembad.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:51:59 #236
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60400300
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft iets vreselijk geils, deze foto
pi_60400307
die steen, daar achter me, is inderdaad wel ontzettend lustopwekkend
Ja doei.
pi_60400327
MoBlo: je ziet er slank uit in dat ape-pakkie

Ik ga ook zo rennen, vind rennen met die hitte wel fijn, dan zweet je alle rotzooi eruit.

Ik heb nog gegeten een halve bak aardbeien en 2 crackers met eiersalade.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:55:55 #239
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60400371
Doe niet zo raar, is een prachtig plaatje. Je motor straalt helemaal!

en je ziet er strak uit in dat pakje

Dolomieten was je toch? Uitzicht moet hemels zijn geweest. Volgens mij is zo'n tocht ook alleen echt leuk op de motor. Het gevoel van ruimte en vrijheid
pi_60400413
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:53 schreef conleche het volgende:

Ik ga ook zo rennen, vind rennen met die hitte wel fijn, dan zweet je alle rotzooi eruit.

Lijkt me heerlijk, zweten. Ik zweet dus echt bijna nooit, zelfs niet in de sauna
pi_60400415
Het was inderdaad echt werkelijk waar een hele ervaring.

Ga nog vanavond, na het koken en eten, even een groot verslag tikken van wat we allemaal gedaan hebben.
Maar de Stelvio-pas, met 48 haarspeldbochten omhoog richting 2700 meter, de prachtige bochten, de uitzichten op bergen, meren, groen, boomgrenzen... wow, erg indrukwekkend.. en had er ook niet aan moeten denken dit met een auto te doen.. lijkt me geen reet aan
Ja doei.
pi_60400439
Maar SHE, wat ik me afvraag, volg jij nou een bepaald eetpartroon of dieet? Het lijkt wel alsof (uit wat ik hier lees) alsof je altijd lekker eet , dan weer een cheesecake, BBQ. Maar misschien komt het ook door de schriftelijke uitdrukkingsvermogen waardoor alles lekker klinkt.
  maandag 28 juli 2008 @ 18:08:47 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60400585
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:59 schreef Fruity het volgende:
Maar SHE, wat ik me afvraag, volg jij nou een bepaald eetpartroon of dieet? Het lijkt wel alsof (uit wat ik hier lees) alsof je altijd lekker eet , dan weer een cheesecake, BBQ. Maar misschien komt het ook door de schriftelijke uitdrukkingsvermogen waardoor alles lekker klinkt.
Ik kook lekker, maar ik eet lang niet zo leuk hoor.
Ik heb een man waar ik rekening mee moet houden, en koken vind ik heerlijk, dus vandaar.
Ikzelf eet aanmerkelijk soberder, temeer omdat ik wat dingen aan het uit testen ben.

Overigens is een BBQ nooit een slecht idee. Als je je inhoud met de sausjes, veel groenten erbij serveert en je vlees niet verprutst, dan is BBQ-en zelfs de meest gezonde manier van eten.
pi_60400741
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:23 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Het heeft hier de hele nacht gezeken van de regen, maar het is nog steeds benauwd En ik ben lekgeprikt, ook dat nog Sounds like a case of the Mondays Kent iemand hier de film Office Space?
Kennen?

pi_60400793
Office Space is briljant
Ja doei.
pi_60400821
Shit ik moet straks ook naar de sportschool . Dit weer motiveert mij daar bepaald niet in.
pi_60400830
Ik ga vanavond moussaka maken en ik doe er lekker wél kaas op.

Verder vandaag:

- O: yoghurt met gojimuesli
- T: VitaLinea
- L: soep van gisteren
- T: handje aalbessen
- T: paar pecannootjes
- D: moussaka
pi_60400881
moussaka! Dat wil ik ook altijd nog 's zelf maken.. mn tante kan dat best goed, als ex-balkanbewoonster recept maar 's vragen
Ja doei.
pi_60400923
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga vanavond moussaka maken en ik doe er lekker wél kaas op.

Verder vandaag:

- O: yoghurt met gojimuesli
-
Wat is er anders aan gojimuesli dan aan gewone?
pi_60401787
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef Fruity het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk, zweten. Ik zweet dus echt bijna nooit, zelfs niet in de sauna
Hoe lang ren je dan achter elkaar? Want ik begin ook pas te zweten na een kwartier, maar dan gaat het gestaag door: heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')