abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60405616
Ze is wel evil.
pi_60406269
Iemand heeft geloof ik een keer de zalm met linzen van SHE geprobeerd, en zei dat dat erg lekker was.

Nu hebben lief en ik nog nooit linzen geproefd, en vraag ik me af of dat een goed idee is om te proberen om een warme zomerdag voor mensen die niet zo heel erg veel gewend zijn qua smaak (heb de linzen al wel gekocht).

Ik wil graag iets nieuws proberen, maar heb niet zoveel zin in iets dat moeilijk ligt qua smaak, dan maak ik wel een zomerse salade
Smoke City - Underwater love
pi_60406416
Linzen is een beetje ertensoepachtig
(Italiaanse linzen met een stuk varkenspoot en varkensworst en zo die officiele Italiaanse )

Niet dat het precies het zelfde is of smaakt (ik hou niet van erwtensoep) maarrr het is dus wel dat soort en niet als kippenbouillon

O en die nederlandse oranje zijn vies, dat is net zand.
pi_60406417
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:45 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou ja, ze zitten in de muesli die ik koop. Ik weet niet of je ze ook los kunt kopen.
Ja hoor. Bij de Tuinen, en bij de natuurwinkel vaak ook wel. Ik heb nog n zakje liggen, maar geen zin om ze op te eten... Ik hou ook niet van gedroogde cranberries, namelijk.
pi_60406534
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Linzen is een beetje ertensoepachtig
(Italiaanse linzen met een stuk varkenspoot en varkensworst en zo die officiele Italiaanse )

Niet dat het precies het zelfde is of smaakt (ik hou niet van erwtensoep) maarrr het is dus wel dat soort en niet als kippenbouillon

O en die nederlandse oranje zijn vies, dat is net zand.
Ik heb puy linzen (groene) gekocht.
Smoke City - Underwater love
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 juli 2008 @ 22:29:34 #281
163650 Greys
pi_60406546
Zijn er al oogverblindende foto's van Viev d'r prodentsmile?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60407133
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef HunnY het volgende:

[..]

Ik heb puy linzen (groene) gekocht.
Ik vind linzen heerlijk ze zijn een beetje melig (erwtensoepachtig wil ik 't niet noemen). Koud zijn ze idd heel erg lekker in een salade met gecarameliseerde rode uien en paprika en een handvol gehakte peterselie, bijvoorbeeld. Doe je er dan wat feta door, dan heb je een heerlijk vullend maal
pi_60407220
Linzensoep is wel zo achtig
heb je die Italianse oud en nieuw versie wel eens gegeten?
In Italia ?
  maandag 28 juli 2008 @ 23:06:25 #284
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60407409
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb op vakantie ook over SHE gedroomd

ze had mij gevangen genomen, en mn moeder ook, en ze ging ons onthoofden.

En ineens was Miss Hobje er ook bij en ik ben ontsnapt, uiteindelijk, maar mn moeder niet en toen ging ik mn huis binnen, en toen was de plek des onheils ineens aan de overkant, en zag ik Hobsel, SHE en mn moeder heel evil naar mij lachen..

ik werd echt heel naar wakker

Dat vind ik echt heel erg.
Ik ben een liefie!
pi_60407489
ik weet ook écht niet waar het vandaan komt

je bent overigens niet de enige, de nacht ervoor droomde ik dat een vriend van me twee bekenden had neergestoken
Ja doei.
  maandag 28 juli 2008 @ 23:12:20 #286
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60407543
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had gedroomd dat SHE mij echt haatte of zo
of ik las het ergens in een topic
huuuuh ik kan de realiteit en dromen de laatste tijd echt niet meer uit elkaar houden
ik laf joe, mad kitty!

Wat is dat met jullie? Ik ben niet eens echt nasty of streng geweest.
En stiekem vind ik jullie de leukste vrouwen evvah!
  maandag 28 juli 2008 @ 23:16:14 #287
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60407635
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:

je bent overigens niet de enige, de nacht ervoor droomde ik dat een vriend van me twee bekenden had neergestoken
Ah, een vriend van je?
Ok, dan zie je mij gelukkig ook als zodanig.

Zie je, ik laf jou! Allemaal onderdrukte emoties!
pi_60407646
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef SHE het volgende:

[..]

ik laf joe, mad kitty!

Wat is dat met jullie? Ik ben niet eens echt nasty of streng geweest.
En stiekem vind ik jullie de leukste vrouwen evvah!
Gelukkig ik hoopte al dat ik droomde
misschien omdat ik heel moeilijk vind een dieet sowieso vol te houden en dan stel ik iemand teleur oid. (mijzelf) en dan verteld m'n geweten in de vorm van SHE dat het geen goed plan was ?

- Ik heb gedroomd dat Mr PF in een café een vuurtje vroeg aan mensen, de mensen waren er wel, hij heeft het niet gevraagd
- Dat we midden in de nacht nog gepraat hebben over iets, niet waar
- Dat hij een smsje had gestuurd. Ik die voor de zekerheid nog eens heb gelezen. Niet waar.

+ Meer dingen maar bij deze wist ik bijna zeker dat het WEL zo was
Ik wil weer een duidelijke scheiding ertussen Misschien moet ik minder drinken?
We werden namelijk 's ochtends beide wakker, ik met kleren aan, hij niet. En we wisten alle twee dat we tosti's hadden gegeten en dat we opeens wakker werden in de ochtend in bed.
Weird
  maandag 28 juli 2008 @ 23:31:35 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60407951
Het zijn die vervloekte tosti´s !! Ze spelen in op je geweten...ik heb al eens eerder gezegd dat de duivel zich openbaart in de vorm van gesmolten kaas !
  dinsdag 29 juli 2008 @ 02:39:09 #290
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60410639
he bah...gesmolten kaas.... ik wil altijd tosti's met alleen ham en die hebben ze nooit

nu wel zin in een tosti met ham eigenlijk. mjam. maar ja. slapen is een beter plannnnnnnn

onze oude stamkroeg is verbouwd tot ierts hips met schommels als barkrukken en het is er niet meer donker en onwelriekend... alleen is de wijn duurder en t bier ook... en en en... t is er veel te klein geworden voor ons want er past niet eens één cello meer in, laat staan een heel orkest aan instrumenten + mensen.

nou moe. ik mis mn oude bierbelg met zn vieze wijn voor 1,50....

schlaaap nu!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60411831
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind linzen heerlijk ze zijn een beetje melig (erwtensoepachtig wil ik 't niet noemen). Koud zijn ze idd heel erg lekker in een salade met gecarameliseerde rode uien en paprika en een handvol gehakte peterselie, bijvoorbeeld. Doe je er dan wat feta door, dan heb je een heerlijk vullend maal
Volledig recept? Ik denk dat ik dit ga maken deze week.
pi_60412391
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:

Ik denk het warme weer ... ik loop opeens ook heel maf te dromen ... al maak ik niemand dood/niet over SHE. Tot ik dacht dat ik droomde, maar het wel echt was gebeurd (Vriendje deed in zijn slaap een beetje maf).

Ohja, goeiemorgen. Ontbijt! Brood smeren! En naar je werk . Ik weet niet hoor, ik denk dat ik heel erg blij ben dat ik nog studeer enzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:30:45 #293
221912 minilot
Nancy boy
pi_60413031
Jemig SHE, heb je ons nét allemaal naar matig met carbs en een beetje vet is oké gejaagd; ga je zelf een geile, platte buik zitten krijgen door vetvrij eten mét pasta en boterhammen! Mooi is dat!

Verder ben ik zondag met mijn lief naar het strand geweest en barstte mijn lijf uit in felrode vlekken en opgezette blaasjes zodra ik mijn kleren uittrok. Ik zat er helemaal onder, ik kon er zó mee op de kermis gaan staan. Vanmorgen naar de dokter geweest en ik blijk plotsklaps te beschikken over een stevige zonneallergie.

Nou ben ik al nooit een enorme fan geweest van bakken in de zon en voorzag ik met plezier een toekomst als roomwit en rimpelvrij bejaard dametje, maar toch.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:37:13 #294
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60413141
Dat is lullig Lot! Kan het niet te maken hebben met iets wat je op jezelf gesmeerd hebt waardoor je die reactie krijgt? Heb ik ook wel eens gehad dat ik een andere bodylotion had ofzo en ik ook ineens onder de vlekken zat...
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:43:25 #295
221912 minilot
Nancy boy
pi_60413272
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:37 schreef k_i_m het volgende:
Dat is lullig Lot! Kan het niet te maken hebben met iets wat je op jezelf gesmeerd hebt waardoor je die reactie krijgt? Heb ik ook wel eens gehad dat ik een andere bodylotion had ofzo en ik ook ineens onder de vlekken zat...
Nope. Heb ik meteen getest. De Nivea Sun factor 50+ bleek niet de boosdoener..
Ik had in het voorjaar al het idee dat mijn armen en schouders wat raar reageerden op de zon, maar die hebben natuurlijk langzaam kunnen wennen..
Maar voor de rest van mijn lijf was het ondanks parasol en lotion met hoge factor dusdanig schrikken dat ik er na een kwartier uitzag alsof ik waterpokken had.
Blijkbaar beschermen de reguliere zonnebrandlotions je vooral tegen UVB-straling terwijl je met zonneallergie in een monster verandert door UVA-straling.
pi_60413619
Ik meld me hier ook maar even..! Op het moment dat beide ouders me met grote ogen aankeken en zich hoopvol afvroegen of ik soms zwanger was, wist ik dat ik actie moest gaan ondernemen... En aangezien ik echt heel weinig zelfdiscipline heb, leek het me verstandig om dit als steuntje in de rug te gebruiken!
Dus, ik ben 1.57 lang, weeg nu inmiddels 56 kilo. Mijn streefgewicht zal zo rond de 49/50 zijn. Help...
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:05:17 #297
221912 minilot
Nancy boy
pi_60413690
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:01 schreef Raantje het volgende:
Ik meld me hier ook maar even..! Op het moment dat beide ouders me met grote ogen aankeken en zich hoopvol afvroegen of ik soms zwanger was, wist ik dat ik actie moest gaan ondernemen... En aangezien ik echt heel weinig zelfdiscipline heb, leek het me verstandig om dit als steuntje in de rug te gebruiken!
Dus, ik ben 1.57 lang, weeg nu inmiddels 56 kilo. Mijn streefgewicht zal zo rond de 49/50 zijn. Help...
Hee, kleiner dan ik!
Fijn hè, zo klein zijn dat een paar kilo al er verschil maakt tussen eruit zien als een propje en er niet uitzien als een propje? Succes!
pi_60413782
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Hee, kleiner dan ik!
Fijn hè, zo klein zijn dat een paar kilo al er verschil maakt tussen eruit zien als een propje en er niet uitzien als een propje? Succes!
Nou, inderdaad! Maar goed, dat is dan ook het enige nadeel..! Kan het ook omdraaien he, ik hoef er "maar" 6 kwijt om weer iets strakker te worden..!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:10:25 #299
221912 minilot
Nancy boy
pi_60413791
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef Raantje het volgende:

[..]

Nou, inderdaad! Maar goed, dat is dan ook het enige nadeel..! Kan het ook omdraaien he, ik hoef er "maar" 6 kwijt om weer iets strakker te worden..!
Da's ook weer zo.
pi_60413817
TVP
Een na laatste post
Het mooi kotsende meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')