Ja hoor. Bij de Tuinen, en bij de natuurwinkel vaak ook wel. Ik heb nog n zakje liggen, maar geen zin om ze op te eten... Ik hou ook niet van gedroogde cranberries, namelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, ze zitten in de muesli die ik koop. Ik weet niet of je ze ook los kunt kopen.
Ik heb puy linzen (groene) gekocht.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Linzen is een beetje ertensoepachtig
(Italiaanse linzen met een stuk varkenspoot en varkensworst en zodie officiele Italiaanse
)
Niet dat het precies het zelfde is of smaakt (ik hou niet van erwtensoep) maarrr het is dus wel dat soort en niet als kippenbouillon
O en die nederlandse oranje zijn vies, dat is net zand.
Ik vind linzen heerlijkquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb op vakantie ook over SHE gedroomd
ze had mij gevangen genomen, en mn moeder ook, en ze ging ons onthoofden.
En ineens was Miss Hobje er ook bijen ik ben ontsnapt, uiteindelijk, maar mn moeder niet
![]()
en toen ging ik mn huis binnen, en toen was de plek des onheils ineens aan de overkant, en zag ik Hobsel, SHE en mn moeder heel evil naar mij lachen..
ik werd echt heel naar wakker
ik laf joe, mad kitty!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had gedroomd dat SHE mij echt haatte of zo
of ik las het ergens in een topic
huuuuh ik kan de realiteit en dromen de laatste tijd echt niet meer uit elkaar houden
Ah, een vriend van je?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet ook écht niet waar het vandaan komt
je bent overigens niet de enige, de nacht ervoor droomde ik dat een vriend van me twee bekenden had neergestoken
Gelukkig ik hoopte al dat ik droomdequote:Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef SHE het volgende:
[..]
ik laf joe, mad kitty!
Wat is dat met jullie? Ik ben niet eens echt nasty of streng geweest.
En stiekem vind ik jullie de leukste vrouwen evvah!
Volledig recept? Ik denk dat ik dit ga maken deze week.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind linzen heerlijkze zijn een beetje melig (erwtensoepachtig wil ik 't niet noemen). Koud zijn ze idd heel erg lekker in een salade met gecarameliseerde rode uien en paprika en een handvol gehakte peterselie, bijvoorbeeld. Doe je er dan wat feta door, dan heb je een heerlijk vullend maal
Ik denk het warme weerquote:Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet ook écht niet waar het vandaan komt
je bent overigens niet de enige, de nacht ervoor droomde ik dat een vriend van me twee bekenden had neergestoken
Nope. Heb ik meteen getest. De Nivea Sun factor 50+ bleek niet de boosdoener..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:37 schreef k_i_m het volgende:
Dat is lullig Lot! Kan het niet te maken hebben met iets wat je op jezelf gesmeerd hebt waardoor je die reactie krijgt? Heb ik ook wel eens gehad dat ik een andere bodylotion had ofzo en ik ook ineens onder de vlekken zat...
Hee, kleiner dan ik!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:01 schreef Raantje het volgende:
Ik meld me hier ook maar even..! Op het moment dat beide ouders me met grote ogen aankeken en zich hoopvol afvroegen of ik soms zwanger was, wist ik dat ik actie moest gaan ondernemen... En aangezien ik echt heel weinig zelfdiscipline heb, leek het me verstandig om dit als steuntje in de rug te gebruiken!
Dus, ik ben 1.57 lang, weeg nu inmiddels 56 kilo. Mijn streefgewicht zal zo rond de 49/50 zijn. Help...
Nou, inderdaad! Maar goed, dat is dan ook het enige nadeel..! Kan het ook omdraaien he, ik hoef er "maar" 6 kwijt om weer iets strakker te worden..!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, kleiner dan ik!
Fijn hè, zo klein zijn dat een paar kilo al er verschil maakt tussen eruit zien als een propje en er niet uitzien als een propje? Succes!
Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef Raantje het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Maar goed, dat is dan ook het enige nadeel..! Kan het ook omdraaien he, ik hoef er "maar" 6 kwijt om weer iets strakker te worden..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |